@ Mac, Ligt eraan hoe groot hij is. En hanger gem tussen de 4 en 6 euro.. @ Iedereen, Heb trouwens nieuwe foto's in fotoalbum gezet! Tijgertje is af, plank boven de commode hangt en neem toch maar geen klamboe boven bedje...nieuwe matrasje ligt er ook alvast in..
Hey Butterfly, Het klinkt hoopval voor je meid! En bruinverlies kan je een hele zwangerschap door hebben.. Zolang het geen rood is is het niks dus. Het kan ook een voorteken van een ongi zijn. Hier ook zoiets, heb 4 of 5 dagen voor nod een bloeding gehadn van 2 dagen... Zaterdag helemaal niks, en sinds gisteren bruinverlies, maar ook hier is niks geen rood in te vinden. Normaal heb ik bij een ongi best veel en met veel stolsels. Nu weinig veel bruin en slijm en weinig bloed.. Wel doen mijn darmen extreem raar, hele tijd obstipatie gehad, gisteavond ineens aan de race, nu gaat het weer moeilijk.. Wel misselijk, kokhalsen als ik aan brood denk.. Veel hoofpijn, en rare krampen in mijn buik..
Goeiemorgen allemaal Zo, ik dacht 'even bijlezen van gisteren', nou niks 'even'. Ben een half uur bezig geweest om 12 pagina's door te lezen ofzo Maargoed, nu ben ik wel weer helemaal bij @Butterfly: Er kan zoveel gebeuren in je buik waardoor je een klein beetje bloed verliest... Dus ga er alsjeblieft niet vanuit dat het daadwerkelijk een innesteling is geweest. Ik hoop het natuurlijk wel heel erg voor je, maar vestig je hoop niet al te veel op een zwangerschap... @Lynn: Ik heb sinds ik van Egypte terug ben ook last van mn darmen... Op vakantie ook heel erg ziek geweest. Ik denk dat ik deze week naar de dokter ga ermee voor de zekerheid. Als het bij jou lang aan blijft houden zou ik ook maar even naar de HA gaan ermee, je weet maar nooit, misschien heb je wel iets opgelopen daar... @Romy: Joepie, hcg :-D Besef je het al iets meer dat je zwanger bent? :-D @Pandabeertje: Eindelijk van de obstipatie af! Ik zit te wachten dat ik leeg mag lopen Heb er al 7 dagen last van, al medicijnen genomen, allerlei andere dingen genomen en ik verwacht dus dat ik er snel vanaf ben... @De rest: Sorry dat ik niet op iedereen persoonlijk reageer, ben alweer een heel stuk vergeten ^^ @All: Gisteravond lekker uitgebreid gegeten! We zijn zeker 3 uur bezig geweest, was echt heel gezellig En mn vriend was heel verrast; ik had hem naar boven gestuurd toen ik ging beginnen met koken, dus hij wist ook niet wat ie kon verwachten Ik las nog iets over hobby's? Mijn vriend is voetbalgek (GAAP) en maakt muziek in zn vrije tijd op de pc, of is bezig met draaien. Hij is DJ (Hardcore) en draait regelmatig op feesten ed.
dat is niet duur zeg zo'n maansteen. kun je ze overal kopen? of zitten er ook nepperds tussen, ik heb er geen verstand van zoals jullie kunnen lezen. hihi @sammie, je hebt het vast al is uitgelegd maar dat heb ik dan misschien gemist, erg mooie fotos van de babykamer. maar mag ik vragen waarom je de babykamer al aan het maken zijn terwijl je nog niet zwanger bent? deze vraag bedoel ik niet vervelend hoor, ben gewoon nieuwschierig. xxx
@ Pandabeertje .. Klinkt ook goed voor jou, ja obstipatie is niet erg fijn.. Heb het ook nu een paar dagen.. Hoop ook voor jou dat het raak is
Hey Kristel, Ik mocht inderdaad 1 keer mijn darmen legen haha. Nu begint de opstipatie al weer helaas.. Echt zooo vreemd, ik moet wel maar kan niet
ze zeggen (dus ik zeg het niet) dat je de maansteen door iemand moet laten uitzoeken die daar verstand van heeft...zo hebben ze het bij mij gedaan...zo'n vrouwtje hier uit het dorp heeft er eentje voor mijn gependeld...ze zei het is maar goed dat ik er 5 heb liggen want er is er maar eentje geschikt voor jou... jah die vraag vroeg ik me ook al af van de babay kamer...is ook niet verkeerd bedoelt...
@ Mac, Van valse stenen heb ik nog nooit gehoord. De babykamer hebben we gehad van kennissen en we zijn in Januari in dit huis komen wonen. In april kregen we het kamertje maar hebben alles is elkaar gezet om te kijken of hij wel compleet was. En wat heeft het dan voor zin om weer uit elkaar te halen . Schilderen is mijn hobby en vond het wel leuk om dan maar de kamer alvast te schilderen anders zit ik toch maar te niksen (zit nog in ziektewet).
tja maar waar vindt ik iemand die er verstand van heeft. en ik wil er ook 1 kopen voor mijn vriendin, die is al 2 jaar bezig om zwanger te raken. hoe ga ik dit oplossen?
@Pandabeertje: Ik heb lynoforce van A. Vogel. Over het algemeen helpt dat heel goed! Helaas nu dan (nog) niet, heb het gisteravond genomen, maar merk er nog niet veel van Daar moet je dan 1 tot 3 keer per dag een dessertlepel van nemen en dat zorgt voor een goede stoelgang. Het is gewoon natuurlijk en je mag het gewoon nemen als je zwanger bent, dus misschien is dat iets om eens te proberen?
oke nu snap ik hem, logisch ook eigenlijk, lief dat je de babykamer van kennissen hebt gehad, en schilderen is dan een mooi tijdverdrijf.
hebben jullie misschien een winkeltje...waar je allemaal van die boedha's en zo kan kopen... en anders gewoon bij de tuinen kopen...het zal er echt niet minder door werken...je hebt toch een eigen wil...en die zal ook goed zijn hoor...
bij obstipatie: lijnzaad helpt erg goed, lekker door de yoghurt. gewelde pruimen ook erg goed. ook door de yoghurt samen met het lijnzaad. vervelend he obstipatie. hopelijk zijn jullie er snel vanaf xxx
@Kristel: Ik kijk het hier weer wat dagen aan hoor.. Het is nu in ieder geval minder dan voor gisteren. Dus ook prettiger @Sammie: De babykamer is echt mooi geworden meid. Ik heb ook wel gehoord dat een maansteen bij je moet passen. Zodra ik een negatieve test in handen heb ga ik er ook 1 kopen. Maar moet ik eerst even zoeken waar van die winkeltjes zijn hier in Tilburg Kom hier echt nooit in de stad!
@Mac: Pruimen zijn goor Maar ik heb medicijnen voor mn darmen, heb al darmklachten vanaf mn 14e. Maar normaal gesproken werken die wel en nu dus niet... Heel frustrerend Nog even en ik gooi alles naar binnen wat tegen obstipatie werkt, dan luisteren mn darmen wel
Ik voelde me gisteravond trouwens echt depri Ik was terug aan het denken aan de eerste keer dat ik zwanger was.. Ik was zo gelukkig toen, niks kon me nog klein krijgen! En ineens na een week had ik een negatieve test in handen, ik schrok me kapot... Mn hele wereld stortte in elkaar.. Ik wil dat gelukkige gevoel zo graag weer terug hebben! Bah.. Nu word ik er weer down van Als het toen niet fout was gegaan hadden we nu kunnen weten of het een jongetje of een meisje was.. Dan zou ik nu rond de 20 weken zijn Moet t ff kwijt...
Hey Kristel, Dat is inderdaad erg vervelend, hier ook hoor.. Als het bij ons goed was gegaan was ik nu 33 of 34 weken zwanger, 4 september was ik uitgerekend.. Gaan we samen depri zijn?