@Emma Badder ze..!! Bedankt jij ook een fijne avond toegewenst.. @All Vanavond bij het afvegen een 1 cm groenachtige gelei iets verloren en ook heel dun..(leek net een groen snotje) De vk voor de zekerheid gebeld..en die zei dat het een schimmel infectie kan zijn of de slijmprop of een stukje ervan.. Dus ik hoop op dat laatste
pff, voel me echt een braadworst met grillstrepen als ik mezelf zo op de foto's terugzie Nouja, ik ga proberen het beste ervan te maken en het zo dan in mn album te zetten @Emma: Badderze en slaap lekker alvast @Dreamer: Waarschijnlijk heb je gelijk dat ik spijt zou krijgen als ik niks zou doen met foto's maken.. Het is alleen niet leuk om jezelf op foto's te zien en jezelf spuuglelijk te vinden maarja, ik verstop ze wel gewoon en bekijk ze dan over een jaar wel weer een keer @Mariss: Ik hoop dat t het laatste is!
oh marisss spannend joh...ben je er helemaal klaar voor als het gaat beginnen? bij een schimmel heb je toch meestal wel wat klachten zoals jeuk of opgezwollen lijkt me?
@Bos: echt super zo met een knalkleur! Ik heb nog nooit een wagenspanner gezien in de reiswieg trouwens @Mariss: ohh dat zou goed (een deel van de) slijmprop kunnen zijn idd! Nou dan komt mijn gok zeker niet uit he Heeft ze nog gezegd waar je vanaf nu op moet letten?
@kristel: foto in zwart/wit dan valt het al minder op...denk ook dat dreamer inderdaad gelijk heeft...dus blijven maken hoor die foto's en inderdaad gewoon wegstoppen anders, maar dan heb je ze wel voor het geval die kleine meid er ooit naar vraagt.
@oma: haha ik had hem ook eigenlijk gekocht voor in de maxi cosi maar daar hangt hij helemaal los in dus te groot..hier past hij wel goed in dus dan maar zo.... met dat ding erover is hij niet zo handig hoor maar staat wel vrolijk in de kamer zo haha
@Bos: je berichtje staat er ook hoor Boven het berichtje van Mariss. @Kristel: kan me voorstellen dat je niet blij wordt van de foto's als je het zo lelijk vindt. Voor mij persoonlijk maakt het niet uit als je straie hebt of niet. Je hoeft voor mij de foto's niet 'mooier' te maken dan ze zijn. Je bent zoals je bent en dat is mooi. Ik hoop dat je dat zelf (later) ook kan zien.
@Kristel Ja dat hoop ik ook.. Trek je niks aan van je striemen.. Je krijgt er iets moois voor terug.. Bij mij is het net een tijgervel haha..Heb het op mijn hele buik.. Ik ben benieuwd naar je buikfoto's..! @Bos Haha ja zeker spannend.. Wat mij betreft mag ze van mij komen.. Ben der klaar voor.. Heb alles al klaar enzo.. Ik heb wel een keer eerder schimmelinfectie gehad toen ik niet zwanger was..Maar toen had ik echt heel erg jeuk en het brandde heel erg..en witte korrelige afscheiding..Maar dat heb ik nou ook niet.. Maar ja we zien wel
voel echt af en toe een voet voorbij komen...vraag me echt af hoe het voelt als ik straks 40 weken ben zeg want het word alleen maar duidelijker allemaal en het is al zo duidelijk
@Marisss: spannend hoor. maar je kan de slijmprop toch ook verliezen zonder dat je al gaat bevallen of ben ik verkeerd ingelicht? ik had inderdaad vorige keer ook behoorlijk last met de schimmel dus kan me niet voorstellen dat dat het is hoor volgens mij moet je er dan zeker last van hebben.
@dreamer.. Haha ja I hope so! Ze heeft alleen gezegd dat ik het goed in de gaten moet houden Want als het wel een schimmeltje is dat ik dan meteen even naar de dokter moet voor medicijnen.. Maar verder heeft ze niks gezegt waarop ik nu moet letten.. Haha nee dat komt dan niet uit hihi..
oke dan heb ik het goed onthouden. ben nogal een zeef af en toe he 8) dan kun je het maar beter ff navragen hier
@Bos Ja het kan idd nog weken duren..Maar dat hoop ik niet hihi.. Volgens mij moet je dan meer verschijnselen hebben idd Maar dat heb ik niet gelukkig
@Dreamer: De hormonen zullen hier ook wel hun rol in spelen ben ik bang Waarschijnlijk zeg ik over 6 maanden 'joh, het valt toch wel mee?!' @Mariss: Natuurlijk krijg ik er iets moois voor terug Maar (daar kom ik weer ) er zijn zat vrouwen die nergens last van hebben en er net zo goed iets moois voor krijgen, dus ik vind dat een beetje een zinloze opmerking eerlijk gezegd.. Het is gewoon niet eerlijk @Bos: Mooie kinderwagen Wij wilden trouwens eerst ook de wagenspanner bij de kinderwagen doen, maar hier paste t juist niet op de kinderwagen en hebben we t op t autostoeltje gedaan.. @All: foto's staan in mn album...
Jeetje wat een toeter Kristel! Echt suuuuper Die foto van jou helemaal, daar zie je pas echt hoe groot je buik is nu. Dat vind ik echt een mooie foto, je straalt En je krijgt een punt nu he, ipv rond. Grappig om te zien hoe je buik elke keer veranderd.