hij wil er niet onder. Ongeldig zegt ie steeds. Wel al de tijd kunnen aanpassen en wat foto's in mn album kunnen plaatsen...
oh misschien andere banner proberen...heb je hem van deze pagina of ergens anders vandaan? tijd aanpassen? welke tijd en waar doe je dat dan? ik zie alleen maar dat de tijd twee uur te vroeg staat haha
Hey meiden, @Sam: Zo, wat heftig zeg Maak er idd maar iets moois van, ben heel erg benieuwd! @Hilli: Was t nog vergeten te zeggen, maar wat fijn dat de echo goed was! @All: De krampen gingen tijdens het douchen wel weg, maar toen de douche eenmaal uit was kreeg ik er meteen weer last van.. Vraag me nu af wat ik ermee moet. Ik moest voor het slapen gaan ook echt wat innemen tegen de pijn.. Nu heb ik er weer steeds last van. Misschien toch even bellen? Of komt t iemand bekend voor? Het voelt heel erg als menstruatiekrampen, onderin mn buik, bij schaambot zeg maar. En dat houdt echt heel lang aan steeds, soms wel 3 uur. Dan is het even weg en dan komt t weer.. En onderin mn rug heb ik continu een warme weeige pijn.. Zoals ik t zo beschrijf klinkt het echt als oefenweeën of indalingsweeën.. Alleen omdat ik t niet ken (t is tenslotte de eerste keer dat ik zo lang zwanger ben ) is het gewoon eng..
als je het eng vind MOET je bellen...anders ga je jezelf alleen maar ongerust maken en daar krijg je stress van en daar worden de krampen zeker niet minder van....
@ Dreamer: Ja hij doet t weer... nope helaas niet meer verder geshopt (ja in de vlugheid even 2 fietsen besteld) voel me behoorlijk beroerd sinds gistermiddag... Volgens mij heb ik dezelfde als jij inderdaad, en ja bij de prenatal verkopen ze 2 verschillende kleuren groen, heb ik ook al gemerkt, had een broekje gekocht wat ergens bij zou moeten passen, maar totaal andere kleur groen... Haha nee ik ben niet shopverslaafd ik heb me letterlijk ziek geshopt hahah Haha aan de twijfel door mijn buik... zullen we het maar gewoon afwachten, dan weten we het zeker *mist nu de smileys... grrr* De bovenste piercing is een zw.piercing de onderste is nog een gewone, heb daar ook een zw.piercing voor klaarliggen maar heb er nog geen last van... hihi dat setje heb ik nooit aan, is alleen leuk voor de foto, het is van dat zweetspul blegh @ Kristel: ik zou ook even bellen als ik jou was, zekerheid voor alles toch... het is dat ik morgen een afspraak heb anders zou ik haar nu ook lastig gaan vallen met mijn vragen.. ik dacht ook al een aantal gelijkenissen gezien te hebben met jouw buik en de mijne... zouden we dan toch een meisje verwachten? hihi.. wel leuk dat we ongeveer dezelfde buiken hebben... @ Dreamer: ik heb geen voetenzak voor de maxi cosy, die ziet er niet uit met het motief wat wij hebben.. en een fleecedekentje voldoet ook prima... ik heb wel een wikkeldoek van prenatal waar je het kindje mee in de maxi cosy kunt leggen... @ Debby: Haai... enne thanx.. @ Bos: Lekker buikje zeg... wordt ook echt een bolletje nu @ Sammie: wat lief dat je dat voor je zusje doet, wat vreselijk dat ze dit zo jong mee moet maken... wrom moet ze 2 jaar wachten op chemo? is ze te jong? *ow lees het al* wat vreselijk zeg... @ Kim: idd een gedoe zeg met de nieuwe site... @ Kristel: bellen, dan kunnen ze je misschien geruststellen...
@Steph: ach tussen neus en lippen door 2 fietsen bestellen is ook flink shoppen toch Heb je voor de wandelwagen wel een voetenzak? Welke wagen heb jij eigenlijk? @Kim: even een pb-tje sturen naar een modje, dan heb je je oude naam met alle berichten weer terug. @Kristel: ik zou toch wel bellen hoor meis. Het kunnen idd indalingsweëen zijn, maar dat kun je maar beter goed navragen. Je zorgen maken is nooit goed voor de baby! @Sam: heftig meis! Super dat je haar jurk zelf maakt. Pff had vanmorgen echt mega ongikrampen. Normaal nooit last ervan, maar nu al 2 dagen flinke krampen en vanmorgen echt heel erg. Nu eigenlijk niet meer tot heel licht, echt raar. Nog maar 2 weekjes en dan weet ik hopelijk meer over de startdatum!
@ Dreamer: ja das idd ook flink shoppen... hadden nu voor nog geen 400 euro allebei een nieuwe fiets dus hebben het nog bescheiden gehouden haha... wij hebben een x-adventure crossover, fijne wagen ivm de vering, hij moet immers ook mee op concours en het bos in met de hond... ja daar heb ik wel een voetenzak bij (zat erbij) dan trappelt het kindje al teveel voor een dekentje naar mijn mening...
weet je nog niet zeker of je te horen krijgt wanneer jullie mogen starten dan? enne vreemd dat je nu ineens zo'n last hebt van krampen e.d.
Heb een ovutest gedaan en hij is net zo donker als vorige maand 1 dag voor mijn positieve ovulatietest, en 1 dag na mijn positieve ovulatietest Zou het dan toch mijn ei zijn...
even goed aan de klus dan Sammie... hup hup... ik heb net een afspraak gemaakt voor een bellypaint ga maar even ideetjes opdoen....
Ga zeker aan de klus, maar moet ik nu doorgaan met ovulatietesten? Want vind het wel erg vroeg... Leuk bellypaint Pooh beertje!
dat durf ik niet te zeggen sammie, heb totaal geen verstand van ovutesten... haha pooh, heb ik voorbij zien komen idd, maar kijk even verder of ik nog iets leukers zie...
http://4.bp.blogspot.com/_oyuvkPwn424/R8HHYR2LhiI/AAAAAAAAM4w/QmOGdZwfmDM/s320/Bellypaint1.jpg die is echt gaaf haha, zou 'm alleen niet zelf kiezen...