Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @nen
    Haha ja dat hoor ik wel meer..
    Maar nee daar ben ik niet bang voor..Ze schatten haar 49 cm als ze wordt geboren..
    We hebben met 34 weken groeiecho gehad.
    En ze liep precies op schema..:D
    Alleen het hoofdje liep een week achter..
    Haar lichaampje kwam precies op 34 weken uit..Dus erg goed..
    Maar ik zie er sowieso al tegen de bevalling op haha..

2. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @nen hey meid hoe gaat het met het zoeken naar een stageplek?
    @dreamer ja dat is ook wel weer zo.
    misschien moeten we dan gewoon een nieuwe lijst maken met de geboren baby's vind het toch wel leuk om dat ook te hebben. daar gaat het uiteindelijk om
    nod
    zwanger lijst
    en dan kan een babaylijst niet ontbreken dat is toch wel het gene waar we allemaal naar uitkijken.
    maar daar beginnen we wel aan als de eerste van de zwangere lijst is bevallen ofzow..
    ik heb mijn fotoalbum weer opnieuw gemaakt , ga nu maar is kijken hoe ik mijn avater weer aan de praat krijg.
    ik hoope cht dat dit de laatste verhuizing was want word er knetter gek van

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Lekker rustig aan doen en vast voor genieten van jullie weekendje parijs :D
    ik mag zaterdag weer oppassen op de 2 kleintjes van een vriendin... ze zijn 2,5 en 7 maanden... echt superleuke meiden...

4. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @stephanie ja idd :D
    leuk is dat he die leeftijd, ook 2,5 vind ik een geweldige leeftijd. zo schattig die peuterpubers
    hoe gaat het met jouw ??

5. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hey ben er ff.. ga zo lekker onder de douche..

dreamer: k dacht dat die niet veranderd was.. daarom zei k het nog een keertje :)

red: en en en wat was de reactie van je man :)

ben trouwens blij dat we meer dan 1 smiley kunnen plaatsen :):):) haha

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Steph: ik zit er het dichtste bij voor nu wanneer je op de berekende datum zou bevallen :p
    Dus als we jullie moeten 'geloven', volgt hieruit dat het een meisje wordt dat geboren gaat worden op woensdag, 26 augustus 2009 om 0:27.

@Gaby: je staat daar op 7 juli, dus lijkt me goed toch?

@Kim: een aparte babylijst kan idd wel, net zoals de goklijst.
    Wat zegt het weer bericht voor Parijs?

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: ja idd een leuke leeftijd :D ze krijgt nu ook echt haar eigen willetje... :p en ze is goed op weg om (in ieder geval overdag) zindelijk te worden, volgens haar moeder had ze vandaag 1 keer een paar druppels "gelekt" ben benieuwd hoe mij de zindelijkheids training vergaat zaterdag :p

Met mij gaat het wel weer redelijk... nog steeds vrij vaak misselijk doordat mijn eten voor m'n gevoel in mijn keel blijft hangen... maja hoort erbij hé...

die band helpt dus wel? de vk heeft mij voor op mijn werk ook een band aangeraden maar dan 1 voor net onder mijn buik, om mijn banden te ondersteunen zeg maar, dat moet de harde buiken minder maken, maja ik hoef niet zo lang meer dus we kijken het nog wel ff aan zo...

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Zo, avondeten zit er eindelijk in (na 45 minuten, ik kan echt niet meer 'snel' eten...)

@Bos: aardbeien zijn ook gewoon superlekker!

@Stephanie: Dat was Dreamer die dacht dat je een meisje zou krijgen nav je buik omdat ie zo op de mijne lijkt ;) Ik denk echt dat jullie een jongetje krijgen sinds de pretecho. Ik vind namelijk dat jullie kindje een jongensgezicht heeft (vraag me niet waarom :p)

@Nen: Fijn dat je bijna geen bijwerkingen hebt van de Clomid! Ik hoop echt dat het gewoon lekker meteen raak is en je over een paar weekjes een mooie test komt showen hier :)

@All: Ben meteen weer weg; nu ga ik namelijk even een toetje eten: Yoghurt met aardbeien :D
    Daarna ga ik lekker mn bedje opzoeken want ik ben echt kapot. Hopelijk vannacht geen last van maagzuur!

Ohja, ze komen morgen de kinderwagen brengen :D :D Ik ga er meteen mee door t huis en de tuin rijden denk ik :p

9. gaby1986

dreamer: ja .. k zl wel neit goed gekeken hebben.. maar is goed zo :)

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dreamer: ja zie het idd :p heb je een voorspellende gave??

jij hebt daar zicht op hé :p ik dacht gezien te hebben dat mijn buik ook wel wat weg heeft van de buik van Ryanne (foto's op haar hyves) zou jij eens willen kijken of jij de gelijkenis ook ziet :p

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Hoe gaat het met afvallen trouwens Gaby?
    Val je nog steeds af?

@Kristel: haha ik zie je al helemaal door de tuin sjezen met die kinderwagen :p

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Aha okeej jij bent dus niet omgeslagen na het zien van de gelijkenissen wbt onze buiken haha :p
    vind het wel grappig dat de meningen zo uiteen lopen hihi...

13. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Kristel, zwaar dagje..scheelt wel dat ze er zelf vrede mee heeft..
    heel veel sterkte meid

@Bos, moi dat jullie geslaagd zijn, heb je snel gedaan trouwens! Hier ok aardbeien verslaving, eet ze elke ochtend in de yoghurt jummie

@Nen, hm das wel heel erg balen als ie net weg is.. nou hopelijk een vroeg ei!! waar moet ie op oefening? Mijne is een keer savonds even thuis gekomen tijdens oefening hahaha en toen weer terug hahah
    Hoop voor je dat het mooi aanslaat , dat je geen 100 mg hoeft.
    Mooie banner!

@Knarboor, ik geloof dat rond de 20 weken 5 kilo gemiddeld is, dus is netjes toch?

@Kim, zo das echt een tegenvaller ja :( Staat het huis al lang te koop?
    Lange dag heb je gehad zeg! Maar lekker vroeg op bed dan..

@Lijst, we hebben nu een nod lijst, en een zwangerlijst, mij lijkt een babylijst dan ook wel leuk! En de zwangeren lijst is dan ook korter dus zo heel veel langer word ie niet ;)

@Stephanie, leuk dat je mag oppassen! en idd leuke leeftijden

Wij zitten even filmpje te kijken , maar gaan zo al op bed. Vriend moet om 5 uur alweer weg, de hele week al
    Truste straks! en fijne avond nog

14. gaby1986

dreamer: k blijf eigenlijk best wel stil staan nu met afvallen.. blijf op de 8 kilo hangen.. vind t wel jammer.. maar ik kom in ieder geval niet aan.. maar zou er nog wel wat af willen hebben.

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Steph: Ryanne der buik is bovenop wat hoger.
    Maar verder ook zo'n ronde buik ja.
    Zeg me de hartslag van de beeb maar als je rond de 38 weken zit.
    Dan gok ik wel aan de hand daarvan :p

@Ryanne: leuke foto's zeg :D

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    *bos strooit wat aardbeien zodat ze haar verslaving kan delen met de andere verslaafde haha*

@mariss: waarom krijg je een groeiecho dat is toch niet standaard of wel??

debby jij krijgt toch ook een groeiecho, wat is daar de reden van als ik vragen mag?

niet te veel kletsen he want ik ga naar bed en anders moet ik ZOVEEL bijlezen morgen haha....

daaaaag

17. gaby1986

nou dames.. k ben er weer vandoor.. even douchen.. en dan bankhangen.. en lekker slapen.. morgen lange dag werken van 8.30 tot 18.30.. en daarna weer sporten.. :)

slaap lekker allemaal.. en tot morgen..

x

18. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Gaby: je bent nu vet aan het omzetten in spier, dan sta je vaak even stil.
    Spieren zijn zwaarder dan vet namelijk.
    Zometeen ga je juist afvallen, ook al doe je niks meer dan voorheen of eet je niks minder.
    Want meer spieren zorgen voor meer verbranding, ook in rust.
    Dus straks ga je langzaamaan weer afvallen en daar hoef je niks extra's voor te doen :D

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dreamer: Haha okeej, zegt dat echt iets die hartslag op het einde?
    De hartslag zit al de hele zwangerschap op 148 BPM, tel elke keer 37 slagen per 15 seconden :p

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Rond de 160 = meisje.
    Rond de 120 = jongen.
    Maar dat is pas aan het einde en gaat ook niet altijd op natuurlijk.
    Je weet het wel spannend te houden zeg :p

Deel Deze Pagina