Ben ik weer eventjes de gordijnen hangen eindelijk! Wat een rotdingen zeg.. Eerst luxaflex en daarna overgordijnen, maarja, die overgordijnen zijn van de ikea en die moet je dus nog zelf op de goeie lengte maken. En daar ben ik dus absoluut geen heldin in, dus heb een hoop afgevloekt hier Nu even pauze en daarna weer verder met plank ophangen en fotolijstjes Ik zal kijken of ik vanavond goeie foto's kan maken, zoniet dan doe ik dat morgen! @Juffie: Dat is echt wel belachelijk veel voor een lamp, dat zou ik dus echt niet doen @Hilli: je bedoelde het dus ook als kraambedankjes zeg maar? Dat als de mensen op kraambezoek komen dat ze zo'n doosje met suikerbonen mee kunnen krijgen? @De rest: Heb maar heel snel gelezen hoor, dus als ik iemand overgeslagen heb is dat niet persoonlijk bedoeld!
@Bos: Jouw tuintje ziet er ook al zo gezellig uit! Ik moet het momenteel nog doen met een terras van 16m², maar voor een terras van een appartement is dat nog best groot. Kan ook verrassend veel op
@Kim: Ben even op je babysite aan t kijken en zie op de voorpagina een foto van jou en Frank.. Je hebt een wiite jurk met bruine bloemetjes aan; LEUK is die Ik heb m ook Alleen die band komt bij mij nu al ver boven mn navel en dat ziet er niet uit nu, dus ik moet wachten tot na de zwangerschap dat ik m weer een keertje aan kan (wilde ik even zeggen )
@hilli: thanks...heb een jaar moeten wachten maar dan is de tuin ook gelijk naar wens...morgen nog ff wat plantjes kopen voor in de border (staat al wel halfvol maar kan nog meer bij) @kristel: je maakt me wel nieuwschierig hoor als je het over het kamertje hebt..
@Nen: ik had alvast een nieuwe NOD voor je geprikt Je stond nog zo zielig alleen in mei, dus denk plak je alvast erbij in juni Ik hoor vanzelf wat je echte NOD is! De reden dat je pas na de clomid moet beginnen is omdat je temp met clomid niks zegt. Die is dan heel hoog en dat komt door de hormonen. Dus tempen heeft dan toch geen nut. Je krijgt dan een vertekenend beeld. Voor tempen is het belanrijk om te bedenken of je altijd wakker wordt uit jezelf of door de wekker. Als jij door de weeks wakker wordt door de wekker, dan moet je sweekends ook de wekker zetten. Als je altijd wakker wordt uit jezelf maakt het niet uit. Want dát maakt een groot verschil. Uitslapen of wakker gemaakt worden. Bedenk dat dus goed voor jezelf, dan zal de rest wel los lopen Zat me vandaag nog af te vragen of je kat alweer terug was. Mijn kat is 1x 4 dagen weggeweest en 1x een week. Die 4 dagen was ze meegelopen naar de dierenarts (had ik niet gezien) En daar was ze toen verdwaald. Gelukkig belde een vriendin van mn moeder op dat ze daar liep. En de week zat ze opgesloten in een schuur van iemand die op vakantie was. Arm meissie was helemaal uitgemergeld. Maar misschien is jouw kat ook opgesloten per ongeluk? Heb je al in je eigen schuur gekeken? Bij de buren beetje rondgevraagd? Hoop dat ze snel terug is meis! @Hilli: haha toch te hard geroepen meis Wel balen dat je zo'n last hebt! Hoop dat het snel wegtrekt meis. @Dunchan: fijn dat het beter gaat Is hij weer uit coma nu dan? @Kristel: fijn dat het kamertje zo opschiet @Juffie: jeetje das een dure lamp, issie van goud? Als je het hebt en hem echt prachtig vindt, dan zou ik het doen. Wij hebben ook altijd een belachelijk dure smaak. Sja, als het echt is wat je zoekt en je doet er jaren mee, dan heb je het er wel voor over. Maar das hoe wij denken. @All: jeej, mn ovu testen gaan verkleuren Eindelijk een duidelijke 2e streep erop. Meteen die van Dees erbij gepakt en die gaf ook 2 duidelijke strepen. Nog geen posi testen, maar ze lijken te gaan werken! Was helemaal happy dervan Lang geleden dat ik testen heb gebruikt.
hee meiden ben ik ff snel. @Bos, mooie tuin! Is ook wel mijn smaak. Alleen hebben we nu eigenlijk weinig geld voor nieuwe bestrating enzo dus moeten even kijken hoe we 't gaan doen. En halverwege hebben wij onze schuur staan en nog een volliere. @Juffie, mooi kaartje! Zoiets vind ik ook erg mooi! Btw belachelijk veel geld voor een lamp. 50 euro vind ik genoeg voor 1 lamp maar goed dat is mijn mening. Ik sla de dure winkels dan ook altijd over, kan ik nooit in de verleiding komen. Onze lampen komen bij de Kwantum vandaan en ik vind het wel prima. Zo nu ga ik ff bij de buren wat drinken
Hoi allemaal, ik kom nog ff langs ik ga zo douchen en dan lekker slapen. De afgelopen dagen ben ik weer misselijk en overgeven me eten wilt echt niet zakken, telkens weer alles opboeren en dan komt het eten weer helaas! Hopelijk is het morgen weg dan moet ik weer werken. En ik heb hier telkens op de site problemen met berichten plaatsen, krijg dan error.. gelukkig lukt het nu wel.. het is een wonder!! @ juffie dat is zeker een mooi kaartje zeg.. vrolijk en lief! En ik heb zoveel geld niet over voor een lamp, wel voor schoenen.. (schoenentic ) @ Bos nette tuin heb je.. hier moet de tuin ook nog gedaan worden, wellicht gaan we het van het vakantiegeld doen. Ik heb ook 1 konijnenkooi gedaan vandaag (knap he) die was al veel langer dan een week niet gedaan.. maar goed ze was ook gesteriliseerd dus mocht geen hooi etc in de kooi dus vies werd ie in die tijd ook niet. @ Kim ben heel benieuwd naar het kamertje! @ Gaby zo julie oude tuin zag er echt vreselijk uit! Nieuwe tuin is mooi! Vooral die soort tent (ben de naam kwijt..) Kachel is ook gaaf! @ Dunchan gelukkig gaat het nu beter met je mannetje. Hopelijk gaat het snel weer helemaal goed en dan mag ie weer naar huis! @ Kristel ben ook echt benieuwd naar Yentle's kamertje. Zet je snel nieuwe foto's op je beebiesite?? Ik zie je banner nog steeds niet trouwens.. @ Red dat is ook moeilijk werken in zo'n situatie.. denk dat je het zo goed doet hoor.. je kunt die mensen nu eenmaal niet helpen met rouwverwerking. @ Hilli oh je bedoelt een soort bedankjes.. hier wil ik dat ook gaan doen.. van die soort bruidssuikers. En dan uitdelen bij de kraamvisite, met nog wat leuks erbij. Lekker @ Sammie ik hoop dat je een goede eisprong hebt gehad! @ Wonders mooie meid heb je gekregen hoor.. je boft maar met twee mooie dochters! @ Nen jemig wat een gedoe met je kat.. hoop dat ie snel terecht is! @ Ukkie mooie trap is het geworden! Onze trap lijkt er precies op moet ik zeggen. Ik ga nu gelijk weer vandoor, trusten allemaal!!
Hey meiden Ik kom alleen even snel zeggen dat de foto's in mn album staan van t kamertje! Ze zijn misschien een beetje donker, maar dat komt ook omdat het donker is buiten En met flits zag alles er heel fel uit, dus vandaar. Slaap lekker allemaal! (Hoop dat mn banner t snel weer gaat doen, want dit is niet leuk meer zo )
@ Kim: Twijfelkont jullie mannetje krijgt dus toch de andere naam... kunnen jullie er al een beetje aan wennen? @ Hilli: Buik groeit idd goed... @ Kristel: Lekker in de babykamer bezig geweest?? @ Dunchan: Fijn dat je mannetje weer opknapt.. hoop dat je snel weer lekker mee kunt komen kletsen... @ Nen: Wat erg zeg dat je kat nog niet terug is, ik zou me ook zorgen maken... sterkte meis... @ Juffie: 1799.00 euro voor een lamp... no way he....(hier dan he...) @ Kristel: t Kamertje is mooi geworden zeg en wat heb je een hoop rompertjes ed zeg lekker volle la Vanmorgen ben ik met mijn moeder op pad geweest voor een stang voor het hemeltje voor boven het wiegje gelukkig hebben we die ook gevonden... mijn moeder gaat zelf de stof vermaken voor aan de stang zodat ik ook zelf de stof uit kon zoeken nu heb ik doorzichtige vitrage uitgekozen (gebroken wit) met bloemen erop (we hebben ongeveer dezelfde vitrage op de slaapkamer) en mijn moeder maakt er dan een tunnel in zodat het over de stang kan... door de tunnel komt een donkerbruin lint zodat er voorop een strik komt... vitrage moet helaas besteld worden dus heb het van het weekend niet meer maar komt goed... vanmiddag lekker crea bea geweest voor een wandplankje/kastje voor boven de commode... het wordt een kastje met 5 vakken waarvan er 3 gevuld worden met mandjes en dan hou ik er nog 2 over voor een fotolijstje oid... de achterplaat komt er iets onderuit en daar maak ik deurknopjes op zodat er een soort van kapstokje gecreeerd wordt , kan niet wachten tot ie af is Morgen maar eens boodschapjes halen, vriendlief viert zaterdagavond zijn 24e verjaardag... Jullie zullen allemaal al wel weg zijn dus... Slaap lekker allemaal... doei doei
Hai meiden, Mn middagje woonboulevard heb ik moet bekopen met een aantal braaksessies, maar goed.. Hoop dat mn broodje er nu wel in blijft, heb honger joh!!! Ja die lamp, het was geen dure winkel hoor meiden, was lampidee.. Ik weet het nog niet zoo met die lamp. ik wil een tweedehands bugaboo wagen want ja die winkelprijzen vind ik te hoog maar zo'n lamp hahaha... Ja nee die lamp wordt het niet. We gaan toch iets zoeken in onze prijsklasse..We hadden 250 in ons hoofd.. Komt boven onze eettafel. We hebben zelfs geen 1800 voor het bankstel betaald, dus eigenlijk is het niet meer in verhouding wat betreft het huis enz. Mn moeder zei net ook al " Meis, je wilt elk jaar wat anders, doe het maar niet" @ Red Schattig he dat kaartje? Vind hem zelf erg mooi, en niet duur Vandaag in de auto nog over de naampjes van de kleine gehad, we zijn er echt definitief over uit. Snel eigenlijk, maar goed we zijn verliefd op deze namen Het zijn oerhollandse namen, wat voor mij vreemd is want ik zei altijd dat ik een Joodse of Hebreeuwse naam zou uitkiezen.. Ik heb jarenlang Noami heel mooi gevonden voor een meisje en voor een jongen Emanuel. Hebben jullie dat ook dat de naamsmaak verandert naar mate je ouder en "volwassener" wordt?
kristel: kamertje ziet er mooi uit hoor! bos: jou tuin ook... netjes! dreamer: leuk he als wel een keertje een test 2 streepjes laat zien had ik ook een tijdje terug.. 2 goeie streepjes.. k dacht echt.. kijk deze doet het tenminste wel
ik moet zo werken.. op de kasteelfeesten in wijchen.. heb echt geen zin.. heb ook spijt dat ik me heb opgegeven.. want het is vrijwilig.. en toen ik dat deed wist ik niet dat joey vrij was vandaag.. anders had ik het zoiezo niet gedaan.. maar jah.. k kijk wel hoe het loopt.. fijne dag allemaal..
@ Gaby Wijchen, dat klinkt bekend.. In de buurt van Utrecht? Ik hoop dat het toch gezellig wordt, ondanks je tegen zin.. (die ik me goed kan voorstellen) @ Kim Werkse en Shopse @ All Ik ga even mn ontbijtje op bed opeten Mn man moest werken en heeft lekker boterhammetjes naast mn bed gezet.. schatje...
@Juffie, wat lief zeg! Ja, mooi kaartje! Naomi staat ook op ons lijstje maar dan als 2e naam. Maar m'n lijst is vrij lang en 'k vind m wel leuk maar niet de leukste denk ik. @Dreamer, fijn dat je ovu-testen beginnen te verkleuren! Welk merk gebruik je nu? Ik wil 't misschien ook 's gaan proberen, twijfel laatste tijd wanneer m'n ei is. @Kristel, mooi hoor! 'k Ga weer 's aan't werk voor een paar uurtjes! Fijne dag!
Hey meiden, Hoe gaat t hier??? Is er nog iets bijzonders gebeurd? Ik zag dat het kamertje van Yentle helemaal af is! Echt super mooi geworden Kristel! Gister ben ik de hele dag bij mijn mams geweest, we hebben nog even voor die moederfiets gekeken bij de Gamma... maar t was niet echt een heel stevig ding. Dus maar niet gekocht. Daan heeft de hele dag een beetje getourd op zijn motor. Leuk hoor! Jammer dat ik nu niet achterop mag van hem. hihihihi Daan komt rond 10.00uur weer thuis en dan gaan we even naar Eindhoven, kijken voor motoronderdelen, uitlaten etc. Ik vind het echt zo leuk voor hem dat hij nu thuis ook iets te doen heeft. En als je zijn gezicht ziet! Zo'n big smile!!! Ik zeg steeds tegen hem als hij weg rijd pas op dat er niet teveel vliegjes tussen je tanden komen met die big smile van je. hahahaha Als we weer terug komen gaan wij even flink aan de klus. Plinten plaatsen, planken ophangen, gordijnen ophangen etc etc Morgen komt mijn zus om te schilderen Daan is de dan de hele dag paintballen dus kunnen we lekker met z'n 2tjes onze gang gaan. BTW de kleine draak in m'n buik wordt me toch sterk!!! Hij weet nu al op een bepaale manier te trappen dat ik van m'n stoel schiet. hahaha Sorry dat ik niet heb gereageerd. Moet nog even aan de slag voordat Daan straks weer thuis is.
@ red nee niet naomi maar nooaamiii hahhah dus net andersom.. Jajaj ik weet het het is lastig Maar dat wordt hem dus ook niet hoor Mn man vindt zulke namen niet zo mooi. We zullen het samen een mooie naam moeten vinden toch? @ debby Drukke dag meid!!!! Succes met alle klussen die gedaan moeten worden!! Ik ga zo mn bedje maar even uit.. geen zin.. maar verveel me een beetje.. ik moet vandaag nog zoveel doen.. maar weer eens beginnen met inpakken, de keukenfirma weer bellen.. de murenspuiter bellen.. uhh een behanger regelen... iets van verhuiskaartjes gaan maken in publisher.. naar het nieuwe huis om te kijken of ik ff stiekem binnen mag kijken.. en weer slaapje doen, boodschappen doen, huis schoonmaken,pff de iets minder leuke dingen. Mn man en ik hebben besloten dat ik tot september lekker ouderschapsverlof ga nemen als het financieel haalbaar is.. Daarna nemen we een gastouder via een christelijk bureau.. Daar heb ik info aangevraagd.. Zo! Fijne dag meiden en tot later
zie, ze werken wel goed hoor! Heb er altijd mijn ei mee gevonden beetje op schema deze maand?? Ik ga zo werken.. helaas.. maar daarna shoppen (nieuwe schoenen en voor baby kijken) Have a nice day!!