Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    euh ja gelooof wel dat je eerst een brief krijgt maar die maak ik nooit open want die geef ik altijd gelijk aan vriendlief...echt heel erg hoor hier maar ik hou niks in de gaten als het om geld gaat en als het gaat om wat we uitgeven enzo...(het enige wat ik doe is het uitgeven zelf hihi)

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    emma: moet je ff je echte naam sturen per pb als je wilt zal ik ff kijken op mijn hyves...

3. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    haha hier is het precies andersom :) Ik hou alles bij, weet altijd wat er op de rek staat haha.. of wat er niet op staat :p haha En vriendlief geeft het uit wanneer ie wil.

Ik stuur je nu pb..

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    haha....taken moet je verdelen he...en aangezien vriendlief accountant is denk ik niet dat hij de administratie hier uit handen kan geven en ik vind het prima. bemoei me er niet mee (wel slecht eigenlijk want als er ooit iets met hem gebeurt weet ik niks) maar ja daar gaan we maar niet van uit...

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    je hebt pb terug..

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    jee zeg de kleine zit helemaal in mijn zij te schoppen haha..voelt echt zo raar...gister ging vriendlief luisteren met zijn oor op mijn buik en kreeg gelijk een schop tegen zijn oor haha was zo grappig..hij kijkt naar mijn buik en ziet hem helemaal bewegen zo grappig...

ik ga maar ff nog een bakkie inschenken want komt toch niks uit mijn handen nog...

7. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    oja hij is echt van de cijfertjes dus :D
    Wat leuk dat de kleine zo druk is! Ik vind het ook nog steeds zo bijzonder, ik wen er niet aan.
    doe mij ook nog een bakkie dan haha

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    yep kleine heeft al shirt gehad met de tekst: my daddy is good with numbers :)

thee of koffie?

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    was even foto's maken van de kleertjes... alleen nu kan ik t kabeltje niet vinden om de foto's op de pc te zetten :(

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oh kristel goed zoeken want ben wel benieuwd wat je allemaal gekocht hebt hoor...

11. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Kristel, kan er geen kaartje in? kwam ik hier gister ook achter dat dat kon haha
    ben benieuwd naar je kleertjes

@Bos koffieee. Ik zag hem op je fotos ja! echt leuk, vin dat shirtje met dat schaapje ook echt heel schattig.

Ik moet ook nog heel veel kopen. Wij hebben geen droger, dus mooi excuus om extra kleertjes te kopen hihi

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    dat is een romper met dat schaapje.. (toevallig allebei van mijn zus gehad haha)

wij hebben wel een droger maar weet niet of ik het er allemaal in ga gooien hoor want daar slijten de kleren wel heel hard van....

iets in je koffie?

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Emma: haha, ja zo zijn er altijd wel redenen om lekker veel te kopen ;) Ik bedenk ook altijd wel wat, het is gewoon zo leuk om voor de kleine te shoppen, veel leuker dan voor mezelf ;)

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Bos: je kan best de kleertjes in de droger doen, maar dan moet je t met koude lucht doen als je niet wilt dat t snel slijt, doe ik ook altijd ;)

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Ryanne: Werkze meid!

@ Hilli: Ik geef wel een inleidend verhaal maar niet zo uitgebreid als bij maatschappelijk werk want de bedrijfsarts kijkt alleen naar mij en de maatschappelijk werkster naar de werksituatie en gaat daar ook echt iets aan proberen te veranderen.
    Je moet deze week dus hard aan de slag?!? Succes meid!
    Balen dat je zo moe bent :( T hoort erbij! probeer het te zien als goed teken.

@ Bos: Buzzzzzzzzzzzzz Buzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..... zzzzzzz ;)
    Last van zwangerschapsdementie??? hihihi ;) Jij hebt ook een behoorlijk drukke dag. Mag ik ook een wafel? Heb laatst gedroomd over poffertjes zoveel zin heb ik in zoiets. hihihi :D
    Bij ons wordt t ook bloemkool! Hoe maak jij die bloemkoolschotel? Want Daan houdt niet zo van gekookte aardappels en ik vind gebakken aardappels nou niet echt super bij bloemkool.

@ Kim: Heej meid!

@ Kristel: Leuk dat hij toch zo reageerde :)

Pffff wat gaan jullie snel!!!

16. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Kristel. ja is ook heel leuk, ik kijk ook vaak op internet of ik wat leuks kan vinden.
    Heb jij de hele uitzet al bij elkaar?

@Bos, ja dat is zo ja, maar rompertjes wel toch? Daar moet ik echt wat extra van hebben dan denk ik. o das dus een rompertje haha, leuke kadotjes.
    Melk en veel suiker :D, zit hier ook al een mergpijp op te kanen, ik word echt tonnetje rond volgens mij haha

17. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

nen;; dankjewel :D ik moet moeite doen oom alles bij te kunnen houden zoveel wordt er gebabbeld hahaha ;)

hoe gaat het hier allemaal?

nog een paar daagjes :D gister wat lichte ongikrampjes gehad maar nou helemaal niks!! :D

xxx

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @debby: je kan pakjes kopen van maggie en daar zit saus in en dan doe ik altijd diepvriesaardappeltjes (schijfjes) in de ovenschaal. bloemkool en gehakt erdoor. saus erover en geraspte kaas en dan in de oven (staat precies op het pakje hoor hoe je het moet maken) hier namelijk ook niet zo dol op bloemkool maar wel uit de oven.

@emma; romptjes kan wel in de droger maar slijt ook hard ervan en heb er toch genoeg (denk ik haha)

*bos geeft koffie met suiker en melk en lust ook wel een mergpijp *

ik ga nu echt ff mijn haar kammen en naar de winkel...heb ik dat maar vast gehad...

19. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Debby, is het gelukkt allemaal? Hoe laat heb je het gesprek?

@Bos , thnx voor de koffie, heb nog wel een mergpijp over :)
    doei, *zwaai* Succes bij de tandarts!

@Perfection,
    Spannend hoor! heb je al testen in huis? Welke gebruik je?
    Hier alles goed hoor :)

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Foto's staan in album algemeen ;)

Had ook geprobeerd om zelf een buikfoto te maken, maar t ziet er ten eerste niet uit en ten tweede zit ik echt onder de striae :( t wordt gewoon nog steeds erger :( Nog ff en ik zit van mn nek tot aan mn grote teen onder volgens mij :(

Ik laat Kimo wel een foto maken vanavond en dan kijk ik wel heoveel ik kan wegknippen ervan dat je de striae bijna niet ziet :)

Deel Deze Pagina