@Stephanie: Leuke kleertjes! En ik heb je buik even vergeleken met de mijne van 28 weken en t is gewoon precies hetzelfde.. Wel grappig
@ Red: Okee, wederom thanx dan moet ik dus zorgen dat ik voor we op vakantie gaan alles op orde heb, als ik 36 weken ben gaan we nog een weekje op vakantie... ook wel fijn terugkomen als alles klaar is... @ Kristel: Ik krijg de kriebels van jou hahaha... je vluchttas al klaar, ik begrijp je helemaal hoor, maar als ik jou dat zo hoor zeggen vind ik het ook allemaal ineens heel dichtbij komen de weken vliegen voorbij... enne met die kleine kleertjes bezig zijn is het leukste wat er is dus dat maakt strijken ook leuk hihi...
@ Kristel: Idd heb ff snel op je babysite gespiekt... inderdaad precies hetzelfde grappig zeg... nou kan ik alleen geen unieke buikfoto's meer plaatsen Wij gaan dus als ik 36 weken zwanger ben nog een week naar duitsland op vakantie... nu zit ik er dus sterk aan te denken om een setje kleertjes en de maxi cosy mee te nemen voor het geval dat... luiers enzo zijn zo gekocht maar de eerste kleertjes en de maxi cosy vind ik toch eigenlijk wel belangrijk... wat zouden jullie doen?
@Kristel, wow wat komt 't nu dichtbij zeg! 'k Hoop zo dat ik gewoon zwanger ben! 'k Denk dat ik morgenvroeg maar ga testen, ben erg nieuwsgierig! Maar wordt nu toch wel een beetje bang om vannacht ofzo ongi te worden
@Stephanie, tja 'k zou gewoon je eigen gevoel volgen. Als dat belangrijk voor je is, zou ik t doen hoor!
@ Red: ik heb al kramp in mijn duimen van het.... juist duimen (hele rare zin Stephanie) heb je veel gedronken de laatste tijd, anders kan je ook nu al testen... ik had ook liever een nega test als een spontane ongi...
meiden die zwanger zijn.. hadden jullie in het begin ook zo een last van depri zijn en gewoon niet meer weten wat je wilt en niet goed slapen alle slechte dinge die je mee gemaakt hebt dat ze weer door je hoofd spoken ?? ik word een beetje gek van me gevoel ik ben elke dag aan het janken maar overdag voel ik me prima en geniet ik op en top het is zo raar en frustrerend ik mis de pappa ook zo erg maar hij blijkbaar ons niet want hij belt niet eens.. @ kriss sterkte met je oma en inderdaad een echo ofzo?? @ de rest pofff ik ben zo vergeet achtig als een deur ik moet nu gewoon weer terug lezen om te kunnen reageren
Valt wel mee maar ga toch wachten. 'k Krijg toch wel flinke buikpijn als ik ongi word en ben een beetje zat van de nega testen.
@ Red: Jij bent ook lief voor mij zonder jou had ik niet geweten wat ik nu weet hahaha... en ik gun het iedereen van harte om een klein wondertje in je buikkie te hebben, het is iets onwerkelijks... zo mooi...
@Red: ja, ga morgenochtend maar teste. Scheelt ons ook weer een dag zenuwen Als je zwanger bent geeft ie morgen ook wel posi. Wanneer denk je je ei gehad te hebben? @Steph: had je de verandering van je buik zelf nog niet gezien dan? Gek is dat he, jij ziet het elke dag natuurlijk, wij alleen af en toe een foto. Maar als ik naar jouw buik kijk en naar die van Kristel.. dan zeg ik toch een meisje Leuk zo, elke keer raden! Word je er onzeker van? Moet je gewoon zeggen hoor, dan hou ik mn gedachtes voor me tot je bevallen bent. @Juffie: wel zo verstandig om het af te zeggen ja. Ik hoop dat je niet naar het ziekenhuis hoeft meis! @Kristel: fijn dat de krampen minder worden. Goed rustig aan doen elke dag, hoe moeilijk dan ook. En sterkte morgen!
@ Dreamer: nope wat je zegt, ik zie mijn buik elke dag (bewonder hem ook altijd even in de spiegel ) en dan merk je die veranderingen niet op... nee hoor wordt er absoluut niet onzeker van, vind het alleen maar leuk hihi... heb net ook op mijn hyves een blog gemaakt met de vraag wat ze denken dat we verwachten
@red, spannend! Ik duim ook ben benieuwd morgen.. wel meteen laten weten he?? haha ik ben ervandoor, ik ga lekker vroeg mn bedje in.. fijne avond nog en truste straks