@ Juffie: lekker een dutje doen en vanmiddag volop aan de chips dan maar geen straf lijkt me zo hihi...
Oeps, ik zie dat het al tien voor twaalf is.. laat ik eens wat kleding gaan aantrekken.. zit hier in me pyjama . Heb ook nog met een vriendin afgesproken om drie uur, dus om tien over half 2 de trein hier hebben.. laat ik maar eens wat gaan doen
@ Sterretje: ik ben ook superbenieuwd maar we hebben het al zolang volgehouden dat we die laatste weekjes ook nog wel volhouden
@ Desiree: hup hup opschieten jij ik zit al 3 dagen in mijn pyama (wel elke dag een schone hoor hihi...)
@Dees: Wij hebben de kinderwagen besteld toen ik 8 weken zwanger was.. (we gingen toen naar de babydump om te kijken, maar hebben toen toch de wagen maar besteld omdat t een actie was) We hadden m veel eerder kunnen laten bezorgen al, maar we hadden er even geen ruimte voor, dus vandaar dat ie nu pas komt @Debby: Misschien even bellen waar t bedje blijft? Duurt wel erg lang namelijk.. Hebben ze geen indicatie gegeven van wanneer die ongeveer zou moeten komen? @Juffie: lekker aan de chips dus! @Sterretje: Haha, nou ik ga er gewoon mee door de tuin wandelen hoor Misschien dat ik Angel er zelfs even in zet om te kijken hoe dat aanvoelt zeg maar Misschien is het zelfs beter als je stopt met werken? Want het is echt niet goed dat je zoveel last van harde buiken hebt hoor..
@ Kristel: Ik was gister in de winkel, want heb daar ook m'n lampen besteld. Toen ik vroeg of ze al zicht hadden op wanneer het ongeveer geleverd zou worden kreeg ik als antwoord 'Snel'.... Nou daar sta je dan. Als het deze maand niet geleverd wordt dan ga ik toch wel even stijgeren daar. @ Desiree: veel plezier bij je vriendin. Best lange reistijd zeg... @ Sterretje: Hoop dat je manager accoord gaat. Goed aan jezelf denken hoor. Ik ben benieuwd of ik vanmiddag nog wat te horen krijg want ik heb al een tijdje een hele gespannen buik, maar weet niet of ik dit moet zien als harde buik. Het is een zeurderig gevoel. Overleg het strakjes wel even.
@Debby: Ik zou toch maar gewoon even bellen hoor, en dan specifiek vragen wat 'snel' betekent bij hun Als je wacht tot t einde van de maand en t bedje zou dan nog niet komen dan ben je ook te laat om ergens anders een bedje te bestellen. Dus ik zou er echt even vaart achter zetten...
@kristel, goed idee om angel erin te zetten hihi, voelt toch beter dan een poes dan he haha Hier ook door de tuin gereden hoor, maar wilde zoooo graag verder wandelen! Helemaal stoppen met werken doe ik nog niet hoor, vind het nu al moeilijk om aan te gaan geven dat ik wat minder moet gaan doen Ik denk dat ik kijk of ik halve dagen kan gaan werken En dan kijken hoe dat gaat @debby, moet je vanmiddag naar de vk toe? Ze gaan vast wel accoord met iets, maar vind het gewoon zelf vooral vervelend dat ik het allemaal niet meer kan en minder moet Maar ja we doen wat het beste is voor de kleine natuurlijk! Die gaat boven alles!!!
@debby: raar zeg dat dat per vk zo verschillend is dan want mijn bmi is ook te laag (nou ja was voor de zwangerschap nu niet meer hoor haha) maar daar is nog nooit naar gevraagd en dus heb ik ook niks gehoord over een groeiecho....hoop het wel natuurlijk kan ik nog ff spieken.. @dees: oh een jongen?? leuk joh en nu al zo duidelijk lachen. @Red: leuke reactie joh van je man....lief dat hij zo zorgzaam is... @juffie: goed van je man dat hij je thuis houd...misschien is even opnemen niet zo leuk maar wel ff het beste...je baby en jij zijn nu het belangrijkst he...je bent niet alleen verantwoordelijk voor jezelf op dit moment.. @leeftijd: ik heb niet 1 opmerking gehad dat ik jong ben...wel mensen die vragen oh hoe oud ben je dan? dus misschien word er wel geluld maar niet tegen mij zelf (alhoewel ik dat liever heb als achter de rug om maar ja daar doe je niks aan als dat zo is) @Hilli: die pijnlijke borsten gaan weer weg hoor straks...bij mij was het ook in het begin maar na een week of 12 of 14 word dat minder.
@Kirstel, hopen dat ie wat eerder komt, maar zul je net zien idd.. @Stephanie, pff daar word je ook gestoord van Ik zou me ook kapot ergeren! @debby, wat een rotstreek zo heeft een vriendin van me me ook laten vallen, waren al sinds ons 13e vriendinnen. Ze kon het niet hebben dat ik zwanger was.. Zit er nu nog wel mee, was net een zus eigenlijk.. maar ja als een vriendin zoiets doet is het ook geen echte vriendin denk ik dan maar toch? Ik zou ook nog even achter het bedje aan bellen als ik jou was! Strijk al klaar? Ik wel ben blij dat het weer weg is @Juffie, gelukkig geen ketonen, nu lekker uitrusten he! en chips eten @Sterretje mooi dat alles goed is! ja we onze kindjes gaan idd niet zoveel schelen, precies een jaartje lekker rustig aan doen hoor! @kristel, haha zie je al helemaal lopen met kinderwagen met de hond erin hah @Bos, goeiemiddag Zo ik ben weer klaar met strijken, en mn kast even opgeruimd Nu eerst bakje koffie
Jeuj, de kinderwagen is er! Ik snap er alleen helemaal geen reet van hoe alles precies werkt dus ik ga dat even uitvogelen (snap het autostoeltje niet eens, dus dat gaat lang duren denk ik hehe)
He kris wat goed! En wat vroeg ook al he, ga maar lekker mee aan de slag hoor! @emma, je hebt wel een hoop strijk gedaan of niet zeg, goed joh! Hier moet ik heel de tijd nog beginnen aan de badkamer en dan nog boven even alles stofzuigen, maar heb niet zo zin... Maar moet toch zo gaan beginnen, want moet straks ff op me neefje en nichtje gaan passen @bos hey meis! HOe is het met je? Nog maar een maandje werken zie ik, wat gaat het snel he!
@emma: koffie lekker. kan ik mijn strijk ook komen brengen bij iedereen die toch strijkt vandaag? @kristel: succes met de kinderwagen haha @debby: staat de box al? @ik ben moe en heb het koud...ga denk maar ff in bad liggen..
@sterretje: ja gaat heel snel en vooral nu ik halve dagen werk....dag is zo om. moest vandaag van 7.00 tot 11.00 maar dacht om kwart over 11 oh mijn tijd zit er al op...heb nog genoeg te doen op het werk dus ben wel blij dat ik gewoon nog wat uurtjes kan gaan...nou ben nou ff in bad...
Goed van je dat je halve dagen werkt, wel een stuk lekkerder voor je zelf zeker zo? Lekker is dat het een bad nemen als je het koud hebt, vind ik ook altijd heerlijk, lekker aan het einde van de middag of begin van de avond, heerlijk! Geniet er maar lekker van! *gaat nu echt nog even wat doen*
@ kris je had ook de mura he... Lees goed het boekje dan kom je er wel uit. Vriendlief dacht het zonder boekje te kunnen maar dan is het best ingewikkeld