Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @ kristel mooie fotootjes...heb je er veel aan bewerkt en hoe doe je dat met die bloem en schoentjes ed???

2. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    zo ben weer klaar :)

@nen, skypen mag niet meer.. omdat de verbinding daar traag van word ofzo :(. Ik kon mark alleen op msn spreken of bellen. Hij is was steeds twee weken de poort uit op patrouille en dan 2 dagen op het kamp.. dus dan spreek je elkaar niet :(

@kim, lastig dat je twijfelt over de naam.. gewoon even rustig over nadenken.
    Kun je niet nog even wachten met de proefdruk anders?

@Kristel, mooi buik! En leuke fotos weer :)

@Stephanie en Ryanne, aan het werk jullie :p

@ryanne, hier ook een zeefhoofd, handig als je theorie moet leren haha

@Evamariah, ben 26 weken en 5 kilo aangekomen..allemaal vanaf 21 weken erbij gekomen.

@kristel, denk idd dat je het nodig hebt want je ziet er verder slank uit op de fotos vind ik.

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Ukkie: Zo, dat is wel veel zeg, 12 kilo. Maar ach, als je je goed voelt zal het wel goed zijn ;)

@Eva: 1 kilo? Hoe doe je dat dan?
    Hoe ik dat met die bloem/schoentjes doe? Ehm, het ding selecteren wat je gekleurd wilt hebben (hier dus de bloem en de schoentjes) dat kopiëren en plakken op een nieuwe laag en dan die laag kleuren. Weet niet precies hoe ik het anders uit moet leggen.

4. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @kristel ik kreeg gister ook te horen dat mijn gezicht ronder is nu.. maar sotnd me goed zeiden ze haha.. dat is dan weer mooi meegenomen he :D

@eva weet ik eigenlijk niet haha ik kon me altidj al slecht concetreren dus..

@ukkie even stomme vraag misschien maar ben je hier nieuw of kwam je al eerder hier onder een andere naam, heb namelijk net de paginás gemist toen jij tevoorschijn kwam hihi..

5. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @ kristel...ok ik ga wel een keertje vogelen met mezelf ;)
    Ja ik weet neit hoe ik het doe...beeb eet mij op...ben er erg blij mee ;) was door de hormonen voor de zwangerschap toch wel flink aangekomen...en in me zwangerschap nog maar 1 kg...dus helemaal prima vind ik het!

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Kim: Ja ik krijg dat ook steeds vaker te horen.. Alleen zo leuk vind ik het niet want dan ga ik natuurlijk meteen denken: Oh, dus voor de zwangerschap zag ik er niet uit ofzo?!
    Een echte vrouwengedachte :)

7. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @emma klopt idd we kunnen wel msnen maar kunnen niet met webcam enzow, denk vanwege beveiligingen enzow
    nee ga het echt vandaag ff doen hoor anders komen die boeken nooit de kamer uit en straks ga ik nog twijfelen over het kaartje whaha
    zal me niks verbazen

8. :)

9. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Ukkie is me yoga maat!!!

10. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

kristel: mooie buikfoto's zeg..

ze zijn hier nu lekker in de tuin bezig.. haha.. eindelijk een mooie tuin straks.. lekker buiten zitten!

ik ga zo werken moet over minuten weg... heb echt geen zin.. maar jah.. morgen lekker vrij en vrijdag ochtend nog werken (vrijwillig) op de kasteelfeesten in wijchen... heb wel een beetje spijt dat ik me heb opgegeven.. maar wist toen nog niet dat joey vrij was vrijdag.. maar ja..

11. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @eva en ukkie oh wat grappig :D
    is jullie yoga leuk??

ik heb afgelopen maadag veel pijn gehad tijdens het liggen op mijn rug en in de kleermakerzit zitten..

@kristel ja haha snap wat je bedoeld, ze bedoelen het allemaal goed

@gaby werkse meid.. hopelijk kun je lekker in het zonnetje zitten met de kids

ga mezelf een trap onder mijn kont geven en het oud papier nu doen en naar de drukkerij..
    en nog ff wat boodschapjes doen dus ben straks weer trg

doegg

12. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Kim.. ik ben lovelyjolyn.. maar omdat ik het geslacht bekend wilde maken heb ik het gewijzigd naar ukkie.. :p

@ Eva... ja nog 1,5 week dan mogen we gaan zweven :p

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ryanne: ja dat doet de mondhygieniste hier, maar je hebt jammer genoeg nooit garantie bij zo'n behandeling... bij de 1 slaat het beter aan als bij de ander en je zal het ook weer moeten herhalen (duur geintje)

@ Eva: ik ben nu 25 en halve week en ben al 11,5 kilo aangekomen :oops:

@ Kristel: Mooie buik zeg enne mooie foto's hoor :D

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    k ga nu ff eten, misschien kom ik vanmiddag nog ff stiekem spieken en anders vanavond weer...

doei doei

15. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @ukkie oh haha dat gevoel kreeg ik al vanwege die 12 kilo afvallen i kdnek huh was toch nog iemand maar die zie ik niet meer online hii :D
    heb ik dus toch goed gedacht haha

nou ben ik er echt vandoor

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik ben er ook vandoor!
    Even uitgebreid boodschappen doen met Kimo (werkt thuis vandaag :))

*zwaai*

17. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Zo.. de trap is klaar en hij is echt prachtig geworden! Eindelijk mijn zin gekregen na 3 jaar! Alles al weer gezogen dus alles is klaar.. nu lekker broodje eten en dan ff shoppen voor de kleine van een collega van me.. en misschien wel een roze rompertje voor mezelf :p

@ Kim.. gelukkig dat je me nog kent ;)

18. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Zo even een kiekje van de trap gemaakt. Ik ben er helemaal trots op. Eindelijk..

19. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hai meiden,

Zo de werkdag zat er al weer op :D Maandag komt de schoolfotograaf, dus ga zo eerst mn haartjes eens verfen.. Door alle toestand ben ik het vergeten bij te houden.
    De kiddies waren vandaag weer zo lief, ach ik kan ze wel opvreten :D Heb nu veel net 4 jarige, dat vind ik toch wel de mooiste leeftijd.. Ik hoop dat ons kindje dan ook zo'n dotje is ;)

Ik ga eerst eens even koken, heb zin in pasta.. Raar om 2 uur maar goed geef er maar aan toe ;)
    Ohja mn man heeft een tentamen gehaald, hij mag nu aan zn afstudeerscriptie beginnen.. Erg fijn, ik hoop dat hij weer wat meer zin krijgt in zijn studie.. Mede omdat hij al volledig werkt, (herken het gevoel.)

Eens even lezen wat jullie allemaal gaan doen..

20. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Ukkie,

Mooi die trap!!! Zo, zijn jullie ook in te huren :O

Deel Deze Pagina