k ga eens googlen wat er overal te doen is Ik heb ook een schop nodig want heb nog niet veel nuttige dingen gedaan vandaag. En nog steeds niet gedoucht :s
owja heb 2 nieuwe buikfoto's die met die grijze broek is van vandaag en die met die witte twee weken terug. Krijg ze niet andersom in mn album
@ryanne; zie wel verschil hoor...mooie buik... ik zal mijn zwangerschapsdagboek er weer eens bij gaan halen en mijn buikomtrek meten en op de weegschaal gaan staan...
@Ryanne: mooie buik zeg! Echt mooi rond En jij bent ook al verzot op joggingbroeken zo te zien (weet even niet hoe ik ze anders moet noemen ).
Jij hebt echt een prachtige buik ryanne! *dat wil ik ook!* Wie weet trouwens hoe het met Agneta gaat? Ik heb haar al een tijdje niet gezien hier...
@bos ga zometeen toch maar wat doen hihi we zullen zien he wie als eerste gaat bevallen, heb je het gevoel dat je eerder gaat bevallen? ik al vanaf het begin en zou het ook helemaal niet erg vinden vanwege mijn bekken. ik heb dat rouwens soms ook dat tie net onder mijn ribben zit, maar doet gelukkig geen pijn. we hebben de naam ja ben heel blij dat hij nu eindelijk vast staat en jullie? jeetje wat een vehaal van die vrouw is dat echt gebeurd? als dat andwere waar zou zijn van dat in de winter vruchtbaarder dan zouden er toch meer kinderen worden geboren in de zomer.. of niet @ryanne hoi hoi ja ik wil wel gewoon mee naar yoga. wie rijd er? ik ben trouwens mijn haarclip vorige week bij j in haar auto vergeten, als je haar nog spreekt zou je dan willen vragen of ze die ff eruit pakt. heb jij een leuk weekend gehad? leuk een stedentripje gaat de kleine dan ook mee ?? knokke is ook heel erg leuk. ligt aan de belgische kust. en rome/venetie of florance ook maar dat is zeker iets te ver he?? @juffie het gaat idd opeens hard met ons alle.. nu eerst marris en ryanne en dan debby en kristel n dan bos en ik zelf dan stephanie en emma... dan gaat het opeens echt snel ben echt zo benieuwd naar alle kleintjes ik ga trouwens de echo afzeggen vind het toch veel geld en wil niet weer teleurgesteld worden omdat het de afgelopen 2 keer ook niks was. we hebben dan wel een paar foto's maar dat was echt dat moment en niet meer dus ga gewoon afwachten totdat de kleine zich gaat melden.
@nen die had gister toch een bericht achtergelaten dat alles goed ign en dat ze zaterdag om 5 uur vertorkken op vakantie.. oh en dat ze de kleine nu eindelijk wat beter ging voelen. verder weet ik het niet meer
@ kim, dat was ukkie toch die zaterdag gaat vliegen ofzo? Of haal ik nu vanalles door elkaar? Heb gisteren ook niet bijgelezen toen ik ging meekletsen.
@Met agneta gaat het goed. ze zijn druk bezig om in huis alles af te krijgen voor dat de kleine er is (schilderen enzo) leon heeft de kleine ook al gevoeld en met werken gaat het ook wel redelijk. ze heeft wel wat last van haar bekken tijdens het werk maar ze hoopt het vol te houden tot vier weken voor de bevalling. (ze heeft nog wel 3 weken vakantie tussen door)
@kim: ja dat is echt gebeurd (zulke dingen verzin ik namelijk niet hoor 8)) hou je de naam nog even als verrassing voor ons of mogen wij het ook weten? bij ons staat de naam zo goed als vast...(of we moeten nog iets leukers tegen komen) dat was inderdaadt ukkie die een bericht had achtergelaten dat ze op vakantie ging. agneta is net (nou ja paar weken) terug uit de dominicaanse venetie klinkt ook leuk zeg... ben ff naar de hema...
@ kristel 2 weken terug nog niet maar nu volgens mij wel. Donderdag moet ik naar de vk dan hoor ik het @ kim mag wel 'ver weg' zijn. Kleine gaat dan logeren bij opa. Italie ben ik overal al geweest dus is ook niet echt een optie. Boedapest ofzo?
@Kim: kan me voorstellen dat je de echo wilt afzeggen.. Wij hebben ook best spijt van de laatste echo. We vonden het de 100 euro echt niet waard deze keer. @Ryanne: Nou ik hoop voor je dat ze nu wel ingedaald is! Als ik op je buik zou afgaan zou ik zelf zeggen van niet, je buik zit namelijk nog vrij hoog.. Maar ik hoop dat ik t verkeerd heb
@bos wel erg hoor dat je dan alsnog verongelukt he.. pff meot je toch niet aan denken. @ryanne ja venetie is echt prachtig, ik ben er ooit met mijn ouders geweest maar het was toen zo droog en warm dat ik het gevoel had dat je met je ziel onder je armen loopt. denk dat frank en ik venetie of rome doen als volgende stedentrip mijn ouders zijn een paar jaar geleden naar praag geweest en hebben het super gehad toen. en is wenen niks?? waarom ben ik zo moe.. pfff wil eigenlijk gewoon de hele middag slapen.