goedemorgen, @ desiree have fun bij je echo en kom ons maar snel de foto laten zien. @ all niet terug gelezen ben aan het werk. Hoop op een rustige week. Is sowieso een korte, heb donderdag en vrijdag vrij.
@dees: have fun vanmiddag hoe laat moet je? ben benieuwd naar je echo @sammie: jee ei geweest...succes voor/met je mannetje @gaby: spannend meid...eerst ff werken is misschien wel goede afleiding... we horen het wel vanavond. @debby: bezige bij jij zeg....succes bij de bedrijfsarts. @suus: vervelend van het hondje zeg...hopenlijk is je dag snel voorbij en kun je aankomende nacht ff bij slapen. hier ook lekker uitgeslapen...lag er om 11 uur in (eigenlijk al 10 uur maar mijn boek was zo spannend dat ik hem uit moest lezen ) en was om half zeven wakker van de wekker van vriendlief bah ...gelukkig weer in slaap gevallen tot kwart over 10 vandaag ff plantjes kopen, misschien beetje soppen in huis (als de rugpijn wegblijft want tot nu toe gaat het heel goed #-o ) konijnen verschonen, even eten kopen voor vanavond (iemand ideeen? moet alleen eten ) en ik moest nog iets doen maar dat ben ik weer vergeten ](*,) oh ja en ga vandaag mijn wafelijzer testen....morgenavond vistie dus ff wat lekkers maken he...
oh ja de tandarts moet ik heen...dat was het dom dom dom...dat mag ik echt niet vergeten...en vanavond weer cursus en de buurvrouw (nou ja zit 6 huizen tussen haha) rijd ook mee...heb van de week al gedroomd dat ik haar vergeten was dus hoop dat ik dat niet echt doe vanavond....
zijn veel mensen vrij zeg vrijdag...hier vriendlief ook al...en ik moet gewoon werken. bah...waarom heeft mijn werk geen verplichte vrije dagen...
goeiemorgen bos Moet je alleen voor controle naar de tandarts? Heb geen ideeen voor eten.. moet zelf ook nog wat bedenken haha
nee mijn draad is los achter mijn tanden (van mijn beugel) en die moet ze weer vastzetten... denk dat ik maar bloemkoolschotel ga maken kan ik de rest invriezen dan heb ik volgende week ook wat als ik alleen eet...steeds pizza eten is ook niet echt gezond he (aangezien ik soms elke week wel een keer alleen eet) deze week moet ik zelfs twee keer alleen eten bah...vind het zo ongezellig... jij nog plannen vandaag?
hoi hoi heb wel terug gelezen maar geen zin om op alles te reageren, ben bezig met het huishouden en moet om half 2 naar mijn werk. vanavond weer yoga, ben al 3 weken niet geweest dus ben weer benieuwd.. @bos ik moet ook werken vrijdag van hal8 tot half 2 en vriendlief is 2 dagen vrij, maar hij gaat verder schilderen dus zet hem wel aan het werk hihi
@Bos, ja niks aan he.. Ik ben deze week niet alleen. Ik maak ook vaak wat meer om in te vriezen voor zulke dagen, wel handig idd. Ik moet straks met de bus naar het gemeenthuis mn id ophalen eindelijk. En ik wil hier wat in huis doen maar mag niet dus straks maar even theorie leren ofzo.. @Hilli, ja 23 mei is het al bijna.. hopelijk krigj je het op tijd af! Hier nog zon uitsteller @Ryanne, werkse! @Debby, dat is zo..nou nog eventjes dan is het klaar, kun je lekker spulletjes gaan inrichten @Kim, ook goeiemorgen Nog wezen zwemmen? Werkse straks en veel plezier bij yoga..
Hey meiden, Kan iemand me misschien even updaten? Jullie hebben best wel veel gekletst namelijk Mn vader zag t gisteren in eerste instantie niet eens dat ik een dikke buik heb, hij let daar allemaal niet meer op. Maar toen mn moeder er wat over zei keek hij heel verrast en toen deed ie zo met zn vinger naar Kimo 'foei foei' Ik heb m ook een paar duidelijke 3D foto's van de laatse echo laten zien en hij ging echt vergelijken met Kimo, of Yentle op Kimo lijkt of niet. Meer kwam er daarna helaas niet uit, want hij was heel snel weer afwezig zeg maar, vaak zijn t maar korte momenten dat ie een beetje helder is en 'begrijpt' wat er om m heen gebeurt, maar als t m te veel wordt zakt ie weer weg zeg maar. 5 minuten later was ie t ook alweer vergeten en dan zou t weer totaal nieuw voor m zijn als ik t zou zeggen tegen m, maargoed, hij reageerde wel leuk
@Bos: Kunnen ze dat ding niet eruit halen? Ik had m ook altijd los zitten en op een gegeven moment werd ik t zo zat dat ik m eruit heb laten halen. En fijn dat dat aanvoelt! Nooit meer etensresten die eraan blijven hangen
@emma; lijkt me echt vervelend als je dingen wilt doen maar niet kan/mag. hopenlijk heb je beetje afleiding met je theorie leren. wanneer moet je op (voor je theorie dan) @kristel: geloof dat je weinig gemist hebt (ja het ei van sammie hihi) of zijn er meer dingen dames?? wel leuk dat hij toch nog reageerde als was het maar voor korte duur... @kim: dat doe je goed gewoon lekker je vent aan het werk zetten...mijne kan niet verven haha..de buitenkant van het huis moet nog gedaan worden maar denk dat we maar een beunhaas zoeken aangezien ik er weinig zin in heb nu en anders word het pas weer volgende jaar... heb koffie gezet nog iemand een bakkie??
@kristel: nee ze halen hem er pas uit als hij er lang in zit..bij mij zit hij er pas een jaar of 3 in en dat is te kort helaas ...zou wel heerlijk zijn als het wel mocht...gewoon weer normaal kunnen flossen zonder dat dat ding in de weg zit...maar helaas...
@Kristel, hij had nog nog wel een beetje door dus..jammer dat het weer wegvalt.. samenvatting, eh ja desiree heeft een echo vandaag.. @Bos, ja vind het ook heel irritant, want ik heb wel energie, maar als ik te snel loop heb ik al een zere harde buik.. dus ja maar even aan de baby denken. Gelukkig vind mark het niet erg om het zware werk te doen. Nu ga ik gewoon vast afstoffen enzo en gaat hij stofzuigen en dweilen. Samenwerken haha Hoop alleen wel dat ik donderdags kan blijven oppassen. Theorie.. tja mn id was verlopen en ik kan het pas aanvragen met mn id nummer... heel dom dus van me maar ja.. Hoe lang heb je nog een beugel? bakje koffie, lekker!
@Bos: Hoe lang moet dat erin blijven zitten dan? Ik heb m na 4 of 5 jaar eruit laten halen.. Ik lust geen koffie, maar je mag wel een kop thee maken als je wilt? @Emma: Erg is dat he, als je niks mag doen.. Dan zit je jezelf steeds in de weg. Ik kan ook niet zoveel meer doen en verveel me dus best wel snel @Dees: Ohh een echo vandaag Leuk! ben benieuwd hoe jullie beebje er nu uit ziet
@emma nee erg he, hele weekend lopen roepen dat i kwou gaan zwemmen maar zijn gister lekker binnen gebleven was te knus en gezellig hihi ik ga waarschijnlijk woensdag avond of ochtend ff, want vind het wel echt heerlijk o in het water te liggen @kristel jeetje meid, lijkt me heel zwaar maar gelukkig reageerde hij wel leuk ondanks alle andere dingen eromheen. @bos ja haha, moet toch gebeuren he en hij vind klussen ook wel leuk dus dat is mooi ik lust ook geen koffie dus nee dnakjewel ik ga zo ff oud papier doen maar er zit weer geen leven in me hoor pff ik moet morgen trouwens van 9 tot 6 werken bij het kdv waar de kleine waarschijnlijk heen gaat.
@kristel: ja het liefst zo lang mogelijk (volgens mij liefst een jaar of 10) *bos zet de waterkoker ff aan* @emma: heb geen beugel meer alleen de draad achter mijn tanden die het op zijn plek houd. oke dus nu kan je het gaan aanvragen als je je id hebt. @kim: oh dat is leuk. ben je daar al eerder geweest of is morgen de eerste keer
@Kristel, we moeten maar gaan breien ofzo haha @Kim, vind het ook heerlijk zwemmen, moet alleen nog ene nieuwe bikini. Ga je dan alleen zwemmen? of is dat zon groepje. Leuk dat je daar gaat werken, kun je meteen even zien hoe het daar is.. Zo ik heb de administratie maar weer even gedaan.. Ben benieuwd wanneer het belastinggeld nou es komt..
@emma: breien haha kun je vast dingen voor de kleine gaat maken hihi.. zie je al helemaal zitten (al weet ik helemaal niet hoe je eruit ziet hihi) belastinggeld weet niet of dat al binnen is hier? krijg wel vakantiegeld deze maand jeee...en vriendlief volgende maand dus is mooi verdeeld.
ja vriend krijgt ook vakantiegeld deze maand als het goed is..Ik heb het al gehad vorige maand van mn oude baantje nog. Ik heb jou in mn hyves toch? volgens mij.. heb een andere naam in het echt Zit ook bij de jong en zwanger hyves. maar je krijgt ook eerst zon blauwe brief toch van de bd?