Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Debby: Mooi kaartje hoor! Gaat echt leuk worden.

Ik wil heel graag zelf mijn doopsuiker maken. Ik heb wss toch genoeg tijd :D
    Kaartje dat weet ik nog niet. kZal wel eens experimenteren als ik zin heb.

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Hilli: thanks! Zelf doopsuiker maken? Hoe doe je dat dan?

3. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    heejheej
    heb net intake gehad bij de vk.. heleboel informatie gehad.. pff.. :p
    Ze heeft ons afgeraden om de nekplooimeting te laten doen.. omdat wij hem/haar toch willen houden stel dat het down syndroom heeft..
    ook raadde ze aan vitamine D te gaan slikken..
    Nou hebben we 8 juni echo.. kan niet wachten tot het 8 juni is :p

4. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey Suus, kan me voorstellen dat je bijna niet kan wachten... Dan wordt t pas echt werkelijk allemaal. :)
    Laat al die info maar even bezinken. :)

5. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ja dat ga ik ook wel doen!! jij hebt trouwens ook echt een heel leuk kaartje :D schattig zeg :D lijkt me ook leuk om dat straks te gaan zoeken.. maar eerst maar eens het geslacht weten :p hahaha

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hey dames :)

@ dreamer, nee ik was niet zenuwachtig voor het gesprek. Ik ben er heel rustig onder

@ gaby, wat fijn dat het over 3 maanden al de eerste poging is!!

@ emma, het cbr zit in Leeuwarden op de hemrik (= industrieterrein)

@ desiree, fijn dat de echo goed was :) Tis al echt een kindje nu om te zien!

@ ukkie, ik las wel wat je oude naam was maar volgens mij heb ik het geslacht gemist? Ik ben nieuwsgierig!!
    * ziet dat we moeten raden* Is het een meisje??

@ steph, wat een heftig verhaal zeg van de vrouw van je baas! Jee dat is echt schrikken..

@ ukkie, whaaa ik heb het goed geraden :) Gefeliciteerd!!!

@ matta, fijn dat je je portfolio klaar hebt meis :) En lekker geshopt zie ik!

@ sam, waarom heb je het idee dat je eisprong niet goed is geweest? *leest nu dat het wel goed gesprongen is en dat je prog. mag prikken binnenkort*

@ red, bah wat vies dat de hond op jullie bed heeft geplast :( dan word je niet lekker wakker..

@ kim, fijn dat je lekker hebt gezwommen :) Dat wil ik ook weer eens doen binnenkort..

@ debby, leuk geboortekaartje!

@ hilli, nog even doorzetten voor school meid!

@ suus, al bijna een echo! Schiet wel op hoor 8 juni.. Snap wel dat ze die nekplooimeting afraadt als je het sowieso wilt houden.

Zo hehe, alles weer doorgelezen. Veel gekletst al door jullie zeg!!

Vanmorgen bij de FA moesten we allereerst natuurlijk weer vet lang wachten (natuurlijk, de parkeermeter loopt wel door hoor!) Eenmaal daar binnen ging hij allemaal dingen vertellen die ik al wist (hoe een cyclus in elkaar zit, hoe er een bevruchting plaatsvindt, wat pcos inhoudt..) Maargoed, ik liet hem zijn verhaal maar even doen. Hij vertelt het wel heel grappig. Want het stukje dat de sperma de eicel moet bevruchten noemt hij 'het loodgieterswerk'. Toen heeft hij nog even de echo herhaald, omdat dat alweer een jaar geleden was. Waren uiteraard weer meerdere eiblaasjes te zien. Hij zag wel wat vocht in mijn buik, maar dat kon te maken hebben met dat ik net een ei heb gehad ofzo (denk ik niet). Linkereistok kon hij niet vinden. Die zat achter een schaduw (vraag me niet hoe dat kan...) Was ook erg gevoelig toen hij met die staaf duwde om de linkereierstok te vinden. Volgens hem zag het er verder allemaal wel goed uit.
    Nu krijg ik dus clomid 50 mg. Daarnaast moet ik gaan tempen. Het aparte is, dat hij zegt dat het niets uitmaakt hoe laat je tempt. Ik mag dus gewoon uitslapen en dan vervolgens tempen. Ook krijg ik geen follikelmetingen. De week voordat ik mijn menstruatie verwacht, moet ik weer bij hem langskomen om samen de temperatuurkaart te interpreteren. Zijn doel is, dat ik door middel van die temperatuurlijsten zelf inzicht krijg in wat mijn cyclus doet en hoe het in elkaar steekt.

7. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Op een gegeven moment vond ik het wel frustrerend worden hoor... :( Je ziet zoveel kaartjes maar net niet die ene. Ik zag heel veel leuke kaartjes voor meiden maar niet voor jongens... :(
    Maar het is gewoon leuk om met je kleine bezig te zijn. :)

Zo heb net even een soepje op, lekker tvtje aan gezet en dan toch echt zo op m'n gemakkie de was opvouwen. hahaha :D dat roep ik nu al vanaf 9.00uur geloof ik. hahaha :)

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik ga dr ook weer vandoor. Heb pas alleen een stukje ontbijtkoek op vandaag dus eerst maar even fatsoenlijk gaan eten.. MOet om 14:30 ook weer werken tot 21 dus moet na het eten gelijk weer op de fiets.

Doeeg!

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Nen: ben je zelf tevreden over hoe het gesprek is gegaan? Wel fijn dat je nu Clomid krijgt. Hopelijk doet het snel zijn werk. :)

10. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @nen: oke.. werkze nen!! en eet smakelijk..

@debby: dat lijkt me wel heel frustrerend inderdaad.. wel leuk dat je nu wel leuk kaartje hebt gevonden :D

ik moet nu nog even lunch eten.. eet ook wel lekker soepje met beschuit achter de pc :p haha.. lekker boulion..
    Ik heb net afspraak gemaakt voor echo met geslachtsbepaling.. als ik 16 weken ben.. ik twijfel alleen .. kan kiezen uit echo van half uur met 2 foto's en dvd en geslachtsbepaling voor 65 euro..
    Of echo met 1 foto en geslachtsbepaling voor 30 euro..

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Dat is wel 3d neem ik aan... Ik heb gewacht op m'n 20 weken echo. 2d Echo van ruim een half uur, dvd en 7 foto's voor 20,-... hihihihi
    Als je zelf denkt dat je de dvd vaak zal bekijken of het leuk vind voor later als je kindje groter is dan moet je dat natuurlijk doen.
    Ik heb zelf de dvd maar 1x daarna nog bekeken en dat was omdat iemand anders hem wilde zien.

12. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    nee.. is 2d.. :( is best duur volgens mij ..
    Ik doe anders misschien wel alleen die voor 30 euro.. kijk wel even.. maar wil wel al met 16 weken weten wat het word :p haha

13. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Whaaaaaaaaaaaa... Ik heb lekker een hete douche genomen (heb namelijk geen bad) maar nu lekken m'n (.)(.)!!!

14. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Dreamer,

Vorig Progesteron meeting was 7 dagen na ei, dit keer kan dat niet aangezien ze do/vrij (hemelvaart) dicht zijn en dan zit het weekend erachter aan.

Nen,

Ik heb ook altijd pijn aangezien ze haast niet bij mijn linker eierstok kunnen komen, ook heel veel drukken en pijn hebben.

15. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Suus

idd als je er toch niets mee doet, waarom de info willen weten? Wij hebben zelf ook nee gezegd tegen al die metingen.

@ Nen
    Goed dat ze duidelijkheid willen, ben je zelf ook tevreden dat je aan de clomid gaat?

Vandaag heb ik toch wat gekocht maar wel tweedehands, allemaal rompertjes maat 62/68 bij een mevrouw. Ik mocht ze gratis ophalen maar heb er wel wat voor gegeven. Weet niet of ik ze allemaal ga gebruiken omdat er ook blauwe bij zitten.. Dat weten we over 10 weken :D

Ik ben er overuit wat voor kinderwagen het moet gaan worden: Bugaboo Frog.. Die past namelijk in mn autootje.. Ben bang dat de Cameleon er niet in gaat passen, die is groter..

Morgen nog even werken en dan ben ik (heerlijk!!!) twee dagen vrij :D Plus het weekend, dussuhh wordt heerlijk! Ff bijtanken en gaan genieten van mn bollende buikje :D Ja ja meiden sinds maandag begint het toch echt zichtbaar te worden..
    Vandaag zij een moeder nog ben je afgevallen? (ja klopt wel, ik heb 8 kilo eruit gebraakt..)

Nou ik ga even een lekker tukkie doen in mn bedje.. ben weer vreselijk moe! Tot vanavond

16. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Kristel, niet teveel zorgen om maken hoor! ja het doet pijn, maar ik denk altijd maar als het ècht te erg zou zijn zou nietmand vor een tweede gaan toch ? :)
    Nog even oefenen met ontwerpen dus ;) zou leuk zijn!

@Hilli, wat is doopsuiker precies?

@Suus, spannend hoor de eerste echo, best snel al 8 juni!

@Nen, mooi dat je met clomid kan beginnen! Ik vind het alleen heel vreemd dat je geen fm krijgt.. wat als je drie eitjes hebt? Zoals ik en mn zus.. dan raden ze het die maand af , anders heb je een erg grote kans op een meerling. Ik zou er toch om vragen hoor als ik jou was.

@suus , is idd duur volgens mij. Wij hebben binnenkort een pretecho, ook 2d van een half uur met 6 fotos voor 35 euro.

@Debby, ook al lekkende ()() :) , daarom heb ik laatst dus lilypadz gekocht hihi dacht ik wil voorbereid zijn haha

@Juffie, leuk dat je die gratis overmocht nemen.. Die kinderwagen hebben wij ook! Ideaal vind ik die!
    Wow 8 kilo! dat is nogal wat.. goed eten he?

Zo ik ben ook weer thuis, heb weer allemaal onzindingetjes gekocht haha. Nou ja niet allemaal onzin, ook een paar broekjes voor de kleine, van die zachte van de hema.
    Straks even koken, wat gaan jullie eten??

17. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hee meiden ik ben er weer!

'k Was om 10 uur in t' gezin, er kwam toen ook net wat familie. Trieste sfeer. 'k Heb de begrafenisondernemer geholpen met het kindje naar beneden te brengen. Daarna kwam de rest van de familie. Een vrouw heeft zo'n verhaal verteld, weet niet hoe dat heet, maar hoe 't gegaan is, de gevoelens en waarom-vragen van 't gezin, mooi gedichtje enzo.
    Kreeg ook tranen in m'n ogen. Daarna gingen ze richting de begraafplaats. Ik heb alles opgeruimd en de afwas gedaan en toen kwamen ze ook alweer terug. Alleen haar vader en een tante kwamen nog koffie drinken. 'k Ben de huishouding maar gaan doen, 'k had 't gevoel t gezin maar even met elkaar te moeten laten. 'k Ben tot tegen 2 uur gebleven. Kon niet veel meer doen en die vrouw ging even slapen.
    Voel me wel erg jong in zo'n situatie. 'k Heb nog niet zoveel levenservaring en kan voor m'n gevoel ook niet erg met ze meeleven.

@Nen, fijn dat je nu clomid krijgt!
    @Debby, beetje rust kan ook geen kwaad toch ;) Mooi kaartje!
    @Juffie, goed eten jij he!
    @Rest... sorry ben 't ff kwijt.

'k Heb nog even boodschappen gedaan en met m'n man naar Drachten geweest voor een bikini en 'k heb er eindelijk 1 waar ik me in durf te vertonen. pfff... 'k moet nodig 's verder afvallen, beetje zat van m'n lovenhandles.

'k Zal m'n leidinggevende zo even bellen als ze om 6uur nog niet heeft gebeld.

'k heb spierpijn van 't hardlopen haha... en k heb 't niet eens lang volgehouden.

18. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo ben er maar heel even.. ben aan het koken en suus en ik gaan sporten zo..weet niet of ik vanavond nog ben... :)

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Pff, stomme bezorgdienst ook altijd! Ik had voor Kimo wat kleding bij Wehkamp besteld gister een aangegeven dat ze het NA 18.00 uur moesten bezorgen vandaag (kan je namelijk voor kiezen en betaal je dan ook een euro meer voor) ivm dat ik misschien nog weg zou gaan vanmiddag.
    Ik ben om 16.00 uur op bed gaan liggen omdat ik doodmoe was en om 18.00 uur kom ik beneden, zijn die piemels gewoon al langsgeweest :( En daar betaal je dan voor, eikels!

@Nen: Fijn dat je nu met Clomid mag gaan beginnen! Ook jij hebt nu heel binnenkort een échte positieve test :D

@Debby: Oh jee, lijkt me echt heel erg raar zeg! Ik heb nog steeds geen last van lekkende tieten en ik vind het wel prima zo :)

@Red: Echt moeilijk hoor deze situatie :( Ik zou ook niet weten hoe ik ermee om moest gaan en ik kan je zeggen; dat heeft geen reet te maken met levenservaring of leeftijd of wat dan ook. Zo'n situatie is gewoon hartstikke moeilijk en iemand van 40 zou net zo goed niet weten hoe die ermee om moest gaan als hij/zij het nog nooit meegemaakt heeft.
    En zelfs dan weet je het vaak niet omdat elke keer weer anders is.
    Ik heb ook veel met overleden mensen te maken gehad in t ziekenhuis en elke keer weer vond ik het hartstikke moeilijk..
    Ik vind dat je er heel goed mee omgaat! Ik hoop alleen dat het je niet zo erg raakt dat je er thuis heel erg mee blijft zitten :( (natuurlijk neem je het mee naar huis, niet meer dan logisch, maar ik denk dat je wel begrijpt hoe ik het bedoel)

20. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Red

Wat naar allemaal! Lijkt me heel heftig, ook voor jou!!!
    Zoiets wens je niemand toe..

@ Kristel
    Dit herken ik dat van de bezorgdiensten, nasty he? Betaal je wel, maar komen ze eerder..pff ik bestel niets meer, is vorige keer zo raar gegaan.. Ga wel weer naar een winkel toe ;)

Slaapje lukt niet echt. Ben te druk in mn hoofdje.. Hhaha zit nu weer geboortekaartjes te bekijken.. De namen weten we al, zowel voor een jochie als een meissie zijn we erover uit. Zelfs de doopnaam weten we al, en nee we vernoemen niemand.. We doen echt namen die wij mooi vinden:D Misschien wisselt het nog, maar dit hebben we allebei al voor de zwangerschap bedacht.

Deel Deze Pagina