@ emma, tis ff afwachten. Ik denk dat hij wel uiterlijk dit weekend zal springen, want kan me niet voorstellen dat ie nog zo lang op zich laat wachten als ik nu die spanning al voel. Mijn vriend moet zaterdag weg inderdaad. Voor drie weken Ze vertrekken zaterdagnacht met een bus naar Eindhoven, maar de jongens moeten er zaterdagmiddag al zijn (op de kazerne) omdat ze bang zijn dat er jongens zijn die het vergeten/zich verslapen. Bah, ik kijk er tegenop dat hij 3 weken weg gaat. Hou gewoon van hem in de buurt en ik heb een hekel aan alleen slapen. En straks moet hij nota bene 4.5 maand weg :S
Pff ik zit al een uur op school te niksen... MOet maar eens wat gaan doen. Eerst ff bakje koffie halen en dan kan ik er weer tegenaan!
Humz... gisteravond was de test dik positief, vanochtend al bijna negatief, en nu weer dik positief...
@nen, snap dat je ertegen op ziet..het is ook niet leuk zo lang alleen..eerst die drie weken maar, probeer nog maar niet teveel aan de uitzending te denken. Eerst nog lekker een zomer samen! jammer dat ie smiddags al heen moet..kan er geen uitzondering gemaakt worden voor hem? dat ie wat later op de kazerne is? succes nog op school, lange dag? @sammie, wat vreemd zeg! Ik ben klaar, heb de wasmachine ook aangezet, vriend had de was al naar beneden getild.. zo maar weer even geboortekaartjes zoeken... zo moeilijk.
hmm ik kan er helaas niet bij helpen, weet niets van die dingen af... Heb je al eens op de forums nagelezen of andere dit ook wel eens hebben? Goeiemorgen trouwens!!! Nog 1 dag en we hebben de sleutel van het nieuwe huis (woensdag) Ohja voor de nieuwsgierigen ik ga pas weer donderdag werken heb ik met manlief besloten en vrijdag een halve dag
@ sam, wat gek! Ik zou niet weten of je ei nu is geweest.. Je temp ging wel omhoog toch? @ emma, ja je hebt gelijk Straks eerst nog lekker samen op vakantie! @ juffie, hopelijk gaat het goed met werken! Hoe voel je je nu?
@ emma, heb inderdaad een lange dag vandaag. MOet nu ff wat dingetjes doen op school en straks werken van 14:30 tot 21.. Heb dan eerst gelijk voortgangsgesprek op mn werk. Vind het wel spannend! Ik werk niet meer zo hard namelijk de laatste tijd, omdat ik zo moe ben van school.. Heb afgelopen week een verlofaanvraag ingediend voor volgende week en de week erop, maar ik hoor er maar niks van. Bah!! En ik moet anders voor 17u mijn beschikbaarheid insturen... Stomme @#$#$^$% daar ook
Goedzo Juffie... Eerst aan jezelf en de kleine denken hoor! @ Nen: T lijkt me ook enorm moeilijk. Geniet nog van de tijd die jullie wel samen hebben. @ Bos: Ik heb onverwachts de koelkast schoongemaakt. hahaha Zo koffie is weer op! Boekhouder gebeld ivm belastingaanslag... Kreeg namelijk een bief van de belasting dat ik 3040,- moest betalen. Dus daar moet hij even naar kijken want dat klopt van geen kanten. Nu weer aan de slag! Op naar de badkamer! Goed idee Bos! Die van mij ziet er ook niet uit!
Ik heb net mn collega effe gemaild. Vrijdag hebben we een teamuitje, maar ik weet niet of ik meega of meekan.. Wil eerst weten wat en hoelang we iets gaan doen voordat ik de knoop doorhak. Ik ga niet een tank bezine er door heen gooien en en dan weer na een half uur terug..
Hai meiden, Dit is het speelkleed wat mn moeder voor me gemaakt heeft. Als je de touwen vast pakt, dan kun je hem als een tas meenemen met speelgoed erin.. Cool he? Ook het dekbedje voor het ledikantje is bijna klaar..
zo kamer is gedweild en kleding kast is schoon en opgeruimd.. dat was ff nodig zeg haha. in die anderhalf jaar tijd dat we hier wonen nog nooit een doek door de kast gehaald *bos schaamt zich diep* @debby: haha goed idee he badkamer doen. vind het altijd zo'n stom en ondankbaar werk, maar moet wel gebeuren @sammie: wat vreemd van je ovulatietesten. je hebt wel vaker twee eisprongen gehad toch? of had je bij de eerste heel veel gedronken (of maakt dat niet uit?) @nen: vervelend zeg dat hij zo lang weg moet...hopenlijk komt je ei op tijd en hebben jullie genoeg tijd om te klussen... @emma: oh zon al weer weg. dus ik hoef niet in de auto te stappen...mmm nog maar bakkie koffie dan? en wil iemand er een stukkie cake bij *zelf gemaakt gister* @juffie: nog overgegeven van het weekend of gaat het wat beter? goed dat je aan jezelf denk en thuis blijft hoor als het niet gaat... @red: hebben jullie de belasting papieren pas laat ingevuld dan. wij hebben het namelijk al lang binnen...
@juffie: dat is handig zeg zo heb je altijd speelgoed bij je en een kleed...handig gedaan van die ma van jouw...
goeiemorgen, wat zijn jullie allemaal actief zeg, hier komt er echt niks uit mijn handen en moet toch echt wat gaan ondernemen wat betreft het huis. wie geeft mij een schop onder mijn kont??? ik heb trouwens echt spierpijn in mijn onderbenen en voetjes doen ook echt pijn. @kristel zo jij bent ijverig geweest gisteren. buikfoto komt vanmiddag @gaby het was echt geweldig en hebben echt genoten. werkse vandaag @debby oh leuk de apenheul, hopelijk is het mooi weer morge @red dat is minder zo ver weg. @bos heb je daar wat voor om van de bank af te komen en aan het werk te gaan ik kan mezelf er neit toe zetten om van alles te gaan doen. pfff wat leuk dat je zo goed z'n voetje voelt. als het maar geen pijn gaat doen he ik dacht in het begin ook dat ik de 20ste zou bevallen, is ook de sterfdag van mijn overgrootoma van vorig jaar. maar hoop nu toch 2 of 3 weekjes eerder. alleen is mijn vader de 12e jarig. wil het liefst nu weten wanneer ik beval haha.. ben benieuwd wie van ons 2 het eerst bevalt @ukkie oh lekker bijna op vakantie, waar gingen jullie ookal weer naar toe. ik heb ook de placenta voor liggen maar voel hem niet minder goed.. wel leuk dat je haar nu beter gaat voelen. @nen good morning. was idd blij da tik het een weekend had verzet wat vervelend dat je vriend 3 weken weg moet hopelijk vliegt de tijd een beetje voorbij @emma jeetje klinkt toch wel erg, zou maar rustig aan doen hoor. en hopelijk komt het niet meer trg we zijn niet de eifeltoren in geweest omdat ik niet met de trap kon (was gewoon echt te zwaar) en de lift stond echt een super lange rij en daar sta ik niet graag in 2 uur midden in de zon.. dus dat hebben we maar gelaten. er onder staan was ook leuk hoor @juffie oh lekker bijna jullie nieuwe huisje in leuk kleed zeg en kanp hoor dat je moeder dat zelf maakt.
@kim: *bos geeft voorzichtig een schop onder je kont*. niet te veel doen hoor als je spierpijn hebt..is helemaal niet fijn...lekker lui dagje is ook wel een keer goed...je hebt van het weekend al genoeg inspanning gedaan en je moet om je bekken denken. ben ook beniewd wie van ons eerst gaat bevallen. hadden jullie de naam al of nog niet. nee voetje doet geen pijn. hij ging net wel iets draaien richting mijn ribben met zijn voet maar is daarna weer gestopt met schoppen.
goedemorgen, het hele weeknd rustig en gister zoveel bijgekletst. Was wel ff bezig met bijlezen. @ foto's zie weer mooie foto's voorbij komen zeg. Ga zo een buikfoto maken, is alweer een tijdje geleden @ Kim wat fijn dat jullie zo'n heerlijk weekend gehad hebben. Ga je vanavond mee yoga'en? @ mum ja voetbal normaal zelf ook dus het kriebelt wel als je dan @ bos je bent goed bezig zeg. Hier mag ook wel weer wta gebeuren maar heb z'weinig zin :s @ sammie weet het ook niet van je testen maar zou straks nog eens klussen voor de zekerheid en dan is het afwachten. Wel spannend... @ Juffie mooi kleed heeft je moeder gemaakt zeg. Dit weekend hebben we de Wii weer eens uitgehaald en ons daarmee bezig gehouden. Verder niet veel gedaan maar is ook eens lekker. Zo maar eens douchen en wat boodschappen doen. We hebben van mijn vader voor onze verjaardag een stedentrip gekregen. Denk dat we op het najaar hier gebruik van gaan maken maar zou nog even niet weten waarheen. Iemand tips (niet londen of parijs ofzo daar zijn we al vaker geweest)
Hey meiden! Wat een 'discussies' hier over wie alleen nog maar dit/dat gedaan heeft Nou, ik heb nog helemaal niks gedaan! Alleen mn bed uitgekomen, ik heb dus lekker uitgeslapen @Sam: Sinds ik nu zwanger ben vertrouw ik ovutesten voor geen meter meer eerlijk gezegd.. Ik had namelijk die ronde op dag 12 mn ei gehad, had toen de dag erna namelijk een tempstijging. Maar ovutesten werden pas op dag 14 en 15 positief! Maar mn ei is toch écht op dag 12 al geweest, dat is toen ook zo uit de meting gekomen van hoe lang ik zwanger was al. Dus vertrouw maar op je temp @De rest: Ik ga zometeen proberen nog een keer terug te lezen en alles te onthouden