@ Desiree: Maar natuurlijk zal en kan jij goed voor je kindje zorgen. Je krijgt vanzelf wel weer meer trek als je lichaam dat nodig heeft. Ik heb ook een tijdje maar weinig gegeten. dat komt vanzelf goed geloof me. Nu moet ik oppassen dat ik niet continu aan het eten ben. Jij een Turkje.... hihihi Een vriendin (Nederlandse) van mij had op een gegeven moment een vriend die zelf gewoon Nederlander was maar veel omging met Turken. Als koosnaam zei hij Turkje tegen haar. Ze wist echt niet waar ze het zoeken moest. hihihi
@Juffie, niet allemaal hoor eentje, maar die wou zelf ook graag zwanger worden en haar relatie was voorbij Ik denk dat ze het niet kon hebben ofzo.. De rest vind het wel leuk gelukkig ben benieuwd wat je ha zegt
Hey meiden Ben benieuwd hoe laat ze de kinderwagen komen brengen. Zou tussen 11 en 16 zijn dus dat wordt dan waarschijnlijk 17 uur @Debby: Hoe vaak moet ik t nog zeggen? Je bent zwanger en je doet dus al hartstikke veel zonder dat je het bewust in de gaten hebt. Eis eens niet zoveel van jezelf, helemaal niet als je zo'n pijn hebt! Doe rustig aan en laat bepaalde dingen gewoon lekker liggen... @Ryanne: Mooie foto's zeg! En leuke rok heb je aan, ik heb m ook. Ook in t wit, ik weet alleen nooit waarmee ik ze moet combineren @Dees: Je kleintje pakt wat hij nodig heeft hoor, dus probeer je er niet al te veel zorgen om te maken. Die eetlust komt wel weer als je wat verder bent (en dan gaan de zakken chips ed eraan waarschijnlijk ) @Kim: Als mensen zo brutaal tegen je doen, gewoon brutaal terug doen. Tegen zulke mensen hoef je echt niet beleefd te blijven hoor.. Gewoon vragen 'waar bemoei jij je mee?!' Gelukkig heb ik er helemaal niet mee te maken gehad, maar misschien dat dat komt omdat ik wat langer ben? (ik vind mezelf er namelijk nog best jong uit zien dus dat zal t niet zijn) En ik weet niet wat voor een stem je hebt, maar als je echt een hoge meisjesstem hebt (Wat ik eigenlijk wel verwacht ) kom je ook al weer jonger over dan je bent.. @De rest: Sorry als ik iemand vergeten ben!
@ Juffie: ben ook benieuwd wat de huisarts zegt meid... * Klaagmodus aan* een vriendin van me heeft het in haar bol geloof ik, dan vraagt ze hoe het gaat (ze is zelf ook zwanger,niet bewust) en dan zeg ik hoe of wat incl kwaaltjes en krijg dan altijd min of meer te horen dat ik me maar niet aan moet stellen en dat ik er zelf voor heb gekozen en dat ik het van tevoren had kunnen weten bla bla bla... als ik een keer mijn mening geef over iets wat ze gekocht heeft voor hun kindje dan kraak ik het af, maar ondertussen weet ze wel altijd alles beter en is waar zij voor kiest altijd beter voor het kindje en bla bla bla... ook blijft ze hameren op het geslacht van ons kindje... maakt niet uit wie wat vind ZIJ HEEFT GELIJK!!! Grrrr wordt er gek van... t is zelfs zo erg dat ik af en toe hoop dat het kindje het andere geslacht heeft als wat zij denkt alleen maar omdat ze dan geen gelijk heeft.... das toch niet goed?? *stoom komt uit mijn oren* *klaagmodus uit*
@ Emma: Dat is zeker grappig hihi @ Kristel: Hoop voor je dat ze de kinderwagen toch maar iets eerder komen brengen...
@ Kris: Kris is lief! Hoop dat je kinderwagen eerder komt meis. @ Steph: Leuk hea vrienden... Laat haar maar lekker in haar eigen sop gaar koken.
@Stephanie: Nou, leuke 'vriendin' dan zeg.. En ik zet vriendin expres tussen haakjes, want zo iemand noem ik geen vriendin.. Ik weet natuurlijk niet hoe haar situatie is, of ze het wel allemaal geregeld krijgt voor de kleine enzo, maar het komt op mij heel erg over alsof ze het niet trekt dat jullie het zo goed voor elkaar hebben samen. Tja, ik ben zelf heel nuchter met dit soort dingen en zou haar dus gewoon vertellen wat ik van haar gedrag vindt en als ze er niks mee doet dan links laten liggen. Maar zo ben ik Ik denk dat iemand anders je beter kan vertellen wat je ermee moet (als je daar uberhaupt om vraagt )
Kan het me voorstellen Steph. Die vriendin waar ik het net over had die Turkje genoemd werd door haar eiegen vriend. Zij heeft me als een blok laten vallen sinds ik zwanger ben. Ze heeft me niet eens gefeliciteerd. Het enige wat ze zei was goh... dat heb je snel gedaan. Daarna niets meer gehoord. Nou dan niet hoor...! Laat t van je afglijden meis.
Hey meiden, Zo eindelijk alle instellingen weer teruggeplaatst, geloof ik hihi Nu eerst een even bijlezen!
Oei, ik had blijkbaar over een paar pagina's heen gelezen @Kristel: tIs idd wel beter voor je oma als ze er zelf helemaal achter staat. Dat was met mijn tante ook het geval. Zij was een enorme vechter en heeft echt jaren geleefd met kanker. Ze liet nooit iets merken van pijn, en dat had ze, echt waar. Toen ze op haar sterfbed lag zei ze ook dat ze er klaar voor was. Daardoor wisten wij ook dat het echt te veel werd voor haar en dat het beter was dat ze zou gaan. Tis natuurlijk altijd moeilijk. Maar je beseft op zo'n moment ook wel dat het nodig was. @Red: Ooh, je vriend reageerde erg lief Nu heb ik spijt dat ik niet tot 's avonds heb gewacht met het te vertellen aan mijn vriend, dan zou de reactie ook helemaal anders geweest zijn. Nu sliep hij nog voor 3/4de @Desiree: Ooh zo leuk dat je het al weet. Bij een vriendin van mijn nicht zagen ze het al tijdens de 12 weken echo. Dan is er natuurlijk nog wel twijfel, maar het was achteraf wel juist. @Kim: Ik heb van familie stieffamilie van mijn vriend, echt k*t mensen) de vraag gekregen of het geen 'accidentje' was. kWeet niet of dat in NL ook wordt gebruikt, maar accidentje daar bedoel ik een ongelukje mee hé Zal wel duidelijk zijn Verschrikkelijke mensen. Ze zeiden niet eens proficiat. Hij zei alleen maar alléééjom, hoe kan dat nu. In een wereld vol met condooms, pillen en weet ik veel wat nog allemaal. Ik stond echt waar op ontploffen! Bah, als het aan mij ligt krijgen zij geen kaartje! Maarja, dat gaan mijn schoonouders niet zo leuk vinden denk ik. @Stephanie: Leuke vriendin ... Ik kan me goed inbeelding dat je er knettergek van wordt! Ik weet niet goed hoe ik daarop zou reageren, ik zou ze nog liever negeren denk ik. Maarja dat is ook weer zo direct hé. Ik heb het vandaag echt kei hard in mijn rug Dit heb ik nog nooit gehad. Ik zit op de bank, maar ik vind geen goede houding. Ik ga zo meteen ook maar eens beginnen met strijken ofzo. Internationale strijkdag? Weet je wat ik echt beu ben? Mijn pijnlijke borsten. Bah. Het minste tikje doet al pijn. Gisteren was ik op mijn werk om de echo te laten zien. Een kindje ging op mijn schoot zitten en leunde tegen mijn borstkas. Pijn!! Echt vervelend. Als mijn vriend me te hard knuffelt heb ik het ook al En we knuffelen zo graag Oké, genoeg gezaagd
@ Steph ik ben het met Kristel eens.. ik zou zelf tegen haar zeggen dat je het niet fijn vindt hoe ze doet tegen je, voor hetzelfde geld heeft ze het helemaal niet door (die mensen bestaan namelijk echt ) Ff stoom afblazen nu he @ Debby, hahaha Turkje wie noemt een ander nou weer zo.. Ik vind ook wel dat je veel doet hoor, iedere keer lees ik weer dat je dit en dat aan het doen bent, af en toe is het goed om gewoon lekker rustig aan te doen. Leuk, vanmiddag de box opzetten!! @ Kris oe leuk de kinderwagen komt binnen.. hoe lang is de levertijd trouwens meestal op kinderwagens? Heb geen idee wanneer ik alles moet bestellen..
@ desiree: Wij hadden t bedje al besteld toen ik 14 weken was en tis er nu nog niet... Begin hem langzaam wel te knijpen.
Er zaten geen ketonen in mn urine, en moet vooral chips blijven eten van de HA.. lol.. Ik moet gewoon eten waar ik zin in heb, en niet meer afvallen.. Als ik toch weer afval moet ik maandag bellen en dan gaan ze met gynocologie bellen voor advies. Ik ga zo even een uurtje slapen ben erg moe van alle emoties en hormonen die door mn lichaam heen gaan.. Tot later
@ Debby: Dat is ook wat zeg, dat ze je meteen laat vallen, fijne eraan is dat je meteen weet wat je aan haar hebt... @ Hilli: ja idd negeren is ook zo direct he... zou het alleen zo jammer vinden als hierdoor de vriendschap tussen mij en haar vriend (die ik al veel langer ken als zij een relatie met hem heeft) kapot gaat, die kiest natuurlijk partij voor haar...
Zo heb de laatste twee blz gelezen, anders word het me een beetje te veel haha @debby, hoe was je vakantie meis? Heb je vast al verteld, maar heb dat allemaal niet terug gelezen, sorry! @kristel, spannend je kinderwagen! Echt leuk dat tie vandaag komt, jammer dat je hem nog niet uit kan proberen he! ik wilde toen gelik er mee gaan wandelen Heb nog ff getwijfeld of ik de poes er niet in zou zetten hihi @desiree, wat een leuke foto;'s meis, heerlijk! En waarschijnlijk ook een mannetje, super joh! Is toch gek he als je zelf denkt dat het een meisje word en er dan gezegd word dat het een jongetje is, ik dacht het ook hoor, en vond het maar vreemd hihi Niet minder leuk natuurlijk! @stephanie, echt spannend dat jullie nog niet weten wat het word, begin nu wel erg nieuwsgierig te worden hoor! NOg even geduld hihi Enne je mag best even klagen, daar zou ik ook niet goed van worden, ik vind haar niet echt een leuke vriendin! Maar probeer je er niet aan te storen, laat maar lekker kletsen, en als het je te veel word, dan maar een tijdje niet met haar omgaan zou ik zeggen Ik zou al lang genoeg van haar hebben! @suus, wat fijn dat alles goed is met jullie kleine zeg, nu lekker gaan genieten! @juffie, rustig aan hoor meis, dit is echt niet goed zo! Zoveel overgeven en misselijk kan nooit goed zijn! @emma, wat leuk dat je zus ook zo;n kleintje nog heeft kunnen julie lekker samen straks met de kleintjes! Zo ik geloof dat ik iedereen gehad heb, sorry als ik nog iemand vergeten ben!!! Hier alles goed, gister weer naar de vk geweest, alles was goed, maar de vele harde buiken die ik nog steeds heb vond ze wel zorgwekkend, dus advies om nog minder te gaan werken... Vrijdag maar eens met mijn leidinggevende gaan praten