Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    zo was ik ook nog even... gaan zo naar de kerk.

Alles nog goed hier? Jullie hebben je rustig gehouden! Hoef ik niet zoveel bij te lezen, dus scheelt weer!

'k Kan binnenkort denk ik wel achter een meegroeibh aan, merk wel dat daar wat begint te groeien ;) M'n borsten zijn trouwens steviger geworden, komt misschien omdat ze voller geworden zijn.

Onze laptop is nog stuk dus moet steeds naar boven voor de pc en dat doe ik dan weer wat minder snel.

'k Moet ook maar 's wat foto's gaan maken van de test en kleertjes enzo... hmm... schiet er steeds bij in.

We hadden gisteren een verjaardag, door t mooie weer zaten we buiten maar moest wel steeds m'n best doen om de rokers een beetje te ontwijken maar volgens mij heb ik 't wel subtiel gedaan ;)

2. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    hey meiden,

even snel egoberichtje hoor ;)

heb zonet aan de ctg gelegen..Ik werd vanmorgen wakker met 'harde buiken' maar nu met rugpijn en buikpijn erbij. Ik dacht ik ga es kijken hoe snel ze komen en ze kwamen om de 3 minuten en hielden ook wel even aan, dat was al drie kwartier zo.. dus ik dacht maar even bellen naar het ziekenhuis.

Ik kon beter even langs komen om te kijken of er wat aan de hand was. Dus ik een half uur met zon band op mn buik daar liggen;). Ik heb oefenweeen wss, het rommelt wat zei ze. De baarmoedermond was wat zacht en niet echt potdicht meer maar niks ergs ofzo.. Dus nu moet ik rusten en als het erger word weer even bellen en dan kon ik weeenremmers krijgen.

Maar alles is verder gewoon goed dus..ik doe nu gewoon lekker rustig en dan moet het goed komen :)

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Emma: zijn het geen indalingsweëen zoals Kristel dan?
    Lijkt me wel eng hoor als je nu al weëen hebt!
    Doe maar heel rustig aan dan als je bmm al aan het verweken is.
    Je wilt echt niet nu al bevallen.
    Dus lig en doe niks! That's an order! :p

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Heyhey :)

@Emma: Zo, dat is echt wel schrikken zeg! Doe idd maar goed rustig aan. (wat dus inhoudt dat je ook niet meer gaat sporten ed wat je nu nog heel vaak doet ;))

@De rest: ben jullie verhaaltjes alweer kwijt, ben er ff niet bij met mn hoofd vandaag :(

5. @ emma wat schrikken zeg. Houdt je je beebje nog een paar weekjes binnen...

@ all wat een rust hier

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    heej meiden,

alles goed hier? Ik heb ff een paar blz teruggelezen, maar ben zowat alles alweer vergeten. Sorry..

Emma, doe maar rustig aan hoor meid!

Ik ga ff FF uitvogelen denk ik. Dan kunnen jullie meekijken naar mijn tempkaarten en er miss iets zinnigs over zeggen haha

xx

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @emma; jee dat is schrikken...rustig aan he...

@ryanne: was het bij jouw mooi weer? nou hier al de hele dag regen alleen vanochtend heel vroeg was het een beetje mooi weer maar nu regen, regen, reegn...

hoe is het met de rest.

wij vanochtend ff bij schoonouders geweest. daarna kwamen mijn pa en ma bij de wagen kijken. heb mijn vader gelijk gestrikt voor vrijdag middag dag gaan we het kamertje in elkaar zetten. heb nog wat kleertjes gestreken, vriendlief heeft huis gestofzuigd en heb lekker cake in de oven staan. strakkies komen mijn schoonzus en zwager en gaan we lekker uit eten (ik hoop dat hun ook zin hebben in pannenkoeken want daar heb ik wel trek in)

@gaby: heb je het nog met je vriend over gehad dat hij meer in huis moet doen of is het er niet meer van gekomen.

@red: af en toe een keer in de rook zitten kan niet zo heel veel kwaad hoor...kun je het een beetje geheim houden voor de rest?

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hoe kom ik aan die link van FF zodat jullie naar mijn tempkaart kunnen? Want ik neem aan dat dat niet de link uit de adresbalk is.... *voelt zich blond..*

9. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ bos, fijn dat je hulp krijgt bij het kamertje in elkaar zetten. Mmm pannenkoeken!! Daar krijg ik nu ook zin in, maar we hebben geen melk in huis volgens mij...

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @nen: geen idee sorry geen verstand van *moet ik me nu ook blond voelen haha*

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    *Bos geeft een pak melk aan nen*

ja mijn pa is nogal handig in dat soort dingen...en anders moet ik wachten tot zaterdag (vriendlief is dan thuis) maar dan wil ik schoonmaken en inruimen haha...

12. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Haha nee natuurlijk niet. Tis best een lastig programma vind ik om mee te beginnen. Moet het maar eens goed gaan uitvogelen waar alles voor staat..

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ja snap wel dat je het kamertje in elkaar wilt hebben:)

14. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    wat is het rustig hier!

15. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hey meiden,

Hoe is het hier allemaal?

@emma, rustig aan hoor meis!
    Veel liggen en rust houden!
    Klinkt echt eng om nu al oefenweeen te krijgen, lijkt me niet goed!

@bos lekker uit eten, heerlijk altijd!
    Wij zijn ook lekker gister geweest!

@nen sorry kan je niet helpen met de link voor FF
    Wij hebben altijd pannenkoekenmix die je met water aan kan maken, omdat ik ook vaak geen melk in huis heb
    Dus misschien een idee voortaan voor je!

@ryanne, lekker dat het bij jullie lekker weer is, hier is het heel de dag al grijs en grauw en voornamelijk alleeen maar aan het regen helaas

Hier verder rustig weekend, gister lekker uiteten geweest en naar de bioscoop lekker relaxed avondje dus
    Vandaag ookniet veel gedaan, lekker uitgeslapen en klein beetje aan de babykamer gedaan

Had gister weer erg last van harde buiken dus maar voorgenomen weinig te doen
    De kleine is ook erg rustig de laatste paar dagen, dus ben bang dat hij al die harde buiken ook niet fijn vind

16. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Tnx voor de tip sterretje! Vervelend dat je weer harde buiken had zeg.. Hoe is je gesprek met de bedrijfsarts gegaan?

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @nen: ja he het is het hele weekend al zo rustig

@he sterretje. welke film ben je geweest...wat voor kleuren gebruiken jullie in de babykamer? lijkt me erg vervelend al die harde buiken gelukkig nog geen last van *bos klopt ff af op hout* kleine krijgt ook minder ruimte he als jij een harde buik hebt dus kan me voorstellen dat tie dat niet leuk vind inderdaad. doe jij ook maar rustig aan want als je heel vaak harde buiken krijgt kun je de bevalling opwekken he

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @nen ja handig he zag het een keer in de winkel en nooit geen andere meer genomen!
    Heb as woensdag pas me gesprek dus morgen nog een dag werken en dan maar kijken wat er verder afgesproken gaan worden

@bos We zijn naar de nieuwe van terminator geweest, ik vond het wel een goede film, toch wel weer heel anders dan de vorige
    Wij gaan het in oranje doen, ben erg benieuwd, waarschijnlijk kunnen we morgen eindelijk de verf gaan halen *ster is helemaal blij *
    Mmm vandaar dat tie zo rustig is, het lijkt echt wel erger te worden de laatste week
    Heb voor de zekerheid de laatste dagen steeds ff me angelsound weer gebruikt, vind het toch wel een beetje eng
    Ga echt heel rusitg aan doen en woensdag echt op me strepen staan dat ik het zo niet volhoud, want ben echt heel erg bang dat er iets fout kan gaan nog met die kleine nu

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    goed van je ..jij en de kleine zijn nu het belangrijkst

leuk he als je de verf mag halen.

ik ga ff tv kijken

20. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Ja heerlijk kan niet wachten tot het kamertje nu klaar is hoor!
    Nu gaat het snel als het goed is haha

Fijne dag dan verder meis!

Deel Deze Pagina