Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Pff, ik kreeg om 22.30 ineens het idee om de volgende lading kleertjes en beddegoed van Yentle te gaan strijken en ben nog steeds bezig.. Wat een rotdingen zijn die lakens voor t ledikantje om te strijken zeg! Ik doe zeker een kwartier over 1 zo'n stom ding. Ik ben wat dat betreft ook veel te perfectionistisch, echt elk pietepeuterig kreukeltje moet eruit :p

@Red: Hopelijk kunnen jullie een geschikte auto vinden die bij jullie budget past.. Wij zouden ook graag een andere auto willen (grotere) maar voorlopig is daar geen geld voor. En ach, zo supernodig is het nu ook weer niet ;) Wat dat betreft zijn we allemaal gewoon zwaar verwend of niet dan? Wij hadden vroeger niet eens een auto en heb altijd alles met de bus gedaan ;)

@Mecha: Je bent dus ook al lekker aan het shoppen voor de kleine :D Wil je eigenlijk het geslacht weten en zoja, mogen wij het dan ook weten? Of niet? Ben wel heel nieuwsgierig namelijk ;)

@Mum: Ik ga zeker achter de kinderwagen aansjeesen straks ;)
    Balen dat je zo'n last had/hebt van migraine, rustig aan doen he :)

@All: Yentle heeft ontdekt om lekker met haar voetje in mn buikspieren te porren en er langs te glijden. En dan niet zo'n beetje ook, echt keihard. Ik ben dus zittend aan t strijken nu (anders trek ik t niet) en ik schiet echt de hele tijd van mn stoel :p

Nouja, denk dat iedereen nu weg is.. Slaap lekker alvast allemaal! Ik ga nog eventjes verder ;)

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Steph: ik ga ook absoluut zw zwemmen.
    Ben een echte waterrat.
    Kan niet wachten tot ik mee mag doen!
    En daarna met de babyzwemmen, ga jij dat ook doen?

@Mariss: ik zou toch even een bh aandoen zonder beugels.
    Dikke kans dat de plekken daarvan komen.
    Je huid is heel erg opgerekt he, dus kan minder hebben.

@Bos: ik twijfel dus vanwege dat stuurtje, daardoor kan je er geen kleed voor gebruiken.
    Maar die 75 euro extra maakt me ook niet uit.
    Vind het alleen zo jammer dat ze geen leuke kleurtjes heben.
    Hoe was het uit eten?

@Emma: wanneer krijg je de uitslag?
    Voel je je al wat beter?

@Kristel: leuk shirtje!
    En met je gewicht komt t echt wel goed hoor.

@Hilli: ik vind een 3 wieler echt niks, nooit gevonden trouwens.
    Maar misschien vind jij het wel fijn lopen en mooi.
    Dan is die aanbieding wel leuk!

3. Mecha

Mecha Niet meer actief

whahah ik twijfel nog heel erg kriss dus ik ga er nog overna denken of ik het wil weten of niet ennuh
    owh owh owh wat een nesteldrang!! hihih

4. Mecha

Mecha Niet meer actief

ff een hele andere vraag aan de dames hier ...

problemen met de papa dat weten jullie wel .. nu probeer k telkens om hem toch te betrekken etc etc.. maar hij laat niet zien dat hij moeite wilt doen ofzo.. komt naar me huis met condooms in zijn zak het is pas 1 week officieel uit!!! spreek hem erop aan doet hij lacherig tja je weet maar nooit blabla gewoon echt schijt aan mij en de baby noem ik dat dan.. nu zou ik vandaag met zijn moeder zijn broertje opzoeken...zit in een plaatsvervangent huis ivm de problemen daar thuis.... maar ik wilde niet meer mee ... waarom nou gtoen ik werd geopereerd belde niemand mij om te vragen hoe het ging en niemand kwam me opzoeken.. alles wat met hem te maken heeft stressed me eigelijk... nu zegt zijn moeder maar wij kunnen er niets aan doen dat papa zo doet.. heeft ze wel gelijk in maar toch ... zouden jullie toch meegaan ?? of zeggen jullie nee zoek het maar uit?? voel me wel schuldig maar tegelijkertijd denk ik bekijk het maar .. ik weet het ff niet meer..zo lang verhaal sorry :$

5. goedemorgen
    Hier alweer een tijdje wakker. Vriendlief snurkt zo erg dat ik maar opgestaan ben.

@ kris ben blij dat ik alle strijk weg heb zeg. Wat een gedoe.
    @ mecha denk eerst lekker aanjezelf. Wat je niet wil moet je niet doen!
    en wat betreft de papa. Gun hem tijd. hIJ kan zich niets voorstellen bij het zwanger zijn maar misschien als hij zijn kindje op de echo ziet en jouw dikke buik...

@ dees zou eigenlijk niet weten wat hier leuk is. niets ;)
    Shoppen, op t terras zitten enzo haha

6. Mecha

Mecha Niet meer actief

hij gaat niet eens meer mee naar de echo :(

ennuh thanks voor je reactie

7. hoe lang zijn jullie samen mecha? hebben jullie bewust voor dit kindje gekozen?
    Lijkt me frustrerend dat hij zo doet zeg.

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Ryanne: balen dat je door je vriend wakker gemaakt wordt zeg.
    Wanneer denk je trouwens dat je gaat bevallen?

9. hi oma, ik heb steeds zo'n voorgevoel dat het snel gaat gebeuren.
    Zul je nu zien dat ik tot de 42e week rondloop ;)

10. Mecha

Mecha Niet meer actief

hoop het niet voor je meid.. ja we waren twee jaar samen en bewust gekozen inderdaad..maar hij verdrinkt in zijn problemen geloof ik en vind het nodig alles wat hem liefheeft daarin mee te trekken.. en nu is het zo dat hij denkt dat hij alles maar kan maken en het minste of geringste \dat ik zeg en hem niet bevalt ishet ik kom me spullen halen

11. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedemorgen..

ryanne: snurken? tja weet er alles van.. haha..heb alles al geprobeerd.. gelukkig slaap ik er nu gewoon doorheen.. behalve als joey verkouden is.. dan is de logeerkamer weer mijn domein :)

ik was net housevision aan het kijken.. en k dacht wat komt die plek waar ze zijn me toch bekend voor.. zijn ze gewoon in cuijk (waar ik woon) haha kei leuk.. :)

12. @ mecha wat een vervelende situatie zeg. Zult je wel machteloos voelen denk ik. Geniet iig van je beebje en laat je niet gek maken!

@ gaby wat grappig is dat. Dat heb ik ook met plekken die op tv komen waar ik wel eens geweest ben.

Gister toevallig nog, ik was de pfaffs aan t kijken en daar was een stukje bij over een voetbalwedstrijd waar ik ook bij was

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Ryanne: nog een specifieke week of dag dat je denkt te bevallen?
    Ik gok 3 juli, dus dan ben je 39 weken.
    Nog even volhouden als ik gelijk heb dus :p

@Gaby: nog maar een weekje en dan de info avond!
    Al zenuwachtig?

14. gaby1986

dreamer: ik word meer zenuwchtig als ik eraan denk dat we bijne mogen beginnen.. maar ik weet wel dat ik de dag ervoor en de dag zelf wel echt zenuwachtig ben.. :)

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik heb trouwens het idee dat Kristel op jouw uitgerekende datum gaat bevallen.
    Dus voor Kristel 10 juli.
    Met 37, 4 weken.

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Gaby: leuk om weer iets te hebben om naartoe te leven he.
    Echt fijn als die datum steeds dichterbij komt.
    Nog maar even en dan gaat het echt beginnen voor je!
    Ik ben heel benieuwd hoe je de info avond gaat vinden en of je nog veel dingen hoort die je niet wist.

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Is het trouwens een leuk idee om een goklijst te maken van wanneer iedereen denkt dat de zwangere dames gaan bevallen?
    Ik vind het zelf altijd wel leuk om te raden en later terug te zien of je in de buurt zat ermee.

18. gaby1986

dreamer:ja ik vind het fijn om steeds ergens naar toe te leven.. en ik vind daarbij ook eigenlijk wel dat de tijd er snel gaat.... :) ben zo benieuwd.. kan niet wachten :)

zo spullen zijn al bijna ingepakt.. alleen nog mijn tandenborstel..(moet eerst nog ff poetsen) en dan kan alles zo in de auto.. we rijden met mijn auto'tje naar emmen straks.. hopelijk red die dat haha.. mijn zielige krak auto'tje.. :)

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ga je een weekendje weg ofso?
    Veel plezier :D
    En doe de groetjes aan Sam en Matta :p

20. gaby1986

we gaan naar een verjaardag van iemand (schoonzusje van rachel.. ken je die nog?) en dan blijven we daar slapen.. want om dan weer 2 uur terug te rijden dezelfde dag.. geen zin in.. haha..
    wonen sam en matta op de weg dan? :)

Deel Deze Pagina