@red: dat lijkt me ook heel moeilijk om mee om te gaan.. moet voor jou ook zwaar zijn.. al die verdrietige familie @kristel: Stomme wehkamp ik zou ze opbellen en heel boos worden hahaha.. wel echt stom inderdaad.. zeker omdat je er voor betaald.. @juffie: nu al met geboortekaartjes bezig. wij weten de namen ook al maar die blijven geheim tot het einde en dopen doen wij niet dus die namen hoeven wij niet te verzinnen @gaby: tot daalijk he @emma: leuk he al die spulletjes kopen.. ik moet me inhouden van vriendlief.. tot ik weet wat het word.. hebben al zoveel @all: ik ben er ook vandoor.. weet ook niet of ik nog kom.. even de vaat weg werken en ook sporten vanavond heb geen zin.. maar dat heb ik nooit de laatste tijd.. maar het is wel goed voor je en als je er eenmaal bent valt het wel mee en is het toch wel gezellig Hoop alleen niet dat het is net als de vorige keer.. toen ging zo wijf dom tegen mij lopen te doen.. (ze is met een cursus bezig voor dat en ging toen even dwingen dat ik vooraan moest staan.. maar heb ik mooi niet gedaan!! )
@stephanie: hoe gaat het nu met je rug? @ukkie: jee een dochter leuk leuk leuk... *bos geeft zichzelf een schouderklopje dat ze het geraden heeft * @matta; zo lekker geshopt lees ik al....fijn dat je portfolio af is..moet een gevoel van rust geven. @gaby: grote plannen voor de tuin? @debby: is de proefdruk geworden zoals je gehoopt had? cursus was leerzaam. ik weet nu dat ik ontzettend verkeerd til en buk enzo ik zou voor de eerste optie gaan maar dan geen: trotse ouders maar gewoon: ouders van... of gelukkige ouders van...ofzoiets... waar ga je heen op vakantie.. oh lekkende borsten...niet stiekem in zitten knijpen he sorry kan me voorstellen dat het vervelend is...lekken ze nog steeds? @sammie: weten ze ook niet waar het bloed bij de ontlasting dan wel vandaag komt? heb je geen (inwendige) aambei die steeds open gaat ofzo? @red: bah vervelend dat de hond het bed onder heeft gepiest... @emma: hoe ging je rijles.. @kim: hoe was je dag op het dagverblijf? @dees: nog uit je stekker gegaan vandaag op je werk en zo ja hoe reageerde ze? @ryanne: ik heb wel gedanst voor sammie's ei @kristel: leuk joh dat de proefdruk gelukt is. @suus: fijn dat de intake goed ging. wel prettig als je een goed gevoel hebt bij je vk..en 8 juni schiet al op jeee @nen: wel fijn dat je nu clomid krijgt..word je tenminste serieus genomen toch. hier gister opgestaan met een pijnlijke schouder...het is nog steeds niet over en word eigenlijk alleen maar over (kreeg mijn auto niet eens in zijn achteruit en in zijn vijf van de pijn ) morgenochtend maar even langs de dokter want echt lekker werkt het niet... ga nu ff de vaatwasser leeghalen en weer volruimen en dan konijnen nog ff eten geven en als ik nog tijd over heb ff zand tussen de tegels vegen want vriendlief is pas laat thuis en krijg om half acht visite...
@ Ukkie: Joehoe ik had het goed gefeliciteerd met jullie dochter @ Debby: hoe is jullie proefdruk? die van ons is echt super vandaag het kaartje weer terug gebracht (vriendlief) met de verbeteringen 1 typfoutje en nog 1 aanpassing en hij kreeg nog een proefdruk op een wit a4tje mee voor het jongenskaartje (proefdruk was voor een meisje) *lees net dat jullie ook nog wat aan willen passen en er 1 typfoutje in zit * @ Kim; Fijn dat je lekker gezwommen hebt... wil ik van het weekend ook proeberen te doen heb ook zo'n last van mijn rug... Hij wil ons idd niet ongerust maken.. haar leverwaarden waren gelukkig weer goed maar de nierwaarden nog niet (of was het andersom?) naja ze moesten vandaag nog bloedprikken om de waarden te bepalen... @ Red: Bah... gelukkig is het nu weer schoon... @ Emma: ja nog steeds ontzettende last van mijn rug @ Desiree: mooie foto's van jullie wondertje echt al heel duidelijk zeg... @ Sammie: Mooi eitje, goed gesprongen en goed geklust.... hoop echt dat het raak is meid... @ Debby: Mooi kaartje zeg idd uniek heb ook nog niet iets gezien wat er op lijkt.. @ Nen: wat zij hij over dat je nog steeds niet ongi bent geweest, fijn dat je nu met clomid kan beginnen, hoop dat het snel werkt... @ Juffie: wanneer de 1e buikfoto?? @ Red: Wat heb je dat goed gedaan zeg, en wat sterk van je dat je de begrafenisondernemer hebt kunnen helpen met het kindje naar beneden brengen... @ Kristel: idd piemels zeg... en heb je je pakketje nu nog niet? @ Bos: nog niet lekker , balen dat je zo'n last hebt van je schouder.. je mannetje even laten masseren?? @ gaby: Onee niet weer errors... van mij mogen ze snel overstappen op het andere forum... buiten de pijn in mijn rug heb ik ook al een goeie week regelmatig last van een gespannen buik (volgens mijn moeder geen harde buiken omdat ik mijn buik nog een heel klein beetje in kan drukken) het is gelukkig niet pijnlijk maar wel een vervelend gevoel... heb het vaak als ik veel gelopen heb, opsta of te druk ben... na een paar minuten is het weer weg... vooral mijn onderbuik is heel hard... hoe verder naar boven hoe soepeler het wordt... nu heb ik afgelopen weekend ook nog eens een kramp gehad linksonder in mijn buik (net boven mijn lies) toen ik op de wc zat, dus dacht dat het daar mee te maken had... nu had ik het afgelopen nacht rechtsonder in mijn buik, kon niet op mijn rug of op mijn linkerzij liggen maar toen ik op mijn rechterzij ging liggen trok het weg... echt een kramp waardoor ik dubbel kon klappen van de pijn... ik wil het zelf even aankijken en als ik het nog een keer krijg dan even de vk bellen of zouden jullie nu al bellen? ook ivm die gespannen buik elke keer...
@Kristel, je lijkt m'n leidinggevende wel 'k Heb ff met haar gebeld en ze gaf ook aan dat ik het prima deed en dingen goed aanvoelde en dat leeftijd in zo'n situatie niet altijd wat zegt. En 't ligt misschien ook wat meer aan het gezin omdat zij er niet zoveel behoefte hebben om erover te praten en mij wat op een afstand houden. Maar dat is ook hun goed recht natuurlijk! 'k Kom niet aan mn uren maar 'k hoef er nu niet naast te werken. Eerst dit maar afronden. In elk geval nog 2 dagen. Btw... kunnen weer in een schoon bed slapen Hopelijk is ons dekbed straks droog. Lang leve de droger! @Suus & Gaby, sportse! @Bos, vervelend zeg! @Juffie, leuk zeg om er zo mee bezig te kunnen zijn! Hebben jullie aparte doopnamen of bijv. gewoon 2 namen? Wij gaan voor 2 namen waarvan de eerste gebruikt wordt als roepnaam.
De pagina doet er weer eens minuten over om te laden elke keer, zwaar irritant dus! @Stephanie: mooie buik! Ik zal zometeen ook weer eens nieuwe foto's laten maken door Kimo (en dan zoveel mogelijk wegknippen ivm de striae ) @Bos: Hopelijk is de pijn in je schouder snel weg! @Red: Probeer er wel zoveel mogelijk over te praten met je man en/of andere mensen he, anders blijf je ermee rondlopen en het moet wel een plekje krijgen. Het lijkt misschien overdreven hoe ik nu reageer erop, maar het is echt zwaar om mee om te gaan en als je er niet over praat word je echt gek.. krijg de hele tijd foutmeldingen dus ben er snel weer vandoor.. klotesite..
hier ook foutmeldingen heeeeel irritant.. Ik reageer morgen wel weer hoor als ie het weer doet . Stephanie, mooi buikie!
site doet t nu ietsje beter... en bij stephanie is de site wel heel actief dat ie haar berichtje 3x plaatst
Ben echt weg nu, ik ga lekker uitgebreid douchen en daarna buikfoto's maken. Ik denk dat ik m morgen laat zien dan anders wordt t wel heel laat vanavond. Slaap lekker alvast allemaal!
@Nen: fijn dat je nu aan de Clomid mag Hoop dat je geen bijwerkingen krijgt! En wat zij hij over je niet ongi zijn? @Red: ondanks dat ik het wel heb meegemaakt zou ik alsnog niet weten wat ik zou moeten doen bij een ander. Iedereen reageert anders op rouwverwerking. Zolang je er gewoon voor ze bent dan doe je het goed. Zorg dat alles draaiend blijft en het geen smeerboel wordt, dan zijn ze allang tevreden. Dus je doet het goed hoor meis, echt waar! @Kristel: jeetje, je zit al over de 30 weken! Gaat echt hard zeg!
@Kristel, komt goed hoor! Als ik thuis ben, laat ik 't ook allemaal wel even los, naja je bent er nog wel mee bezig omdat ik er nog 2 dagen heen moet en het geven van de zorg wel lastig vindt, maar kan 't verder wel van me af zetten. Hoewel 't verschrikkelijk blijft natuurlijk! Ben benieuwd naar je foto! @Stephanie, mooie buik! 'k Ga hier ff kijken of ons dekbed droog is en dan kruipen we erin met een film en misschien gooien we er wel een klusje tegenaan
@Steph: als ik naar je buik kijk zeg ik dat je een jongetje gaat krijgen! Geen idee wat ik eerder gegokt heb trouwens, maar op dit moment zeg ik een zoontje. Van boven lijkt het zo groot nog niet, maar van de zijkant weer wel. Heb je zelf dat gevoel ook, dat je buik nog niet zo groot is als je er zelf naar kijkt?