Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Ryanne: Nou ik ken dat inderdaad... :( Had het ook wel leuk gevonden! maar weet je... ik kan best een keer jou kant opkomen hoor. :) M'n mannetje werkt van 06.00-21.00 dus we hebben genoeg tijd. hahaha :) Tomtommetje aan en rijden maar! Een nadeel... waarschijnlijk gaan we dan samen veel geld uitgeven. hahaha :)

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Thnx he! 'k Ben nog even wat aan't eten en ga dan zo die kant op.

pfff... 't zal wel heel definitief voor ze zijn dat ze nu de kleine moeten wegbrengen naar 't grafje.

Leidinggevende belt rond 6 uur nog hoe 't gaat in 't gezin, fijn dat 't werk zo meeleeft!

@all, fijne dag!

3. Yes, de site doet het eindelijk.. ik kon gisteravond niks meer posten, kreeg alleen maar errors zeg :(

@ Ukkie gefeliciteerd met je dochter!
    @ Sam & Nen succes bij de FA.
    @ Kim heb jij veel last van je bekken?
    @ Matta spannend je bent gewoon bijna klaar!
    @ Dreamer kan jij mijn uitgerekende datum op 8 december zetten?

Ik ga zo weer werken.. gister was er gezeik omdat ik dit half jaar 4x ben ziekgemeld (telkens maar kort, maar dat boeit hen ook niet) terwijl ik laatst alles al met de arbo had besproken de redenen en mijn maagproblemen. Daar hadden ze een brief van gekregen, maar goed dat zijn ze kennelijk weer vergeten.. :rolleyes: dus ik ga straks weer lekker uit me stekker daar (kan me leidinggevende wel hebben hoor)
    De rest ook werkse en anders een fijne dag :)

4. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Dreamer: Je hebt helemaal gelijk. Een kinderwens hoeft niet te stoppen na het krijgen van 1 kind... Het is inderdaad niet eerlijk dat andere dat voor je kunnen beslissen.

@ Nen: Heel veel succes vandaag meis!

@ Emma: Ohhh de box in elkaar zetten lukt me zelf ook nog wel denk ik, maar Daan wilt wachten tot na de vakantie. Dat vindt hij vroeg genoeg. :)
    Spannend hoor over 2 weken theorie! Goed leren hea?!?

@ Ukkie: Heej meid!
    Gefeliciteerd een dochter!!!

@ Hilli: Thanks for your support. T gaat me ook wel lukken. Ben alleen zo klaar met m'n werk dat ik er geen zin meer in heb. Maar als het moet... lukt het me wel! :)
    Zo vroeg mogelijk beginnen met smeren dat klopt en niet alleen je buik hea, ook je borsten, billen enz...

@ desiree: Tis nu echt al een beebje hea?!? :D
    Balen dat je zoveel vertraging had, een bleodneus een stomme tandarts enz... klinkt bijna als een baaldag! ;)
    Ze bedoelen dat ik me niet moet laten kennen. Snap je? Niet dat ik dit van plan was maar meer dat ik me niet klein laat krijgen. Zoiets...
    Succes op je werk!

@ Bos: hoe was je cursus?

@ Steph: Dankjewel!
    Jeetje wat heftig moet dat geweest zijn zeg. Ik hoop echt dat je baas ze beide woensdag mee naar huis mag nemen. Kunnen ze misschien allemaal wat tot rust komen.

@ Red: You go girl! ;)
    Veel sterkte vandaag bij het gezin.
    De proefdruk is hartstikke mooi. Er zit nog 1 typfoutje in en misschien wil ik een gedeelte nog net iets anders. Er staat nu namelijk 'Trots op onze stoere bink' xxxx trotse ouders Daan Bhargava & Debby de Vries. 2x trots dus... Weet niet of dat zo mooi staat.
    ohhh bah... das niet fijn wakker worden. :(

@ Matta: Heej meid!

@ Gaby: Maar goed dat jehem even belde dan! :)

@ Kim: heb je het wel aangegeven bij yoga want dan mag je bepaalde oefeningen niet meedoen hea?!?
    Lekker dat je daarna nog even hebt gezwommen. :)
    Veel plezier met werken vandaag!

@ Sammie: das inderdaad niet zo netjes van die lui :(

@ Emma: Hoe ging je rijles? Proefdruk is mooi geworden.Er moeten nog wat kleine dingetjes aangepast worden.

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ben weer terug van de FA, eitje was goed gesprongen (zondag), bmslijmvlies was mooi dik, en volgende week maandag progesteron prikken.

Bloed bij ontlasting had niks te maken met eisprong, dus moet terug naar de internist.

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Sammie: Mooi dat je eitje goed gesprongen was :) Je blijft wel in de weer hea met die ziekenhuizen enz... :(

7. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Mams is op cursus... :( Gelukkig ligt er nog een berg was die opgevouwen moet worden. :( :( :( Jeeejjjjj! hihihi

8. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Ukkie, werkse en veel plezier vanmiddag!

@Debby, ja ik ga vanmiddag maar es aan de studie :D Autorijden ging goed, met een beetje geluk heb ik mn rijbewijs in augustus. Als hij het nu aanvraagt dan wordt het na de bouwvak, maar eerst theorie halen..Hoop echt zoooo dat ik het haal voor de bevalling. Wil het allemaal af hebben, hoezo nesteldrang :) haha.
    Gelukkig is het kaartje mooi, word dit hem definitief?
    Je vakantie is ook al bijna zag ik!

@Desiree, werkse, hopelijk gaan ze niet nog meer lopen zeiken :( Vind je echofotos echt super mooi trouwens! Echt zo duidelijk een klein mensje :) .

@Sammie, nou mooi dat alles er goed uit zag! progesteron zal vast wel goed zijn ook denk ik :) spannend!

Pfff ik verveel me.. straks maar even afstoffen ofzo en dan leren..

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Emma,

Ik denk inderdaad dat ik geen goede eisprong heb gehad omdat mijn temp heeel licht gestegen is 0,19..

10. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @sammie, heb je wel hetzelfde tijdstip gedaan? bij mij was ie altijd stuk lager als ik minder lang had geslapen of vroeger tempte.
    Hoop dat het een goed ei was!

@Debby, o das jammer..yes was opvouwen haha jammer dat ik geen was meer heb :p

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

#42731 Debby86, 19 mei 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 okt 2017
    @ Emma: Ik vind t knap hoor dat je dat tijdens je zwangerschap allemaal aan wilt gaan. :) Ik ben van mezelf al best onzeker maar nu ik zwanger ben nog meer en om dan rij-examen te moeten doen... Brrrr moet er niet aan denken. :( Ik kan me wel voorstellen dat je het wilt halen voor de bevalling. Je bent een stuk mobieler. Ik wilde ook altijd eerst m'n rijbewijs voordat ik zwanger zou worden.

Dit kaartje wordt hem echt! We zijn er helemaal blij mee. :)
    Ik zal wel even kijken of ik hem kan laten zien. :) Misschien vinden jullie het helemaal nix, maar ja daar gaat het niet om. Ik denk dat dit kaartje heel erg past bij wie Daan en ik zijn enz.

12. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @debby, ik ben normaal juist heel erg zenuwachtig en paniekerig, maar nu ik zwanger ben is het allemaal veel stabieler. Heb eigenlijk geen last van paniekaanvallen ofzo, heb ik normaal wel..Dus daarom heb ik het zolang uitgesteld, en mede daarom ook gestopt met mn opleiding. ben dus heel blij als ik het haal ooit :D

Wat super dat jullie eruit zijn met het kaartje! Gaat er idd om dat het bij jullie past. ik zou kiezen voor het tweede, dus geen twee keer trots, maar vind het ook niet heel storend op zich..lasig he.

Snap dat je er zin in hebt! Ik zit ook even te kijken nog voor weekendje of midweekje weg hihi

13. Sammie heeft een ei gehad!!!!!!!! En we hebben niet eens gedanst..

@ debs ik zou ook voor het tweede gaan. heb je al een kaartje in gedachte?

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik ben aan de andere kant ook wel rustiger geworden indd... niet echt meer last van paniekaanvallen en kan makkelijker dingen van me af zetten... dus ik kan het me wel voorstellen. :)

Ik denk inderdaad dat ik maar het tweede kies. :)

Heb zo geen zin in de was opvouwen... :( Wilde er gewoon even uit.
    Nu ben ik de hele dag aan t lanterfanten en dan vanavond yoga... morgen gelukkig wel een drukke dag. :)

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik kan het pdfje waarschijnlijk wel als foto plaatsen maar dan zien jullie de naam...

16. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @debby, waarom ga je niet even shoppen? Ben je er toch even uit nog.
    wat ga je morgen doen dan?

17. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    tja dan is de verrassing eraf he ;)

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Morgen om 10.00uur met Daan naar de dermatoloog
    rond 14.00uur (moet even kijken) naar de vk
    om 15.30 naar t gemeentehuis om de kleine te erkennen.

Shoppen betekent geld uitgeven en dat moet ik even vermijden. hihihi :)

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    hey meiden,

Gisteren vanalles geprobeerd te posten maar kreeg steeds errors :( En ben nu alweer vergeten wat ik allemaal wilde zeggen.

@Ukkie: Gefeliciteerd met t feit dat jullie een dochter krijgen :)

@Sammie: Ik ben benieuwd wat de progesteronwaarde dan zegt, maar voor zover ik weet zegt tempstijging vrijwel niets over de kwaliteit van het ei, alleen de progesteronwaarde kan daar iets over zeggen.

@Debby: Ik ben benieuwd naar jullie kaartje!

@Emma: Ik ben nu door de zwangerschap ook best onzeker en moet echt niet denken aan rijlessen nu.. Ik vind autorijden sowieso al niks en ben op een gegeven moment (na 25 lessen ofzo) gestopt omdat ik toen net in die periode zat met zoveel miskramen. Ik kon de lessen er toen gewoon echt niet bij hebben. En nu moet ik er niet aan denken, ik zou alles fout doen denk ik :p Ik vind het dus ook wel knap dat jij er gewoon zo voor gaat :)

@All: Wij hebben vrijdag trouwens ook de proefdruk gekregen van het geboortekaartje en in t echt ziet t er echt heel mooi uit wat ik gemaakt heb :D Ben er helemaal trots op!

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Kristel: Daar mag je ook best trots op zijn! :)
    Alle digitale bestanden van t kaartje zijn enorm goed beveiligd! Ik moet er dus echt even een foto van maken. En daarna ga ik echt wat nuttigs doen hoor... :( Baal van mezelf op zulke dagen.

Deel Deze Pagina