@ Eva: daar zou ik even mee wachten met je profiel veranderen, eind van deze maand gaan we weer verhuizen naar een ander forum dus moet je het waarschijnlijk dan weer aanpassen.... Shtt ik lees stiekem mee op mijn werk..
@ nen wat balen van je kat zeg. Begrijpelijk dat je je zorgen maakt. Dat ie maar snel naar huis komt! @ clomid hier tweede ronde raak. Wel veel last van bijwerkingen maar alleen de 5 dagen dat ik het moest slikken. Hier was ook de afspraak dat je het 6x probeert en daarna verder gaat. Al blijf ik het raar vinden dat je geen fm krijgt want hoe weten ze nu of je op 50 goed reageert of dat je mee rmoet krijgen?? @ kim stomme sporthal. Gingen jullie vandaag voor t kaartje? @ emma doe mij maar thee. @ bos wat vervelend zeg. Houdt je rustig he.. @ kristel ik kan me er eerlijk gezegd niets bij voorstellen. Het lijkt bij mij nog steeds of de mensen het over iemand anders hebben als ze het met me over de zwangerschap hebben. Morgen weer voor mn apk ben benieuwd. Voel ons meisje steeds minder en maak me af en toe wel zorgen. Als ze dan weer een tik geeft ben ik blij. @ kim ben benieuwd naar jullie namen.Kunt toch tot op het laatste moment wachten met beslissen. Kaartje wordt toch pas gedrukt als ie er is..
@ steph...had ik al aan gedacht...heb alleen ff iets in me onderschrift vermeld! hoe is het met jou dan?
@ Ryanne: zeg jij nou niks hihi @ Eva: ja met mij alles goed, op flinke rugpijn na... fijn dat met jou ook alles goed gaat... schiet al op hé @ de rest sorry dat ik verder ff niet reageer, maar moet steeds de pagina wegklikken...
@ ryanne...hoe gaat het met jou en je beeb? @ steph...ja het schiet zeker op..met jou ook al...ik vind het zo mega snel gaan allemaal!! Vervelend van die rugpijn...er zijn wel hele goed oefeninge ook voor...ik had een tijdshrift met allemaal tips erin staan!! Als ik het me weer kan herinneren dan zal ik het wel ff zeggen!(hebben jullie ook zo'n gatenkaas geheugen??)
ik heb niks te doen... heb al werk laten liggen voor vanmiddag... vriendlief smste net dattie om 12 uur al klaar is omdat er niks te doen is
@ eva alles gaat goed hier. Af aan het tellen dat wel... Hoever ben jij nu precies? @ steph ik heb ook niets te doen ben zo langzaamaan alles aan mn stagiaire aan het geven. Lekker makkelijk
@ Ryanne...ik ben nu 20,3 wk! @ Zwangeren hoe ver zijn jullie nu en hoeveel zijn jullie totaal tot nu aangekomen?? ALs je het niet wilt zeggen is dat prima hoor...vroeg me alleen ff af hoe dat ongeveer zat ed.
@eva ik wil nu regelmatiger gaan zwemmen zodat het de pijn wat verlicht en ik toch goed beweeg. je profiel kun je aanpassen als je bovenin op gebruikerspaneel klikt. @ryanne ja wil graag wel me vest trg maar dan moet er wel iemand opnemen, ga het zo nog is proberen. ik ga zo ff langs en dan geef ik meteen al die boeken trg want die liggen hier nu ook maar in de weg ja ik mag nu nog twijfelen haha, maar had graag gewild dat de proefdruk gewoon zo zou zijn zoals die word haha, maar dan moet ik niet zo'n twijfel kont zijn. mijn geheugen is trouwens ook niet meer zoals het was hoor haha, volgens ryanne kan het zo blijven hihi.. toen ik dat hoorde dacht ik oh shit ghihi gaat de site weer verhuizen, waarom dat dan.. heb ik niks van meegekregen. word er nu wel gek van hoor :x
@Eva: Hier dus 30,2 weken en ben nu in totaal iets van 13 kilo aangekomen denk ik.. Laatste keer bij de VK was het 11,5 en dat is nu 2,5 week geleden. Het gaat dus best hard hier, maar ik zag gisteren wat foto's van mezelf van voor de zwangerschap en toen was ik best wel mager (alleen zag ik dat toentertijd niet zo ) dus ik zal t wel nodig hebben, die extra kilo's
(en zeg t nog maar een keer.. want berichtje staat helemaal onderaan vorige pagina en er wordt zo snel gekletst hier ) Nieuwe buikfoto's in album
Hee ben ik weer.. wordt echt snel geklets hier zeg! Ik was 12 kilo afgevallen en nu weer 2 erbij aan.. dus in totaal nu 10 kilo afgevallen.. @ Kristel.. mooie buikfotos! @ Eva.. je komt maar gezellig bakkie doen
Ok meiden...fijn dat jullie het willen delen met moi! Valt allemaal wel heel erg mee die kilo's valt me op...en jullie kunnen het allebei prima hebben...met die magere kontjes hihi Ik nu 1 kg ongeveer...soms 1,5 als ik niet naar de wc kan...! Voelen jullie je allemaal goed? @ kim...dat gatenkaas heb ik ook beetje...en me man doet ook mee...die wordt zelfs steeds erger hebben jullie ook weinig concentratie tijd meer?? ik ongeveer 4 seconden