@ Stephanie Erg he, dat je je zo ziek voelt.. Ik word ook echt al brakend wakker.. Pak dan meteen mn emmertje maar en huppa. Ik heb wel de tip gekregen van een verpleegster, als je ovegreeft neem daarna een tomaat. Daar zit kalium in en zorgt ervoor dat je je niet zo moe en beroerd voelt. Werkt redelijk moet ik zeggen... Ik doe een cherrytomaatje is klein en blijft meestal wel erin
@ Juffie: hihi een cherrytomaatje die eet ik ook al de hele zwangerschap, ben er gewoon verslaafd aan, ze zijn zo lekker *gaat ze vanmiddag weer van de plant halen hier in de tuin * het ergste van alles vind ik dat ik er geen controle meer over heb... als ik voor de zwangerschap misselijk was, voelde ik het braken aankomen... nu totaal niet, het is er zo maar ineens...
@ Stephanie, Das zeker erg vervelend en lastig! Ik voel het meestal wel aankomen, en heb ik dus nog tijd om naar een wasbak of emmer toe te rennen.. Zet ze gewoon op strategische plekken in je huis neer Jij bent toch al veel verder zwanger? Hoe kan het dan dat je nu zo misselijk bent? Wat zegt de VK hiervan?
Hey meiden @Red: JAAH! Gefeliciteerd! *Doet een dansje door de kamer voor zover dat lukt* Ik had al zo'n idee toen je zei dat je zoveel moest plassen @De rest: Hoe gaat t met jullie? Hier een slechte nacht gehad.. Werd de hele tijd wakker van omhoogkomend maagzuur, echt hele ladingen *blegh* Niks hielp, gaviscon niet, rennies niet, warme melk niet, rechtop zitten niet, bah.
@ Kristel: hé bah... dat is een kl*tenacht geweest zeg... heb jij ook echt last van brandend maagzuur? of komt het bij jou ook echt alleen omhoog?? bij mij doet het geen zeer ofzo maar heb gewoon steeds zo'n overvol gevoel (alsof het nog in mijn keel hangt) een hap vanillevla wil ook wel eens helpen tegen maagzuur... (heb ik gehoord) ik heb nooit vla in huis haha
@Stephanie: Ja het brandt daarbij ook dus het doet ook nog eens pijn Het is heel smerig iig.. Ik weet niet hoe jij nu eet en misschien doe je het al, maar het wil wel eens helpen om kleinere porties te eten.. Dus ipv 3x een grote maaltijd per dag 6 kleinere bijv. En na een bepaald tijdstip gewoon niet meer eten en als je écht honger hebt dan iets van vla oid eten. @Down voelen: Ik las trouwens nog iets over depri voelen tijdens de zwangerschap? Weet even niet meer wie er naar vroeg.. Maar ik had het in het begin ook echt héél erg. Niks was leuk meer, ik kon me alleen nog maar bezig houden met de zwangerschap en de kleine. Maarja, in zo'n vroeg stadium (eerste 15 weken) valt er weinig te doen met de zwangerschap Iig interesseerde niks me meer en voelde ik me echt heel down de hele tijd, heel vervelend is het maar ik kan niet zeggen wat je eraan kan doen, want dat weet ik niet.. Bij mij ging het gelukkig wel over, dus ik denk echt dat t door de hormonen komt die je de eerste zoveel weken zo extreem hebt.
@ Kristel: ik eet nu steeds ook kleine beetjes, alleen vind het met het avondeten wel lastig... heb dan ook gewoon nog honger dus dan eet ik maar weer door... heb gisteravond na het avondeten niks meer gegeten en geen koolzuurhoudende drankjes meer genomen (ja een paar slokjes spa rood om mijn davitamon pilletje in te nemen) in bed nog een rennie doorgekauwd en vannacht ging het allemaal goed...(wel hoofdeind ook een stuk omhoog) dus denk dat ik het zo maar blijf doen steeds... vervelend dat het zo brand bij jou zeg... zou er nog een ander middeltje zijn wat helpt? en wat je mag hebben?
Ik krijg net een mailtje van een collega, moet even voor een leerlinge het dossier voor donderdag bijwerken. Het moet namelijk naar een onderzoeksraad.. Ai ai , daar ben ik nog uren mee bezig, Handelingsplannen invoeren, onderwijskundige rapporten maken .. Heb er helemaal geen zin in, maar goed moet toch gedaan worden.. blegh...
Ohh Ik ging net even op de weegschaal staan.. Ben weer anderhalf kilo afgevallen.. Merk het aan mn drilbillen en spekarmen Totaal nu 9,5 kilo afgevallen.. Ben weer net zo zwaar als 1 jaar geleden.. Nou was ik door de huwelijksreis ook 6 kilo gegroeid, maar zoveel afvallen kan niet goed zijn toch?
@red: Jaaaaaaaaaaaa!!!! gefeliciteerd!!! wat ben ik blij voor je!! echt leuk.. gauw gaan genieten he!! @Kristel: vervelend dat je je zo beroerd hebt gevoelt vannacht.. hoop dat het overdag dan wat beter gaat.. @juffie: Gauw aan de slag dan.. en niet te veel pauzes nemen dan ben je zo klaar en dan is het weer gebeurd @stephanie: ben jij nu nog misselijk.. dat is vervelend.. meestal is dat alleen in het begin toch.. @gaby: gelukkig gaat het wat beter met je knie.. ik hoop dat het heel snel over is want vanavond moeten we sporten @all: volgens mij heb ik wel heel veel geluk.. ik ben namelijk bijna niet misselijk.. moet ik wel uitkijken wat ik eet want van chocolademelk word ik wel misselijk.. (en ik vind dat zo lekker) Heb vandaag maar weer een keer positiebroek aan Heb maar 1 gewone broek die nog goed dicht kan.. en 2 rokjes.. maar nu is het te oud voor rokjes dus dan maar een positiebroek
Kwam even kijken of red al getst had, en wat zie ik nu!! Red, yeeeeeeh gefeliciteerd!!!!!! Echt super voor jullie, ben echt blij voor je! Lekker van genieten meid Wanneer ben je uitgerekend? Wat leuk dat je je man gaat verrassen, heb ik toen ook gedaan, en ik had de test ingepakt hihi. Wist ie wel dat je ging testen? @Stephanie, hier ging de wekker ook om half 5.. bah. Ik ben weer in slaap gevallen tot 10 uur haha oeps Leukdat jullie de fietsen al op kunnen halen! Nog steeds zo ziek? @Kristel, naar is dat he .. vanmiddag maar even bijslapen dan of niet Ik neem idd nu ook kleinere maaltijden, helpt wel iets. Vervelend dat gaviscon niet helpt.. heeft de ha niet iets dat mag wat beter helpt? @Juffie, succes bij de ha vanmiddag en werkse @Mecha, ik had last van stemmingswisselingen, dan weer heel vrolijk en dan weer heel down @all, ik heb ook een rare nacht gehad, steeds wakker en hele gekke dromen. Ik droomde dat Stephanie een dochter had gekregen haha. Ben er om 10 uur pas uitgegaan en nog niet wakker Ik ga zo eerst maar even beetje sporten en dan even wat in huis doen. Jullie plannen voor vandaag?
ff nog vraagje.. ik krijg nog steeds geen mail als iemand een berichtje geplaatst heeft.. ik heb wel die instellingen aangezet dat ik dat wel wil maar krijg nog steeds niks .. snap er niks van!! Gister waren mijn ouders trouwens nog op bezoek.. heb kadotjes gekregen.. een fotolijst met 12 foto's in een rondje.. zodat ik straks als de kleine er is ik er elke maand een foto in kan doen.. En van mijn broer kreeg ik een ding om aan het plafond te hangen.. zo luchtballon.. (van de ikea)
@ Suus: ik ben helemaal niet misselijk geweest in het begin, maar denk dat er nu een griepje zit te wringen... wordt steeds misselijk van t maagzuur... op t moment valt t mee gelukkig... @ Emma: Heb je over mij gedroomd hahaha leuk @ Juffie: Dat is inderdaad niet goed nee 9,5 kilo afgevallen... hoe laat moet je naar de huisarts? @ Suus: Leuke kadoos van die mails heb ik geen verstand helaas... Grrr zit hier op de bank sokken bij elkaar te zoeken uit de schone was, heb ik weer van allerlei sokken maar 1 sok... bah...
@ Suus Jeetje wat leuk dat je zo verwend word Leuk idee zo'n aparte fotolijst, die ga ik onthouden Leuk he positiekleding aan? Ik herken het hoor, is toch wel een beetje een trots gevoel toch? Ik heb iets via marktplaats gekocht, moet vandaag of morgen binnenkomen.. Ben benieuwd of ik het pas @ Stephanie Dat noem ik altijd de einzelgangersokken.. Ik spaar ze op bij de droger, en na een weekje ga ik de einzelgangersokken maar weer eens bekijken.. Als ik me erg verveel is dat zo'n leuk klusje Ik zal zo nog wat overhemden voor mn man wassen en wat kleren voor mezelf.. Pas nu zo weinig broeken.. Heb 1 positiebroek. Vrijdag ga ik naar mn moeder, daar zit een miss etam outlet, daar had ik die broek voor 5 euro gekocht. Ik ga vrijdag zeker nog even kijken.. Buikbanden kosten daar 1 of 2 euro.. Echt heel leuk winkelen op die manier Ik zoek alleen nog wat leuke shirtjes.. Mn gewone jurkjes (overslag) pas ik nu nog dus die heb ik veel aan..alleen de leggings gaan knellen.. moet even zwangerschapsleggings bestellen of mn moeder naar mn oude leggings laten kijken. Zij is coupeuse en kan dingen heel makkelijk vermaken Erg handig!
@ Red GEFELICITEERD MEID!!!! Helemaal geweldig. @ all ben er ff niet bij. Gisteravond te horen gekregen dat een goede bekende is overleden. Hij is 23 geworden. Taaislijmziekte en al geruime tijd in het ziekenhuis maar als het dan echt gebeurd kun je het niet geloven.
@ryanne: gecondoleerd!! vreselijk!! @juffie: ik heb ook laatst 2 broeken bij miss etam outlet gekocht.. 1 van 8 euro en 1 van 10 euro geloof ik.. Ook heb ik er nog 1 van prenatal die was 30 euro.. bij miss etam had ik ook nog 2 positieshirts gekocht.. die waren ook niet duur.. maar die heb ik nog nooit aangehad.. Leggings voor onder mijn rokken heb ik gewoon in een xxl gekocht kunnen ze verlopig nog wel even @stephanie: ik heb net ook toevallig sokken zitten uitzoeken.. moet sokken van pascal altijd apart wassen omdat hij niet tegen wasverzachter kan bij zijn voeten.. Heb ook 5 losse sokken.. boven heb ik ze nu in het babybadje liggen ga ik ook binnenkort maar een keer kijken of ik weer wat setjes kan maken Ik ga even naar de winkel.. denk dat ik even echt het dorp inrijd en bij zeeman kijk of ze een leuk setje kleertjes hebben.. maar het meeste is zomer en echt voor een jongen of een meisje
@ Juffie: ik zou gewone leggings kopen maar gewoon een maatje groter, posittie leggings zijn achterlijk duur en ik pas de gewone leggings nu nog steeds goed... en tja die sokken, als ik vanmiddag bij gewassen ben dan zal ik wel weer wat paartjes kunnen maken... ik heb dit probleem al een hele tijd niet gehad omdat ik altijd alle sokken in een wasmand gooide en we zochten zelf een paar bij elkaar haha... nu wilde ik alles netjes in de kast hebben en nu heb ik er weer last van haha... @ Ryanne: Gecondoleerd meis, wat ontzettend oneerlijk kan het leven soms zijn... Sterkte meid...
@ Suus: voor neutrale kleertjes hoef je nu idd niet bij de zeeman te zijn, ze hebben niet eens witte rompers zonder opdruk ik vind het zoiezo allemaal wat meer geslachtsgericht de zomercollectie jammer hoor...