@Kristel Ben ook erg nieuwschierig naar onze kleine meid hoor.. Ben echt benieuwd hoe ze eruit ziet en op wie ze lijkt hihi.. Ik kan ook niet wachten totdat ik moet bevallen..Want wil haar nu eigenlijk wel vasthouden..Maar zie er nog wel erg tegenop Heel raar ik weet het haha. Wij hebben het precies andersom zie ik ..In het begin was ik er niet bang voor en nu juist wel hihi wat grappig.. @All Ik ga even een dvd met mijn vriend kijken..En daarna lekker me nest opzoeken..Ben eigenlijk best wel moe... Tot morgen dan maar..
@ Mariss: Daar hou ik je aan haha dat is dan weer mijn voordeel, ik kan nog even "afkijken" @ Kristel: Een goeie van jou, oefenen met flesjes maken , ik ben daar namelijk ook een leek in hihi.. al denk ik dat de kraamhulp dat wel voordoet... dat scheelt idd een hoop... ik ga het ook overwegen hoor... ze is 21 trouwens (net hoor) ik ben ook heeeeel benieuwd naar wie er in mijn buikkie groeit maar zin in de bevalling, nee die is bij mij nog ver te zoeken... hoop wel dat dat komt haha.
Ik ben er weer vandoor; even een aflevering van Gilmore Girls kijken en dan mn bedje opzoeken Slaap lekker allemaal!
@ Kristel: Slaap lekker meid... @ ALL: als het goed is wordt of zometeen nog of morgen mijn gebruikersnaam veranderd... zal me even duidelijk melden als dat is gebeurd... vele van jullie weten de reden daarvan wel, het hele verhaal staat op de hyves, ergens tussen de krabbels...
@red hoe reageerde je mannetje? voel je je goed he ff vraagje aan de deskundige: bevallen er veel vrouwen met/op een baarkruk?ik ben dit namelijk aan het overwegen ovm mijn heupafwijking
@Stephanie.. Komt goed hoor.. ALS ik het ben vergeten (je weet maar nooit ) Dan moet je maar gewoon vragen hihi.. Welterusten alvast..
Flesjes maken is niet zo moeilijk hoor Google maar even op Nutricia vs Kruidvat. @Steph: ik ken het verhaal niet, maar zal vanzelf wel merken wat je nieuwe naam wordt Zal ff wennen zijn denk!
@ Mariss: zal ik zeker doen slaap lekker... @ Dreamer: Stuur je nog wel eens een PB over het hoe en waarom... het is een heel verhaal, maar daar heb ik nu ff geen zin in... help het me maar even herrinneren... ik ga ook mijn bed opzoeken, naja ga er weer rechtop in hangen, want het is weer zover met het maagzuur... Slaap lekker allemaal... toedels...
@mumtobe Ik heb ook last van maagzuur dat omhoog komt! Bah.. Ons bed kan je dan verstellen dus die hebben we wat omhoog gedaan! Dus nu lig ik wat rechterop. Bij mij helpt het ook als je op je linkerzij gaat liggen.. Dank je jij ook welterusten! Liefs
Goeiemorgen! @Kim, ik ga ook bv geven, ik zie wel hoe lang.. ik zit niet aan verlof vast dus maar even kijken hoe het gaat.. @mumtobe21, ik ben niet helemaal stressloos hoor haha, ik ben niet bang voor pijn, maar wel bang voor bloedingen, of dat de placenta niet los wil ofzo maar ja gewoon lekker naar het ziekenhuis meteen en dan laat ik het wel over me heen komen ken het verhaal trouwens ook niet.. @Mariss, nee ik heb ook geen cursus gedaan.. het leek me wel gezellig voor de contacten maar is er nooit van gekomen. Denk ook niet dat het erg veel nut heeft, buiten het feit om dat je misschien wat zelfverzkerder bent. @ryanne, heel veel succes vandaag! Mooi dat je het op tijd af had. @gaby, met jou ook alles goed? @Nen, ging je vriend niet 3 weken naar spanje? @Kristel, goed idee met dat flesje oefenen hihi. Mooie kinderwagen en lakentjes! @All, ik heb een kort nachtje gehad, de kleine hield me gisteravond de hele tijd wakker, echt zo schattig (en pijnlijk haha) . Vanmorgen toen mn vriend eruit ging was ie meteen weer druk dus ik ben er maar uitgegaan.. zal zo eerst even op de crosstrainer, word ik tenminste wakker haha
Goedemorgen meiden, Ik heb m'n mannetje weer opweg geholpen, maar ik geloof dat ik nog even terug m'n bedje in kruip. Strakies ga ik naar een collega van mij, ze heeft een nieuw huis. Even spieken dus... Zij heeft ook even een break voor zichzelf moeten nemen om te voorkomen dat ze helemaal instorte, Erg hea eigenlijk. Misschien gaat zij ook wisselen van baan maar gezien haar leeftijf (59 geloof ik) blijft ze wel bij de Provincie werken. Nou even kijken of ik lang een beetje kan slapen. @ Red: Thanx voor de info~ Is het bij jullie ook zo'n bagger weer! Vanmiddag ga ik denk ik nog een lakentje kopen voor in de kinderwagen. Want denk dat ik de kleine overdag bij me op bed wil zetten in de wagenbak.
goedemorgen allemaal.. hier is het ook slecht weer.. vandaag weer een lange dag.. 9.00 tot 18.30 en dan heb ik weekend fijne dag allemaal..
goeiemorgen, @emma dat is wel fijn dan kun je je eigen ritme aanhouden wat betreft de borstvoeding doe je neit na met de crosstrainer zo vroeg. ppfff moet eerst even wakker worden @ryanne succes vandaag met je presentatie gaat vast helemaal goed komen @debby vervelend voor die collega, jammer is dat en dan op zo'n leeftijd. ik hoef gelukkig geen lakentjes te halen die zitten bij de kinderwagen.. moest ik natuurljk wel bijbestellen en waren ook best prijzig. @gaby werkse meid nog even en dan eindelijk weekend. ik moet vanmiddag om 1 uur werken tot 5 dus dat valt wel mee, maar meot nog boodschapjes doen voor onderweg naar parijs morgen en de was en natuurlijk inpakken want vanavond hebben we ook niet zoveel tijd.
ik heb eens op internet gekeken voor flesvoeding en heb een lijstje gemaakt met prijzen. vind nutrilon echt super duur slaat echt nergens op dat ze die zo verhoogd hebben. die gaan wij in ieder geval niet nemen. in nederland is zowieso een strenge controle op dat soort producten dus wat je ook koopt in alle voeding zitte de goede stoffen. ik denk dat wij die van de kruidvat gewoon nemen aangezien dat bijna gelijk staat aan de nutrilon en hun zelfs een rechtzaak hebben aangespannen tegen de kruidvat flesvoedng dus dat zegt genoeg toch.. hier komt het lijstje voor de nieuwschierige standaard: friso standaard 8,69 900 gr nutrilon standaard 10,13 900 gr ah standaard 6,49 800 gr bambix 8,49 800 gr kruidvat standaard 5,49 800 gr na borstvoeding en tegen allergieen: friso hypo 14.95 700 gr nutrilon hypo 15,43 800 gr ah hypo 9,99 800 gr spugen en krampjes: friso comfort 12,15 900 gr nutrilon ar 12,85 900 gr kruidvat care 7,39 800 gr honger en nachtvoeding: friso extra 9,99 700 gr nutrilon forte 12,85 900 gr
Hee meiden ff snel berichtje want ik moet naar de wc en daarna m'n werk bellen en hier maar 's wat gaan doen in huis. Kruidvat voeding is prima voeding hoor en wat betreft kwaliteit gelijk aan Nutrilon en 't scheelt een hoop in je portomonnee! Hier ook beroerd weer Ben lichtjes misselijk en heb net beetje vruchtensap op. Zal straks proberen een broodje naar binnen te werken. Eet alleen maar broodjes met kaas, hihi heb verder nergens zin in. @Knarboor, ja gebeurt regelmatig, hangt ook wel een beetje van de verloskundige af. Maarre ik denk dat ik ook voor de baarkruk ga hoor! @Juffie, ja je mag me wel pb-en! Ik wil idd straks ook een buikband gaan dragen... hihi eerst op m'n buik wachten. 'k Zit al steeds voor de spiegel te kijken. Ben benieuwd naar dat gastouderbureau! We zitten er ook over te denken om m'n zusje te vragen, die werkt nu een paar uurtjes als gastouder, 'k weet niet of ze 't leuk zou vinden maar dan heb ik een oppas aan huis en misschien dat ze dan ook wel een beetje wil schoonmaken Flesvoeding maken word je trouwens wel uitgelegd hoor!
goeiemorgen meiden, wat een troosteloos weer vandaag, ook niks aan.. ik ben vannacht erg misselijk geweest en voel me nu ook niet grandioos. lig al bweer 4 dagen in bed joh. ik kreeg net een mailtje uit australie van me nicht, heeft net babytje gehad en was erg blij met ons nieuwtje.die baby heeft 3 weken heel erg gehuild, wat bleek nou het kreeg tekort voeding binnen. ze geeft nu bijvoeding. Ik ga even nog een beetje slapen tot strakjes!