Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Die wonen in dezelfde plaats als de schoonzus van Rachel ja :p

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

oh haha kei leuk.. nou als ik ze zie zal ik de groetjes doen.. :)

zo alles staat in de auto.. we gaan rond kwart over 2 rijden.. joey is eerst nog werken..

3. gaby1986

k ben der vandoor..

x

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @oma: ik weet niet hoe het zit met dat stuurtje..zal vanmiddag ff voor je kijken of die eraf kan oke haha..

@kristel: ja wat een klere dingen he die lakentjes..ik geloof dat ik wel langer bezig ben geweest dan een kwartier..ik had ze ook nog eens in de droger gedaan dus ze waren echt mega verkreukt...

uit eten was gezellig. we begonnen om zes uur en gingen om half 10 weg. toen nog ff wat gedronken bij een andere colllega (die niet mee was maar wel op de route naar huis woont en smste of ik nog een bakkie thee kwam doen) en was om kwart voor 11 thuis...denk dat ik nu vriendlief maar uit bed ga gooien want ik wil aankleden, boodschappen doen en die wagen ophalen haha..

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Bos: stuurtje kan er wel af hoor, maar vind dat juist zo schattig :p
    Fijn dat uit eten zo gezellig was.
    En veel plezier met de spullen ophalen :D

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen (middag alweer bijna...)

Pff, ik ben echt een doos zeg, ik ben gewoon tot 1.30 uur vannacht doorgegaan met strijken :):$ Het moest en t zou afkomen :p
    Nu moet ik nog 1 lading was doen met hydrofiele luiers en dat soort dingen en dan is alles klaar, gelukkig!

@Goklijst: Ik vind dat ook altijd wel leuk om te gokken wanneer iemand gaat bevallen, dus ik vind het een leuk idee om er een lijst van te maken! :)
    Zal ik er maar gewoon eentje maken en dan als iemand wat erbij wilt zetten kan je dat gewoon doen, zo moeilijk is het niet ;)

@Ryanne: Echt balen dat je vriend zo snurkt zeg, die heeft zeker een aantal stompen in zn rug gehad of doe je dat niet? ;)
    Hier waren ze om 7.30 alweer op de parkeerplaats bezig met een of andere graafmachine, eikels :(

@Mecha: Ik zou niet mee gaan met die mensen.. Ze hebben jou ook niks laten horen toen je zelf 'ziek' was dus waarom dan nog moeite doen voor hun?
    Klinkt misschien hard, maar met dit soort dingen heb ik altijd zoiets van; als het je geen reet interesseert hoe t met mij gaat, interesseert me ook geen reet hoe t met jou gaat ;)
    En je geeft zelf ook al aan dat je niet wilt, dus dan moet je t gewoon niet doen. Lekker aan jezelf denken nu :)

@De rest: Hallo ;)

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Bevallingspoll

Ryanne - Uitgerekende datum: 10 Juli

Denkt zelf:
    Kristel86 denkt: 7 Juli

Kristel86 - Uitgerekende datum: 27 Juli

Denkt zelf: 16 Juli

Debby86 - Uitgerekende datum: 31 Juli

Denkt zelf:
    Kristel86 denkt: 4 Augustus

Als je de lijst wilt aanpassen, quote dan de meest recente versie en haal in het bericht [quote =naam en nummer] + [/ quote] weg en vul de lijst aan :)

Zoiets? Als het niet goed is of iemand heeft andere ideeën erover, laat maar weten en/of maak er dan maar eentje ;) Ik doe het nu maar even snel omdat ik geen zin heb om te wachten totdat er goedkeuring gegeven wordt dat ik m nu even maak :p :D
    Ik heb trouwens alleen degenen die in Juli uitgerekend zijn erop gezet (dit zijn ze toch allemaal??) en de Augustusdames komen dan later aan de beurt, anders wordt het weer zo'n megalijst...

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @oma: ja het stuurtje is inderdaad ook schattig..word toch die voetenzak erbij nemen dan. inderdaad jammer dat ze die niet in een kleurtje hebben maar ja kan niet alles hebben helaas.

vriendlief is nu pas klaar met douchen dus word wel vanmiddag voordat we eenmaal bij de prenatal zijn (moeten namelijk in rotterdam zijn dus zitten ook nog half uur in de auto.) en wil eerst boodschappen doen anders is het brood weer op bij de plus. haha zeikerd he ben ik.

@kristel: zo jij had er zin in gisteravond. vervelend dat je wakker werd van die mensen buiten...

iemand vandaag nog plannen.

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    domme ik wrijft net in haar oog zat er nog een druppel wasmiddel aan mijn vinger..bah nu brand het.. (andere oog is ook al onstoken dus zal er schattig uit zien straks haha)

10. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hallo allemaal,

Jullie zijn al weer gezellig aan het kletsen zie ik
    Hier eerst lekker uitgeslapen hoor haha

@bos auw dat doet pijn zeg!
    Goed uitspoelen met water!
    Leuk dat je gister zo;n leuke avond hebt gehad, altijd gezellig uit eten he!

@kristel, zo he jij bent lang bezig geweest met strijken!
    Maar goed nu is alles wel helemaal mooi he!
    Nu nog ff doorzetten en je bent klaar met alles, das straks ook weer een fijn gevoel!

@gaby, gezellig toch een naachtje daar blijven slapen, heb je gelijk een weekendje weg hihi
    Veel plezier!

@dreamer, leuk idee van het goklijstje zeg!
    Ik moet maar eens na gaan denken over iedereen hihi

HIer verder alles goed, moet volgende week naar de bedrijfarts en die gaat dan kijken hoe of wat het beste is wat ik ga werken
    Ben benieuwd

11. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Nou ik ga denk ik maar eens lekker in de tuin zitten, lekker van het zonnetje genieten, het ziet er zo lekker uit buiten nu!
    Heerlijk!

12. gaby1986

hey allemaal.. ben er nog ff.. joey staat onder de douche als die klaar is dan rijden we aan..

13. gaby1986

nou dames.. tot morgen..!

14. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @desiree
    Jaa denk het ook want die strepen beginnen ook wat donkerder te worden..

@mum
    nee want zovaak schopt ze niet tegen mij ribben..Omdat ze erg laag zit nu..

@dreamer
    Bedankt denk toch idd dat ik dat even moet doen..;)

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Goedemiddag meiden,

Ik kom eigenlijk alleen maar even melden dat ik nieuwe buikfoto's op 'n beebiesite heb gezet. M'n buik van 32 weken klopt alleen niet... daan had steeds het fototoestel bij zich dus kon ik geen buikfoto maken. :(

't concert van Guus Meeuwis was een groot feest. Echt super dus! Misschien hebben jullie al iets soort gelijks gehoord van Suus. :)

Daan en ik hebben samen boodschappen gedaan, was wel even fijn om niet alles te hoeven tillen enz. :) Nu is hij weg op de motor. Ik had nog zo gehoopt dat hij de rolgordijntjes op wilde hangen... maar helaas. Ik heb al de beschrijving gepakt en volgens mij kan ik het ook wel zelf.

Ohhh jah... ik zal ook nog ff fotootje maken van de box en de opgemaakte wagen. :)

Verder heb ik geen nieuws geloof ik... behalve dat ik nog steeds kapot ben door gister. Ook al hadden we zitplaatsen, we hebben de hele tijd gestaan! :D Volgend jaar weer! :)

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Oh jah Kris: Ik ben officieel op 1 augustus uitgerekend. Dus ik hoor ook nog niet op de lijst. ;)

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    jee wat is het hier rustig geweest vanmiddag.

wagen is binnen. vriendlief is hem in elkaar aan het zetten en geloof dat het niet helemaal gaat zoals hij het wil haha...

18. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    #44218 Chamaro, 13 jun 2009
    Laatst bewerkt: 13 jun 2009
    Bevallingspoll

Marisss - Uitgerekende datum: 5 Juli
    Denkt zelf: 28 Juni

Ryanne - Uitgerekende datum: 10 Juli
    Denkt zelf:
    Kristel86 denkt: 7 Juli
    Marisss denkt: 14 Juli

Kristel86 - Uitgerekende datum: 27 Juli
    Denkt zelf: 16 Juli
    Marisss denkt: 20 Juli

Debby86 - Uitgerekende datum: 1 Augustus
    Denkt zelf:
    Kristel86 denkt: 4 Augustus
    Marisss denkt: 6 Augustus

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden,

Zo, net een drukke middag achter de rug.. Of iig, voor mij was het druk ;) Zijn naar t winkelcentrum geweest om bij verschillende winkels nog wat kleine boodschappen te doen, maar wat is dat zwaar zeg. Moest elke 30 min wel weer ergens gaan zitten.
    We hebben trouwens allemaal leuke dingetjes gekocht zodat ik kraambedankjes kan maken! Daar ga ik zo dus eens mee beginnen :)
    Ik wilde eerst via internet dingetjes bestellen, maar ik kwam nu allemaal dingen tegen en t is nu ook een stuk goedkoper ;)
    Maak wel een foto als t af is.

@Bos: gaat t alweer wat beter met je oog? En lukt het met de kinderwagen? :D

@Debby: Oh, op je babysite stond als uitgerekende datum 31 juli, vandaar dat ik die erop gezet heb..
    Nouja, kijk wel even wat we doen dan, die ene dag vind ik ook weer zoiets ;) Dus van mij mag je blijven staan hoor, weet niet wat de anderen ervan vinden?

@Mariss: Sorry, ik was jou vergeten erbij te zetten... :)
    je bent alleen als eerste uitgerekend, dus zou je jezelf misschien bovenaan kunnen zetten op de lijst? Dan blijft t wat overzichtelijker..
    En als je toch aan t wijzigen bent, zou je de uitgerekende datum van Debby op 1 Augustus willen zetten? Dan hoef ik de lijst niet nog een keer te plaatsen :)

@All: ben er vandoor, ik ga beginnen met de kraambedankjes, of iig proberen ;)

20. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @Kristel
    Haha maakt niet uit kan gebeuren toch!
    Oh ja tuurlijk is goed ga het meteen wijzigen..;)

Succes met het maken van je kraambedankjes..
    Ben erg benieuwd..:D

Deel Deze Pagina