@ gaby werkse meid @ stephanie ja erg ben ik he hihi Ben wel helemaal gewend aan de naam en de betekenis is echt leuk Jij bent dus ook goed bezig en lekker crea @ kristel leuk jurkje he, ik heb hem in spanje gekocht en ben blij dat er een flinke rek in zit Mooi kamertje trouwens echt heel warm ons kamertje ligt wel in dezelfde genre als die van jullie kwa sfeer @ de rest sorry dat ik niet op iedereen reageer maar moet weer door
Zo de eerste wasjes gedraaid, en kleding ingepakt die ik spijtig niet meer aankan door mn bollende bukkie Dat vind ik niet zo erg, kan ik gaan shoppen voor nieuwe kleren heheheh.. Merk wel dat alles veel meer energie kost, meer meiden die hier last van hebben?
Goeiemiddag @Dreamer: Is je cyclus al weer normaal? Je hebt toch zo een keer gehad dat hij helemaal van slag was hé? Mss een stomme vraag, maar vind je het soms niet confronterend om ovu-testen te doen? Of bekijk je het echt als een goed doel, omdat je dan binnen een paar maanden je cyclus echt vanbuiten kent Als je die al niet vanbuiten kent natuurlijk @Kristel: Mooi kamertje. Ziet er echt gezellig uit. Je ik bedoelde dus dat ze die suikerbonen meekrijgen als ze op kraambezoek komen. Effe moeilijk gedaan ... Ho, denk dat ik de rest vergeten ben, dus sorry als ik niet gereageerd heb. Wat ik wel weet is, dat ik nu in mijn bed kruip Mijn vriend is vandaag toch gaan werken, dus moet naar niemand kijken
Ik ben ook alweer thuis! Gaan zo ff naar de winkel en vanmiddag naar bestrating enzo kijken. Gaan onze tuin opknappen en ons terras wordt eerst van onze oude tegels. 'k Vind ze niet mooi maar scheelt nu even geld en als we ruimer bij kas zitten, doen we dan nieuwe. Buurman is stratenmaker dus die legt 't er zo in. Manlief heeft drainage opgehaald, gelukkig is dat niet zo duur. Zand hebben we naar geinformeerd en nu even kijken wat de rest gaat kosten. Doen waarschijnlijk ook klein stukje gras voor 't zonnenbaden en als we een kleine krijgen @Juffie, ow sorry dat had ik niet goed gezien! Wij willen 't liefst ook een christelijke gastouder, maar een christelijk gastouderbureau zit hier niet echt in de buurt dus gaan 't dan via de gewone proberen. Hihi iedereen is druk... Hilli, lekker uitrusten daar he!
@ Red Geeft niks hoor, hahah denk zeg het gewoon ff ... Een christelijke gastouderbureau zit ook niet in Utrecht maar ik heb er een gevonden die landelijk werkt. Als je de naam wilt weten moet je ff een PB sturen kan ik de gegevens wel ff doormailen? Ik ga even wat wassen ophangen, en zo nog even naar Nieuwegein. Ik moet een certificaat ophalen voor de vloer. Ohja de verhuisdatum is bekend Ik ben zo blij Onze keuken wordt 3 dagen eerder geleverd Heb ik even met de keukenfirma afgesproken Krijg nu wel erg veel zin in verhuizen
Hey meiden Ik kom heel even langs om iedereen een fijne dag te wensen! En iedereen die moet werken > Werkse! Hier is de kraamzorg vanochtend geweest, alles was in orde, ook het bed (terwijl die geen 80 cm hoog is, maar t was hoog genoeg, jeej!) dus dat is alweer een zorg minder Daarna naar de VK geweest, ook daar was alles goed. Yentle lag alweer met haar hoofdje naar beneden, maar nog niet in mn bekken, dus dat scheelt weer ivm de pretecho! Alleen mn HB (ijzer) was veel te laag, dus ik moet aan de ijzertabletten of floradix (allebei vies iig). Niet leuk, maar nu weet ik iig waardoor ik zo ontzettend brak ben de laatste tijd! Ohja, de VK vond mn buik zo mooi (omdat ik zo mooi naar voren draag) dat ze vroeg of ik mee wilde doen aan een informatiefilm over borstvoeding die ze aan het maken zijn. Ze laten daarin ook zwangere buiken zien en ze wilde mijn buik graag op film hebben, of ik geïnteresseerd was. Natuurlijk ben ik dat en ik word er vanavond of morgen over teruggebeld voor verdere informatie Ben er nu weer snel vandoor, we hebben een drukke dag vandaag. Tot vanavond, dan ga ik weer op iedereen reageren
Hoi hoi, pff moest veel bijlezen van 2 dagen . de site wil echt niet meewerken trouwens @kristel mooi kamertje! echt heel schattig Mooi schommelstoel ook! Wat leuk dat ze je buik zo mooi vond, toch wel een compliment als je daarvoor gevraagd word @Nen hoop dat je kat snel terug is! Ik zou ook vanaf begin van je cyclus beginnen met tempen.. dan heb je echt een veel beter beeld. @Juffie, woow 1700 euro?? zou ik nooit doen.. zonde toch van het geld, zijn vast wel goedkopere mooie lampen.. Leuk kaartje trouwens! Lief dat je ontbijtje op bed kreeg Behanger regelen? Gaan jullie dat niet zelf doen? Doe maar luxe @Bos, mooi tuintje heb je! Hoe is het nu met je schouder? @Dunchan, gelukkig gaat het weer beter met je mannetje! @debby, de bui is niet overgewaaid dus, toch een motor gekocht Maar ja wel leuk toch , helemaal als je achterop kan ja haha, maar nu niet zo verstandig he Is het gelukt met de klusjes? @Kim, staat de naam nu echt vast? haha ben benieuwd naar het kamertje... Mooi dat je wat aan die site had Vind hem ook wel handig.. Geslaagd bij de ikea? @Hilli, dus toch beginnende klachten? hopelijk gaat het meevallen.. @gaby, ook al een mooi tuintje wat een verschil zeg.. @red, ah je hond op dieet.. onze kat is juist tegenovergestelde, die moet wat bijkomen maar wil niet echt lukken. Wij hebben trouwens ook veel oude tegels weer gebruikt, En geel zand voor het terras heeft mark gewoon van het industrieterrein gehaald savonds haha mag niet maar wel gratis ligt zoveel, missen ze niet . @Dreamer, wat zielig dat je kat opgesloten zat! Arm beestje.. mooi dat je testen goed werken! Of beter gezegd je lichaam haha. Wel fijn dat je straks goed inzcht hebt he. @Desiree, shopse! heb ik ook zin in haha @Sammie, hoop dat die klachten iets goed betekenen @stepahnie, ook al druk met de babykamer dus doe je wel rustig aan meid met je harde buiken? @All, morgen vroeg is er tot 11:00 15% korting op alles bij de prenatal... Wat is iedereen druk met klussen trouwens haha Wij zijn gister naar de ikea geweest, nog een lampje voor de babykamer gehaald.. daarna langs mn zus en vriend geweest. Vandaag wouden we naar het gemeentehuis de kleine erkennen was ie dicht .. toen maar doorgereden om laminaat te halen voor de babykamer. Mn vriend is nu aan het sausen en ondervloertje leggen en ik heb het eerste babywasje gedraaid :d alle hydrofiele luiers en lakentjes alvast.. Morgen gaat de vloer erin en kan ik vast inruimen Nu zit ik verplicht op de bank de hele middag... heb weer super pijnlijke harde buiken steeds
hey meiden, heb nog niks bijgelezen, maar wel even snel een berichtje. Mn kat is terug!!!!!!! Ik ben zoooo blij! Hij lag vanmorgen in eens op de zoldertrap te relaxen. Hij is wel wat afgevallen dus ik denk dat hij ergens opgesloten heeft gezeten...
@oma: beter dat je ovulatietesten nu kleuren...welk merk gebruik je nu? @nen: gelukkig dat je kat weer terug is. @emma: schouder is nog zelfde als van de week. niet erger maar ook nog niet beter....vervelend dat je nu weer harde buiken hebt @kristel: kijk dat is nog eens een compliment over je buik zeg...leuk hoor.
@ Emma Balen dat je zo'n last hebt van harde buiken, idd maar even rustig aan doen. Leuk joh het eerste wasje met allemaal babygoed Nog eventjes en je babykamer is gevuld toch? @ Nen Ach arme kat!!! Verwen hem dan maar een beetje @ Kristel Hoe hoog is jullie bed dan? Lekker dat je daar niets voor hoeft te regelen!!! Veel spinazie eten, zit ook ijzer in... wel goed dat je nu weet waardoor je zo brak was de laatste tijd. @ Desiree Mooie echo van het kleine minimensje Echt schattig om te zien, duidelijke echo ook! Ik heb vandaag 4 rompertjes gekocht, en mn babyboekje bij gewerkt.. Ik heb de echo's erin gehangen van week 6 en week 9 met een strikje aan het boekje vast gemaakt. Erg schattig.. Ik verheug me op 2 juni dan mag ik savonds weer voor een echo, en dit keer gaat mn man ook weer mee
@ Emma Balen dat je zo'n last hebt van harde buiken, idd maar even rustig aan doen. Leuk joh het eerste wasje met allemaal babygoed Nog eventjes en je babykamer is gevuld toch? @ Nen Ach arme kat!!! Verwen hem dan maar een beetje @ Kristel Hoe hoog is jullie bed dan? Lekker dat je daar niets voor hoeft te regelen!!! Veel spinazie eten, zit ook ijzer in... wel goed dat je nu weet waardoor je zo brak was de laatste tijd. @ Desiree Mooie echo van het kleine minimensje Echt schattig om te zien, duidelijke echo ook! Ik heb vandaag 4 rompertjes gekocht, en mn babyboekje bij gewerkt.. Ik heb de echo's erin gehangen van week 6 en week 9 met een strikje aan het boekje vast gemaakt. Erg schattig.. Ik verheug me op 2 juni dan mag ik savonds weer voor een echo, en dit keer gaat mn man ook weer mee
pff waarom zijn mannen zo eigenwijs...we hebben het al maanden erover dat we een nieuw konijnenhok willen kopen...zie ik een mooie grote bij de hornbach vind meneer hem niet handig met verschonen..pardon!!! hij heeft in die anderhalf jaar tijd dat we konijnen hebben nog nooit het hok verschoond en nu gaat hij zeggen wat hij handig vind en kraagt mijn idee af (hij had namelijk een hok gezien op intenret die volgens hem handiger was) zijn we thuis zegt hij ik vind dit hok handig (laat hij zien op internet) dus ik zeg prima als jij ze elke week verschoont koop je dat hok maar. meneer gepiekeerd en zegt ik rij wel naaar de hornbach en ga dat hok wel halen...zucht....doe dan gelijk niet zo moeilijk dan hadden we hem vanmiddag mee kunnen nemen....nu is hij weer een uur kwijt om dat hok te halen..hoe hou je jezelf bezig.. sorry voor mijn ego bericht maar word er gewoon chagi van zo...en al helemaal als die site ook steeds error geeft als ik een bericht wil typen...bah... zo ben klaar met zeuren...
@Kristel, wow das een eer! Leuk zeg! Fijn dat je alles goed in orde hebt! @Juffie, je mag me de gegevens wel pb-en, hopelijk hebben we 't binnenkort al nodig @Emma, rustig aan he met je harde buiken! Hihi wij klussen er wel op los @Nen, fijn dat je kat er weer is! @Bos, mannen... irri he! In plaats van dat ze je direct gelijk geven...
@red: yep inderdaad...en het lullige is nog...hij belde net en het hok is uitverkocht dus moet hij volgende week nog een keer als hij wel binnen is..hij belde al of hij een ander hok mee mocht nemen (precies hetzelfde maar dan open van onder) ik zeg nee bestel die andere maar joh dan komt dat volgende week wel...ben benieuwd of hij nog vrolijk is als hij thuis komt... jij goed aan de klus het dit weekend...hihi
debby: wat leuk dat daan zijn motor zo leuk vind haha.. juffie: drukke dag... kristel: wat leuk dat ze je buik hebben gevraagd voor in een filmpje.. haha.. emma: niet fijn zeg steeds die harde buiken.. maar rustig aan doen dan.. nen: wat fijn dat je kat weer terug is.. zeker een hele opluchting bos: adem in adem uit! tja.. mannen he wij hebben hier vanmiddag planten gekocht voor in de tuin.. en ook nog een beeld waar water uit komt.. echt super mooi.. en het werk vamorgen was trouwen wel gezellig.. heb iets van 300 ballonnen opgeblazen met heluim.. en daarna ook nog iets van 1 uur popcorn gemaakt voor alle kinderen.. maar t was wel leuk.
Nou, dit wordt niks zo met uitgebreid teruglezen en reageren Stomme site! Hopelijk zijn ze snel over naar t nieuwe forum! Kan nu alleen de laatste pagina doen, want de vorige laadt die gewoon steeds niet @Nen: Ik lees dat je kat weer terug is! Wat fijn! Gaat t goed met m? @Juffie: Nou, ze vroeg wat voor een bed we hadden, dus ik zeg 'een boxspring'. En toen zei ze meteen: 'oohh, dat is prima, die zijn van zichzelf hoog genoeg!' Ik heb gezegd dat t bed 67cm is en heb haar ook nog laten kijken en vroeg me af of het écht geen probleem was en ze zei van niet. Ons bed kan je ook heel moeilijk op klossen krijgen, dus ik ben er heel blij mee dat we niks hoeven te doen eraan @Bos: Pff, eigenwijze vriend heb je Hopelijk leert ie t nu dat ie meteen moet luisteren, omdat ie nu voor niks gereden heeft. @Gaby: Leuk om zo met de tuin bezig te zijn he? Ik vind t ook leuk om te shoppen voor de tuin, maar het bijhouden ed dan weer niet @All: Ik snap eigelijk niet hoe mn hb zo laag kan zijn Ik had t de vorige keer nog gevraagd en die VK (een andere) zei dat de kans echt héél klein was dat het te laag zou worden omdat ik B12 injecties krijg, beetje vreemd dus En verder eet ik heel gezond en ijzerrijk, zoals appelstroop, veel donkergroene groentes zoals spinazie, nooit melk bij het eten enzo.. Ik hoop iig dat ze het vanaf nu dat elke keer even bijhouden of t weer beter wordt nu met die floradix..
@gaby: je had wel goed weer vandaag bij dat 'feest' of waar je moest werken/helpen. @kristel: dat is wel vreemd dan inderdaad want het klinkt alsof je aardig wat dingen met ijzer binnen krijg...hopenlijk helpen de pillen snel en voel je je snel wat fitter. @hier net gegeten..iemand nog plannen vanavond
@Bos: Hier geen plannen.. Kimo moet vanavond laat nog weg, moet om 3.30 uur vannacht in Weert ergens draaien. Dus hij heeft net geslapen (ik ook nog even lekker ) en daarom gaan we nu pas eten En verder rustig aan doen vanavond, beetje tv kijken ofzo. Jullie nog plannen?
nee geen plannen hier...wil op tijd naar bed want heb niet zo goed geslapen vannacht. wij hebben ook pas net gegeten en zitten nu lui voor de buis....zal niet veel anders worden vanavond...
oh had ik al gezegd dat ik je kamertje erg leuk vind (het is me na poging weet ik veel hoeveel gelukt om ze te bekijken)