Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ ukkie, bij kruidvat verkopen ze spul waarmee je volgens mij ook inktvlekken kunt verwijderen. Het is een reeks kleine gele flesjes en elk flesje is er voor een bepaald type vlek. Meestal staat het vlakbij de kledingverf (die tabletten) en de schoonmaakmiddelen

2. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Nen.. wat vervelend van de poes.. ik weet precies wat je voelt.. weet je nog dat onze kat ook weg was in februarie?? Toen was hij weggelopen in de week dat ik zwanger was en op de dag dat ik positief teste kwam hij ook zo ineens terug. Misschien is het dus juist wel een goed teken en laten we ervan uit gaan dat hij heel snel weer voor jullie deur staat!

3. kim3

kim3 Bekend lid

Mar 11, 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @nen hopelijk is het binnen die 6 keer raak he :D
    gaat je kat ver altijd ? ik zou me ook zorgen maken hoor en idd straks ff bellen hoor

@ukkie ja dat zou helemaal zonde zijn

@gaby mooi dat het zo opschiet, kun je lekker geneiten van het weekend in je nieuwe tuin

4. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Nee meestal gaat hij niet ver van huis. Beetje in de wijk rondom huis, maar we wonen wel redelijk dicht bij 2 drukke straten :S en ben bang dat hij tijdens het wandelen met de hond misschien ongemerkt is meegelopen (doen ze bijna allemaal) en ons kwijt is geraakt en vervolgens de weg kwijt is geraakt...

5. kim3

kim3 Bekend lid

Mar 11, 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    ik ben aan het googlen voor een hotelkamer in parijs maar vind dat zo moeilijk.. pff ben er vorig jaar ook zeker 4 dagen mee bezig geweest hihi :D
    maar blijf nu zoeken anders blijf ik uitstellen en dan moeten we het weekend weer gaan verzetten.

wij gaan zaterdag trouwens naar kalkar in duitsland, iemand al eens geweest? een of ander pretpark wat georginiseerd is door het thuiscomite van de landmacht.. dan hebben we live contact met mijn broertje en kan ik hem weer ff zien :D

6. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    Goeiemorgen!

@Wonders, prachtig dochtertje heb je :D

@Juffie, ja thoort erbij helaas, maar word het neit minder vervelend van. Hoop voor je dat het snel overgaat! Lekkr middagje vrij dus , tot straks dan!

@Kim, jij ook al vrij vandaag :D succes bij de drukker..

@red, werkse vandaag..

@Ukkie, aaah das irritant, alles voor niks gedaan dus.. nja gelukkig is het geen tommy dan :p
    Leuk dat de babykamer al opschiet!

@Nen, wat fijn dat alles zo goed is verlopen. Snap dat je het spannend vind, ik vond het ineens een stuk echter allemaal ofzo :D Hoop dat het de eerste keer raak is!
    wat erg dat je kat weg is :( een van ons is laatst ook drie dagen weg geweest.. snachts werd ik wakker van gemiauw, stond ie ineens voor de deur..
    Hoop dat die van jullie snel terug is! Goed idee om de dierenambulance enzo te bellen..scheelt dat ie een chip heeft!
    succes op school!

@Gaby, straks lekker buiten zitten dus met het mooie weer :), werkse!

@all, ik ben net wakker haha lekker uitgeslapen.
    moet vandaag aan de studie..geen zin in

7. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    zo eerst bakje koffie, wakker worden, nog iemand koffie ? :p

8. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ kim, ik ken kalkar alleen van oefeningen hahah. Mijn schoonouders zijn daar wel geweest met een midtermdag. Die vonden het erg leuk. Naast het pretpark zit een kerncentrale met 2 grote beschilderde torens en daar hebben de jongens vaak een oefening.

9. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @Kim, wat leuk! Hebben wij toen ook gehad , dat was alleen gewoon op de kazerne. Vond het heel gek om Mark weer 'live' te zien haha

Hotelletje is idd lastig!

10. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @red: ja zitten ook twee van die schattige broekjes bij...volgens mijn vriendin zijn die dingen inderdaad ideaal.

@emma: lekker doe mij ook maar koffie

ik zit thuis bah...net bij de dokter geweest en heb een peesontsteking in mijn schouder...moet het proberen met rust en paracetamol weg te krijgen en moet ook naar fysio maar of dat helpt wist de dokter zelf niet eens....

zo maar ff bakkie doen bij mijn vriendin...

11. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    *geeft bos bakje koffie met mergpijpje erbij :p *

@Bos, zon ontsteking heeft mn schoonvader gehad, die heeft 3 maand ofzo thuis gezeten.. :( Die ging niet goed uitrusten dus werd chronisch..
    Doet flink pijn zeker of nie? doe maar rustig aan dan met je schouder
    veel plezier bij je vriendin zo!

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Hey meiden :)

@Bos: Erg he, wat er allemaal in t kraampakket zit. Kan me niet voorstellen dat we dat straks echt nodig hebben.. Hebben we wel, maar t is gewoon moeilijk voor te stellen ;)

@Natas: Wat een schatje is het ! Echt een lekker meisje :D

@Juffie: Balen dat je 's ochtends nog steeds zo misselijk bent.. Ik duim voor je dat het gauw helemaal over is!

@Ryanne: Het gaat idd hard nu, al kan t aan de andere kant niet hard genoeg gaan ;) VInd jij t ook zo moeilijk voor te stellen dat je sowieso, wat er ook gebeurt, binnen nu en 10 weken je meisje vast kan houden? :D (voor mij dan 12 weken)

@Nen: Oh wat vreselijk dat je kat weg is :( Ik hoop dat ie gauw thuis komt en anders dat ze je bij de dierenbescherming kunnen helpen!

@Gaby: makkelijk he, als andere mensen het werk voor je doen :p Ik zou ook wel willen dat anderen hier de tuin kwamen doen!

@All: Pff, hier ineens sinds een paar dagen weer ontzettend pijn aan mn (.)(.) :( Het is een hele periode weggeweest en nu begint het weer. Echt hele felle steken er doorheen steeds, heel pijnlijk. Ik hoop toch niet dat t tot t einde zo blijft.
    Verder doet alles me pijn vandaag, dus ik ga niet naar de mama-behandeling vandaag.. (die ik voor moederdag had gekregen, stond voor vanmiddag). Kimo heeft net gebeld om t te verzetten naar vrijdag. Hopelijk voel ik me dan beter!

edit: Oh joepie, dit was mn 4000e berichtje :D :p

13. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Hier lust ik wel een dubbelfrisje.. het is erg warm.. maar wel lekker. de trap schiet op en het wordt het prachtig! zo blij eindelijk na 3 jaar! Ik zal straks wel ff een foto plaatsen van de trap en de babykamer..

14. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    ben er even vandoor, even douchen en schoonmaken hier..
    *zwaai*

15. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ kim, heb je je broertje niet meer gezien dan sinds zijn vertrek? Ik ging heel vaak skypen met mijn vriend. Wij konden op de midtermdag geen live contact hebben met de jongens. Mijn vriend was toen ook weer buiten de poort. Bah, over 6 maanden is het voor ons ook alweer zover..

@ bos, wat vervelend dat je een peesonsteking hebt! Maar dat is dus iets anders dan een slijmbeursontsteking? Ik heb al 3 jaar een peesonsteking in mijn rechterpols. Heel handig als je op school de hele dag moet typen en je werk ook nog eens bestaat uit typwerk :( Hopelijk gaat het bij jou snel over. Zou je maar goed aan de rustvoorschriften houden!

16. kim3

kim3 Bekend lid

Mar 11, 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @bos oh hoe kom je daar nou weer aan.. vervelend zeg

ik had ook wel eens van kalkar gehoord maar wist niet dat daar ook een pretpark was maar we zien eht zaterdag wel, ben erg benieuwd, vraag me af of ze ons dan ook kunnen zien :D

@eva ik heb soms wel last van harde buiken maar niet echt dat je zegt van... mijn bekken doen wel heel veel pijn dus dat is minder

@kristel tjah hoord er dnek ik ook bij.. die zijn zich toch aan het voorbereiden he :D over een paar weekjes moeten ze wel werken hihi
    bij mij is dat lekken gelukkig neit doorgezet want daar was ik ook niet blij mee

ik ga zo het oud papier doen en dan rij ik eens door naar die drukkerij.. heb trowuens een 2de naam maar vind hem opeens zo leuk da ti ktwijfel of die als eerste naam niet leuk zou zijn.
    heeeel vervelend.. :D

17. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Lastig die twijfel Kim! Wat vindt Frank?

18. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Ik ga de pagina even afsluiten, want er komen steeds mensen voorbij en die hoeven deze pagina niet open te zien staan ;)

xxx

19. kim3

kim3 Bekend lid

Mar 11, 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    die vind mij wispelturig haha :) maar kan er wel om lachen hij vind beide namen heel mooi en vind het goed dat we die als 2de naam gebruiken maar toen ik vroeg wat vind je ervan als eerste naam zegt tie.. moet ik even aan wennen 8-[

maar dat komt ook omdat we de kleine al een paar weken bij zijn naam noemen (die naam die voor 99% vast stond #-o ) kun je zien dat 99% nog niet genoeg is want ik was er echt van overtuigd dat dat hem ging worden en dat ik geen leukere naam meer kon bedenken maar nu ik deze naam heb gehoord weet ik het niet meer zo zeker #-o

twijfelkont die ik ben :rolleyes:

20. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,874
    0
    0
    overijssel
    @ kim...wat lastig die bekken pijn...hoop dat je goede oefeningen ervoor hebt...kan de pijn een stuk verlichten!

@ ukkie..ik kom binne kort ff bij je spieken hoor!!! ;)

@ all...weet iemand hoe je je profiel aanpast?

Share This Page