Bah ik baal er echt van dat onze kat nog niet terug is Ga me steeds meer zorgen maken dat hij niet meer terugkomt. We kunnen zijn paspoortje en dus chipnr niet vinden en het asiel is dicht... Heb net maar een advertentie op marktplaats gezet. Hopelijk vinden we hem snel terug
hoi meiden, kom me even tussen het schilderen door melden, 1 muur is al gedaan en gaan zo met de andere kleur beginnen @emma die site was trouwens echt handig die je me gegeven hebt, heb de babysite er leuk mee aangepast @kristel jij ook lekker aan het klussen dus hopelijk kunnen wij morgen weer de meubels erin zetten als het geen 2de keer meot tenminste wil dan ook gaan kijken voor een matrasje morgen en lakentjes die mooi erbij passen gelukkig waren hier de kozijnen met de verhuizing al gedaan. @dunchan wat goed om te horen da thet beter met je man gaat, ging toch even niet de goede kant op he.. nu maar duimen dat het helemaal goed gaat komen en snel @red jouw hond ook al op dieet hihi.. de golden retriever van mij (bij mijn ouders) is al 2 of 3 kilo kwijt in 3 weken geloof ik. @nen heb je al gebeld naar de sierenambulance of asiel? snap best dat je je zorgen maakt.. is ook niet best als die zo lang weg blijft maar meestal komen ze terug dus hopelijk is dat bij jullie ook het geval ik ben er weer vandoor, ga weer schilderen en zometeen bij mijn ouders lekker barbiknoeien mmm hopelijk gaat het niet regenen doegg
@ kim, allebei zijn dicht. Dus ik bel morgen even. Straks nog maar een rondje door de wijk. Dit keer met etensbakje gewapend, misschien dat hij dan reageert. Dan til ik hem gelijk op en blijft hij mooi een paar dagen binnen haha. Wordt het kamertje mooi? Leuk dat jullie gaan bbq-en. Ik duim dat het goed weer blijft!
Daar ben ik weer even @Dunchan: Fijn dat het met je vriend beter gaat! Zouden we wat meer details mogen hebben, of liever niet? Ben wel benieuwd hoe en wat nu namelijk @Nen: Is hij nog steeds niet terug? Ik hoop echt dat er niks met je kat is gebeurd.. Hopelijk kunnen ze morgen bij de dierenambulance/asiel iets voor je betekenen! @Kim: Schiet het op bij jullie? Ben benieuwd naar de kleuren, laat je straks even een foto zien? @All: Hier schiet t nu wel op met t kamertje! De commode staat al en Kimo is nu bezig de gordijnen op te hangen. Daarna moet er nog een plank opgehangen worden boven de commode en even wat geboord worden voor de klamboe nog en wat fotolijstjes aan de muur. En dan is het praktisch klaar Dan kan ik de boel eens goed gaan schoonmaken, de accessoires neerzetten en de kleertjes gaan wassen + inruimen. Heb er echt zin in
hey meiden jullie hebben het bescheiden gehouden met kletsen vandaag tot nu toe @dunchan: goed om te horen dat het beter gaat met je mannetje...hopenlijk is hij er snel helemaal bovenop en mag hij lekker mee naar huis..(neem aan dat hij dat nog niet is?) @kristel: wil wel foto's zien he van het kamertje @kim: van jou wil ik ook foto's zien he haha @gaby: beter dat de tuin af is...hopen op veel mooie bbq avonden. @debby: vriendlief al uitlaat gevonden of niet? @sammie: heb je altijd pijnlijke tepels na je eisprong? @hilli: verveel je je nog niet thuis...vervelend dat je zo beroerd was gister..hopenlijk was het eenmalig en anders is het zoiezo voor het goede doel he... @red: hoe is het bij je gezin? of moest je er al niet meer heen wel toch? @dees: haha leuk he al die errors...blij dat je bericht nu wel gelukt is ... @Nen: gezellig he in je uppie kletsen hihi hopenlijk is je kat snel terecht...misschien is hij wel licht aangereden dan verstoppen ze zich vaak he...zou inderdaad toch ff informeren voor de zekerheid bij de dierenasiels in de buurt....je weet het nooit als iemand hem daar misschien gebracht heeft (wil je niet ongerust maken hoor) hier vandaag eerst uitgeslapen..had ik beter niet kunnen doen volgens mij te lang op mijn schouder gelegen want hij is behoorlijk pijnlijk vandaag....heb toch ff konijnenhok verschoond (was ruim een week geleden schaam schaam) daarna zijn mijn zus en zwager langs geweest en heb vast stukjes geschreven (op een groot hart) voor de kids op mijn werk dat ik straks met verlof ga en welke dagen ik terug kom (bij ons hebben ze een herrinneringsmap die ze mee krijgen als ze van het dagverblijf af gaan met foto's, geschreven stukjes en knutsels die ze hebben gemaakt of wat ze hebben meegemaakt bij ons) nu kom ik hier kletsen als er nog iemand is....
Ik ben er ook weer! @Nen, zijn even naar Drachten geweest en bij m'n zwager en schoonzusje. @Bos, 'k moet er 2 dagen langer heen, nog t/m zaterdag. Ben blij als 't klaar is, niet zo'n leuke sfeer en doe er ff de huishouding enzo en dan ben ik ook weer klaar. @Dunchan, fijn dat 't de goede kant op gaat!
Ja idd...en ze zijn ook best wel gesloten enzo dus doe er gewoon m'n werk en als ik klaar ben, ga ik naar huis. Zijn ff aan't kijken hoe we onze tuin op kunnen knappen zonder dat het veel geld kost.
Ruim 40m2 denk ik. Moet flink opgehoogd worden, zo'n 20m3 zand. Nieuwe schutting, bestrating en wil nog iets met wat tuin/planten/bloemen ofzo. ff kijken of we goedkope bestrating kunnen vinden, anders leggen we eerst de oude tegels er weer in. 't is nu allemaal erg verzakt en net een oerwoud O ja drainage is ook wel een must, met de kleigrond hier.
haha aardig wat werk zo te horen dus.... hopenlijk vind je wat leuks...wij hebben het ook simpel gehouden hoor in de tuin....kan wel ff paar foto's in mijn album zetten...
oh kan alleen niet nu foto's in mijn album zetten want zit op de laptop van vriendlief zijn werk en de foto's staan op onze eigen computer maar daar is hij op bezig...als je ze wilt zien hou je ze nog tegoed..
ben ik ook weer alle muren zijn geschilderd op foto´s moeten jullie nog ff wachten, fototoestel is leeg en zondag staan ook de meubeltjes er waarschijnlijk weer in dus dat ziet wat mooier uit he. @kristel klinkt ook ver af bij jullie ben benieuwd vind het trouwens wel erg donker geworden maar denk dat als de meubels er in staan en de lichte gordijnen en nog een licht kleedje dat het minder word. ik vind alleen die vloer van ons boven niet zo super is een beetje rood achtig en vind een lichte vloer veel mooier maar ja dan ga ik het hele geheel van de bovenverdieping weg halen en dat is ook niks. denk dat we het zo maar laten ookal ben ik er niet helemaal blij mee maar ja. ik ga me nu ff wassen, al die verf van me afhalen en dan omkleden naar mijn ouders. heb echt honger @bos ik weet het is neit zo makkelijk he ben blij dat ik het gister besteld heb. heb ik dat ook al weer gehad @nen en heb je hem al??
@red: bij ons is het maar 45 m2 ofzo haha @kaartje: heb 3 proefdrukken besteld dus ben benieuwd @kim: ben wel benieuwd naar je foto's hoor...
gaby wil je ff de link geven want heb hem alleen op mijn eigen laptop staan niet op die waar ik nu op zit..
hoe bedoel je bos? link van mijn hyves? als je op t blauwe balletje klikt onder mijn naam kom je op mijn hyves.