Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen,

Even een snel berichtje.
    Gister een dik positieve ovulatietest, en toch geklust, ondanks dat ik nog wit verloor van de creme.
    Sinds gister avond enorme eipijn, nu nog steeds, en erg veel bloed bij de ontlasting..

Vanavond/morgenochtend nog 1 klus en dan stoppen we me klussen zodat het van onderen kan herstellen.

Sorry voor ego, maar spreek jullie morgen ochtend weer even.

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Hoop dat hij positief genoeg was :smile:

maar ga er vandoor hebben een automeeting.

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Die van gisteravond is zeker positief hoor meis :D
    En met eipijn zou ik vandaag nog een klusje doen en niet morgenochtend.
    Dikke kans dat ie bezig is met springen nu.
    Ik ga gewoon weer voor je duimen :D

Ik ga vandaag na lange tijd weer beginnen met ovu testen.
    Lees in de bijsluiter alleen niks meer over 4 uur niet drinken, dus ga ervanuit dat dat niet meer hoeft?
    Ik ga denk rond 11 uur testen.
    Ik twijfel alleen of ik 2x per dag ga testen als ik Sam haar posi ovu test zie.
    Die is alleen savonds posi, dus wat nou als ik dat ook heb.
    Misschien savonds erbij testen als er een 2e streep is smorgens?

Ik zou eigenlijk morgen pas beginnen met ovu testen, maar heb het idee dat ik een vroeg ei krijg deze ronde.
    Had gisteren al eggwhite en dat heb ik normaal niet zo vroeg.
    En eggwhite is bij mij meestal een teken dat mn ei er binnen 4 dagen aankomt.
    Wat een gedoe allemaal weer zeg :)

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @Hilli: mogen wij ook niet weten wat het word...volgens mij zijn wij namelijk allemaal ook net zo nieuwschierig als jou en je fam haha.

@sammie: jee ei :whistle: duim voor je

@kristel: waren je schoonouders beetje op tijd weg gisteravond?

@daan: haha ja het is soms aardig bijlezen hoor hier...dus zet je maar schrap

@perfectionn: wanneer ga je testen.

@dreamer: anders doe je gewoon deze ronde 1 keer ovulatietesten en als je denkt je ei ermee gemist te hebben kun je het volgende ronde toch twee keer per dag doen...of zodra de test donkerder word het twee keer per dag doen....

@eten: ik wil ook proberen zoveel mogelijk vers te koken maar wil mijn kind ook wel aan potjes laten wennen voor als we een keer een dagje weg gaan of op vakantie zijn ofzo is het wel makkelijk als je een keer een potje mee kan nemen. maar ja als de kleine het niet lust kan ik het me ook voorstellen hoor want vind er zelf ook echt geen smaak aan zitten.

@jolijn: nou we zijn zo nieuwschierig wat het word (of ben ik de enige die het graag wil weten?)

@gaby en suus: zijn jullie niet de grond in geregent op de camping?

5. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Hilli

Ik snap het hoor als je niets zegt ;) Gaan wij ook zo doen ;) Dus ook hier meiden sorry, december zullen jullie moeten afwachten..

Hoe gaat het verder met je Hilli? Wanneer heb je nu de eerste echo? Bij 9 weken toch? Ben erg benieuwd naar je ervaringen en hoe je kleine mini mensje (bijna alles zit er dan al op..) zich ontwikkelt!

6. juffie2008

@ Dreamer,

Ik zie dat je gesprek verschoven is.. Waarom meis?

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @stephanie: haha ik heb nog een excuus gevonden voor het gewicht...lees net dat jongens nu (week 28) zwaarder zijn dan meisjes haha...

8. juffie2008

In het pakket van de VK zat een kortingsbon van de Hema voor babykleertjes en ik vond er net nog eentje van de H&M op 1 baby dingetje 20 procent korting..

Na de 20 weken echo ga ik dan eens shoppen voor het kleintje... Dan kan ik iets gerichter kijken.

Ik las hier trouwens veel over rompertjes en overslagrompertjes.. maar voelt het kleintje bij een overslagrompertje dan niet de drukknoopjes op zn huidje? Bij normale rompertjes zit het natuurlijk bij de luier..
    Of is dit een hele domme opmerking :S

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @juffie: bij een overslagromper zitten de drukkers voornamelijk aan de zijkant en de kleine ligt voornamelijk op zijn/haar rug (of de buik bv op je borst dus denk dat de kleine geen last zal hebben van de drukkers...en je hebt ook overslagrompers met een strikje als je toch bang bent dat de drukkers vervelend zijn..

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik ga ff aankleden en stofzuigen
    heb alleen ontzettend last van mijn onderrug net boven mijn kont...af en toe zak ik gewoon door mijn been heen..had er giser overdag geen last van en na het uit eten (wat ontzettend niet lekker was bah) was het er ineens ingeschoten en het is nog niet over bleeeh.
    maar ik moet stofzuigen want krijg visite en vriendlief heeft ook overal spierpijn van de tuin doen haha kantoorpikkie he niks gewend...

11. juffie2008

@ Bos

Bedankt voor de uitleg!! Wat is het voordeel dan van overslagrompertjes?
    Kantoorpikkies.. ja dat herken ik ;) Hahah vrouwen zijn pas echte bikkels :D

12. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    goeiemorgen

film was goed gister alleen snik heet in die zaal pfff wat helemaal vol dus was blij toen we naar buiten konden

@hilli wel leuk dat je zo veranderd bent kwa mening tegenover borstvoeding, misschien bevalt het wel toch

@kristel weet jij wat voor bakjes je gaat gebruiken om de hapjes in te bewaren? en die in de diepvries kunnen? dnek dat ik toch wat moet gaan zoeken wat goed is

@emma lief he dat woezel en pip en dat muziekje vind ik helemaal geweldig en zo schattig

@juffie vervelend dat je zo moe bent en nog veel overgeeft hopelijk is dat weg met 11/12 weken.

@jolyn leuk dat je het weet, jammer dat wij bhet niet mogen weten :( ben echt nieuwschierig haha

@gaby en suus hopelijk hebben jullie en beetje droog kunnen slapen.. zal wel nat en koud zijn geweesrt vanacht

over eten, ik wil ook graag zoveel mogelijk zelf maken, ben ook wel een keukenprinses maar hou ook van pittig eten en dan krijgt de kleine gewoon wat anders uit de diepvries vanz elf gemaakt eten maar zal potjes zeker niet uitsluiten is altijd makkelijk toch :D
    tenzij hij het over me heen spuugt hihi dan gaan ze de prullenbak in.

we krijgen volgende week trouwens ons dressoir binnen het is een wit hoogglans dressoir :D eindelijk want het is nog best kaal hier

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Juffie: het gesprek is verschoven wegen prive omstandigheden van de psyg.
    Dit is nu al de 5e afspraak en we hebben nog geen psyg gezien, dus ben benieuwd of de 5e keer wel doorgaat!

Ohh wat gemeen dat iedereen het voor zichzelf gaat houden.
    Daar zijn wij toch veel te nieuwsgierig voor hier op het forum :)

@Bos: of gewoon zeggen dattie zware botten heeft :)

14. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

daniielle; ik hoop dat je gelijk hebt en dat ik niet naar ronde 10 hoef :D
    maar dan vink het toch raar dat ik bijna geen honger heb, terwijl als je zwanger bent mega trek hebt toch?

xxx

bos; ik weet het niet, heb geen testen in huis gehaald, weet ook niet of ik dat ga doen.
    ik heb mezelf voorgenomen om gewoon af te wachten. ben bankroet door al die testen hahahahaha ;)

xx

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Juffie: bij overslagrompers hoef je het rompertje niet over het hoofdje te doen.
    Babies kunnen dat vervelend vinden (ouders ook ;) )

@Bos: doe je voorzichtig met je rug!

@Kim: leuk he als je huisje steeds meer af en dus 'thuis' wordt :D

16. juffie2008

@ Dreamer

Vervelend joh dat het elke keer verschoven word.. Dit keer geluk?

Ik denk dat ik toch voor gewone rompertjes ga..
    Ik heb nog steeds niets gekocht voor het beebje, vind het nog te vroeg.. Zodra de echo van 12 weken weer zo mooi is dan ga ik de dag er na iets leuks kopen voor de kleine ukkepuk.

Ik heb al wel een wippertje van Nijntje gekregen en mini Nike air maxies van mn zus.
    Ohja en de wieg mogen we van een familielid lenen (hoort bij manliefs familie) daar kan de kleine 8 a 9 maanden in :D oHJA en mn moeder heeft onze oude commode nog, dus die komt onze kant op.. Kortom we hoeven ook niet veel te kopen ;)

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden,

Heb niet zoveel tijd weer, we gaan zometeen naar Landgraaf namelijk. Bij mn moeder op bezoek en daarna even naar mn vader, nog voor zn verjaardag van afgelopen dinsdag :)
    Ook gaat mn vader morgen verhuizen naar een ander verzorgingshuis. Nu zit hij voornamelijk tussen bejaarde demente mensen en daar heeft ie dus niks aan. Maar er is sinds kort een nieuw verzorgingshuis speciaal voor mensen met Korsakoff (wat mn vader dus ook heeft bovenop zn hersenbeschadiging door t ongeluk). Hij zou hier veel persoonlijker begeleid worden.. Ik ben benieuwd!
    Ben ook heel benieuwd hoe hij op mn buik reageert, hij heeft me namelijk nog niet gezien met dikke buik. Hopelijk snapt ie het een beetje!
    Mn moeder heeft m al een paar keer verteld dat ie opa wordt, maar dat snapt ie dan niet :( Dus hopelijk snapt ie t wel als ie het ziet..

Tot vanavond heel laat en anders tot morgen :)

18. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Juffie: dat moet dan wel een extreem grote wieg zijn als ze tot 8 tot 9 maanden erin kunnen.
    De meeste wiegen gaan 3 tot max 6 maanden mee namelijk.
    Weet je de maat?

@Kristel: hoop dat je vader het begrijpt meis, dat zou wel heel fijn zijn :D

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @oma: ja ik zal voorzichtig doen..stofzuig wel met de franse slag.

@kristel: jij krijgt het druk vandaag..veel plezier bij je vader...ben benieuwd of hij het snapt...zou wel leuk zijn.
    we horen wel hoe hij reageert he..

@perfectionn: hoe lang wil je afwachten dan...toch niet tot de kleine eruit komt :D

20. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @dreamer ja zeker anders is het ook maar zo leeg en dat maakt het niet zo huiselijk :D

@krsitel hey landgraaf ben je in de buurt he :D
    wel een eindje rijden zeg.
    lijkt me heel moeilijk dat je vader het niet zo goed begrijpt, hopelijk snapt hij het een beetje als die je ziet
    sterkte meid

ik ben alle namen pagina's weer af aan het gaan voor een tweede naam.. moeilijk moeilijk #-o

Deel Deze Pagina