@ bos ik lust ook wel thee @ droger volgens mij hebben de kleertjes geen kans om te slijten je baby kan ze toch maar een paar keer aan. Heb een nieuwe buikfoto in mn album geplaatst. Als ik foto's van mezelf zie wordt ik er niet echt happy van. Maar goed doe je helaas niets aan...
voel me echt zo'n dikkerd nu. Heb gewoon ff een baaldag en mensen blijven maar commentaar geven. Weet dat ik me daar niets van moet aantrekken maa stiekum doe ik dat toch. Je ziet andere zwangeren geleidelijk aan dikke worden maar jezelf zie je alleen in de spiegel. Heb nu een foto gezien en denk echt van wow...
Ja kan het me wel voorstellen hoor.. Helemaal vanwege de opmerkingen, ik kreeg gister ook alweer heel leuk (ahum) van mn moeder te horen hoe dik ik wel niet ben 'ja je benen zijn echt wel veel dikker geworden!' 'ja mam, ik zie mezelf elke dag in de spiegel, je hoeft t niet te bevestigen' Bah.. of laatst in t winkelcentrum een volslagen vreemde: hoe lang moet je nog? 'nog 10 weken meneer' 'oh, dat is dan een flink kind, of zijn het er twee?!' Bah! Door dat soort opmerkingen voel ik me echt een olifant.. Met tijgerstrepen Maargoed, ik vind het bij jou echt wel mooi hoor, je hebt zo'n mooie skippybal om t zo maar even te noemen, misschien de verkeerde benaming, maar ik vind het er iig mooi uitzien!
@ emma: Jep... tis gelukt! Om half 2 heb ik het gesprek. @ Bos: die pakjes ken ik! Ik had die een tijdje geleden voor brocolie maar die vond ik niet zo lekker. Ik verzin wel wat.... hahaha @ Kris: Balen hea dat stomme striae... Mijn borsten staan vol! zo zonde!!! @ All: Op m'n beebiesite staat een nieuwe buikfoto.
Als jullie een leuke grappige film willen zien moet je The Gameplan huren!!! Echt geweldig! En dan met die zwangerschapshormonen, ik heb echt een aantal keer een traantje moeten wegpinken.
Oh, trouwens, was ik nog vergeten te zeggen: Bij de foto van de eerste pakjes horen ook nog slofjes alleen die staan er niet op. Bij linker pakje horen witte slofjes en bij t rechter pakje horen babyroze slofjes
@ Ryanne: je hebt een super mooie buik! Maar ik ken het gevoel wel... Voel me af en toe ook een dikke vette olifant... M'n cellulites is veel erger geworden en met die varkenspootjes moet ik zo in m'n bikini rondlopen... Het idee alleen al...
@Ryanne, nou ik vind je mooi zwanger hoor! Mooi buikje toch? @Kristel, ik vind jou ook heel mooi zwanger! Dat zijn echt van die flauwe opmerkingen Mn schoonzusje vraagt ook elke keer als ik daar ben hoe veel ik al ben aangekomen. .Schattige kleertjes heb je voor Yentle! wat balen dat de striae erger word @Debby, mooie buik! merk je nu ook dat het hoger komt? Al last van maagzuur ofzo? Cellulitus, wil ik het neie eens over hebben pff krijg ik ook steeds meer sinds ik zwanger ben Ik merk ook dat ik dikker word nu, krijg meer vet op mn heupen en kan er ook niet echt tegen, liefst ging ik sporten maar ja, dat mag weer niet meer , zucht idd, bij anderen ziet het er heel mooi uit en van jezelf zie je alleen dikkere benen enzo..
ik ga even was ophangen enzo, en dan zo even mn id ophalen.. Debby, succes straks! niet stressen hoor Ryanne, werkse! Kristel, jij nog plannen vandaag? rest, fijne dag vandaag! tot straks *zwaai*
@Debby: Hoe bedoel je varkenspootjes? Hou je vocht vast? Ik heb dat namelijk wel, vooral 's avonds zie je het en voel me dan ook net een varken met die dikke enkels ik heb dan rondom een hele deuk erin zitten van mn sokken, echt erg. @Emma: Ik zou ook heel graag sporten nu, maar het gaat niet. Ik probeer gewoon goed te lopen enzo, door met Angel te wandelen en lopend boodschappen te doen ed. Tja en ik ga altijd expres boven naar de wc ipv beneden, zodat ik moet traplopen
@bos ik ben er al eerder geweest maar dat was oor een paar uurtjes dus vind het wel leuk een hele dag, moet alleen op grope 3 en niet de babygroep dat is wel jammer @emma ik ga of alleen of frank gaat met me mee maar meestal gaat hij fitnissen terwijl ik na een half uur fitniss ga zwemmen @ryanne zo jouw buik is ook al weer flink gegroeid, en hoelang heb ik je neit gezien 2 of 3 weken.. gaat echt snel he en een baaldag mag best, het word ook steeds zwaarder, maar nog even en ze is er al ik heb trouwens sinds red gister dat verhaal vertelde over die baby die is gestorven tijdens de bevalling echt horror gedachtes door mijn hoofd, vind het echt neit leuk en word er heel emaotioneel van. ben zo bang dat mijn kleine mannetje wat overkomt en maak me nu zo veel zorgen bij elk verhaal wat negatief is niet vervelend bedoeld voor jouw hoor red, vind het kanp hoe je er mee om gaat op je werk maar ben gewoon zo bang en vind het zo zielig voor mensen die zoiets meemaken en dan hoop en bid ik dat mij dat neit overkomt maar ben ervandoor.. ben helemaal uitgeput heb gestofzuigd, badkamer,wc, de was en nog wat dingen gedaan dus ben bekaf.. maar moet zo de bus hebben naar de bso. moet namelijk midden in het centrum zijn grr wil veel liever met de auto maar ja.. en daarna meteen door naar yoga dus spreek jullie vanavond misshcien en maybe kom ik nog ff via de iphone mee kwebbelen als ik het neit druk heb doegg
@Red: balen dat je vader zo deed. En goed dat je naar het gezin gaat. Heb zelf meegemaakt dat je alle hulp kan gebruiken in die paar drukke dagen. Ik hoop dat je er zelf goed over kan praten op je werk en thuis. Moest wel even huilen bij je verhaal, het is zo herkenbaar, pijnlijke herinneringen. Ook het stuk dat moeder al eerder aangaf dat het niet goed ging. Zo vreselijk dit soort dingen @Hilli: nou die bmi van 24 zie je er niet aan af hoor! Die opmerking over brede heupen kreeg ik laatst ook. Alsof je dan maar blij moet zijn dat je die leuke broek niet over die brede heupen krijgt... @Figuur na de bevalling: mn zusje paste ook meteen der eigen broeken weer. Zij was ook niet aangekomen op andere plekken dan der buik en borsten. Ze heeft trouwens de hele zwangerschap der eigen broeken aangehad. Maar voor wat hoort wat, want haar buik was ook niet zo groot als die van jullie. Sommige hier hebben met 16 weken al een grotere buik dan zij voor de bevalling @Hoeveel kinderen: wij willen er graag 2. Ik vind het alleen wel moeilijk dat wij er ook niet meer mógen krijgen dan 2. Niet volgens de normale gang van zaken zeg maar. Dat een instantie dat bepaald vind ik moeilijk. @Roken: ik heb 12 jaar gerookt en ben ongeveer gelijk met Bos gestopt. Niks geen moeite mee gehad trouwens! Manlief heeft het er juist heel moeilijk mee gehad. @Nen: morgen naar de FA, spannend! Balen dat je nog geen duidelijkheid hebt, maar morgen weet je meer. @Bos: hmzz ik heb net een zooi ovu testen besteld bij ze. Maar als ik mn ei vind ermee kan ik mooi meteen een nieuwe lading bestellen! Tnx voor de tip Veel plezier met de cursus en vergeet de buuf niet @Deb: succes met het gesprek! @Sam: ik ga duimen dat alles goed gaat meis @Gaby: succes vandaag! Hoop dat jullie snel ingepland kunnen worden. @Dees: veel plezier met de echo Balen dat je man niet mee kan zeg. @Kristel: wat fijn dat je vader zo goed reageerde op Yentle Dat moet je echt een goed gevoel geven (pff ben emo oma vandaag, krijg der tranen van in mn ogen) @Straie: ik las laatst dat het erfelijk is. Is iemand hier er al achter of dat zo is? Want als dat zo is zit ik safe Mams en zusje zijn beide streeploos de zwangerschappen doorgekomen. @Ryanne: je buik is lastig te zien met dat shirt. Maar ik vind je nog een bescheiden buikje hebben eigenlijk. Oh lees net dat je je een kamerolifantje voelt. Is niet waar hoor meis! Je bent mooi zwanger. Dus adem in, adem uit en show die mooie babybuik
Zo, een megareactie-actie van Oma Hoe lang ben je daar wel niet mee bezig geweest? Ze zeggen idd dat striae erfelijk is... Maar mn moeder heeft nergens last van gehad tijdens de zwangerschappen, dus ik geloof het eerlijk gezegd niet zo Ook allebei mn oma's hebben nergens last van gehad, dus óf ik ben van de melkboer (en zal het dan via zijn familie gekregen hebben) of het is gewoon onzin dat het erfelijk is, of ik heb gewoon supererge pech
zo ben weer terug van boodschappen doen en plantjes gekocht lees ik ineens een hele hoop meiden die zich dik voelen en niet mooi vinden.... dames zet ff je oren open nu en luister naar me JULLIE ZIJN NIET DIK MAAR ZWANGER. Geniet ervan. probeer niet te denken oh wat is mijn buik dik maar probeer er door heen te kijken en bedenk je wat er in die buik zit....sporten komt wel weer na de bevalling en dan weet je waar je het voor gedaan hebt...het is heel normaal om zoveel aan te komen. striae is klote maar je kan er niks aan doen en helaas hoort het er wel een beetje bij (oke de ene heeft er meer last van dan de ander) PROBEER NIET TE NEGATIEF OVER JEZELF TE DENKEN HOOR DAMES oke keer baaldagje mag wel maar morgen weer genieten he en trots zijn op jullie buik....
@Kristel: Mooie kleertjes Ik vind dat wit broekje wel heel mooi. Moet dan wel zijn hé, van de melkboer Grapje hé @Ryanne: Jij hebt echt waar een mooie buik, mooi rond. Wil ik ook @Bos: Jouw buik, of je mannetjes, lijkt hoger te zitten hé. Of is het omdat je iets meer naar achtere lijkt te staan? @Dreamer: Dat is idd moeilijk hé, dat de overheid even beslist dat je op deze manier max maar 2 kinderen mag. Of je moest natuurlijk uit eigen initiatief voor een bekende donor gaan. Maar ik vermoed dat jullie dat niet zien zitten, anders hadden jullie dat nu al wel gedaan. Of geldt daar dezelfde regel voor? @Dik: Zeg gewoon, ja goed, maar bij mij gaat het binnen een paar weken allemaal weg!
@hilli: klopt mijn mannetje zit ook aardig hoog zei de vk ook vorige keer. komt omdat ik niet echt in de breedte groei maar meer in de lengte. was verder geen probleem zei ze en ik heb er nog weinig last van (heel af en toe zuur) maar hij schopt nog niet tegen mijn ribben aan gelukkig..
ik ben pas 6 kilo aangekomen en dat is alleen mijn buik en een klein beetje billen maar heb ook nog steeds mijn oude broeken aan en geen last van striea gelukkig maar mijn moeder kreeg het in maand 7 heel erg dus hopelijk is het niet erfelijk @ dreamer snap best dat je het daar moeilijk mee hebt, die beslissing hoort niet bij hun te liggen
@kristel: leuke kleertjes hoor.. wij hebben die zak ook gekocht voor speelgoed aan de box maar dan in het groen... ben ff buiten plantjes poten
@Kristel, jup ik heb ook last van vocht vasthouden. Mn vriend masseert nu savonds mn benen, dat helpt wel.. en de benen omhoog he haha Wandelen is ook goed hoor, je hoeft echt niet intensief te sporten, als je maar in beweging bent. @Kim gezellig dat jullie samen gaan Wat vervelend dat je zon angst hebt.. niet teveel van die verhalen lezen, dan ga je je alleen maar druk maken. Komt helemaal goed met jullie mannetje hoor! Werkse en veel plezier bij yoga! @Hey Dreamer! ja tis erfelijk zeggen ze.. Mn moeder en zus zijn het ook zonder doorgekomen ja mn zus heeft een inimini striae stipje. Nou ja ik zie het wel hoor.. Ik kan mn eigen broeken nog wel aan, alleen wel met een elastiekje hahaha Mag je maar twee kinderen als je voor KID gaat dan?? wat belachelijk dat dat voor je bepaalt wordt zeg... @Bos , thnx je hebt ook helemaal gelijk natuurlijk!! Ik ben beetje te snel onzeker over dat soort dingen denk ik. Heb je plantjes voor de tuin gehaald? of voor binnen? Tuin is helemaal af toch? Zo heb de was opgehangen, in slakkentempo haha Ik ga nu naar de bus.. tot straks! doei