Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    haha ja sorry dat ik jullie zo in spanning hou :D vind het ook eigenlijk wel leuk om zo te speculeren :p als ik het zelf wel had geweten had ik nu allang mijn mond niet meer kunnen houden...

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    meiden ik ben er vandoor...
    ga lekker in bed folders kijken :p

Slaap lekker allemaal...

doei doei

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Bos: Ik krijg nog een groeiecho met 34 weken en heb er een gehad met 30 weken om te kijken of de kleine nog wel genoeg ruimte heeft. Mijn BMI was te laag vandaar.

Ik heb wel alles bijgelezen, maar ff geen puf om te reageren. Ik duik maar lekker m'n bedje in.

Volgens mij zijn Red & Redman een feestje aan t vieren. hihihi ;)

Mijn mannetje is nog niet eens thuis. :(

Morgen weer even luisteren naar onze kleine boef. Ben benieuwd of hij nog goed ligt. Hij is zo bewegelijk. :)

Slaap lekker allemaal!

*Debby pikt ook nog even een aardbei van Bos.... jammie!*

4. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @stephanie oh leuk hopelijk ehb je succes zaterdag. meestal zijn ze helemaal trots als ze het lukt :D
    ik had er vandaag eentje die beogn te plassen tijdens het luierverschonen, minder leuk haha
    ik heb die band niet. is een warmte ding wat in een soort band gaat maar verder niks van steun ofzow.
    maar ja wat jij zegt, hoort erbij he
    die hartslag zegt niks. omdat je kindje ook heel druk kan zijn.. dus je weet neit wanneer zijn hartslag in rust is daarom kan je het nog niet met zekerheid zeggen maa het is idd tegen het einde aan wel meer betrouwbaar.

@dreamer ja idd zoiets las die andere lijst.
    het weer word super goed geloof ik zag zaterag 27 graden en zondag 29 dus dat is zonnebrand meeneme :D

@emma vanaf vorig jaar begin herfst eigenlijk pas officieel. ex had het lang tegen gewekt waardoor het lang niet te koop heeft gestaan. en net nu met die krediet crisis dat is niet zo leuk.
    5 uur is echt vroeg pff, sta jij dan ook meteen op??
    weltrusten

*kim pakt snel wat aardbeien van bos, mmm*

@gaby de eerste gaan vaak het snelst en daarna moet je er een stuk harder voor werken maar wil niet zeggen dat het er niet meer afwil he ;) duurt alleen ff. maar ik vind dat je goed bezig bent
    werkse morgen

ik ga ook afsluiten, ga morgen met mijn oma even naar de markt en als het een beetje goed weer is even met de hond wandelen samen met ryanne want die heeft ook een jonge hond :D is wel leuk voor die honden. kunnen ze ff uitbanjeren.
    fijne avond allemaal

5. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hallo lieve meiden,

Hoe is het met iedereen?

Wilde even snel iedereen gedag komen zeggen, maar zie dat de site weer veranderd is, en ik moest me weer opnieuw half aan melden

Gelukkig allemaal gelukt haha, maar wel weer een hoop tijd vergaan helaas

Hoop dat alles goed met jullie gaat, kom morgen langer kletsen@

Weltrusten voor nu!

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    *&^%$#@#$%^*(

Had ik een heel verhaal getypt, is het weg nu..GRR

En ik lig in bed met de laptop dus typen gaat al niet zo gemakkelijk nu.. Nouja, dan komt t morgen ofzo wel hoor.

7. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @bos..
    Nee dat is niet standaard..
    Mijn verloskundige heeft mij doorgestuurd, omdat ze vond dat mijn buik te veel was gegroeit de laatste weken.
    Ook voelde ik haar minder ( achteraf ben ik er achtergekomen dat dat normaal is, omdat ze minder ruimte krijgt)
    De verloskundige zei je kunt beter voor niks heen dan dat het te laat is..;)

Oh ja heb ook even wat aardbeien gepakt haha..

8. Hey meiden ik kom nog ff snel langs.. vanavond weer een echo gehad.. alles was goed met beebje! Was weer mooi aan het bewegen en veel foto's meegekregen, ook een paar kleine filmpjes.
    Net op me babysite gezet.. enne we konden het geslacht al duidelijk zien :$ (kindje lag ermee te showen leek wel :D) dus jullie weten het al als ik het zo zeg :p
    Verder gaat alles wel weer beter met me, was even flink depressief maar goed kom er weer bovenop nu.

Heb niet alles teruggelezen doe ik misschien morgen.. jullie kletsen zoveel.. maar red in ieder geval gefeliciteerd!! super jij ook zwanger :) nu de rest nog. Vind het echt leuk voor je :) .

Ik ga slapen... weltrusten en tot morgen maar weer :)

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ohh, mariss... Ruilen even voor een dagje?
    Ik word bont en blauw gebeukt de hele tijd ;)
    Nu ook weer, al vanaf dat we thuis zijn vanavond is ze aan het verbouwen daarbinnen. En dan beukt ze ook nog zo lekker in mn liezen en schopt ze tegen mn ribben.

Hopelijk is ze zo wat rustiger want ik wil wel slapen zometeen :p

@Stephanie: Ik heb niet zoveel met bakerpraatjes, dus ik ga niet nav de vorm van je buik zeggen wat t geslacht is ;) Het ligt aan de bouw van je eigen lichaam hoe je buik wordt, niet aan of er een piemel aan het kindje vast zit of niet :p (om t maar even zo zwart/wit te zeggen ;))

@Er was nog iets/iemand, maar dat ben ik natuurlijk alweer vergeten.. Net toen ik voor t eerst een berichtje typte wist ik t nog :( Nouja, pech gehad dan maar...

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Dees: Ohh, een jongetje? :D Kunnen ze dat zo vroeg al zeggen dan? Omdat bij een bepaald aantal weken het geslacht bij jongetjes en meisjes hetzelfde is...?

Fijn dat alles goed was! Ga zo even foto's kijken :)

edit: wat is de link ook alweer...?

11. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ red gefeliciteerd!!! yoeppieeee

@ rihanne gecondoleerd meid en heel veel sterkte

@ all thanks voor de reacties ja ik denk dat het me hormonen zijn ja maar fijn om te horen dat het bij jullie wel weer veranderde zucht..

de rest weet ik al niet meer zoveel getypt .. ik ga naar me bed morgen weer vroeg werken doeiii

12. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @kristel..
    Haha ik word helaas soms ook bont en blauw getrapt..
    Lijkt wel dat ze na de groeiecho weer drukker is geworden..
    Maar ik zou best wel een dagje met je willen ruilen haha..;)
    Hoop voor je dat ze snel minder ruimte krijgt haha mischien dat ze dan rustiger is..;)

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Mecha: slaap lekker ;)

@Mariss: Nou, ze heeft al niet meer zoveel ruimte, maar dat is denk ik het probleem :p

@All: Ik ga slapen nu, slaap lekker allemaal!

14. staat bij me profiel.. -=] boefjederooij.babysite.nl [=-

het is natuurlijk nog niet met 100% zekerheid nu, maar zagen een uitsteeksel daar (niet iets kleins, maar behoorlijk al..) heb er ook een fotootje van, zal ik eens laten zien.. dan snap je het wel :p

15. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @Kristel
    Haha das minder..:p Dan hoop ik dat de weken voor jou snel voorbij vliegen haha..
    Welterusten.!

Ik ga zo denk ik ook op bed..
    Moet morgen weer voor controle naar de verloskundige..
    Ben nu echt wel benieuwd of ze al is ingedaalt.!!
    Vorige keer was ze al iets gezakt namelijk.

16. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedemorgen.. :) heb eigenlijk niks te melden..

fijne dag allemaal..

17. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    iedereen fijne dag!! ook niks bijzonders te melden.. moet werken van 8.15 tot 17.30..en vanavond bezichtiging in het huisje!!!
    Doeg allemaal

18. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    goeiemorgen
    ik had net weer vette kramp in mijn kuit om 5 uur vanochtend dus dat voel ik nu nog. erg vervelend. vorige keer he bik het 3 dagen gevoeld. echt raar

@kristel ben je gister nog bij je oma geweest? hoe gaat het nu?

@desiree wat leuk :D dat je het al zo vroeg kon zien. ikzelf zag het met 15w6d dus dat is ook best vroeg. maar idd een jongetje is nseller te spotten he :D
    hoe vind je het?

@mariss leuke site heb je :D die kleine neemt haar ruimte wel he :D je zal wel blij zijn als je kleine meid er is. ik zelf word soms al gek van mijn buik.

@gaby werkse meid en een fijne dag

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Goedemorgen to all!

Ik heb een verschrikkelijke nacht gehad. Voor het eerst echt pijn gehad in mijn onderrug en bekken. Ik wist echt niet hoe ik moest liggen en als ik dan een goede manier had gevonden moest ik er weer uit om naar t toilet te gaan.
    Maar ja... ik mag nog in mijn handjes wrijven. De zwangerschap verloopt bijna probleemloos. *Debby klopt gelijk even af*

@ Kim: Balen zeg dat je wakker werd van de kramp. Erg pijnlijk!
    Even lekker je been inmasseren helpt wel.

Ik denk dat ik maar vast onder de douche stap en daarna in huis aan de slag ga. Ik heb alles enorm uitgesteld.

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Desiree: Een jongetje! Wat leuk meid! gefeiciteerd! :)

Deel Deze Pagina