Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Mariss, gelukkig is het nog een beetje uit te houden ;)
    Laatste loodjes nog..

2. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Stephanie, mooie buik! Vind het nog een bescheiden buikje. Je kan je voeten niet meer zien hihi

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    nee idd kan me voeten niet meer zien als ik echt rechtop sta...
    toch loopt mijn buik iets voor op schema volgens de vk...

maar foto's vertekenen ook vaak... op de ene foto denk ik, wow mijn buik is huge... en op de andere vind ik het weer reuze meevallen...

4. goedemorgen!!!!!!!!!

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ryanne: Goedemorgen meid... lekker uitgeslapen??

6. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Stephanie,
    ja dat is zo.. bedoelt de vk dat je bm al hoog zit misschien?
    Ik moet ervandoor, 11 uur autorijden..
    de zoveelste les alweer hahaha.
    Doe je rustig aan? beterschap he en tot zo misschien

7. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @stephanie: Ja idd kan nu al niet wachten..(kon ik paar weken terug ook al niet hihi..) Maar toch vind ik het snel gaan :d
    Jij hebt ook een mooi buikje!

@emma: Ja ben ik zelf ook blij van hoor..Maar heb er wel dagen bij zitten dat ik gewoon in huilen uitbarst in de armen van mijn vriend, van dat ik het echt zat ben..
    En dan zegt ie ik wou dat ik het van je over kon nemen..Echt hel lief..:p

Heb net dat filmpje met die 22 weken twins gekeken..Moest echt even een paar traantjes wegpinken..;)
    Onvoorstelbaar! en dat muziekje er dan bij..:p
    geweldig..

8. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Ryanne, goeiemorgen :D

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Nee mijn buik is gewoon groot voor de termijn volgens haar,
    komt omdat ik ruim vruchtwater heb...
    ja blijf nog ff lekker in bed, ben er net even uit geweest om wat te drinken
    te pakken maar dat was geen succes...
    Succes met je rijles...
    @ Mariss: Thanx :D ik kan ook al bijna niet meer wachten :p ben ook zo benieuwd
    of we een meid of een ventje verwachten...
    Mooi filmpje hé... ze zijn er helaas niet helemaal ongeschonden uitgekomen,
    maar ze zijn gelukkig :D en bovenal ze ZIJN er nog...

10. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hai meiden,

Ben ziek naar huis gegaan.. Ik heb vanmorgen 5 keer overgegeven en voel me helemaal niet fit

Ik heb de kleutertjes overgedragen aan een andere collega en ik ben lekker in de auto gestapt.. En de groeten..
    Ga nu even slapen, kijken of ik door de misselijkheid heen kan slapen..
    Als ik morgen weer ga werken dan ga ik wel met buikband om.. En dan zeg ik gewoon tegen iedereen, ja ik ben zo ziek want ik ben zwanger. Bij 13 weken kan het toch wel?

Jullie lekker kletsen en tot straks!

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden

@Mecha: Waaraan ben je geopereerd eigenlijk...?

@Suus: Zou mooi zijn als jullie dat huis kunnen krijgen! Ik kan geen AB hebben omdat ze allemaal
    schadelijk zijn voor de baby en degene die dat niet is daar ben ik allergisch voor.

@Debby: Laat je moeder maar t meeste schoonmaakwerk doen hoor, jij moet rustig aan doen!

@Red: Heel vaak naar de wc he? Dat had ik ook heel erg in t begin! Wel spannend zo zeg, ik duim voor je
    dat je een mooie 2e strep krijgt woensdag :D

@Stephanie: Mooi dat t goed was bij de VK! En er is niks raars aan dat de kleine in een stuit ligt hoor. Tot 34
    weken kan het helemaal geen kwaad als de kleine nog niet in de goede positie ligt. Tot die tijd heeft een kindje
    ook alle ruimte nog om te draaien. Niet druk om maken dus :)

@Ryanne: Goeiemorgen :)

@All: Mijn buik is de laatste weken niet meer gegroeid :( Ik had met 30 weken nog de omvang gemeten en die
    is nu nog steeds hetzelfde.. Maak me dus een beetje druk erom.
    Helemaal omdat dit zo bij mn broer ook ging toen mn moeder zwanger van m was.. Die groeide op een gegeven moment ook
    niet meer en de vliezen van mn moeder zijn toen ook met 33 weken gebroken en een paar dagen later is mn broer toen
    geboren.. Ben een beetje bang nu voor hetzelfde omdat mn buik dus niet groeit en ik zo'n vieze pijn heb de hele tijd..
    Heb trouwens urine laten checken en het is geen blaasontsteking...
    Weet nu ook niet meer wat t wel kan zijn..

12. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @Stephanie: Wouden jullie het geslacht bewust niet weten of?
    Ja dat dan weer niet maar dan heb ik liever dat, dan dat ze het niet hadden overleeft..:p

Maar ja ga zo maar even douchen..Lig nog lui in bed met mijn laptop hihi..

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Juffie: Waarom zou je het met 13 weken nog niet kunnen vertellen?
    de meesten wachten tot 12 weken omdat dan het grootste gevaar geweken is...
    gewoon lekker vertellen meid... maak je ook meteen een eind aan al die spookverhalen
    (die zullen er vast wel zijn :p)
    @ Kristel: Maak me ook niet druk om het feit dat ons kleintje nu in stuit ligt :D
    begin me nu ook steeds drukker te maken om de bevalling, volgens mij was die
    uitspraak van "doe mij maar een keizersnee" van jou, k moet zeggen dat ik daar nu
    ook wel mee in mijn hoofd zit haha... ben er echt bang voor (voor de bevalling)
    Zou je niet weer even contact opnemen met de verloskundige, nu dat je weet dat je geen
    blaasontsteking hebt maar nog wel pijn hebt, en ook omdat je buikomvang niet meer veranderd is...
    ik zou nog even bellen als ik jou was...

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mariss: idd het is al een groot wonder dat die 2 kleine vechtertjes er nog zijn...

wij willen het geslacht bewust niet weten, maar dat maakt mijn nieuwsgierigheid er niet minder om hihi... als we nu nog een echo zouden krijgen dan willen we het nog niet weten maar ben wel zo verschrikkelijk benieuwd... :D

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Emma: Mij lijkt t ook echt leuk... Er bestaan wel opleidingen voor maar is niet verplicht. :D
    Veel plezier met auto rijden.
    @ Juffie: Groot gelijk heb je meid!
    @ Kristel: Ik zal rustig aan doen! :) Thuis ook nog niet begonnen met strijken. :( Schiet niet op zo met mij. hahaha :D
    Ik hoop niet dat het bij jou ook zo zal zijn... Ik heb ook het idee dat mijn buik niet is gegroeid de laatste dagen. Maar heb t niet gemeten dus weet t niet...
    @ Ryanne: goedemorgen meid! Wanneer gaan we meeten? hahaha :D

16. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Goeiemorgen allemaal :)

kBen al een paar uurtjes uit mijn bed, maar kdenk dat ik er zo dadelijk weer in kruip :D

@Kristel: kVind het maar eng klinken allemaal. Ik zou ook maar weer contact opnemen met je vk. kHoop dat alles in orde is hoor.

@Juffie: Ik vind het echt raar dat ze jou zo rond laten lopen. Word je gestest op uitdroging enzo? Want dit is toch echt niet gezond hé.

Eum ... er is nog heel wat gezegd, maar ik weet het even niet meer.

Ik moet nog een heleboel in het huishouden doen, maar ik geraak nu even echt niet van de bank :D

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Hilli: lekker toch zo'n lui dagje :D

weet iemand trouwens waar ik een lijst kan bekijken waar op staat wat je echt in huis MOET hebben van de kraamzorg??
    ben namelijk bang dat ik wat vergeet...

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Pff.. werd net gebeld dat t helemaal niet goed gaat met mn oma..
    We zouden in t weekend weer op bezoek gaan, maar mn opa zegt dat t dan waarschijnlijk al te laat is, dat t zo slecht gaat dat ze misschien nog maar een paar dagen heeft :(
    kutzooi

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Kristel,

Sterkte, en een dikke knuffel!
    De klachten die jij hebt kunnen ook van stress wezen.

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: ow wat een rotnieuws zeg... dikke knuffel meid...
    kunnen jullie eerder nog op bezoek gaan of woont ze te ver weg? heel veek sterkte meid...

Deel Deze Pagina