Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Dank je voor je dansje Kristel :) Wel handig he een douchegordijn. Wij hebben ook 2 deuren en die zijn ook zo slecht schoon te houden. Zeker omdat de oude bewoners de badkamer echt achterstallig hebben onderhouden. De kalkaanslag is niet meer van de deuren af te krijgen

Ik ga ff lekker bankhangen! Ben er morgenochtend denk ik wel redelijk op tijd.

Fijne avond allemaal!

liefs

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee ook nog ff een berichtje van mij... wij kruipen straks lekker vroeg op bed.

@Emma, wow dat is schrikken! Rustig aan he!
    @Bos, 'k weet wel dat een keertje geen kwaad kan maar wil 't me gelijk goed aanwennen. Manlief probeert er rekening mee te houden, en is aan't afbouwen ;) Zodra de familie op de hoogte is, laat ik ze 't ook wel weten dat ik niet wil dat er in m'n buurt gerookt word aangezien 't allemaal flinke kettingrokers zijn en continu achter elkaar doorroken.
    'k Ga er tenminste vanuit dat ze er niet vanuit zichzelf rekening mee houden.
    @Nen, hopelijk heb je snel je ei!
    @Sammie, klussen jij! Haha, maarre super zeg!

Hihi moet zo lachen, manlief wil een kinderwagen kopen. Hij kan niet wachten!

Wie zij dat gisteren, dat er in september weer allemaal kortingen zijn? Anders kopen we 'm dan.
    Binnenkort gaan we alvast even rondneuzen.

Wat is 't verschil tussen een 3- en een 4-wieler?

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Mumtobe, balen zeg dat je weer migraine hebt!
    @Kristel, wij hebben ook een schuifdeurtje en ik krijg het idd ook niet meer schoon. Hmm... ook maar 's overwegen om een douchegordijn aan te schaffen.

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: in September zijn er idd de Mamamazzeldagen bij prenatal en dan hebben andere winkels ook flinke kortingen ivm concurentie) dus ik zou zeggen, nu lekker kijken wat jullie willen en dan bestellen :D

wat het verschil is tussen een 3 en een 4 wieler moet je zelf uitvinden denk ik... de 1 vind 3 wielen fijner de ander 4, ik vind zelf een 4 wieler fijner omdat die minder kans heeft om te kantelen (nu zijn de 3wielers van tegenwoordig een stuk stabieler) onze wagen moet ook over ruig terrein kunnen zoals: gras, modder, los zand etc (op concours) vandaar dat ik voor een 4 wieler heb gekozen, t is ook maar net wat je ermee wil doen...

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    tja opzich geen rare dingen ;) Maarre t moet wel een wagen zijn die gemakkelijk en soepel te besturen is, aangezien de hond er ook regelmatig uit moet en we gaan wandelen enzo.

we proberen wel even wat uit.

't zou ook handig zijn als ie niet al te groot is, ingeklapt, aangezien onze auto niet zo groot is.
    M'n man z'n cuore proberen we voor die tijd nog in te ruilen voor wat groters.

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: als jullie graag de bossen ingaan met de hond of het strand op ofzo dan zou ik daar zeker rekening mee houden...

idd even lekker alles uitproberen :D

7. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @mum, vervelend die migraine :(.
    Wist je trouwens dat ze bij hans en taxtiel veel neutrale kleertjes hebben? was er gister, vond ze heel leuk.

@Mariss, misschien komt het wel heel dichtbij nu !

@debby, gelukt met de gordijntjes? heb jij de babywas al gedaan?

@Kristel, lief van Kimo! leuk zeker nu je de kleertjes allemaal netjes kunt ophangen :). Kijk je ook elke avond even in het kamertje nu? doe ik wel, even wegdromen :)

@Red, snap dat je niet in de rook wil zitten! Is ook echt niet goed voor jou en je kindje
    verschil tussen drie- vier wieler? de een heeft drie wielen en de ander 4 wielen :p haha flauw he. Mn zus had een driewieler eerst en vond hem heel onhandig, nu heeft ze een 4 wieler en die bevalt veel beter..

Ik heb net lekker buiten gegeten, Vriend had gekookt :). Hij heeft last van nesteldrang geloof ik ineens:D heeft net een lijstje gemaakt wat allemaal nog moet gebeuren, dat wil ie van de week gaan doen. En nu is ie de vriezer aan het ontdooien haha. Misschien toch beetje geschrokken van vanmorgen.
    De harde buiken komen niet meer regelmatig gelukkig ! Nu alleen als ik opsta, stukje loop ofzo en verder af en toe. Ik heb morgen rijles, denk dat ik die maar afbel.

Jullie plannen voor morgen?

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: ik zou idd de rijles maar afbellen, gezondheid van jezelf en je kindje gaat nu even voor...

plannen voor morgen: Werken, helaas...

9. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @Mum..
    Ja vind het erg spannend..Nee er is jammer genoeg niks spannends gebeurt..Mischien komt dat snel hihi

@Emma..
    Ik hoop het haha..Maar men gevoel zegt dat het niet lang meer kan duren..Maar ja zie je maar net dat ik tot 42 weken doorloop haha..
    Hoe gaat het met jou? nog last van oefenweeën gehad?

Uhm mijn plannen voor morgen is weer naar de verloskundige en denk dat ik toch ook maar even de dokter bel..
    Verder schoonmaken en opruimen in huis..Last van nesteldrang geloof ik..;)

Sorry ben de meeste verhalen alweer kwijt..:(

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Ja k kom regelmatig bij de hans textiel,
    heb daar ook al een hop vandaan, vind het op t moment een beetje
    tegenvallen (maar dat kan ook omdat ik het merendeel al heb haha)

@ Mariss: ben benieuwd hihi :D

11. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @Mum..
    Ja ik ook hoor..:p
    Heb trouwens weer een nieuwe buikfoto in mijn album staan..
    Vandaag gemaakt met 37 weken..:D

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mariss: Wow jouw buikkie is gewoon nog meer gegroeid :D
    ik zie wel dat je buikkie al lager zit door het indalen...
    hoop dat je je meissie snel in je handen hebt meid...

13. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @Mum..
    Zie je echt dat ie weer gegroeit is? Ik zie geen verschil met 2 weken terug hihi..
    Ja mijn buik zit wel lager idd..:D

Ik heb sinds vanavond nu wel een beetje last van menstruatie krampen? (Onder in mijn buik) Of komt het door het indalen?
    Ik weet het niet omdat ik dit nog nooit heb meegemaakt..

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mariss: Menstruatiekrampen schijnen weeen te zijn maar wat voor weeen... haha dat moet je mij ook niet vragen :p

15. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    hoi meiden,
    heb nog niet echt terug gelezen.. kan iemand mij ff updaten want anders is het echt te veel trg lezen
    parijs was echt geweldig :D we hebben schitterend weer gehad en heeeel veel gelopen kon echt niet meer lopen gister en mijn bekken deden echt zeer.
    maar ja je moet er wat voor over hebben. het was echt over de 30 graden. super dus.

ook kwamen kennisen vandaag naar mijn ouders uit utrecht om helemaal speciaal de wieg te komen brengen voor mij :D dus ook echt super leuk om die nu in de slaap kamer te hebben.
    is de wieg waar mijn beste vriendin en haar broers in hebben gelegen en mijn broertje. dus nou komt onze kleine er ook in te liggen.
    verder alles goed hier, heb het gevoel alsof mijn buik in 3 weken echt super gegroeid is. zal morgen even een nieuwe buikfoto maken.
    nou ga ik lekker op de bank hangen en tv kijken

tot morgen

16. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @Mum..
    Denk dat het indalingsweeën zijn hihi..
    Geloof dat je weeën voelt over je hele buik..
    Maar ja we will see..;)

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Welcome back :D Super dat het zo geweldig was, en jullie hebben beter weer gehad als wij :p
    ben benieuwd naar je buikfoto :D
    morgen is de sluier van de wieg bij ons klaar, dan kan ik ook eindelijk de wieg bij ons op de slaapkamer gaan zetten...

@ Mariss: Nou succes voor de nacht... :p

Slaap lekker allemaal ik ben er ook vandoor...

doei doei

18. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @Mum
    Haha ja dank je wel..Hou jullie wel op de hoogte..:D
    Maar denk eerlijk gezegt dat er niks gebeurt hoor..

Welterusten!

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Kim: Welcome back! Ben benieuwd naar je buikfoto :)
    Mooi dat het zo leuk was in Parijs en dat jullie zulk goed weer hadden! Heb je er toch goed aan gedaan om t een weekje te verzetten he :)

@Mariss: Ik denk dat t van t indalen is. Ik heb dat namelijk ook steeds en alleen maar onderin mn buik, net onder waar je broekrand zit zeg maar en dan de hele onderkant. Snap je wat ik bedoel?
    Mooie buik trouwens! Echt wel groot issie :D

@All: Zo, ik heb het gehad voor vandaag.. Heb alle was weggewerkt en gestreken, de keuken schoongemaakt, op Yentle's kamertje de kasten ingeruimd en de inloopkast bij haar nog een beeje opgeruimd voor zover t lukte.. Nu ga ik lekker onder de douche staan (en natuurlijk uitproberen hoe t is met douchegordijn :p) en dan mn bedje opzoeken!

Slaap lekker allemaal!

20. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @kristel
    Ja precies bij de broeksrand idd..en de hele onderkant..
    Denk ook dat het indalingsweeën waren want ik heb nou minder krampen..
    Dank je!
    Ja groot he haha..Men buik zit nu ook echt in de weg..

Haha dus je hebt het maar druk gehad vandaag..:p
    Welterusten..

Deel Deze Pagina