Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    plantjes voor buiten...ga nu ff snel tanden poetsen en naar de tandarts daarna komt mijn ma nog meer plantjes brengen en bakkie koffie doen dus tot later

en denk erom he. jullie zijn allemaal prachtig ;)

doei doei

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Een geregistreerde donor mag 'maar' 25 kinderen verwekken.
    Maar omdat geregistreerd zaad schaars is mag je per stel dus maar 2 kinderen krijgen uit dat zaad.
    Als je het zelf doet is er geen max aan, maar idd, daar hebben we niet voor gekozen.
    Maar het is gewoon oneerlijk dat je niet zelf mag bepalen hoeveel kinderen je wilt/krijgt.

Hmzz dus straie is gewoon afhankelijk van jezelf dus.
    Das jammer, ben ik nog niet safe :)

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    De kans dat je heel veel striae krijgt is best klein hoor ;)

Ik heb gewoon superpech dat ik altijd met alles bij het kleine percentage hoor :(

4. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ dreamer .. er zijn ook sites waar je zelf je donor kan uitzoeken zelf je contracten kan maken en ook van het internet kan afhalen en dan kan je zelf inseminatie doen met je vriend.. kunnen jullie er zelf nog iets leuks van maken en weet je precies hoe je donor eruit ziet.. en hoeveel kids je wilt

5. jullie zijn lief!!! Had ik ff nodig en ben blij dat ik niet de enigste ben.
    Moet me ook niets van anderen aantrekken maar soms is dat lastig.
    En ik weet ook wel dat er meiden hier zijn die dolgraag een ‘kamerolifantje’ willen zijn.

Heb ook een ‘blotebuik’ foto erbij geplaatst.

@ kristel bij jou dus ook van die wildvreemden die zomaar van die opmerkingen maken.
    Dat de mensen ff lekker naar zichzelf kijken.

@ Striae daar heb ik geen last van, wel van die blauwe aders zo tegen de avond. Ook s’avonds dikke enkels en dikke vingers.

@ oma dat zo’n instantie zo maar iets kan beslissen is wel kru he. En je kunt er zo weinig tegen doen he. Maar hoop dat jij snel iig een wondertje in je armen mag hebben.

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Kristel: ik ben dus ook zo'n ster in een uitzondering zijn.
    Vrees dus dat ik ook een mooie zebra ga worden :)

Leuke kleertjes trouwens! :D
    Misschien een tipje: ik zou ook een wit broekje in maat 50 meenemen.
    Ik zie regelmatig kindjes met een truitje en broekje in een verschillende maat.
    Dus als ze het truitje in maatje 50 niet past, maar het broekje in maatje 56 te groot is, dan heb je een niet passend setje.

@Ryanne: zo jij draagt mooi zeg!
    Je hebt echt een rond buikje :D
    Maar nog steeds vind ik het een bescheiden buikje voor 32 weken.
    Dus lekker rondparaderen met je mooie buikje hoor meis :D
    Nu kan het nog ;)

7. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Kris: Nee geen vocht voor zover ik weet maar ik heb sinds ik zwanger ben veel meer cellulites. :(
    Wat goed dat je boven naar het toilet gaat, zo kom je inderdaad nog eens aan je lichaambeweging.

@ Sporten: Nu Daan is begonnen met sporten voel ik me helemaal dikkig en ben ik bang dat het er niet meer af gaat enz... en dat hij me lelijk enz vindt. maar dat zijn allemaal hersenspinsels.

@ Bos: je hebt helemaal gelijk meid!!!

@ Oma: Hey meid!!!

Het gesprek ging goed. Ik ben iedergeval tot na de vakantie thuis en dan zou hij het liefste zien dat ik weer even aan het werk ga ivm dat ik dan met opgeheven hoofd m'n verlof in ga. Maar dit hangt af van de bedrijfsmaatschappelijkwerkster. Er moeten namelijk eerst gesprekken gevoerd zijn. Ach... ik zie dan wel weer verder. Misschien weet ik het dan nog te rekken en anders red ik die 10 halve dagen ook nog wel. :)

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ dreamer, wat BELACHELIJK dat je maar 2 kinderen mag krijgen van geregistreerd zaad. Echt idioot! Bah wat zijn sommige regels toch dom zeg! Duidelijk door mensen bedacht die zelf geen vruchtbaarheidsproblemen hebben...

@ debby, fijn dat het gesprek goed verlopen is. Nu gewoon lekker rustig aan doen (dus ook niet te zwaar opruimen in huis! ;)) en genieten. Zou lekker zijn als je het zo weet te rekken dat je tot je verlof niet meer hoeft te werken. Heb je uiteindelijk het hele verhaal gedaan?

@ zwangeren, jullie hebben allemaal zo'n prachtige buik!!! Niks dikke kamerolifantjes of hoe jullie jezelf ook zien.. PRACHTIGE ZWANGERE VROUWEN!!!!!!

Zo dat moest er even uit..

@ gaby, hoe ging het bij jou??

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Nen: Niet zo gedetaileerd als afgelopen donderdag, maar ik heb hem wel uitgelegd hoe de vork in steel steekt. :)
    Ik geloof dat het echte zware werk nu wel klaar is. Tot dat ik te ongeduldig ben en t ledikantje enz zelf in elkaar ga zetten. Ik zit nu al steeds naar de door te staren waar de box in zit. hihihi :D

@ Dreamer: balen dat dat voor jullie wordt bepaald... :( Zou eigenlijk niet mogen. Maar ja anders zouden de wachtlijsten nog langer zijn, dus er is ook wel weer wat voor te zeggen. Dat sluit natuurlijk niet uit dat het zwaar kl*te is!

10. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Gatver wat is de site traag zeg.. Ik zit me helemaal kapot te ergeren aan de traagheid... Grmbl.... Moet zo namelijk richting mijn werk en eerst nog even wat te eten halen bij de supermarkt

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Bos: Ik heb trouwens dat pakje gekocht voor de bloemkoolschotel!?! zag er lekker uit. :)

12. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik ga er vandoor & werken!!

LIefs

13. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hilli: niet fijn dat je steeds zo moe bent!

kristek: mag k vragen wat je vader heeft dan? of het ik iets gemist...?

ryanne: je hebt een mooie buik hoor!

debby: jij ook mooie buik :)

dreamer: wat raar dat die regels zo zijn joh.. niet leuk.. :(

het gesprek ging echt goed.. we hebben allebei bloed moeten prikken en bij mij hebben ze ook een uitstrijkje genomen.. over 2 weken krijgen we de uitslag.. en dan gaan we op de wachtijst van 3 maanden.. ben echt helemaal blij.. vind het ook allemaal erg spannend :D

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Werkze Nen!

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ gaby: Wat goed joh!!! Nou hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid. Het is iedergeval fijn dat jullie serieus genomen worden.

de bedrijfsarts vond m'n buik ook helemaal prachtig... Die zat echt met grote ogen te kijken. 8)

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Debby: fijn dat het gesprek meeviel.
    Ben benieuwd wat de oplossing gaat worden en wanneer ze ermee komen ;)

Met de wachtlijsten heeft het trouwens niks te maken.
    Want de ene is met 1x IUI al zwanger en de ander doet er 12 rondes over.
    Het is meer dat ze meer mensen hun kinderwens willen laten vervullen.
    Op zich is dat wel een mooie reden.
    Maar als jouw kinderwens is dat je 4 kinderen wilt en je mag er maar 2, dan is jouw kinderwens dus niet vervult.
    En dat verlangen naar een 3e kindje kan net zo groot zijn als naar een 1e kindje (al zal het ongewtijfeld iets anders zijn)
    Hoe dan ook is het niet eerlijk dat anderen beslissen of jij genoeg kinderen hebt.

@Nen: irri he die slome site!
    Werkse meis.
    Ben je zenuwachtig voor morgen eigenlijk?

@Gaby: jeej, nog maar 3 maanden voor de 1ex IVF dus? :D
    Gaat snel ineens nu he :D

17. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @ryanne, mooie buik hoor! vind hem ook bescheiden

@Debby, nou das wel mooi toch? Niet meer druk maken, en lekker genieten van je vakantie hoor!
    Misschien moet je Daan even lief aankijken, dat hij de box enzo in elkaar zet :p

@Nen, hey :) en waren ze nog een beetje op tijd vanmorgen?
    Hier ook een trage site, heeeeel irritant.. Werkse !
    Weet jij toevallig of het cbr in lwd een beetje in het centrum is? Of is het op een industrieterrein ofzo?

@Gaby, jeetje 3 maanden, das best snel toch?! Super :D

Zo ik ben even heen en weer geweest met de bus, id opgehaald en mn theorie aangevraagd.. ik moet over 2 weekjes in leeuwarden :) .Nu hard leren dus..

Wat gaan jullie allemaal eten? Ik ga pasta met broccoli, spekjes, crème fraiche en pesto maken. Lekker makkelijk en lekker :D

18. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @DReamer, ik vind het ook echt niet eerlijk :(.. Is dat wettelijk geregeld, hoeveel kinderen een donor mag verwekken?

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Gaby: Wat goed dat jullie over 3 maanden al kunnen beginnen! :D
    Mijn vader heeft 7 jaar geleden een ongeluk gehad, heeft een paar weken in coma gelegen en heeft een zware hersenbeschadiging opgelopen. Hij was zwaar alcoholist en heeft daardoor ook een hoop lichamelijk kapot gemaakt, hierdoor heeft hij oa ook Korsakoff.

@Debby: Fijn dat het gesprek goed ging :) Hopelijk lukt het om lekker helemaal niet meer te hoeven werken! Alleen je moet wel rustig aan doen thuis hoor, geniet van je rust ;)

@Buiken: Ryanne's buik bescheiden? Hmm, ik vind het een normale buik voor een eerste kindje en 32 weken zwangerschap.
    Als Ryanne een bescheiden buik heeft, wat heb ik dan wel niet? Een muggenbultje? ;)

20. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

kristel: dat wist ik niet :(

all: ik ben foto's van t weekendje weg op mijn hyves aan het zetten.. zijn er niet zo veel hoor.. :)

Deel Deze Pagina