Haha zo hey niet zo snel zeg Jullie staan erop hoor! Als er nog rondes bijmoeten hoor ik het wel. Moeilijk om die laatste pilletjes toch te nemen he Alexia? Ik wilde het liefst direct stoppen toen ik er eenmaal voor wilde gaan, maar heb toch maar braaf en verstandig mn strip afgemaakt. Ik hou het idd spannend zo he Je kan 10 dagen na innesteling testen, dus op NOD. Maar je kan al wel eerder positief testen hoor. Alleen is de kans dat je vals negatief test aanwezig én de kans dat je positief test maar alsnog ongesteld wordt. Verstandigste is dus wachten tot je NOD.
Idd , maar ik weet niet precies wanneer ik mij ei heb gehad.. Wel een slijmtestje gedaan en gerekend 10 dagen na de 'innesteling' kom ik uit op de 12e. Zou dit ongeveer kloppen? Mijn langste cyclus was 29 dagen en dan zou ik 2 dagen later uit komen. Maar dat is eigenlijk nog niet vaak voorgekomen.
@Deborah, ik ben heel veel misselijk de afgelopen week. Maar ik ben wel eens vaker goed misselijk, dus weet niet of het een kwaaltje is..? Verder eigenlijk niets..?! In februari werd ik 2 maanden niet ongi. Toen had ik werkelijk álle kwaaltjes, moe, misselijk, pijnlijke borsten, opgezette buik, last van mn darmen enz. Ik was er toen bijna van overtuigd dat ik zwanger was. Alleen alle testen bleven negatief.. De bloesttest was twijfelachtig. Ze vertelde me dat als je hcg beneden de 0.5 was dat je niet zwanger bent en daarboven wel. Mijne was 0.5! Ik heb zelfs een echo gehad en ook daarop konden ze het niet goed zien. De dag van mn 2de echo werd ik ongi. De dokter vertelde me dat ik misschien wel een vroege miskraam heb gehad. Maar daar wil ik verder niet over nadenken. Maar goed terug op de kwaaltjes het valt dus wel mee! Ik heb deze maand ook niet zoveel slijm gehad. Ik heb nu wel weer steken in mn onderbuik, bij mn schaambeen..?
nou als je dan toch graag nog mee rmensen op de lijst wil zetten mag ik bij de 30ste dan ga ik uit van een cyclus van 34 dagen.... al zegt me gevoel sterk dat hij deze maand normaal is rond de 28 dagen althans hoop ik haha maar altijd van de langse uitgaan maar puzzcat klote zeg zo gyn pffff sommige mensen in het ziekenhuis doe je liever *boem* haha en ik ga aftellen lekker bijna op vakantie pfff dan gaat deze ronde ook weer wat sneller en eefje lekker zeg ONGI eindelijk daar ben ik blj voor en verder ja.. dat was het wel weer
Je beschrijft echt heel veel wat ik ook heb gehad! De steekjes, sterk ruikende urine, misselijk, hoofdpijn. Hopen dat het wat goeds betekend! Ik kan vanaf vandaag tot 14 juni ongi worden volgens een normale lutale fase... Ik merk het wel. Heb nog niet het idee dat ik ongi ga worden vandaag of morgen. Hoop het helemaal niet te worden natuurlijk 8)
Ja eigenlijk zijn die zogenaamde kwaaltjes helemaal niet goed. Je maakt jezlf alleen maar gek ik weet het. Ik heb waarschijnlijk in december een vroege miskraam gehad. Nog voor ik positief kon testen. Had echt heeeeeeel veel krampen en veeel bloedverlies met grote stolsels. Was best wel eng eigenlijk, maar ik denk zo,.. als het zo was dan ben ik blij dat ik nog geen positieve test in handen had gehad. Zo is het iets makkelijker te accepteren denk ik.
Ja dat is absoluut waar! En de dokter vertelde mij ook dat zo'n vroege miskraam vaak ook niet zomaar is. Dan is er meestal toch iets mis met de bevruchting, de innesteling, het eitje, het zaadje of de celdeling. Dat is natuurlijke selectie! Ik leer nog eens wat haha!
@dreamer: het is supermoeilijk. Ook omdat vriendlief niet zo goed meewerkt maar constant roept dat hij een kindje wil.. wel erg lief maar ik slik braaf door want ik heb geen zin in (voor het geval dit) misselijkheden op m'n bruiloft, geen alcohol mogen drinken op m'n bruiloft enzovoorts.. nog 16 nachtjes .. is te overzien toch?
Dat is vrijwel altijd het geval bij een miskraam, niet alleen bij een vmk @Debora: ja die onzekerheid is echt killing! En om het nog erger te maken .. ik wil pas de 15e gaan testen
Klopt helemaal, en zo is de cirkel weer rond! Ook al ben ik zelf verpleegkundige, over een vrouwelichaam raak je nooit uitgeleerd haha!
Uhm... Als je zwanger bent en de 1e dag van de laatste menstruatie viel op Dinsdag 13 Mei 2008, dan ben je uitgerekend op: Woensdag 11 Februari 2009. Je bent dan nu in week 5 van jouw zwangerschap (gerekend vanaf de eerste dag van jouw laatste menstruatie), en je hebt nog 250 dagen te gaan. Je hebt 99% kans dat je zwanger bent. DE TEST IS POSITIEF
Als je zwanger bent en de 1e dag van de laatste menstruatie viel op Woensdag 14 Mei 2008, dan ben je uitgerekend op: Donderdag 19 Februari 2009. Je bent dan nu in week 4 van jouw zwangerschap (gerekend vanaf de eerste dag van jouw laatste menstruatie), en je hebt nog 258 dagen te gaan. Je hebt 74% kans dat je zwanger bent. DE TEST IS POSITIEF
Jullie zijn snel zeg! Maar ik heb net de dokter gebeld, kreeg assistente natuurlijk aan de telefoon. Ze snapte allereerst dat ik me heel erg druk maakte erom vanwege vmk's. Over het testen, tja, ze zegt dat een urinetest bij hun in principe hetzelfde werkt als een thuistest, dus dat we daar alvast niet meer duidelijkheid uit zullen krijgen. Verder, wat zij ook zegt, een streepje krijg je niet zomaar en al helemaal niet op 5 verschillende merken testen.. Dus in principe kan ik er vanuit gaan dat ik zwanger ben. Maargoed, ik maak me vooral zorgen of de aanmaak van hcg niet te weinig is, omdat de streepjes maar heel langzaam donkerder worden, echt bijna niet te zien, dus daarom had ik gevraagd over een bloedtest. Maar ze zei dat de uitslag daarvan wel een week kan duren, dus daar heb ik ook niet zoveel aan Wel wilde ze nog met de huisarts overleggen of we eventueel iets kunnen doen om zekerheid te krijgen, dus daar word ik straks over terug gebeld.. Lang verhaal, maar dan weten jullie t iig ook
Als je zwanger bent en de 1e dag van de laatste menstruatie viel op Zondag 11 Mei 2008, dan ben je uitgerekend op: Dinsdag 17 Februari 2009. Je bent dan nu in week 4 van jouw zwangerschap (gerekend vanaf de eerste dag van jouw laatste menstruatie), en je hebt nog 256 dagen te gaan. Je hebt 74% kans dat je zwanger bent.