Hey hey @Emma: Doopsuiker, of suikerbonen zoals wij hoor ook wel zeggen. Dat zijn bv. doosjes, met daarin suikerbonen. Dat zijn chocolaadjes met een suikerlaagje errond. Vaak zit er ook een noot in, dat is dan de boon hé Ik ga de suikerbonen zelf niet maken hé, maar de doosjes vullen, strikjes errond, naam eraan, ... zo van die dingen @Stephanie: Mooie buik! Groeit ook goed hé. @Wonders: Ooh, wat een mooie meid! Toch zo raar dat twee mensen zoiets kunnen maken Wat een wondertje. @Kristel: Hoe heb je dat met die slofjes gedaan, ik bedoel zo op je buik? Vallen die er niet af? Dat vind ik persoonlijk de mooiste @Ukkie: Ziet er lekker zacht uit, die trap
@Nen: Jah Ik heb een beetje te hard geroepen denk ik Ben gisteren heel de dag niet op de site geweest omdat ik zo ziek was. Misselijk, maar vooral heel veel hoofdpijn. Vandaag valt het weer mee. Ik merk ook wel dat ik niet meer zoveel kan eten. En ik heb ook niet meer zoveel zin, maar als ik zin heb in eten, is het wel in iets vettigs
Hilli, Vervelend dat je je niet lekker voelt, maar je doet het voor iets moois . Hier onwijs pijnlijke tepels sinds vanochtend... pfff
Hey meiden Hier gisteravond ook weer problemen met de site hoor (heb me even uitgeleefd op onze hyves erover ). Wij gaan vandaag verder met de babykamer Gisteravond zijn de kozijnen geschilderd dus al het schilderwerk is nu af! Vandaag gaan we de commode in elkaar zetten en de gordijnen ophangen ed (als de kozijnen goed droog zijn) en dan kan ik lekker alles gaan inruimen en beetje bij beetje gaan beginnen met de spullen wassen @Hilli: Die slofjes hou ik gewoon vast, maar je ziet mn hand en arm niet op de foto, die is verborgen achter mn lichaam @Doopsuiker: Wij gaan Yentle niet dopen, dus maak ik ook geen doopsuiker Maar ik ga wel leuke kraambedankjes maken, ook met van die suikerbonen en dat dan leuk verpakken, weet alleen nog niet hoe.. @Nen: Hoezo kan je pas beginnen met tempen nadat je de Clomid ingenomen hebt? Je moet toch gewoon beginnen met tempen vanaf de eerste dag van je cyclus? @All: Fijne dag vandaag! Nouw, mn banner doet t niet
@ kristel, ik moet van de fa pas beginnen na het laatste tabletje.. Waarschijnlijk omdat mijn ei toch niet tijdens die tabletten gaat komen.. Maar het gekke is ook dat hij zegt dat ik gewoon kan uitslapen, terwijl op de kaart staat die ik heb meegekregen dat ik de wekker moet zetten
jeuj, banner doet t weer @Nen: Ik zou gewoon vanaf het begin van je cyclus al tempen hoor, zo krijg je een beter beeld van de hele cyclus. En wat betreft het uitslapen, het gaat niet zozeer om de tijd die je opstaat, maar om het aantal uur dat je slaapt. Als jij elke dag om 8 uur op staat maar de ene nacht slaap je 4 uur en de andere nacht 7 uur dan zie je daar verschil in in je temp. je temp kan geen klok kijken namelijk Het gaat er dus meer om dat je elke dag ongeveer hetzelfde aantal uur slaapt, dat is véél belangrijker voor een stabiele tempkaart. @All: Ik ben er weer vandoor, even broodje eten en dan met Yentle's kamertje verder
@ kristel, mm als het van het aantal uren slaap stabieler wordt krijg ik een hele wisselende tempkaart. Ik heb namelijk altijd problemen met inslapen en daardoor maak ik hele wisselende nachten. Leuk dat het kamertje een beetje vorm begint te krijgen!
hey meiden, even weer een berichtje. Met het mannetje gaat het eindelijk een stuk beter. De bacterie is onder controle dus das fijn nu afwachten en hopen op een snel herstel. En hoeis het daar? Nog hot spot nieuwtjes?
Hee meiden ik ben er weer! Gister ff druk gehad en nu net weer gewerkt. Hebben onze hond ook maar op dieet gezet. Hij heeft vorige week bij de dierenarts een spuit gekregen tegen de jeuk en gaat daardoor meer eten en drinken. Maar hij eet echt super veel en wordt dikker. Dus hij krijgt nu gewoon netjes 's morgens en 's avonds een klein bakje. @ukkie, mooie trap! @Kristel, mooie buik! @Nen, hopelijk ben je snel zwanger met clomid! @Hilli, hopelijk voel je je snel weer beter! Wij gaan kijken of er hier in de buurt nog wat te doen is.
Hey dunchan, fijn weer iets van je te horen! Is je vriend al uit coma? En is al duidelijk of het nog schade heeft achtergelaten? Hopelijk gaat het gauw beter!
oh sorry, ik hoor nu net van mijn vriend VOLGENS MIJ.. lekker handig dat hij dingen zegt en daarna alles weer in twijfel trekt.. Sorry!