@Red: Hehe, kan er inkomen dat je je broertje nu liever naar huis ziet gaan. Maar idd, tis ook niet de bedoeling om hem het gevoel te geven dat hij teveel is. Ik zal duimen dat hij snel naar huis gaat.
@Stephanie, nou ja ze werken in elk geval hihi ,Hier ook , het lekt niet zomaar ofzo maar ja ben liever voorbereid haha @Knarboor, mooi dat alles goed was! En 3 kilo is netjes hoor! Je hebt de 20 weken echo op mn verjaardag haha @Red, lastig he, nou hopen dat ie niet al te lang blijft plakken..veel plezier vanavond!! zal wel lukken Ik heb nog niet gegeten.. laat he? Mark is nu aan het koken, maar had ook nog geen honger.
Hey meiden, ik ben er ook weer eens.. Zal even bijlezen, al weet ik niet vanaf welke pagina ik niet meer heb gelezen. Ik zag wel 1 ding...... RED GEFELICITEERD MEID!!! Wauw!
Hier goed! Errrg druk met school enzo dus daarom al een paar dagen niet geweest. Vanavond laatste tablet clomid! Heb eigenlijk amper bijwerkingen. Alleen wat hoofdpijn en onrustig slapen, maar ik ga ze de volgende keer gewoon 's morgens slikken in plaats van 's avonds.. Ik moet echt 40 pagina's inhalen haha.. Dus ik ga er wel snel doorheen hoor!
De vorige keer was het zo'n gevecht met die banner haha Mijn nod is denk ik 7 juli.. Het is even afwachten hoe snel ik mijn ei krijg. Ik bedenk me net dat ik helemaal geen goede thermometer in huis heb om te tempen! Nou dan morgen maar 1x met de oorthermometer en uit school nog ff langs trekpleister..
Hey meiden, Sorry maar ik heb even geen puf om 10 pagina's terug te lezen.. Jullie hebben aardig gekletst vandaag Is er vandaag nog iets byzonders gebeurt wat ik echt moet weten? (buiten Red's zwangerschap om ) Wij zijn net terug van het bezoek aan mn oma.. Ze lag nu op bed de hele tijd en viel steeds in slaap tussendoor.. Verder wil ze niet meer eten en drinken doet ze ook moeilijk over.. Mn opa vertelde dat ze tegen hem had gezegd dat ze er klaar vor is om te gaan. Ik hoop natuurlijk dat ze t nog even volhoudt, maar aan de andere kant kan ik het me wel voorstellen dat ze niet meer wilt en dat t zo goed is voor haar. Ik kan er vrede mee hebben.. Ik ga nu even eten maken, want daar zijn we nog niet aan toegekomen.
@Nen, gelukkig valt het mee! Misschien slaap je beter idd als je ze sochtends neemt. Maare.. misschien is een volgende keer wel niet nodig *duim,duim* Gelukkig gaat alles verder goed. Ga je echt 40 paginas bijlezen? pff
@ Kristel: Heftig dagje heb je gehad zeg... als ze er zelf ook vrede mee heeft dan geeft het wel een stukje rust... sterkte meid...
zo klaar met shoppen...2 korte broeken gekocht, 2 shirts zonder mouwen voor het werk (voor onder de overhemden) en een shirt met lange mouwen...vriendlief was er blij mee en zei dat hij ook blij was dat ik toch zo eigenwijs was om te gaan (en om te zeggen..ah schat pas dat shirt ff doe het voor mij als je het dan nog niks vind doen we het niet en dan toch nemen he haha) @red: broertje al weg???? @nen: jemig dat je er aan begint zeg om veertig pagina's bij te lezen haha. @kristel: wel fijn dat je oma er zelf wel klaar voor is....heeft ze er in ieder geval vrede mee ook al blijft het natuurlijk moeilijk voor jullie. eetse. @knarboor: 3 kilo is nog HEEL netjes hoor meid....ik zit al op de 10 haha....fijn dat alles goed was met de kleine....had je nou al je 20 weken echo gehad of niet? en jullie willen niet weten wat het word toch?
@ kristel, wat heftig meid. *dikke knuffel* @ emma, het gaat er om spannen of we nog op tijd kunnen klussen want ik hoorde net dat mijn vriend 's middags al op de kazerne wordt verwacht terwijl ze pas halverwege de nacht vertrekken (ze zijn bang dat er mensen te laat komen..) En ja, ik ga ff razendsnel door die 40 pag. heen
@nen: oh hopenlijk komt je ei dan op tijd of blijven de zaadjes lekker lang in leven....succes met de pagina's....ik ga aardbeien eten...nog meer liefhebbers? geloof dat ik verslaafd ben aan aardbeien (stond ze vanochtend om zes uur ook te eten op een boterham haha)
@ Bos: Lijkt me lekker maar ik eet nu maar even niks meer, heb na het eten ook nog een bak cherrytomaatjes gegeten en heb nog steeds het gevoel dat het nog achter in mijn keel ligt... het lijkt wel weer erger te worden... bah was net zo blij dat het wat was gezakt...
@ Nen: Als je op de naam klikt boven het bericht krijg je een lijstje en dan staat er bezoek ..... webpagina!