@ Bos: Als ik zelf rij niet, had het 2 weken terug dat ik misselijk werd als mijn vriend rijdt, daarna heb ik steeds zelf gereden maar zal het weer eens proberen... en anders rij ik gewoon zelf...
Zo, ik kom net bij de vk vandaan. Alles is goed! Bloeddruk is heel erg netjes. 65/100 geloof ik.... of zeg je het andersom. Ik ben in totaal al 15 kilo aangekomen Maar toen ik vroeg of dat ook kwam omdat mijn BMI te laag was zei ze dat dat inderdaad klopt. Ze had daar toevallig gister een training over gehad. Die reserves heb je nodig voor de borstvoeding. Op de terugweg nog even een broodje hollandse nieuwe gehaald. Die ga ik nu lekker opsmikkelen voor de buis. Jammie! (hoeveel gaan er nu over hun nek? hihihi ) Volgende afspraak is alweer over 2 weken. Gaat echt hard nu...
@ Debby: fijn dat alles goed was en een mooie bloeddruk nadat je zo druk bent geweest Haring... blegh moet er idd niet aan denken nu, mare mag je dat wel hebben eigenlijk?
@Stephanie; zou het inderdaad weer keer proberen dan om zelf te rijden @debby: fijn dat alles goed was zeg....was je alleen gegaan?
Ja, ik was even alleen gegaan. Haring is vette vis dat is goed voor je en het is niet vacuum verpakt geweest dus volgens mij wel.
*gaat over der nek* Gatver Debby Vis is zoooo vies! Fijn dat alles goed was Ik wil ook wel een weekje op vakantie naar een CenterParcs achtig iets, maar die belachelijke prijzen he... En durf geen vakantie te boeken. Zal je net zien als ik met oktober wat boek dat we dan zouden kunnen beginnen. Dus dan maar niet...
@ Debby: okeej dan is het goed @ Bos: Ja zelf rijden lukt juist wel, maar ernaast zitten, daarvan werd ik misselijk 2 weken terug @ Dreamer: ja de prijzen zijn idd belachelijk... wij gaan met mijn moeder mee dus wij betalen allebei de helft van de huurprijs van het huis, dus dat scheelt dan al..
@bos rond de 75 dus da tis wel aardig wat, maar mijn oma gaat me helpen. @stephanie mm lekker eindelijk een kroket hihi @kristel ja dat is waar maar dat voor 1 kroket haha is zoveel rotzooi he @hilli oh op die manier, is maar misshcien goed da tje het neit gehoord hebt anders... ik ken het je wil nu alleen maar met zwanger bezig zijn en baby's baby's en nog een baby's geef je groot gelijk @debby mooi dat alles goed is heb net ook al 2 hollandse nieuwe naar binnen gewerkt jammie waren echt lekker @dreamer het is idd duur vooral als je met z'n tweetjes gaat. als je met een groep gaat dan is het wel een stuk goedkoper wij gaan in november met mijn ouders en broertje en mijn schoonouders dus dat word wel gezellig heb er nu al zin in met de kleine. geloof dat wij 140 per persoon kwijt zijn voor 3 dagen en dan wel een super deluxe huisje met alles erop en eraan
@ debby fijn dat je weer goedgekeurd bent! * gaat ook over haar nek * @ kim ben nog bezig met mn presentatie en moet nog koken dus komt mij ook goed uit. Spreken volgende week wel een keertje af. @ Matta haaaallllllooooo
@ryanne is goed hoor je moet morgen wel slagen, dan heb je dat eindelijk afgesloten ik ga straks trowuens eens even een schema'tje maken wat we allemaal willen gaan doen en zien ik weet het wel al ongeveer vrijdag zijn we daar pas rond 1 uur dus dan hb je een ahlve dag. denk dat we dan naar de notre dam en dat grote winkelcentrum lafayette gaan zaterdag: louvre, lopen naar champs delysees en de arc de triomphe (de grote) en dan nog naar de eifeltoren als we het halen. en dan zondag naar sacre couer en verder weet ik het nog niet. word vast heel gezellig. het word richting de 30 graden dus dat is wel lekker ga maar eens aan eht eten beginnen, wij eten gegrilde hanenbout met aardappelschijvjes en witlof wat staat er bij jullie op het menu?? als iemand trouwens een aanrader heeft voor parijs laat het me maar weten
@ Kim: Klinkt echt super dat weekendje parijs mijn weekendplanning ziet er heel anders uit: vrijdag shoppen, zaterdag oppassen en booschappen doen, zondag een doop hihi mare zondag wordt het hier ook 27 graden zag ik net, dus dat wordt een gezellig tuinfeestje na de doop (alleen wel balen dat ik dat ene jurkje niet aan kan, want die heeft lange mauwen )
@ Kim Bij mij staat er een olvaritpotje op het menu.. geloof iets met bruine bonen.. Vrijdag lekker naar mn moeder, gaan we even naar de prenatal. Wil voor mn man een klein cadeautje kopen voor vaderdag
ik kruip even onder een warme douche, heb het vreselijk in mijn rug, en vriendlief ligt hier te pitten op de bank...
Da bin ich wehr (of hoe je dat ook zegt in het Duits! Ik had altijd 3-en ervoor ) Wat is t allemaal maar weer duur zeg.. We hebben nu 1 setje bedspul voor de kinderwagen, we willen Yentle namelijk in t begin ook in de kinderwagen laten slapen om te kijken of het ons en haar bevalt bij ons op de slaapkamer. Zoja, dan kopen we een wiegje. Ik vind het nu zonde om al een wiegje te kopen, want voor hetzelfde geld kan ik niet slapen met Yentle op de kamer en dan hebbe nwe voor niks een dure wieg gekocht. Maargoed, meerdere setjes kopen we wel weer als het volgende loon binnen is, want goedkoop is anders! We hebben nu molton onderlaken, hoeslaken, laken, deken, badstof hoes voor autostoeltje, thermometer voor Yentle (ze krijgt gewoon haar eigen, vind ik wel zo hygiënish ) en een muziekdoosje voor de kinderwagen. En dan ben je meteen 67 euro kwijt, echt erg. Maargoed, het moet gekocht worden @Avondeten: Wij gaan gestoomde aardappels eten met spinazie en een gehaktbal. @Debby: Fijn dat t goed was gegaan bij de VK En ach, die kilo's gaan er wel weer vanaf hoor! We gaan gewoon samen diëten als t nodig is Jammie, haring! Ik wil ook!
zo ff bij mijn ouders de kat en konijn eten gegeven en gelijk verse aardbeien geplukt...mmmm...ze zijn ZO lekker.... @kim: klinkt goed zeg jouw weekend plannen @oma: als je een annuleringsverzekering neem kan het toch geen kwaad? kun je het altijd nog een week opschuiven ofzo toch....
@kristel; twee thermometers is toch verplicht...1 voor haar en 1 voor jouw... 67 euro vind ik nog meevallen hoor..ik had vorige keer twee lakentjes voor de wagen en 3 voor het bedje en was al ruim 50 euro kwijt....vind dat je het nog netjes gedaan hebt zo... @ryanne: oh lekker wat voor pizza ga je maken? ik ga een eitje koken, gebakken aardappelen en ertwen met worteltjes... *bos rent naar de keuken en gaat eerst nog wat aardbeien schoonmaken en opeten voordat ze gaat koken...*
Ohh wat lekker verse aardbeitjes Dat zal goed smaken!!! Beetje lekker vanilleijs erbij heerlijk Bos! @ Kristel Ja alles is goed duur voor babytjes.. Inderdaad eigen thermometer wel zo handig. Weet iemand of het een rectale moet zijn of mag het ook gewoon voor in het oortje?
@weet niet of het perse een rectale moet zijn maar een oorthermometor is niet zo betrouwbaar als een rectale dus zou gewoon een rectale kopen als ik jou was...kan namelijk wel een halve graad verschil tussen zitten en je wilt toch zo nauwkeurig meten bij die kleintjes...
@stephanie ook gezellig een doop feest wel jammer dat je dat jurkje neit aankan, heb je eit nog een ander leuk jurkje voor de zomer? @juffie oh echt eet je nu die potjes?? is het een beetje te eten @kristel ja erg he hoe duur het allemaal is, ik moet ook og wat bed spullen halen. wel slim om haar eerst in die reiswieg te leggen, hadden wij denk ik ook gedaan als ik niet die weg had kunnen lenen waar mijn broertje vroeger in heeft gelegen. spinazie mmm lekker @ryanne oh echt heb je zelf pizza's gemaakt, lekker hoor @bos lekker he, hier heb ik ook 2 bakjes nog van de markt meegenomen, wel kleintjes maar ook lekker en nog eenhalve kilo kersen die gaan we als toetje maar eens opmaken ga lekker atwt kijken