@Emma.. Nee ik heb geen zwangerschapscursus gedaan.. Vind ik een beetje overbodig..Heb gehoord als de bevalling begint, dat je alles alweer vergeten bent.. Maar ja dat is mijn mening Heb jij wel een cursus gedaan? Oeeh heerlijk badderen..Ik wil ook een bad.. Jij ook nog een fijne avond! @Stephanie.. Ik kan je helaas ook niet gerustellen.. Ben namelijk ook heel erg bang voor de pijn.. Maar ja aan de andere kant denk ik ach ik zie wel, maar ondertussen knijp ik em best wel een beetje..
@ Mariss: ja die dingen wisselen bij mij ook af, eerst denk ik whaaaaa, dan denk ik doen we ff, en dan denk ik weer dat ik kapot ga van de pijn...
@Stephanie.. Jaa daar heb ik ook last van..Maar ja ik probeer er nu zo min mogelijk aan te denken.. Ik denk nu van we zien wel..Maar in me achterhoofd ben ik echt bang.. There's no way back!
Even denken hoor .. Kruidvat is idd hetzelfde, dit vertellen ze je op het cb later ook nog wel. Scheelt zo 3-5 euro per pak. En je hebt al snel een pak per week nodig. En met speciale voeding (krampjes bijvoorbeeld) scheelt het nog meer. @Steph: lekkere vriendin maar niet heus! @Red: lieve kadootjes zeg! @Bos: super dat het kamertje eraan komt! Hopen dat ze hem gratis neerzetten voor je.
dames ik ga lekker met een bakkie fruit : aardbeien , meloen, annanas, kiwie op bed liggen slaap lekker strakss
@ Dreamer: gezellige meid h'e hmmm toch ook maar eens naar de kruidvat voeding kijken dan... als het niks scheelt aan het geen wat er in zit maar wel degelijk in prijs dan is het zeker een overweging waard neem ik aan... @ Mariss: Ja dat is misschien ook wel het beangstigende, niet dat ik terug wil, maar gewoon het idee van het KAN NIET... en dat je er totaal geen controle over hebt wanneer het gebeurd... ik krijg er een beetje een achtbaan gevoel bij (daar stap ik voor geen miljoen in, ben 1x in de python geweest haha) je wil zo graag die stap zetten om er in te gaan, dan zit je eenmaal en wil je terug (ja dat nu niet, zeker niet) en je kan niet, die angst is erger dan het hele ritje zelf...
meiden slaap lekker. Ben bijna klaar met mn presentatie morgenvroeg nog ff wat aanpassen. Duimen jullie voor me? Truste
@Stephanie.. Haha ja idd daar kun je het wel mee vergelijken.! Ik wil ook niet terug hoor.. Ach ja mischien als het zover is dat we moeten bevallen dat we in één keer een stoot power over ons heen krijgen! En dat we alleen maar denken dat de baby er uit moet! En dat we de pijn vergeten hihi..(hoop het)
@Ryanne: ik zal voor je duimen morgen.... slaap lekker voor iedereen die al naar bed is en slaap lekker voor degene die zo gaan haha.. ik ga ook mijn bed opzoeken.... toedeloe...
@ Ryanne: Ik ga heel hard voor je duimen meid, maar jij gaat gewoon een hele goeie presentatie neerzetten hoor... @ Mariss: Ja ze zeggen het he dat je een soort van oerkracht krijgt... daar hoop ik dan ook maar op...
Ja dat zeggen ze idd..Ik hoop het ook hoor dat dat waar is hihi! Maar ja als ik bevallen ben zeg ik het wel tegen je of het zo is of niet XD
Heyhey, Portemonnee is weer een stuk lichter Maar we hebben wel wat leuke dingetjes gekocht bij de Ikea @Flesvoeding: Is Kruidvatvoeding écht hetzelfde als Nutrilon? Zoja, dan hou ik het gewoon daarop namelijk. We hebben daar al eens een pak van gekocht omdat ik even wilde oefenen met flesjes maken (Ja, ik ben erg... ) En we hebben nog een halve verpakking over; 1 zak. (zitten 2 zakken in 1 doos zeg maar) Nutrilon standaard kost 10,49 en Kruidvat standaard 5,99 ofzo, dus scheelt een hoop! @Stephanie: Wat een doos is dat zeg, hoe oud is die? Ze komt namelijk echt puberig over @Kim: Hmm, dat is wel jammer dan dat t papier bruin is, daar kan je idd niet zoveel mee. Maar idd, als je alles vantevoren al schrijft en straks alleen maar de gegevens nog hoeft in te vullen valt het reuze mee @All: Wie ik vergeten ben; sorry! Zie dat er een hoop gaan slapen: Welterusten! Slaap lekker
@Bevalling: Ik zag er eerst ook echt extreem tegenop en was hartstikke bang! Ik had zelfs al gedachten over dat ik hoopte op een keizersnee Maar nu dat de zwangerschap steeds zwaarder wordt en ik echt ontzettend nieuwsgierig ben naar Yentle kan ik niet wachten tot ik mag bevallen. Je zou bijna zeggen dat ik er zin in heb, echt raar hoe je zo ineens van gedachten/gevoel kan veranderen