Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Juffie... we hebben het laten doen hoor.. haha :p

2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Ohhh lol, maar het ziet er erg mooi uit!!! ik DACHt misschien zijn jullie zelf zo creabea..

3. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Mooie trap hoor Ukkie!

Juffie, nog steeds misselijk? of heb je het alleen sochtends, snachts?

4. juffie2008

@ Emma

Nu niet misselijk, zit heerlijk te eten ;) Ik heb het eigenlijk de hele dag door, maar de med. onderdrukken het.. Alleen smorgens gaat het mis, maja dat is al veel beter als 14 keer per dag overgeven toch?

Wie gaat er nog genieten van het mooie weertje?

5. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ja das idd veel beter ;)
    pff 14 keer..

Ik ga ook genieten van het weertje, heb het huis aan kant en zit nu lekker buiten, theorie aan het leren..
    Ik lees af en toe even mee hier.

6. juffie2008

@ Emma
    Succes met leren meis!! Ga je ook nog een voorbereidende cursus doen bij je rijschool?

7. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hey meiden, ik ben inmiddels weer thuis, dus kan de pagina ongestoord open laten staan haha

@ ukkie, mooi geworden de trap! Hoe was het eerst dan? En jee zeg, jij bent echt veel afgevallen door de zwangerschap. Het idee dat je 18 wk bent en 10 kilo lichter..

@ eva, jij ook maar weinig aangekomen zeg!

@ juffie, gelukkig niet meer de hele dag zo misselijk! Dan kun je de rest van de dag een beetje compenseren wat je 's morgens niet binnen krijgt

@ kris, mooie foto's meid!

@ emma, ik weet nog wel inderdaad dat internet heel traag werd toen we gingen skypen. Volgens mij mocht het toen ook niet meer, maar we deden het wel. Ik MOEST hem af en toe gewoon zien.. Moet er serieus niet aan denken om hem zoo lang helemaal niet te zien.. Bah, word al verdrietig bij het idee dat hij straks weg moet. Zo gek, heb het al 2x eerder meegemaakt maar als ik het er de laatste tijd over heb, word ik zo emo!

8. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Hier begint het helaas dicht te trekken.. haal zo maar ff de stofzuiger door het huis en dan om 16:00 uur naar de fysio.. heeft iemand nog een idee voor het eten vanavond?? Ik kan weer eens niks lekker verzinnen.

9. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ ukkie, preischotel uit de oven?? Is met aardappelschijfjes, prei en gehakt met een soort kerriesaus..

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Ukkie: Mooi gedaan de trap!
    Wel grappig, hier was het gestoffeerd en wij hebben het juist allemaal eraf getrokken en pas de trap mooi geschilderd en halve manen erop geplakt ;)

Ik ga zelf lasagne met spinazie maken vanavond, misschien een idee?

@Juffie: Jammie, pasta! Niks raars aan hoor, om daar 's middags zin in te hebben. Ik heb 's middags ook vaak zin in warm eten (en dan vooral pasta) ipv brood ofzo. Ik ben niet zo'n rasechte hollander als het om eetgewoontes gaat.

@All: ben er weer vandoor, ik ga even lekker eten en een aardbei-banaan-yoghurt-smoothie maken! (Gezond doe ik de laatste tijd he?! :p)

Geniet van het weer allemaal!

11. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Nen.. ik heb een foto gevonden.. zo was het. echt vreselijk! alles was beschadigd.. en ik kon elke dag zuigen omdat je alles ziet op zo'n witte trap. Ik ben dus echt heel erg blij :-D

12. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Foutje.. Hier is ie dan..

@ Kristel.. dat is inderdaad wel grappig :p.. wij hebben het ook gedaan voor de kans op uitglijden met de kleine in je arm..(ik ben nogal vaak van die trap afgevallen)

@ all.. zoals de meeste wel weten heb ik 1,5 week in het ziekenhuis gelegen ivm ondervoeding en uitdroging.. daarom ben ik 12 kilo afgevallen :p Het is een fijne bijkomstigheid :p

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Wat een verschil ukkie! En van het ziekenhuis wist ik ja ;) Heb je al een nieuwe buikfoto?

14. juffie2008

@ Ukkie,

ai ai, das niet zo mooi. Was dat in het begin van je zwangerschap?

Zelf ben ik nu 8 kilo kwijt, maar door de med. houd ik weer wat binnen :D Volgens mij begin ik ook weer te groeien, vind het niet erg hoor... Bij mij hing het erom of ik naar ZH moest, mn urine word nog wel vaak gecontroleerd op ketonen?!

15. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Oja kristel, mocht je een smoothie over hebben ;) ik houd me aanbevolen haha :)

16. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Juffie.. hou het maar inderdaad goed in de gaten.. bij mij wordt gelukkig niet meer op ketonen getest. Ik ben er helemaal vanaf. Bij mij begon het bij 4 weken en ook hele dagen. Het is met 16 weken en 2 dagen als sneeuw voor de zon verdewenen :-D nu mag bij mij het genieten gaan beginnen (en het vreten en aankomen ;))

@ Nen.. ja groot verschil he.. ik zal eens ff een buikfoto uploaden zo.. probeerde net ook een foto van het kamertje te maken maar dat is nog zo'n rommel dus dat laat ik jullie maar niet zien.

17. juffie2008

@ Kristel

Jeetje jouw buikje was al snel zichtbaar voor de buitenwereld of niet meis? Ik zat net ff op je beebjesite, maar wow!! Wanneer kreeg je voor het eerst reacties van ben je zwanger?

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ ukkie, ik ben wel nieuwsgierig hoor! Ik kijk wel door de rommel heen ;)

19. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Zo buikfoto geupload :p

20. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik ben de symptomen weer ff helemaal kwijt, kun je nou zere tepels krijgen van een eisprong?

Deel Deze Pagina