@Kim: Idd, dat mijn buik maar snel mag groeien! Maar denk dat ik nog wel even geduld moet hebben Eigenlijk is het toch gek hoe een mens kan veranderen hé. Een paar maanden geleden was ik nog aan het roepen dat ik nooit bv zou geven. Een tweetal maanden geleden begon ik te twijfelen. Daarna had ik de beslissing gemaakt om toch maar te proberen en mss een maand ofzo vol te houden. En nu vind ik het al vanzelfsprekend om bv te geven en wel langer dan een maand ook.
@hilli: Ach, ookal ben je geen keukenprinses, aardappels, groente en vlees maken kan iedereen wel lijkt me, al is t maar heel simpel. t Hoeft toch ook niet luxe? En door je kindje meteen met de pot mee te laten eten, scheelt dat een hoop later als je kind mee moet eten aan tafel, zo kan hij/zij al heel vroeg wennen aan je kookkunsten @Kim: Verschillende poepluiers.. Ach, dat brengt ook wat leven in de tent toch? Veel plezier bij de film! Ben benieuwd hoe jullie m vinden, ik wil m ook nog wel graag zien @All: Ik ga eten nu en daarna komen schoonouders langs (helemaal geen zin in, duimen jullie dat ze snel weer weg gaan? )
Hey, zo wat is er veel gekletst vanmiddag! @Bos, gelukkig is het mooi geworden volgens mij is het ook nog netjes hoor met de kilos! Ik zal me morgen ook weer es wegen. @Desiree, heb je uitnodiging geaccepteerd hoor! @danielle, welkom hier! En wat een heftig verhaal zeg @Kim, heb vanmiddag ook wat van woezel en pip gekocht haha, een mobiel. Veel plezier bij de film! Wat een belachelijke wet trouwens @stephanie, ook veel plezier bij de film ! heb ook zin om te gaan hihi, wij gaan filmpje van iemand lenen, defiance ofzo geloof ik. @Hilli, leuk kadotje!! sorry wie ik vergeten ben! heb even snel gelezen en gereageerd.. Ik ben nog niet zo lang thuis. We zijn wezen babyshoppen was echt leuk. Heb een mooie deken gekocht, het lijkt op zon koeka wafeldeken maar is het niet , hij was nu de helft goedkoper dus dat scheelde. Verder een mobiel, kleertjes en lakentjes. Oja ik heb lilypadz gekocht.. ben ik in elk geval voorbereid als de boel gaat lekken haha Daarna lekker uitgebreid ergens gegeten. Heb heel rustig aan gedaan, dus de harde buiken vallen mee. Oja ik heb mn buik ook opgemeten Heb ik voor de zwangerschap ook gedaan. Hij is van 58 naar 84 cm gegaan.
hai meiden, ik leef noh hoor hihi sorry dat ik zo weinig klets. Deze komt van mn mobiel, dus ik houd het kort. Hier gaat het redelijk, geef alleen smorgens nog over.. Echt vies gal en zuur. De diarree is gestopt en daar ben ik erg blij mee!! Stomme zetpillen. Ben alleen erg moe, het liefst slaap ik de hele dag, maar dat doe ik niet hoor.. Heb deze week gewoon gewerkt. Heb nu 25 kleuters en mn klas is nu echt vol! Nog 8 naja 7,5 weken en dan hebben we vakantie en kan ik me gaan richten op de baby! Sorry dat ik niet op jullie reageer, maar teruglezen op mn mobiel is erg lastig. Tot morgen ofzo, dan zal ik de laptop meenemen in bedje hihi.
he juffie, gelukkig gaat het ietsie beter.. rustig aan doen hoor! @Kristel, *duim,duim* Zo ik ga even eten, nu pas ja haha en dan filmpje halen bij iemand.. fijne avond allemaal!!
@Dees: haha zie je al helemaal gaan, aan de schoonmaak bij een ander En dat meen je, wat een opmerking zeg! Helaas is het niet de eerste keer dat ik die opmerking hoor/lees En dan maar zeggen dat bordies zwart/wit zijn ... I rest my case. @Bos: een scheve navel? Mijne zit recht in het midden iig. Fijn dat de tuin af is @Buikomvang: ha, ik wil ook meedoen Mijn buik is op zn dikste punt 76 cm als ik mn buik uitzet. Dat is over mn heupen en navel. Heb ook eens 95 en 101 gekeken en jeetje, dat lijkt me wel gek @Daniëlle: welkom En heftig, maar oh zo herkenbaar je verhaal! Trek je niks van anderen aan hoor meis en leef je leven zoals jij wilt. Hoop dat jullie snel gezond zwanger mogen zijn Is je eileider weggehaald na de bbz? @Hilli: ahh die kadootjes he! Ik heb dat ook zo erg, kan er echt niet tegen. Gelukkig weten ze dat hier en mag ik alles zelf uitzoeken. Maar als we straks zwanger zijn ... Bedacht me dat laatst ook en kreeg al helemaal de rillingen Ohh dat kadootje is wel leuk! Daar zouden ze mij ook blij mee krijgen @Steph: hoop dat je Bride wars leuk vindt. Ik vond hem erg tegenvallen moet ik zeggen. @Baby eten: ik vrees dat het hier toch potjesvoer gaat worden *bloos* Ik haat koken en eet vrij weinig wat een baby zou kunnen eten. Ga wel mn best doen om goed te koken dan, maar ga zeker ook potjes gebruiken. Vind ze zelf trouwens ook lekker Heb veel mn nichtje eten gegeven en at zelf lekker mee @Emma: Lekker geshopt dus
@dreamer.. Ik eet ook niet zo gezond. Worden dus w.s. ook wat potjes. @BV.. ik zei ook in het begin dat ik het niet zo doen... maar ben ook gaan twijfelen. Ik ben nu op een punt dat ik het wel ga proberen. @Bos.. Fijn dat de tuin klaar is! Gelukkig heb ik ook een rechte navel @Daniëlle. Hoi Danielle.. voel je welkom Ik hoop dat je snel zwanger wordt! @Steph.. Bride wars.. ik vond het echt een vreselijke film! Maar dat is mijn mening.Hoop dat jij hem wel leuk vond! @all.. Ik hoop dat ik niemand vergeten ben en anders sorry! Hier is alles goed. Omdat we niet meer konden wachten met het weten van het geslacht hebben we gelukkig vanmiddag een pretecho kunnen maken! Het was geweldig! Wat is die kleine al gegroeit zeg! Mijn ouders waren ook mee en zeker mijn vader vond het echt prachtig "wat een verandering met vroeger zeg!" Ook weten we eindelijk wat het geslacht is! De echokop kwam erop en we keken gelijk tussen de benen! Het is net alsof ie wist dat we het zograag wilde weten :-D. Hoe is het verder hier?
Haha.. nee.. want er zitten hierop ook mensen die mijn naam herkennen en weten wie ik ben. In mijn directe omgeving wil ik het n.l. graag geheim houden.
hoihoi @dreamer ja mijn linkereilijder is eruit gehaald gelukkig neemt de rechter de functie over..en nu maar afwachten,voel me hier wel heel welkom dat vindt ik erg fijn ik hoop dat mn rode duivels snel weg zijn,zodat we de eerste ronde in kunnen.
@Daan: je eerste ronde is gisteren begonnen Ik heb nog nooit gehoord dat de rechter de linker kan vervangen. Het lijkt me ook niet eerlijk gezegd. Anders zouden ze eileiders ook niet opereren om ze weer toegankelijk te maken. Maar goed, als jouw gyn dat zegt, dan moet je dan maar aannemen denk. @Jolyn: dat lijkt me moeilijk om het geheim te houden zeg! Mag ook niemand het kamertje enzo zien dan?
Ik vind het ook echt heel raar. Lijkt me absoluut niet natuurlijk ... Maar als het zo is, des te beter hé. Ik wist het alleen niet. Wij gaat het geslacht ook proberen geheim te houden voor de omgeving. Dat wil zeggen, deur van de babykamer op slot en eventueel een plakkertje over het sleutelgat Mijn familie is even nieuwsgierig als ik!
@ dreamer.. nee kamertje mag ook niemand zien.. maar we houden alles vrij neutraal. wit/bruin/lime en dan fuchia of turquoise @ Daan.. mijn moeder heeft alle 3 haar kinderen met alleen de linker gekregen en snel ook! Alles binnen 2 maanden en ik was zelfs sneller dan verwacht. Dus dat maakt niks uit. Er lekker voor gaan en van genieten!
hey meiden, hier ben ik weer even snel, ben nu op verjaardag maar voel me ontiegelijk beroerd heb helemaal nog niks gegegten vanmiddag paar stukjes wordt en kaas, en een stukje taart, meteen kwam alles weer omhoog. normaal vind ik al die lekkere dingetjes heerlijk maar nu neeeee blegg!!! heb ik echt nog nooit gehad! maagzuur niet normaal, duizelig en misselijk geen idee waar het vandaan komt, ik denk morgen lekker een dagje in bedje. hoe gaat het hier? xxx
wow das zeker positief bericht!! geeft me weer wat positieve kracht dinsdag begint onze eerst ronde. en we zien het wel we gaan niet overdreven veel klussen gewoon genieten en we zien wel. al vinden we het allebei wel veel fijner nu we met een ander soort doel vrijen
hoi perfection ik heb het gevoel dat jij welleens zwanger zou kunnen zijn!!ondanks dat ik nog best een lake ben op dit gebied haha
Op tekeningen lijkt het net of de eileiders en eierstokken ver van elkaar verwijderd liggen, maar in werkelijkheid liggen ze dicht bij elkaar.als 1 eilijder wegvalt om wat voor reden dan ook zal het eitje een sprongetje, maken naar de andere eilijder gezogen worden en neemt de functie over van de ontbrekende eilijder.. voor jullie klinkt dit gek ik weet het...maar heb bij het nagesprek erg duidelijk gevraagd en dat was wat ze zei..