Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Juffie, quinny buzz is ook mooi ja!

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Emma: Ik kon pas rond 4 uur eindelijk in slaap komen.. En toen werd ik elke 45 minuten wakker.. totdat ik het zat was om 8.30 uur.
    Ik probeer straks nog wel even te slapen, misschien jij ook even?

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik ga even spelletje spelen, hopelijk blijven mn ogen dan open :p
    Heb de Sims 3 sinds gisteren en is best wel leuk!

4. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Kristel, leuk sims 3! ik heb net de sims 2 op de laptop maar loopt steeds vast.. de pc is net weer terug, was kapot. Maar hij is wel leuk? Ik ga vragen of mn zwager hem wil downloaden als dat al kan.

Jeetje je hebt echt kort nachtje gehad! Ik sliep wel wat eerder.
    Ik kan niet meer slapen. Ik moet zo de bus naar het ziekenhuis, even bloedprikken en dan met mn moeder op mn nichtje passen. Mark haalt me vanavond weer op.
    veel plezier met de Sims en truste straks! :D

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Emma: Oh balen dat je zo druk bent vandaag dat je niet even meer kan slapen.. Dan vanavond maar op tijd naar bed als het kan :)

Je kan m trouwens gewoon downloaden hoor, heb ik ook gedaan :p Ik geef niet zo snel 60 euro uit aan iets als ik niet weet of het wel leuk is ;) Straks als er uitbreidingen enzo komen ga ik m wel kopen want met gedownloade uitbreidingen krijg ik altijd problemen :( Had ik met sims 2 ook, dus die heb ik op een gegeven moment ook gewoon origineel gekocht + alle uitbreidingen ;)

Maargoed, nu ben ik echt weg.

*zwaai*

6. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Ok nou zal hem even vragen of ie die wil downloaden :D
    Veel plezier vanmiddag! doei *zwaai*

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik kom ook weer ff langs. Sta tot 12u op wacht :( Hopelijk word ik niet gebeld.

Heb net de buurvrouw verteld dat ik zwanger ben, gaan heel veel met ze om dus vond dat ze 't ook op tijd moest weten anders komen ze er op een andere manier achter ofzo en mijn kerel kan z'n mond niet houden.
    Ze vond 't leuk alleen moet ze volgens mij wel even aan't idee wennen. Zij zijn er nog niet bepaald mee bezig ofzo.

Laptop is stuk dus zit nu boven achter de pc... ga zo maar weer beetje schoonmaken. best raar, maar ik merk gewoon dat ik een beetje rustig aan moet doen, anders word ik duizelig of krijg ik buikpijn.

Vanmiddag mn beste vriendin vertellen dat ik zwanger ben, ben zo benieuwd hoe ze reageerd! Ze wist ook dat we bezig waren.

Juffie, stuur je mij nog even een pb?

8. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Goedemorgen.!! :D

@Mum: Ja bij mij helpt het ook wel iets hoor..Maar vaak als mijn maagzuur naar boven komt neem ik nog even een rennie..Wil ook wel helpen..Helaas is een rennie maar een momentopname..;)
    Na een kwartiertje is het uitgewerkt bij mij..Ach ja Ik moet zeggen heb er niet meer zoveel last van dan eerst..Ik heb geen idee waarom...

@Emma: Ja ik vind zo'n cursus meer voor de gezelligheid en om ervaringen met elkaar uit te wisselen..en idd voor de contakten..
    Geef me geld liever ergens anders aan uit ..;)

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik ga wel een cursus volgens, samen bevallen waarschijnlijk omdat ik 't samen met m'n man wil doen en de verzekering betaald het wel ;)

10. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Kim, idd fijn dat je een goede band hebt met je schoonmoeder! Ik heb ook een lieve schoonmoeder, ze komt nu ook regelmatig een dagje, gaan we winkelen ofzo, of ze gaat mee naar de echo.
    Goed idee om een lijstje te maken, vergeet je ook niks.. :p Shopse en werkse straks!

@Red, hopelijk ben je nog vrij vandaag!

all, ik ben ervandoor, moet de bus halen! Doeidoei fijne dag vandaag! mn hele buik gaat heen en weer hihi

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Debby: bedoel je adapters voor de maxi cosy, zodat je die op het onderstel
    van de wagen kan zetten?
    @ Emma: ik zal eens kijken, anders kopieer ik het verhaal wel en dan PB ik het even :D
    ik heb ook straie op mijn bovenbeen/bil net op die overgang... het is niet heel
    erg maar het zit er wel... naja zolang het daarbij blijft vind ik het prima...
    ook op mijn borsten heb ik het trouwens (aan de onderkant zeg maar)
    @ Kim: Is goed meid :D, kon zo vlug niks beters bedenken :p
    @ Kristel: Balen dat je weer zo slecht hebt geslapen, straks nog even een
    middagdutje doen dan...
    Oew de sims 3, ik heb alleen de sims op een onbewoond eiland op de playstation,
    ga die ook maar weer eens opzoeken voor als ik me straks ga vervelen in mijn
    verlof :p
    @ Red: ik hoop dat je niet gebeld wordt... lekker rustig aan doen hoor
    als je buikpijn krijgt of duizelig wordt... luisteren naar je lichaam,
    ja Red, Nu al :D
    @ Mariss: Waarschijnlijk komt het omdat jullie kleine meid nu aan het indalen
    is, nu komt ze weer van je maag af zeg maar...
    @ Kim: wat een lieve schoonmoeder heb je zeg :D leuk die cadeautjes :p
    uhm, jij kreeg van mij gister een kroket, krijg ik nu van jouw een tosti?
    *zoekt smiley met lief knipperende ogen*
    @ Emma: Zwaai zwaai....

12. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @Mum:
    Ja klopt ze is aan het indalen..Maar zit nog niet vast zei de verloskundige gister..:D
    Ohw gelukkig vaarwel Maagzuur!!! :D hihi
    Roep het maar niet te hard want straks krijg ik er nog wel last van..Hoop het niet want dat doet best wel zeer..:(

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Maris: hier brandt het gelukkig (nog) niet *klopt ergens 3x af*
    de huisarts heeft me verteld dat het maagzuur afneemt zodra de baby gaat indalen... omdat ze dan weer verder van de maag af komen te liggen...

14. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Goeiemorgen allemaal :)

@Bos: Ik ontken niet dat ik ongeduldig ben, in tegendeel. Als ik iets in mijn hoofd heb ...

@Wiegje in de slaapkamer: Ik denk dat ik dan niet ga kunnen slapen. Dat ik constant zou luisteren of hij/zij ademt, kijken of hij/zij nog beweegt. Mja, kheb nog wel even tijd om er eens goed over na te denken. Een wiegje heb ik al, daar heb ik zelf nog ingelegen :)

@Red: Ik heb in de folder van Babydump een kamertje gezien vor €499. Het komt van €1099. Ik vind het persoonlijk wel een mooi kamertje, maar de maten zijn verkeerd voor in ons kamertje.

@Ryanne: Veel succes met je presentatie vandaag! Weet wel niet om hoe laat je moet maar toch, veel succes!! :)

Ik heb wel alles gelezen hoor, maar het was zo veel. Mijn ogen draaien alle kanten uit :D Ben er spontaan weer moe van geworden. Vandaag heb ik het wel erg. Ik was pas rond half 10 uit mijn bed, wat erg laat is voor mij en nu ben ik al weer verschrikkelijk moe. Zzzzz, pfff ik geef er gewoon volledig aan toe en kruip er zo dadelijk weer in! :D

15. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    hoi ben ik weer even.....ik ga nu 3 bladzijdes terug lezen en reageer ff op iedereeen....!!!! heb trouwens nieuwe foto;s in mijn album

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Lynn: wat is je mannetje al groot aan het worden zeg,
    hij kijkt al op zijn buik tv... dat gaat hard zeg...
    en wat een geweldig stoer blousje heeft ie aan zeg... :D

17. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    ben ik weer, heb lekker fruit en kokejes en snoep gehaald voor morgen in de auto en natuurlijk caprisone dat kan niet ontbreken bij mij :)

@emma fijne dag. leuk he die buik zo druk

*geeft een tosti aan mum* ;)

@mum straks zijn we allemaal aan het simse haha misschien online gaan spelen dan spreken we lekaar daar whahaha hebben we helemaal iets om de dag rond te komen.
    ik heb mezelf al genoeg werk geleverd met mijn ideetje om de geboortekaartjes zelf te gaan maken hihi

@hilli groot gelijk ehb je meid gewoon naar je lichaam luisteren zeker nu jezo moe bent de eerst epaar weekjes, straks barst je weer van de energie

@lynn hey hey hoe is het met jouw? ga meteen de foto's bekijken :D

ben nu lekker pitloze druivjes aan het eten mmm

18. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    hallo dames....heb wel bij gelezen maar ik kan er geen touw aan vast knopen...igg is red zwanger gefeliciteerd!!!! lekker genieten en rustig aan doen...en wat heb jij goede tips zeg...en dat van kruitvat en nutrilon wist ik helemaal niet!!!
    hier krijg hij nog steeds bv.....hij slaapt van 20:00 tot 7:00 uur dus heeeeeerlijk!!! verder is hij aan het kletsen en doen dus het babytje begint eral afteraken....nog 2 weken en dan moet ik weer werken :(
    oja en julian slaapt hier nog steeds op de kamer....tot 6 maanden.....is het advies van de gezondheids zorg....en in het begin word je van alle geluidjes wakker en nu slapen wij gewoon door....of hij is wat stiller ik weet het niet....en daarbij als hij wakker werd moest hij toch een voeding.....!

nou meiden het word echt spannend voor jullie....ik zag kristel al 33 weken was/is......2 weken later was julian er....!!!! maar voor jou te hopen gewoon pas over 7w......DAMES GENIET!!!! het is zo voorbij en die klachten van maagzuur ook....ik lag s avonds in het ziekenhuis op mijn rug en ik dacht.... he ik mis iets......maagzuur.....maar had daar in de plaats stuwingen...hahaha

19. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @Mum
    Ja bij mij brandde het in mijn keel zeg maar..Het kwam omhoog..
    Erg vervelend.! Hoop dat jij er niet zoveel last van krijgt..
    Ja kan best wel kloppen hoor wat je huisarts zegt..:D

20. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @marris fijn dat je meisje begint in te dalen

@lynn wat een heerlijk kereltje om te zien en wat een mooie oogjes heeft hij.
    het gaat snel he, idd het baby baby gaat er echt snel vanaf. wat slaapt hij trouwens goed door zeg echt fijn.

ik ga ervandoor ga nog even wat spullen bij elkaar pakken uit de schone was en dan even een paar uurtjes werken, heb helemaal geen zin maar ja

fijne middag to all ;)

Deel Deze Pagina