@ Gaby: Met mij niet zo lekker... ben steeds misselijk dus voel me behoorlijk beroerd... hoe is het met jou?
hoi hoi sorry heb niet teruggelezen was echt veel (alhoewel ik het idee heb dat er minder op een pagina staat?) ons internet doet raar en vaak kunnen we er niet eens op dus kan niet zo vaak komen hier..donderdag komen ze kijken waar het aan ligt... moet nu weer weg naar de pufclub haha.. was wel beniewd of red al getest heeft..en suus hoe was je echo... doei doei misschien nog ff tot vanavond
Hey Knarboor, Welcome back @Red Helaas, we gaan de kaartjes annuleren.. andere keer maar.. Ga nu lekker bij mn moeder in de tuin liggen of in het tuinhuis. Ik vind zijn muziek erg goed, maja ziek is ziek toch? Het eten was erg lekker, lig nu in bedje zodat het een beetje kan zakken.. Weet iemand nog een leuke website met goedkope positiekleding.. Normale basicshirtjes?
zal ff voor suus antwoorden bos.. haha echo van suus ws goed hartje klopte mooi.. en was een bewegelijk baby'tje zou wou meten hoe groot t was.. maar baby bewoog zo veel dat t haast niet ging.. kwam uit op 10 weken nog iets.. maar ze mocht gewoon 25 december als uitgerekende datum aanhouden..zo antwoord voor suus joey en ik gaan dalijk film kijken.. dus slaap lekker alvast iedereen.. en tot morgen!
@ Knarboor: Haai.. fijn dat je ons weer gevonden hebt... Sammie is echt ons digiwonder @ Bos: Veel plezier op de pufclub... Ik ga deze week voor de zoveelste keer een poging wagen om te gaan zwemmen
Hee knarboor! @Stephanie, kindjes komen wel schoon in de kleren hoor! 't Enige wat vaak echt vies is, zijn de eerste doeken (hydrofiele luiers) en 't mutje wat ze gelijk op krijgen. En bloedvlekken krijg je er met zout wel weer uit Pfff... ben moe hier! ff was opgevouwen en in de kast gelegd maar moet echt bijkomen. Beetje duizelig. Nu maar lekker rustig doen en straks lekker op tijd op bed.
juffie: bij c&a zijn steeds veel kleren afgesprijsd en ook bij miss etan veel afgeprijsd daar heeft suus namelijk broeken gekocht
@Juffie, 'k vind zijn muziek ook mooi! Maar ziek is idd ziek! Andere x beter wehkamp heeft wel leuk spul voor niet al teveel geld.
@ Red: Okeej dan kan ik ons kleintje mooi dat pakje aangeven meteen, naja dat zal ik niet doen, maar jullie begrijpen wat ik bedoel... ik heb een rose en een blauw mutsje gekocht als eerste mutsje, de rest kunnen jullie zelf wel invullen en bij het het eerste pakje wil ook nog een bijpassend mutsje kopen zodat onze frummel er dan weer heerlijk schoon bijligt Thanx red voor de info... op dat gebied ben ik dus een leeuk whaha...
Hihi, gewoon lekker veel over je heen laten komen. Je had ook een vraag voor lijst voor de kraamzorg, als je intake krijgt krijg je een zorgplan en daar staat wel in wat je nodig hebt buiten de standaard lijstjes om. En t word je ook wel verteld. Uitzetlijsten kloppen vaak redelijk maar navelbandjes, kolf e.d. heb je vaak (nog) niet nodig.
@ Red: Okeej thanx als we jou toch niet hadden... je hoeft dus ook nog niet alles in huis te hebben als ze komen van de kraamzorg voor de intake?
Ow ja heb mijn wekelijkse buikfoto's in mijn album gezet, dus voor de nieuwsgierigen k zie nu idd zelf ook dat mijn buik een andere vorm aan begint te nemen...
Nee hoor, en anders geven ze nog wel even aan wat je nodig hebt. Als je met 37 weken alles maar klaar hebt
Zo, ben er weer eventjes.. Heb de hele middag rustig aan gedaan en de krampen zijn nu een stuk minder alweer. Denk dat t toch komt doordat ik me druk maak ofzo.. Gisteravond hebben we mn vluchttas klaargemaakt voor als ik toch onverhoopt naar t ziekenhuis zou moeten. Het komt echt steeds dichterbij en dit soort dingen maken t steeds echter Ik heb nu ook alle kleertjes gewassen en die ga ik nu lekker strijken allemaal. (ik strijk echt nooit, alleen blouses ed... dus hoezo nesteldrang )