gebruikersinstellingen en dan opties wijzigen. Staat standaard op 10 berichtjes. kun je veranderen naar 20,30 of 40
Zo, heb de pagina op 20 berichten gezet (gebruikersinstellingen, opties wijzigen en dan aantal berichten per pagina op 10,20,30 of 40 zetten) @Kristel: ja met vervoer is dat wel handig alsie plat kan! Lijkt me wel een gek gezicht idd We doen hem wel in een doos, is wat makkelijk stapelen (en weet ik zeker dat de hond er niet in gaat slapen ) @Bos: denk dat we hem idd bij de Babydump gaan halen. En dan wanneer de Prenatal weer mazzal dagen heeft. Dan krijg je ook korting bij de Babydump namelijk. Wil hem niet later bestellen, want ben dan bang dat het 2009 model eruit gaat ofso. En weet niet of het 2010 model hetzelfde is/dezelfde kleuren heeft. Dus ja, dan maar vroeg bestellen he! We willen perse deze.
hoi hoi zo ben weer naar de markt geweest met mijn oma en hebben zeker een uur in zo'n knutselzaak gestaan ergens in de stad omdat ik nu de kaartjes zelf wil gaan maken. ik vind het toch allemaal te duur om ze te laten drukken en vind creabea zijn ook wel heel leuk hebben net bij mijn opa en oma al een soort voorbeeld gemaakt. word wel veel werk om ze met de hand te schrijven maar ja is weer is wat anders en wel orgineel. even reageren op wat ik net zo'n beetje heb gelezen.. jullie kletsen echt veel in een paar uurtjes hihi @desiree wanneer hebben jullie weer een echo dan weten jullie eht waarschijnlijk wel 100% zeker ik slaap soms met mijn benen op dat voedingskussen of een kussentje tussen mijn knieen maar ja je ontkomt er neit aan de een heeft dat en de ander dit @emma ja die opmerkingen bedoel ik dus, waar slaan die op he echt vreemde mensen. had ik trouwens ook iemand die dat vroeg hou je het of laat je eht weg halen ik was toen 8 weken ofzow. kon echt haar kop wel tegen de muur slaan. maar was te verbaasd om te reageren op dat moment @ryanne hoe staat het ervoor met je presentatie? ga je trouwens nog wandelen met de hond straks? ik ben net pas trg dus vandaar da tik nog niet had gsmst of gebeld. @kristel hihi weet iegnelijk neit hoe mijn stem klinkt haha.. echt een meisjesstem zal eht wel niet zijn. praat wel volwassen krijg i kvaak te horen maar heb die zachte g he die doet het hem misschien haha gelukkig heb jij er minder last van gehad. @stephanie klinkt als een hele leuke vriendin ahum.. vervelend is dat zeg.. zou haar lekker in haar sop laten gaar koken @hilli nou ja wat een opmerking is dat zeg. dat zeg je toch niet heb je hem duidleijk gezegd dat het geen ongelukje was? stond zeker met zijn bek vol tanden.. maar dan nog ehb je het gevoel alsof je je moet verdedigen en dat vind ik het jammere ik vind accidentje trouwens altijd zo leuk klinken in belgie haha @juffie nou eetsmakelijk dan maar met de chips hihi @sterretje vervelend van die harde buiken hopelijk word het snel minder @dreamer ja die ken ik ook omdat ik altijd zo dun ben geweest vooral in de pubertijd.. ik krijg ook zeker leuke opmerkingen hoor gelukkig maar anders zou ik het wel heel jammer vinden. maar sta er de laatste tijd ook zelf heel anders in. heel vrolijk en trots met mijn buik dus dan kan iemand al minder snel iets naars zeggen. toen je eht nog niet zo goed zag toen was het makkelijker gezegd denk ik @bos ik wil een koekje mmm
haha ik zit hier aan de kroketten @ Bos: gaan een weekje naar Duitsland... lekker weg maar toch niet al te ver, en mocht er iets gebeuren zijn we zo thuis... @ Dreamer: hoop dat jullie tegen die tijd gewoon zwanger zijn en de wagen pontificaal (schrijf je dat zo?) in de babykamer kunnen zetten
@stephanie ik wil ook wel een kroket heb alleen geen frituur pan dus dat schiet niet op. moet er echt snel een gaan aanschaffen ga trouwens eens de badkamer soppen anders heb ik weer niks uitgevoerd vandaag in het huis
@kristel: ik kan wel een paar koekjes missen hoor... @stephanie: duitsland lekker... wij gaan ook nog een weekje weg waarschijnlijk de week van 13 juli... @kim: jee dat zal een werk worden zeg..hoeveel kaartjes ga je versturen?
@Kim: wat leuk dat je het kaartje zelf gaat maken benen omhoog helpt idd ook bij mij niet helaas... *vraagt aan vriendlief of hij er nog een kroket in gooit voor kim * @ bos: lekker he, nog ff weg, waar willen jullie heen?
@Stephanie: Pff, jij wil echt dat ik nog meer aan kom he? Beetje vertellen dat je lekkere kroketten hebt.. Nu heb ik ook zin in kroketten! @Kim: Een pan met zonnebloemolie wil ook wonderen doen @All: Ik ben er vandoor! Even naar de prenatal, lakentjes en dekentjes halen voor de kinderwagen Vind ik net wat hygienischer dan geen laken.. Dat matrasje maak je ook niet meer zo makkelijk schoon namelijk, volgens mij.
@stephanie: weet nog niet. hebben vandaag de bonnen van landal greenparks binnen gekregen en het boek erbij dus we kunnen wat gaan uitzoeken....
@kristel: shopse...ik heb ook al vanalle gekocht voor de wagen...wel zo makkelijk schoon te maken inderdaad. @pas wel op dat je geen vlam in de pan krijgt he met olie....kan namelijk ook te heet worden...
@ Kristel: sorry... ik heb een vreetkick geloof ik... heb er al 4 op en zou er nog wel een paar lusten, maar schei er maar mee uit... toch nog even shoppen dus @ Bos: Lekker in een huisje ook dus wij hebben gewoon een vakantiehuis gehuurd in de Eifel, net zoiets als van Landal Villa Select zeg maar...
@stephanie: yep inderdaad gewoon in een huissie...zijn al in het buitenland geweest dit jaar dus nu maar gewoon in nederland (mag volgens mij ook niet meer vliegen tegen die tijd) heb al gekeken als we een leuke aanbieding hebben en de bonnen inleveren zitten we een week voor niks. altijd leuk toch...
bah moet zo nog naar mijn ouders om de konijn en de kat eten te geven maar heb geen zin...waarom zit onze bank ook zo lekker...
@Kristel: Dat is wel goed, dat je hem gewoon kan bestellen en later kan betalen. @Kim: Tegen mij zeiden ze dat van al die pillen en condooms. Wij zaten toen buiten in de zon. Mijn vriend zat binnen met zijn broer. Ze zijn het aan hem gaan vragen of het een ongelukje was. Ik hoorde dat pas de dag erna. Moest ik dat ook nog eens gehoord hebben, amaai dan ... Pfff hadden we net afgesproken dat we dinsdag naar de Babydump zouden gaan om alles te bestellen, denk ik er net aan dat ik dan examen heb Bah, ik ben echt met alles behalve school bezig. Niet zo goed bezig. Dan maar een week later hé. Boe! Ik wil nu
@ Bos: Dat is lekker zeg dat jullie een week voor niks kunnen... nee idd maar niet meer vliegen tegen die tijd, ik hoop dat ik het nog een beetje trek in de auto...