Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

jeetje ineens zijn er wel heel veel meiden 30 weken zwanger he? En daarna is het dan tot november december weer een beetje rustig?
    Ik hoop dat het jullie de laatste weken goed af gaat, beetje energie nog hebben, met die buiken.
    Kunnen jullie nog wel lekker liggen in bed of gaat dat al lastiger?

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @kristel: ik zou willen dat ik uit had geslapen vanochtend. er stond een auto met het alarm aan (heeeel lang) dus ik was er om half acht al uit...had ook liever uitgeslapen dan al dat schoonmaken maar ja...

@juffie: liggen gaat nog prima hoor...moet soms alleen ff omdraaien omdat hij precies in de zij schopt waar ik dan op lig en dat is niet zo lekker maar verder ligt mijn bed nog heerlijk:D

*bos geeft ryanne een stuk cake*

@ryanne: barcelona ben je daar wel eens geweest?

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik hoorde laatst op de radio dat zowel de man als de vrouw in de winter vruchtbaarder zijn als in de zomer...raar het dat het weer zelfs daar invloed op heeft...

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Juffie: Leuk speelkleed zeg, echt handig! :)
    Slapen gaat hier kortgezegd kut ;)
    Ik heb pijn in mn rug en bekken steeds en met draaien gaat mn buik niet mee vanzelf, dus die moet ik echt meenemen met mn handen :p En ik kan nog maar op 2 manieren liggen terwijl ik van mezelf echt een draaikont ben in bed ;)

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    en hebben jullie dat verhaal gehoord van die vrouw die het vliegtuig had gemist (die franse) die neergestord is laatst. is ze aan de dood ontsnapt omdat ze hem gemist heeft verongelukt ze twee dagen later in de auto...lijkt wel final destanation (of hoe heet die film ook alweer)

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Juffie wat een mooi speelkleed zeg!

Oeh jakkes bos, doe maar geen final destination!

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Bos: Dat zou heel goed kunnen ;) Even een stomme vergelijking, maar dat was bij een bepaald soort hamster die ik gehad heb ook. Die kregen alleen maar 's winters nestjes.. (hamster is maar 3 weken zwanger ;))

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @kristel: gaat slapen met een voedingskussen niet beter. schijnt wel te helpen voor je bekken enzo...

9. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Laat het maar gauw winter worden dan!

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @nen: haha ja inderdaad...hoe meer kans hoe beter he (alhoewel het nu nog geen 30 graden is dus dat scheelt weer)

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Weet iemand een leuke mop? Ik voel me een beetje depri (weet ook niet waarom eigenlijk)

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Bos: Met een voedingskussen kan ik niet slapen... Ik gebruik gewoon een groot kussen tussen mn knieën en een kleintje onder mn buik (ik lig op mn zij he). Heeft in principe dezelfde werking als een voedingskussen, maar zonder het geklungel ;)

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Nen: Pfft... ik ben hier heel slecht in :p

Waarom loopt Pietje altijd op zn tenen langs t medicijnkastje?

Hij wil de slaappillen niet wakker maken....

Flauw! :p

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @nen: zitten twee secetaresses naast elkaar zegt de ene tegen de ander er zit iets in je haar en het lijkt op sperma
    zegt de andere, oh dat zou best kunnen, ik hoef toch zeker niet alles te slikken van mijn baas...

@kristel: ja dat kan ook inderdaad. en ligt dat wel beter. ik heb laatst ook een aantal keer met een kussentje onder mijn arm geslapen (voor mijn schouder) maar was dat ding altijd halverwege de nacht kwijt haha dan lag hij op de grond ofzo...

15. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hahahah jullie hebben me wel aan het lachen gekregen!!

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @nen: gelukkig

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Bos: Gewoon mee doorgaan dan als het wel fijner ligt. Na een tijdje wen je eraan en dan raak je m niet meer kwijt :)
    Ik was in t begin ook steeds mn kussens kwijt als ik wakker werd, maar nu neem ik ze allebei in mn slaap mee als ik anders ga liggen..

18. @ bos ja zijn we ook l geweest.
    Misschien eens praag ofzo? Iets heel anders als waar je normaal aan denkt

19. wat een flauwe mopjes zeg haha

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @kristel: ja het hielp niet met kussen dus ben er maar mee gestopt...

@ryanne: praag willen wij ook nog keer heen (vriendlief is wel eens geweest) schijnt leuk te zijn (moet je wel mooi weer hebben) en is niet eens zo duur volgens mij

Deel Deze Pagina