Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Bos: je gaat de kinderwagen toch langer gebruiken dan 1 jaar?
    Dan heb je de voetenzak sowieso nodig voor de winter (je maakt er dan toch minimaal 2 mee)
    Eet smakelijk alvast :D

@Mariss: kan best een blauwe plek zijn van de beugels.
    Of draag je die niet meer?

@Emma: haha leuk he jong geschat worden!
    Ondanks mn lengte heb ik er ook altijd last mee hoor!

@Hilli: 499 is duur hoor, of was het inclusief reisbak?
    De Mura 4 is 439 bij de babypark en babydump.

@Ryanne: ach je hebt lekker gewandeld toch :D

Zo weer overdreven veel geld uitgegeven :p
    Kadootjes voor veel mensen en allemaal dingetjes die we moesten hebben.
    Zooi nieuwe kleding voor manlief (en ik helemaal niks, tis niet eerlijk!)
    En het shirtje papa's kanjer erbij gehaald.
    Nu is het setje compleet! :D

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @oma: ja klopt maar het is nu precies winter als hij er net in gaat..als hij een jaar ouder zou zijn kun je nog met een dekentje over zijn benen zonder dat hij het misschien weg schopt maar daar is hij nu te klein voor om dat uit te leggen..snappie..

ben ervandoor. daag

3. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo de boodschappen zijn ook weer binnen.. joey en ik gaan zo filmje kijken

4. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Dreamer: Ja tis met reiswieg erbij. Ook nog een regenhoes en klamboe. Ik weet niet of dat er altijd bijzit.

Ik wil ook wel eens overdreven veel geld uitgeven. Dat is dus iets wat ik niet goed kan. En zeker niet als het voor mezelf is. Ben een beetje gierig denk ik. Wel gezond gierig hoor. Maar toch...

5. Hoi allemaal :) zo het is weer avond, heb net weer lekker haring gegeten ('t wordt een verslaving), zou ook nog een grote pannekoek bakken, en straks met fruit en slagroom opeten..
    Moest bloedprikken vandaag, die vrouw duwde die naald echt diep in mijn arm, dat deed echt zeer gewoon :x
    Morgen gaan we een beetje rondkijken voor wat jongetjesspulletjes.. ben benieuwd..

@ Dreamer zo jij hebt lekker geshopt! *jaloers* O ik wil wel met jongetje op de lijst, het zal waarschijnlijk toch niet meer veranderen :p

@ Ryanne jij ook al geshopt..

@ Debby jeej de box staat! Ben benieuwd naar de foto's :)

@ Emma spataders zijn wat minder.. steunkousen bij de hema hebben ze volgens mij alleen in wat grotere maten. Verkopen ze niet van die speciale dingen in sommige babywinkels? Belachelijk dat iemand dacht dat je van de kinderarts afkwam.. zo jong lijk je nou ook weer niet.. diegene spoort gewoon niet joh :p

@ Bos eetse voor nu waarschijnlijk :D

@ Kim ik hoop dat je het naar je zin hebt in Parijs! Maar dat zal vast wel :)

@ Kristel yes fijn dat Yentle al ingedaald is. Wordt wel spannend nu. Wie weet komen binnenkort de oefenweeën al. Heb je ijzertabletten ofzo?

@ Mecha ik was 2 kilo afgevallen in 2 weken, daarna nog een kilo, toen bleef het een beetje hangen.. toen kwam er weer een beetje bij.. nu ben ik weer in de buurt van mijn oude gewicht. Als je maar blijft afvallen, kan je beter de vk even bellen.

@ Matta als je gewoon op de vlag klikt bij lilypie krijg je je banner in die taal! Duurde ook een paar maanden voordat ik daar achter kwam.. :p Ongi weer voorbij?

@ Hilli zo jij bent op tijd met spullen uitzoeken.. of ik ben laat.. we moeten nog beginnen haha.. we gaan in juli kijken voor meubels, kinderwagen etc.

6. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @Dreamer..
    Ja ik draag nog wel bh's met beugels..
    Zou het daardoor kunnen komen?
    Het is wel een beetje geelachtig van kleur heel raar..

7. Mecha

Mecha Niet meer actief

nee ik ben 5 kilo afgevallen en dat blijft wel hangen gelukkig .. maar als ik nu ook nog ziek word dan weet ik het niet meer :(

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden,

Daar ben ik weer...

@Mecha: Ik was in t begin 2,5 kilo ofzo afgevallen, maarja, zoals je hebt kunnen lezen zitten er nu al heel veel kilo's aan ;)

@Debby: Bij mij zouden de controles volgens mij ook minder lang moeten duren, maar ik neem de tijd gewoon ;) Doen andere mensen ook en als ik 's middags een afspraak heb is t ook altijd al zeker een uur uitgelopen door anderen.
    En je kan gewoon vragen wat ze doen hoor, doe ik ook, ik wil alles weten ;)
    Fijn dat de box staat! Ben benieuwd naar de foto's :)

@Emma: Wat een stom mens zeg :( Ik neem aan dat je er wel even wat van gezegd hebt of niet?
    Zo snel is het niet hoor dat ze ingedaald is.. Een eerste kindje is gemiddeld rond de 34 weken ingedaald, volgens de boekjes dan ;)

@Voetenzakken Maxi Cosi: Wij hebben ze allebei genomen, voor t autostoeltje en voor de buggy.

@Gaby: je bent er maar weer druk mee zeg! Nu lekker uitrusten he :)

@Mariss: Balen dat je zo slecht geslapen hebt :( Ik weet hoe t is.. Hopelijk hoef je niet al te lang meer wachten tot je meisje geboren wordt :)

@Hilli: dat is wel een mooie aanbieding! Wel jammer dat het alleen de Mura 3 is.. Ik vind dat ding helemaal niks, rijdt niet fijn..
    Maar misschien vind jij t wel een heel fijn ding, je kan t toch proberen?
    Klamboe en regenhoes zit er trouwens gewoon bij, kregen wij er ook bij zonder dat ik t wist vantevoren.

@Ryanne: lekker geld uitgegeven dus bij de Ikea :D Hou je het allemaal nog een beetje vol? (de zwangerschap bedoel ik nu dan he :p)

@Dreamer: Ook al veel geld uitgegeven :D Volgende keer ben jij gewoon aan de beurt met kleding hoor.

@Dees: Balen dat t bloedprikken zo'n pijn deed.. Sommige mensen kunnen er gewoon geen reet van :(
    Stuur ook eens ff een haring deze kant op, heb er ook heel erg zin in :p

@All: Zo, hopelijk ben ik niemand vergeten.
    Net even lekker 2 uurtjes geslapen, had ik echt nodig, dus we zijn wat later met eten vandaag. Maar we eten heel simpel dus het is zo klaar. Gewoon soep uit blik met stokbrood en rundvleessalade :)

Trouwens, ik heb net een kadootje voor Kimo besteld bij Rainbowbabies. Een shirt met tekst die ik er zelf op gemaakt heb zeg maar.
    Het is dit shirtje; de tekst wordt zilver met glitters, maar dat kan je hier nu niet op zien. En die vierkante omranding hoort er ook niet bij, dat is alleen om aan te geven waar het plaatje + tekst binnen moet blijven. Maar wat vinden jullie ervan? is dit wel leuk om voor vaderdag te geven?
    (het is trouwens maat 62/68 dus Yentle kan t dan mooi in de herfst/winter aan :))

9. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @bos, klinkt idd als nesteldrang hihi ach ja handig toch! dan kom je er ook es aan toe hhaa
    wat leuk dat je bloemen en kersen hebt meegenomen voor je ouders! Leuke thuiskomst :)

@dreamer, ach ja later hebben we er later profijt van moet je maar denken :p
    Leuk dat jullie het setje nu compleet hebben . Wij hebben ook een voetenzak erbij, twee. Een van bugaboo zelf en een wallaboo, beide van mn zus gekregen.

@desiree, jummie, pannekoek met fruit en slagroom :D doe mij er ook 1! of twee :p
    bedankt voor de tip, ik zal es kijken of ik die dingen daar kan vinden. Ze zijn niet zo charmant maar doe het gewoon als als ik thuis ben haha.
    ja belachelijk he, ach ja we konder erom lachen.

@mariss, kan idd van de beugels komen! ik kreeg ook blauwe plekken van een te kleine bh

@kristel, ok ik dacht rond de 36 weken pas haha, weer wat geleerd.
    beter dat je nog even hebt kunnen bijslapen. Ik eet ook laat..nu pas haha. ja het was toch geen striea trouwens :( het was weer weggetrokken, denk uitslag ofzo.

10. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @kris, vind het shirtje leuk! heel schattig :D

11. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @kristel
    Jaa erg is dat he..pfff
    Dank je hoop het ook..:D
    En wat een schattig shirtje !!
    Idd leuk als vaderdag cadeautje..

12. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @Emma
    Okeee dank je wel..
    Zal dan maar eens een andere bh aandoen..:p

Wij eten nu ook pas hihi we hebben eten besteld..Mijn vriend was laat uit zijn werk..
    Eetse dames!

13. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    wat is het hier rustig zeg..

14. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    pfff... 'k ben ook weer een beetje bijgelezen.

Maare ben echt een zeef... leef een beetje op een roze wolk geloof ik ;)
    Hier verder geen rare dingen gebeurd toch?

Dirty Dancing was erg leuk! Alleen kort nachtje gehad dus kruip er vanavond maar op tijd in. M'n vriendin vond het super dat we een kleine krijgen! Manlief wil hier al op zoek naar meubeltjes... 'k vind 't zo schattig! Hij denkt trouwens dat we een meisje krijgen.

Zijn beetje op zoek naar een andere auto. In elk geval moet de auto van m'n man weg omdat die erg onveilig is. Willen straks een keer een Skoda Octavia of VW Passat station en als 2e auto een Yaris, maar moeten nu maar even op zoek naar een tussenoplossing wat niet zoveel kost. Iets groters zou wel praktisch zijn maar kom dan op opel astra uit enzo en 'k vind ze niet zo mooi :( Nu moet ik ook niet te zinnig zijn maar goed. *zucht*

@Hilli, 'k probeer op de site van de babydump dat kamertje te vinden maar kan 'm niet vinden. Weet jij de link?
    Gaan deze maand waarschijnlijk alvast een beetje snuffelen wat we willen.

15. wat is het rustig hier vandaag

16. Alle kletskousen zijn er gewoon niet nu :p

@ Emma zo gelukkig was het geen striae.. heb je me pannekoek nog ontvangen? Had er nog 1 over :p

@ Kristel leuk shirtje is dat :)

@ mariss meestal is als het gelig is en voelt als een blauwe plek, een voorbode van een blauwe plek (wordt later een blauwe plek) kan zijn door je bh die te strak zit, of beugels, of zelfs als je borsten erg zwaar zijn.

@ red geniet maar van je wolk hoor, hoewel zwanger zijn heel leuk is, zijn sommige klachten niet echt als een roze wolk.

@ mecha dat is dan nog even wachten hoe het gaat lopen, maar als je alleen maar blijft afvallen is het altijd goed om de vk te bellen.

@ Ryanne, lekker van je verlof aan het genieten? O ik had nog een vraagje, welke dingen zijn leuk in Maastricht om te doen? (wij willen nog eens een daggie daar doen, zijn we nog nooit geweest in limbabwe!)

Zo ff vaatwasser nu uit- en weer inruimen, manlief is uitgegaan met vrienden, dus heb het rijk voor mezelf :p

17. Nou gezellig zijn jullie.. :(

18. Mecha

Mecha Niet meer actief

heel leuk kriss :D chewieee zoals ik dat altijd zeg..

heb vandaag me eerste baby spulletjes gekocht :D een rompertje en een broekje met zakjes aan de zijkant zooo chewieee ennuh een mutsje en een slabbertje alles in maatje 50/56 zo cute chewie

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Hallo Meiden,

ik moest onverwachts vanavond oppassen ipv morgenochtend dus vandaar dat ik nu pas even kom spieken...

@ Kim: Ik ben veeeel te laat, maar alsnog veel plezier in parijs...

@ Debby: Ja ik vind het prima dat ze kletsen hoor, begrijp me niet verkeerd,
    doe ik zelf ook wel idd hihi... maar die 3 verstoorde echt duidelijk
    de les voor iedereen, en niet heel even maar de hele tijd zeg maar...
    en dan op zo'n manier dat wij niet meer konden verstaan wat we moesten doen...
    Voel je je al wat beter ipv vanmorgen, dat je zou willen huilen??
    Jammer dat je bent afgewezen voor die functie meis, maar wat je zegt je hebt nog
    alle tijd, komt goed hoor... knuff...

@ Suus en Debby: veel plezier bij Guus (jullie zullen er al lang zijn haha)

@ Dreamer: Ja ik weet niet of ik er dan nog wel aan moet denken om nog
    vrolijk naar zwangerschapszwemmen te gaan (al is het echt heerlijk, echt een aanrader)
    ze had de avond vierdaagse toch maar even aan iemand anders overgelaten haha

@ Ryanne: Heb je angst voor de bevalling?

@ Kristel: Fijn dat je meisje al is ingedaald, jammer van die kilo's maar die vliegen
    er zo af na de bevalling... lekker hele dagen achter die kinderwagen aansjeesen :p

@ Debby: ik heb ook altijd het idee dat ik maar een beetje
    afgewimpeld wordt
    bij de vk, als ik zo de verhalen van anderen hier lees...

@ Emma: van de kinderarts hahaha hoe durven ze.. schaamde ze zich niet kapot?

@ Bos: Ja gelukkig kan ik van mezelf goed tegen de warmte dus dat zal me echt gaan redden...
    en als het echt heel warm is wil vriendlief best het badje voor me opzetten als ik
    'm lief aankijk :D

@ Mariss: die streep zou dat niet nog een blauwe plek moeten worden? je hebt wel vaker van die
    plekken die worden dan eerst geel, dan groen en dan pas blauw... is het niet van het schoppen
    tegen je ribben??

@ Matta: fijn dat je poezels het goed kunnen vinden :D

@ Debby: Leuk hoor de box opgezet en de kinderwagen opgemaakt :D ben benieuwd naar de foto's

@ Kristel: Heel leuk shirtjes meis... :D zal Kimo trots op zijn...

Ik ben er ook meteen weer vandoor ben doodmoe en heb ook nog eens hoofdpijn, naweeën van een lekkere migraine aanval die ik vanmiddag in de stad kreeg :(

de blije doos trouwens opgehaald, is echt wel de leukste doos die erbij zit hoor :D
    heb bij de etos een opblaasbaar babybadje gekocht en een opblaasbaar verschoningskussen, lijkt me echt ideaal voor als we straks aan het einde van mijn verlof nog een weekje centerparcs gaan doen...

Naja ik ben er weg van...

Slaap lekker allemaal..

doei doei

20. Mecha

Mecha Niet meer actief

ps.. ja ik blijf nu gelukkig op 55 kilo hangen .. normaal weeg ik ongeveer 60 kilo.. dus ik wacht het nog ff af.. ik eet wel goed dus daar kan het niet aan liggen ik denk dat de stress ivm baby pappa me gewoon teveel word en me dus geen goed doet :(

k zou morgen ook met zijn moeder ergens heen gaan heb vandaag verteld dat ik niet meer meega wil hun allemaal even niet meer zien kan het gewoon niet nu..ze was heel teleurgesteld en geeft me weer een schuldgevoel maar ja ik moet maar is aan mezelf denken.
    toen ik werd geopereerd kwam ook niemand me opzoeken of vragen hoe het ging dus na mijn gevoel is het altijd eigenbelang bij die familie zucht..nou * klaagmode weer uitgezet. ik ga ff een film kijken en dan slapen meiden slaap lekker

Deel Deze Pagina