Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    We gaan morgen op bezoek weer... mn moeder komt dan samen met mn broer vanuit limburg naar ons toe (met de trein, heeft geen auto) en dan halen ze onderweg mn andere broer op en dan gaan we met zn allen naar mn oma toe met onze auto..
    Is wel heel druk zo voor haar met 5 mensen tegelijk op bezoek, maargoed, ze wil ons graag allemaal zien nog..

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    gelukkig is ze nog zo goed bij dat ze dat zelf aan kan geven dat ze iedereen nog wil zien...
    fijn dat jullie morgen al kunnen gaan... misschien in groepjes van 2 bij haar oid, dat maakt het iets rustiger...

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Pfff Kristel wat heftig meid.
    Heel veel sterkte lieverd.

*Hele dikke knuffel voor jou*

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Nouja, wij zijn afeglopen vrijdag nog geweest, dus wij houden ons een beetje op de achtergrond zodat mn moeder en broers bij haar kunnen zitten.
    Pff, ik vind t zo vreemd. Mn oma is de afgelopen jaren al heel vaak ziek geweest en altijd werd ze weer beter. Voor mijn idee zal ze altijd weer beter worden.
    Voor mijn gevoel zal mn oma nooit weg gaan, en nu is het dan waarschijnlijk zo ver en ik realiseer t me helemaal niet :(

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Gek hea zijn zulke dingen, gedachten die je niet zo een twee drie om kunt zetten in je hoofd. Doe rustig aan meis...

Even een klein positief berichtje tussendoor:
    Ik heb net m'n eerste sollicitatie verstuurd. Ben er helemaal zenuwachtig van.

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik probeer er maar niet te veel aan te denken nu..

@Debby: Waarop heb je gesolliciteerd? Is dit de sollicitatie vor tandartsassistente?

En geen opleidingen, ik dacht echt dat je daar een opleiding voor moest volgen? :(

@Stephanie: Heb je helemaal niks van cursussen gedaan ervoor?

(ben een beetje verbaasd erover ;))

7. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Dit is degene die ik echt super leuk vind... Administratief medewerkster/ secretaresse bij een kinderopvang. :D
    Straks die andere uitprinten en op de post doen... deze moest ik mailen namelijk. En ik wil de brief voor tandartsassistente nog iets aanpassen. Maar weet nog niet precies hoe... hihihi

8. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Kristel: Veel sterkte meid voor jou en je familie. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het onzettend raar vindt dat je oma niet beter wordt. Het zal morgen wss wel moeilijk worden, tis goed dat je je familie bij elkaar hebt. Kunnen jullie elkaar steunen.

@Debby: Proficiat! Hopelijk moet je niet teveel brieven versturen hé :)

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Nope, ik ben intern opgeleid.. en het is allemaal niet zo moeilijk hoor...

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    hebben jullie ipv slaapwandelen of praten in je slaap wel eens gehoord van slaapsmsen??? ik heb dus vanmorgen in mijn slaap een sms gestuurd naar mijn vriend (die nog naast me lag) whahahaha en wat ik erin had gezet:

ik loop met duitsland groetjes stephanie whahahahaha

hoe ik erbij kom :( volgens mij begin ik een beetje van het padje te raken

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hahahahah gekke Steph! :D

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ja hé :( toen mijn vriend vroeg waarom ik hem smste zei ik dat ik mijn wekker uit wilde zetten

voor hetzelfde geld had ik het naar iemand anders gestuurd, die had me echt voor gek verklaard :p

13. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @all: jaaaaaaaaaaaaa!!! de echo is goed.. hartje klopte heel mooi.. kindje was heel erg beweegelijk.. echt een druktemaakertje.. zat de hele tijd te zwaaien :p echt leuk zo'n echo!! :D
    Het kindje is 3,8 cm.. Dat zou eigelijk 10 weken en 6 dagen zijn.. maar omdat hij zo beweegelijk was zei ze dat ik toch maar gewoon uit moest gaan van 25 december.. dus 11 weken en 3 dagen..
    Ik kan bijna niet wachten tot de volgende echo.. die is 13 juli.. dat is een pretecho met geslachtsbepaling!! :D

14. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @stephanie: dat is wel heel erg vreemd.. dat smsje.. haha.. ben benieuwd wat je droomde :p

@kristel: wat moelijk zeg.. is zo onbegrijpelijk.. als iemand ziek word en je weet dat het niet lang meer duurt.. heel veel sterkte.. !!
    en wat betreft jezelf. ik zou toch nog een keer de vk bellen.. misschien dat ze even een echo kunnen maken ofzo.. of heeft dat geen zin..??

@debby: ik hoop dat je word aangenomen!! :D zou wel heel leuk zijn.. ook bij de kinderopvang.. dat lijkt me wel grappig..

@VRAAGJE: nog een keer de vraag of iemand weet hoe je abbonee kan worden.. kan het nog steeds niet vinden en denk dat iedereen over die vraag heen gelezen heeft!

ps foto van de echo staat trouwens als in het album

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Steph: Ik heb een keer gehad dat ik zovel medicijnen moest slikken dat toen er 's nachts een vriend belde ik hem de liefde heb verklaard. Zonder dat ik het wist... :( Hij was dus helemaal hoteldebotel maar ik had geen idee. Dacht waarschijnlijk dat t m'n vriend was. hahaha

@ Suus: Wat goed meid! Mooi hea om dat zo te zien.
    Ik hoop ook dat ik word aangenomen of dat ze iedergeval geinteresseerd zijn in mij. Dat ze bij een volgende openstaande vacature aan mij denken. Want ik kan best begrijpen dat 5 maanden wachten voor hun geen doen is.
    Ik heb al een bevestiging gehad. :D

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    #43296 Sammie88, 8 jun 2009
    Laatst bewerkt: 8 jun 2009
    Suus,

Als je bij gebruikersinstellingen kijkt zie je staan dat je al geabonneerd bent op dit onderwerp.
    Als je een notificatie over de mail wilt ontvangen van een nieuw bericht moet je naar gebruikersinstellingen-Instellingen & opties-Opties wijzigen-Berichten & notificatie-Abonneren op onderwerpen

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Suus: Mooi dat de echo goed was :D
    ik weet helaas niet hoe je je moet abboneren, ik was al abbonnee toen ik me aanmeldde :( vreemd genoeg...

k zal wel wat gedroomd hebben over de vakantie, we gaan namelijk naar duitsland haha

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    hahaha dat is ook iets Debby... kunnen jullie er nu wel om lachen? :p

19. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    hoi hoi

Ik zit nu op een slaapkamer op het Kdv met 8 peuters die maar niet willen slapen, dus blijf er maar ff bij zitten. Kleine dondersteentjes :D

@ kristel jeetje meid dat gaat ineens wel erg snel dan
    Heel veel sterkte
    Wat heeft je oma eigenlijk (sorry heb ik geloof ik gemist)

@ Debby hey vakantieganger ben je nog een beetje bruin geworden
    Ik hoop dat je word aangenomen nu maar duimen he ;)

@ suus wat super dat de kleine zo bewegelijk was je zult wel opgelucht zijn na zo'n mooie echo wat vond pascal ervan of ben je alleen geweest?

@ stephanie whaha hoe krijg je dat voor mekaar dan, heb ik nog nooit eerder gehoord maar wel grappig zeg

Verder weet ik het even niet meer mijn geheugen is echt een zeef

Wat komt het allemaal dicht bij nu, morgen alweer 30 weken kan het bijna niet geloven het kan gewoon zijn dat hij er al over 7 weken is kan echt niet wachten

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik spreek die jongen nooit meer... hahaha :)
    Ik kan er wel om lachen iedergeval. Volgens mij heeft hij het nooit begrepen.

Deel Deze Pagina