ik ben er dalijk weer vandoor.. ff winkelen met suus. en 2 van haar bso kindjes.. straks maar even opruimen en de was wegvouwen..
nee het was gewoon zo .. in het nederlands ik had zwangerschapsbanners ingevuld bij google kreeg ik deze site whaha ennuh ja ik ben het wel gewent heb voorheen bijna 1.5 jaar elke dag overgegeven zonder zwanger te zijn maar door een kapot maagklepje dus nu moet k het ook wel vol kunnen houden thankss
@mecha hahahhaa..geen dank.. vreselijk lijkt me dat.. kunnen ze dat operen?? Ga er ook vandoor.. kindjes kunnen zo komen!!! fijne dag en tot straks allemaal!!! werk ze voor sommige!!
nee helaas bij mij niet .. maar meestal is het een aandoening door veel stress dus ik heb gewoon me verleden maar is opgerakeld en verwerkt ..en ik heb geleerd om vaak per dag te eten waardoor het minder kans heeft om omhoog te komen ...
Zo, even snel melden hoe het was en dan ben ik er weer vandoor: Ben in 3 weken tijd alweer 4 kilo aangekomen, echt erg! Maar de VK zegt dat t bijna allemaal vocht is en dat weegt vrij veel.. Dus na de bevalling zouden de kilo's eraf moeten vliegen! *let's hope* Ik zit nu overigens al op 19 kilo wat ik aangekomen ben.. Yentle was al goed ingedaald (jeej) en dus waren het tóch indalingsweeën waar ik last van had. Verder was mn baarmoeder ook flink gegroeid, 4 cm sinds de vorige keer. En mn ijzer is sinds vorige week weer iets omlaag gegaan, dus ik moet echt goed opletten. De VK zei trouwens dat Yentle iets kleiner dan gemiddeld aanvoelde, maar dat vind ik helemaal niet erg, moet er namelijk niet aan denken om een 10-ponder ofzo eruit te moeten krijgen Nouja, ik lees vanmiddag even al jullie verhalen *zwaai*
succes kriss en gelukkig dat je weet dat het indalingsweeen waren ... owwh dames waren jullie ook zo afgevallen in het begin van de zwangerschap?? ik ben al 5 kilo kwijt en nu begint die misselijkheid ooknog de kop op te steken straks waai ik weg hellup
@ Suus: Als je een zwangere ziet lopen met en kleine hindoestaan als vriend dan ben ik het. hahahaha @ Ryanne: thanx meid... ik ga straks even lekker naar de stad fietsen. Even wat kleine dingetjes shoppen. Daar gaat t vast wel van over. En ik heb net even flink uitgeslapen, dat was ook wel lekker. @ Kris: Mooi dat alles goed was. Ik heb steeds het idee dat er bij jou zo goed geconttroleerd wordt. Ik ben binnen 5 min weer weg meestal. Ik krijg niets te horen over de groote van ons kindje of wat dan ook. Maar ja... t kan natuurlijk ook betekenen dat alles gewoon goed is. Over 2 weken mag ik weer, dan mag ik ook even spieken en dan zal ik wel vragen of hij gemiddeld groot of wat kleiner is. Zo, ik ga me nu even aankleden en naar t stadje fietsen. Even de Hema plunderen.
@Mum, hoe was het zwemmen? o lees net dat het wel leuk was! jeetje met 41 weken nog hahah @Ryanne, gefeliciteerd!!! echt super @Juffie, jep ik had ook vreselijke dorst.. *doet eidans voor sammie* @Dreamer, jemig das echt balen ..je was er al zo op ingesteld...hoop dat het voor jullie niet geld. duim voor je @nen, ik vind het echt heel vreemd dat je gewoon maar 50 mg moet slikken op de gok zonder fm.. wat als het niet werkt? dan kun je beter meteen de volgende ronde 100mg krijgen toch? ipv eerst maar een half jaar aankijken. Nou ja hopelijk slaat het gewoon mooi aan, maar ook niet tè goed he hihi anders krijg je der twee succes met zoeken naar een stageplek, hoop dat je iets leuks vind! Ik vind het trouwens niet vervelend als mensen naar mn buik kijken. Maar ik word wel raar aangekeken soms, denken dat ik een tienermoeder ben. van die afkeurende blikken o je hebt steekjes, das een goed teken! Aan beide kanten?? Ik ben 1 keer tijdens de eisprong bij de dokterswacht beland haha, ze dachten een acute blindedarmontsteking zon pijn had ik ervan. Ik kon niet meer rechtop staan haha en verging van de pijn en koorts. @Bos, jammer dat de bezorgkosten toch betaalt moeten worden.. nou ja het viel te proberen he haha Mooi dat alles goed was bij de vk! en gelukkig mooi op schema.. @Sterretje , hoe was je yoga les? @desiree, lijkt idd een jongetje hihi @Flesvoeding, het is idd best duur, helemaal als je ook nog hypoallergeen ofzo moet. Ik ga ook proberen om de bv vol te houden.. ben je ook sneller in vorm hahah nee niet dat dat uitmaakt maar is wel mooi meegenomen. Ik probeer het gewoon, en anders alsnog kv.. @Debby, mooi dat het gezellig was..Trouwens niet zo gek dat je kapot bent hoor Je doet hartstikke druk! Van die buurman, zulke acties heb ik ook wel es. Achteraf denk ik dan hm wat heb ik nu weer gedaan haha. Lees net dat je je rot voelt.. moet je niet wat rustiger aan gaan doen? je bent best wel streng voor jezelf volgens mij, het gevoel dat je van alles moet. Je bent best ver al en het word wel tijd om wat gas terug te nemen denk ik Bij mij gaan de controles ook vrij snel, heb wel elke keer een echo. Komende woensdag heb ik controle en een groeiecho dus ben benieuwd.. Shopse en veel plezier vanavond! wie weet kom je suus tegen haha @suus, je bent 12 weken !! yeeh veel plezier vanavond @kristel, mooi dat alles goed was met Yentle, en al ingedaald, snel zeg! Ik denk ook dat het grotendeels vocht is hoor, aangezien je normaal eet.. en je wandelt met de hond dus ook wel beweging.. @mecha, nee ik was niet afgevallen, wel veel overgeven. Wel goed blijven eten en drinken he? Als je teveel afvalt even aan de ha melden denk ik. @all, ik moest gister bloedprikken, kom ik bij de balie om mn kaartje te geven. (buik zat onder de balie) zegt ze, o jij komt van de kinderarts? wist dat ik jong uitzag maar zò jong?? haha mn moeder en ik hebben in een deuk gelegen.
spannend debby jeetje emma dat is wel heel erg ja :O ennuh ja ik eet me een ongeluk ik snap er niks van
@oma: ja wel de voetenzak inderdaad...wij zitten straks in de winter als de kleine in de wagen zit dus hebben daarom besloten het toen wel te doen... @emma: haha kinderarts...schaamde ze zicht niet toen het niet zo was.. @mecha: vervelend he misselijkheid...hoort er inderdaad wel beetje bij helaas. @kim: veel fun in parijs hopenlijk houd de auto het vol. @debby: jammer dat je bent afgewezen. is niet persoonlijk bedoel he @Juffie: hoe gaat het met de misselijkheid. waren je bruine bonen er in gebleven? @mumtobe21: haha ja de conditie word er niet beter op he als je zwanger bent..vriendlief zit ook steesd mijn ademhaling na te doen...maar ik heb zo weinig lucht dat ik gewoon erg kortademig ben..moet je nagaan als het 30 graden word..hopenlijk is de kleine dan gezakt en heb ik meer lucht maar voel me gelukkig nog niet benauwd ofzo erdoor.. @suus en gaby: shopse @afvallen : weet niet meer wie het vroeg maar ik ben zelf een kilo afgevallen ofzo in het begin dus valt me @kristel: fijn dat alles 'goed' was hopenlijk blijft je ijzer goed of gaat hij nog omhoog en wel een fijn gevoel dat ze al wat ingedaald is denk ik....helaas zegt het niks hoor over de bevalling hoeveel pond ze zijn maar voor jouw geen 10ponder in ieder geval. hoe is het met de rest...
Goeiemorgen bos Nee volgens mij niet, ze zat een beetje schaapachtig te kijken Zo heb even gesport, krijg er toch wat meer energie van ofzo en minder benauwd. Wat zijn jullie plannen voor vandaag? Ik niet zoveel, ik zou mee mn schoonouders ophalen maar dat kan niet omdat mn vriend uit zn werk al heen moet en hij is vandaag in amersfoort. @Kim, je bent al weg maar, veel plezier alsnog
@emma: vandaag weinig plannen. vanochtend wezen werken van 7.00 tot 11.00. ben nu thuis maar wel bezig met mijn werk. ben een welkomsmap aan het maken voor nieuwe ouders. is bijna af maar moet nog wat kleine dingen doen. ben ondertussen ook vast begonnen aan de was wegwerken van deze week. daarna ff op de bank hangen of buiten zitten. mijn schoonvader is er net die gaat de verwarmingsbuizen aflakken op de babykamer. vanavond uit eten met collega's. vriendlief heeft personeelsfeest vanavond dus komt goed uit...jij nog plannen verder?
@Bos, gezellig even uit eten ging het werken goed? Nog veel last? Ik ga ook even wasje draaien en even het centrum in.. We hebben gister een kast besteld voor op de babykamer, volgende week komt ie binnen. Dus ik ga ook maar vast wat kleertjes wassen en strijken, kan ik ze ophangen heel veel plezier vandaag! ik ben ervandoor.. doei!
emma: nou dat is dom.. dat ze dat zei.. ik had een keetje ook zo iets.. toen mijn kleine zusje haar diploma had gehaald voor het vmbo.. we waren bij de bank.. en die vrouw kijkt m'n zusje aan.. en vraagd, en heb je je diploma gehaald? dus mijn zusje trots. ja! kijkt ze mij aan en jij? uhm... ja 4 jaar geleden! (inmiddels 6 jaar geleden) haha.. ze dacht dat ik even oud was als m'n zusje..
zo ik ben weer bijna klaar voor vandaag.. straks nog even eenkeertje de was ophangen en ook nog de afwasmachiene uitruimen.. en dan is t klaar.. heb alles boven opgeruimd en gestofzogen en gedweild.. en beneden ook.. alles weer lekker fris.. oh ja en de badkamer is ook helemaal gedaan.. voel je je toch weer goed.. als alles schoon is