Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @marisss: ja ik wil ook thuis bevallen

@kristel: zo buik gaat echt hard nu he. mooi hoor.
    oneerlijk he dat de ene heel veel striae krijgt en de ander niks of bijna niks...je kan er helaas weinig aan doen, maar goed daar schiet je niks mee op als je ze al hebt.

ga naar bed meiden tot morgen...(ff vriendlief aan kijken of hij mee het bed op schud nog en hopenlijk kruipt hij er gelijk bij...)

2. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @Kristel
    Ja daar heb je ook wel weer gelijk in..;) Het is ook niet eerlijk..
    Maar toch vind ik het bij jou echt meevallen..Mooie foto's hoor..:D
    Dat van mij is echt 100x erger..
    Maar ik denk ook maar zo..Ik heb al een vriend en die neemt me zoals ik ben..Met of zonder striemen haha..Ik hoef toch geen andere jongen meer te versieren ofzo..:p
    Tuurlijk ik baal der ook van hoor dat ik striemen heb..Maar ja je krijgt ze of je krijgt ze niet..:p

Ik vind echt dat je een super buik hebt.!! :D

3. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @Bos..
    Thuis bevallen dan ben je ook echt in een vertrouwelijke omgeving vind ik ..:p Je kan gewoon naakt naar de douche lopen..hihi

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Dreamer: Je maakt me verlegen zo :p
    Maar ja, mn buik wordt idd wat puntiger en hangt ook wat lager.. Zal wel komen doordat ze nu ingedaald is :)
    De doktersassistente dacht laatst al dat ik tegen de 40 weken aan zat omdat mn buik al zo laag zat volgens haar..

@Bos: Ach, ooit worden ze wel weer minder zichtbaar.. Ik kan het altijd nog met kleding bedekken voorlopig ;)
    Slaap lekker :)

@Mariss: Ik zou het raar vinden als het een schimmelinfectie zou zijn, daar zou je dan wel andere klachten bij hebben zoals jeuk of een branderig gevoel. Ik hoop dat het wat betekent en dat je snel mag bevallen :D
    Op mn zij valt het idd mee ja (in vergelijking met de rest van de striae ;)) Maar je hebt mn kont en benen nog niet gezien.. En die ga ik ook lekker niet laten zien.. Ik durf al niet eens meer naar t zwembad, zo erg is het ;)

@All: Pfft, voel me nu weer zo'n zeikerd he, dat ik loop te zeuren over die strepen.. (is niet de eerste keer dat ik dit doe ook :p)
    maar zo komt t echt over alsof t t einde van de wereld is.. Terwijl er hier genoeg echte problemen zijn..

Nouja, even van me afschrijven hoe ik erg ik t vind doet me wel goed en daarna kan ik er dan weer een paar weken tegeaan :p Dus bereid jullie maar vast voor, over 4/5 weken begin ik er weer over hoor ;)

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hee meiden ff snel een berichtje van mij want kruip m'n bed in.

@Kristel, kan me 't goed voorstellen hoor, 'k ben er als de dood voor omdat ik ook al een paar streepjes op m'n heupen en m'n borsten heb.
    Maar 'k vind je mooi zwanger :D
    @Debby, wat ben jij nog steeds slank, ondanks je zwangerschap! Wow! Is 't gelukt met 't rolgordijn?
    @Mariss, hopelijk laat de kleine niet al te lang op zich wachten.

'k Geloof dat ik toch nog wat moet gaan eten. Krijg steeds honger s avonds rond de tijd dat ik naar bed ga. Nu zo erg dat ik er vast niet van kan slapen.
    Moet 's avonds vaker plassen en 's morgensvroeg. Hoofdpijn begint ook elke dag even terug te komen. Tepels zijn auwie, hihi ja 'k ben zwanger! Als 't allemaal niet erger wordt, blijf ik voorlopig nog wel ff op mn roze wolk hangen!
    Vanmorgen moest ik ff naar de winkel, ben ook bij de babyplanet geweest. 3 truitjes en een broekje gekocht. O.a van noppies en mexx. Was afgeprijsd en 'k had zin om wat te kopen!
    Merk trouwens ook dat alles me wat meer energie kost. 'k Vind 't zo gek, ben nog maar net zwanger en m'n lijf reageert er al op. Maar geeft je dan ook lekker bevestiging.

Ik ga nu lekker slapen. tot morgen!

6. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @Kristel
    Ik weet het niet misschien dat er nog andere klachten kunnen komen?..Maar dat hoop ik niet..Mischien dat ik maandag voor de zekerheid toch maar even naar de dokter ga..Die kunnen me meer vertellen haha..
    Ik heb striemen op mijn borsten en beetje op mijn armen..
    Ik heb celluites op mijn benen en billen..:p hihi..
    Ik durf ook niet meer naar het zwembad te gaan..Maar dat durf ik al jaren niet hihi..Omdat ik van mezelf al dik ben..

Ik vind je geen zeikerd hoor..:p

7. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @Red
    Nee dat hoop ik idd ook niet hihi..

Ik weet niet of ik dit al heb gedaan maar
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!! :D
    Geniet ervan..

Leuk he om nu al kleertjes te kopen..Had ik ook zo erg hihi..
    Hoop voor je dat de kwaaltjes niet erger worden..

Welterusten meid!

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    #44268 Kristel86, 13 jun 2009
    Laatst bewerkt: 13 jun 2009
    @Red: Ik had toen ik een jaar of 12/13 was ook al een paar hele kleintjes gekregen aan de binnenkant van mn bovenbenen.. Dus ik heb er ook gewoon aanleg voor..
    Ik hoop voor je dat dat bij jou niet het geval is en het nu gewoon lekker wegblijft! Ik duim ervoor :D
    En ja, je bent lekker zwanger :D En dat je zo moe bent is helemaal niet raar hoor! Weet je wel wat er nu allemaal in je lichaam gebeurt? (vast wel ;))
    Doe lekker rustig aan en laat je verwennen door je man.
    Slaap lekker :)

@All: Ik ben er ook vandoor. Ga nog even dvdtje kijken (serie) en dan ook mn bedje opzoeken.
    Slaap lekker allemaal :)

9. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @Kristel
    Welterusten!!

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Wat is het rustig dit weekend zeg, is iedereen het kamertje klaarmaken ofso :p
    Het regent hier keihard en wilde net naar het strand gaan of gaan fietsen of in de tuin werken.
    Heb spontaan geen zin meer :p

11. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ kriss ik vind je buik prachtig en geloof me die strieen kunnen veel erger hihi ;) ben niet meer gegaan :D ik kies voor mezeluffff hihi :p

@ rihanne thanks girl ik doe me best ben gister lekekr uit eten geweest met me zus en een vriendin was echt toppie

nou ..pff ik weet de rest gewoon niet meer :(
    sorry ben super vergeetachtig

12. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hai meiden,

Ben weer terug van weggeweest, lekker weer in ons eigen huisje.
    Mn moeder heeft zo iets moois gemaakt voor de kleine.. Een rond speelkleed, wat je met touwtjes bij elkaar kan pakken met speelgoed en al erin en mee kan nemen naar visite! Heb een fotootje gemaakt, zal hem snel in mn fotoboek plaatsen.

Zelf heb ik van witte badstof een poesje gemaakt voor de baby, een knuffeltje.. Erg schattig geworden, voor in de box. Boxkleed ga ik ook zelf naaien dus komt helemaal goed.

Bij de outlet van miss etam nog een buikband gekocht, heel gezellig oranje roze en zwart en grijs, zit ook erg lekker (1,50 euro) en een positiebroek blauw met stoere zakken voor (2,95 euro) hi hi.. Dus das ook weer voor elkaar.

Het gaat iets beter met de misselijkheid, maar is nog steeds niet over.. Ik ben ietsje aangekomen door de patatjes en frikandel van gisteren dus hoef me niet reuze zorgen meer te maken..
    Mn bukkie groeit als een malle, echt heel leuk en ik voel de baarmoeder echt nog steeds omhoog komen en harder worden :D

Zijn hier nog hele belangrijke zaken aan de orde geweest? Korte samenvatting?

13. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ juffiie jeetje wat goed meid nou blijven aankomen he?!
    ennuh waar zit die outlet van miss etam want die hebben de laatste tijd leuke dingen !!!

samenvatting ik ben zo vergeetachtig als een malle
    maar kriss heeft een nieuwe buikfoto

bos heeft een kinderwagen .. uhm.. maris is wat slijm verloren... jeetje dit is echt een test... nou eerlijk ik weet het echt niet meer maar best veel!! whaha

14. Mecha

Mecha Niet meer actief

#44274 Mecha, 14 jun 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 jun 2009
    owwh ik ga me kleertjes er eens opzetten :D

15. goedemorgen,

Wel bijgelezen maar ff geen tijd om te reageren. Schoonvader is hier die moet ik ff helpe.
    Fijne dag vandaag.

(hier trouwens geen regen maar strakblauwe lucht en al lekker warm :D)

16. juffie2008

@ Mecha

Ik ben in Grootebroek geweest (noord holland noord), en vindt het zelf de prettigste outlet en de goedkoopste.

Je hebt er ook 1tje op Kanaleneiland in Utrecht (pokkezooi en erg duur!!!)

En in Schagen in een winkelcentrum heb je er ook eentje waar ik van weet.. Die is ook erg netjes en ruim.

Ik weet niet waar je woont en of dit te doen voor je is ;)

17. Mecha

Mecha Niet meer actief

ik woon in almere .. dus het is wel te doen utrecht is 3 kwartier maar volgens jou niet super whahah en noordholland .. tja amsterdam is 20 minuten dus misschien ook wel een optie ;)
    thanks

@ rihanne jeetje meid wat lekker hier is het grijs en bah koud :(
    veel plessier met je schoonvader

18. juffie2008

Zit er dan eentje in Amsterdam?
    Ja die outlet daar er wordt echt veel gegraaid en hij was duurder als die in Grootebroek.

Maar ik houd ook niet echt van outletshoppen, het moet gewoon een ruime en nette winkel zijn ;)

19. juffie2008

Oehhh nog 2 dagen en dan hebben we de sleutel van het nieuwe huis.. Stiekem toch nu wel een beetje zin in :D

20. Mecha

Mecha Niet meer actief

owwh spannend jeetje meid gefeliciteerd!!

ennuh nee maar amsterdam is noord holland.....

Deel Deze Pagina