@nen, zo idd lang dagje! hopelijk hoor je het van te voren nog.. anders even bellen? balen dat je derpi bent, kan heel goed van de clomid komen hoor. @debby, je mag hopen dat dat niet klopt nee! wat een bedrag zeg om even op te hoesten anders. Hier is de badkamer net gedaan gister door mark, ik vind het altijd leuk werk lekker fris is het dan weer. @Juffie leuk speelkleed! en heel handig Idd veel rond de 30 weken nu ja.. ik voel me nog prima afgezien van de oefenweeen. Buik is niet zwaar ofzo en slapen ook nog geen problemen gelukkig Omdraaien kost wat meer moeite omdat mn buikspieren niet meer mee willen werken haha. En voedingskussen slaapt heerlijk @Bos ,dan moet ik me ook schamen, ik maak de kledingkasten ook bijna nooit schoon, afgezien van de deuren dan. Ja het zonnetje was van korte duur hier helaas.. doe mij maar een stukje ja als je nog hebt! Wij hebben trouwens de belastingpapieren heel vroeg laten doen, maar ook nog niks binnen.. @Kim, moet je niet even lekker een lui dagje na dit weekend? Even je voeten laten rusten haha. Die trappen had ik ook niet aangedurft, en 2 uren in de rij ook niet. Ach ja je bent er geweest toch @ryanne, volgens mn vriend is praag mooi.. ben er zelf nooit geweest hoor *o die word al genoemd haha @Kristel, ook weer wakker . ja 100 euro is echt veel geld vind ik voor een echo, zonde als het dan tegenvalt.. flauwe mopjes hebben jullie hoor
@ emma, nu nog als bijwerking van de clomid? Ik heb vorige week dinsdag de laatste tablet genomen namelijk. Ik moet straks beginnen om 14:30 en heb dan voortgangsgesprek tot 15:15 dus ik zal daarna eens even horen. Misschien heeft ze wel gereageerd op mijn werkmail (ook al vroeg ik of ze op mijn privémail wilde reageren). En het zijn echt van die mierenn**kers daar dus zal wel niet goedgekeurd worden. Ik moet me eigenlijk gewoon onterecht ziekmelden of ontslag nemen om tijd te krijgen voor school...
@ Emma: nou fris is m'n badkamertje inderdaad weer. Het ruikt naar een subtropisch zwemparadijs. hahaha! @ Kris: Ik slaap al een tijdje met voedingskussen en vind t heerlijk liggen juist omdat het je hele lichaam volgt. Zo heeft ieder zijn ding denk ik. @ Bos: Jeetje zeg, das zeker final destination. Je zou bijna denken dat het vliegtuig nu dus voor niets is neergestort. ik ga weer snel aan de slag want wil klaar zijn in huis voordat ik een kopietje ga maken bij de supermarkt en de brief gelijk ga posten en dat moet voor 5uur. De tijd vliegt voorbij! @ Ryanne: Heej meid! Ik weet niet of het nog wat wordt die kant op te komen. Naar Eindhoven deden we er al 3uur over. Dus naar Maastricht zou nog langer zijn.... Wil wel graag, maar dat is toch een beetje te veel van het goede denk ik.
Meiden ik ga de pagina ff afsluiten want kom niet toe aan mijn schoolwerk zo haha. Fijne dag allemaal! liefs
Ik ben er weer vandoor! Ik ben helemaal gaar en moet toch echt even wat doen in huis vandaag.. Dus ik ga even rustig strijken en kijken of ik de badkamerkst kan opruimen, er liggen zoveel flessen met troep daarin die we eigenlijk niet gebruiken of waar nog maar een klein beetje in zit.. Ik pak gewoon een vuilniszak en doe niet moeilijk verder *zwaai*
@kristel ja is veel geld he, en we weten nu toch hoe hij eruit ziet op 3d dus zal niet heel veel veranderd zijn he. en mag ook nog wel iets van een verassing blijven hoe had jij trouwens de sims 3 gedownload @emma nee ben ik nooit ingeweest, maar zal ik zeker doen de volgende keer. @debby heb je 3 uur der over gedaan naar eindhoven dat is echt niet leuk. ik heb net een afspraak gemaakt met mijn oude fotograaf waar ik model ben geweest. kom volgende week langs als ik 32w3d ben dus dat is een mooie tijd vind ik. ik betaal hem dan gewoon 20 euro per uur en misshcien zijn we 2 uurtjes bezig als we alles willen gaan uitproberen. kwa licht enzow.. lijkt me heel leuk om weer is te doen. jaren geleden waren we vaak ook uren bezig met dingen expiremteren en dat was altijd heel erg leuk om te doen. ik neem blauwe muisjes mee en dan gaan we daar ook wat mee doen. frank is de week erna jarig dus dan rkigjt hij een mooie foto op canvas cadeau ofzow. met een neiuwe boormachine denk ik. maar wil ook nog een mooie foto van ons 2tjes en dan met mijn buik. misschien ff aan hem vragen of ik daarna nog een keertje trg mag komen om een foto te maken emt z'n tweetjes. is ook wel leuk.
Is het 'de nationale badkamer-schoonmaakdag' ofzo? Staat hier ook op de planning voor zometeen. 'k heb laatst ook al een zooi flesje en troep weggegooid. Binnenkort hier maar 's de zolder opruimen en dan alle rommel uitzoeken. Daarna m'n broertje vragen of hij hier met de stopcontacten bezig wil en dan kunnen we met de babykamer bezig. 'k ga m'n moeder wel vragen om te verven, 'k heb nu een mooi excuus dat ik 't niet meer mag. 'k Heb boodschappen gedaan en net pistoletje gegeten. Zooi fruit en groente ingeslagen. Vanaf wanneer kwamen jullie aan in je zwangerschap? En wanneer kreeg je een buikje? Hihi kan niet wachten, er is nog niks te zien. toiletgang is ook geen probleem, dus m'n darmen zitten ook niet in de weg. @Nen, succes he meid! Hopelijk komt je ei snel! @Sammie, vaag zeg! @Debby, hopelijk klopt dat niet! @Bos, we hebben de belastingformulieren idd laat ingevuld, 28 maart ofzo is 't verstuurd, dus nog wel voor 1 april. Dus dat moet het ook voor 1 juli komen toch?
@red je kan wel gewoon schilderen hoor verf is tegenwoordig allemaal op waterbasis dus dat mag gewoon.. maar alsnog iedereen lekker aan het werk zetten hoor hihi ik kreeg pas echt een buik na de eerste 3 maanden en met week 16/17 begon je het pas echt goed te zien.. en aankomen kwam pas na week 20 bij mij..
@nen, ja , die hormonen werken nog door.. Ik kreeg de bijwerkingen na het 4e of 5e pilletje pas. Wat belachelijk dat ze daar geen rekening mee houden zeg.. maar school gaat voor toch? Moeten ze maar reageren.. @ryanne, mooie buik heb je! @debby, nou hier vliegt de tijd niet hoor..Jij gaat ook sneL! @Kim, leuk dat je een afspraak hebt staan! en is niet duur trouwens.. ben benieuwd hoe ze worden! Ben jij al met de babywasjes bezig? @Kristel *zwaai* @red, je hebt het ook maar druk Het is wel fijn om vroeg alles af te hebben, want je weet niet hoe goed je je hoogzwanger nog voelt, en dan wil je niet nog staan klussen en opruimen. Ik begon na de 20 weken aan te komen, ineens 5 kilo tot 24 weken, en nu tot 30 weken nog 1 kilo, 6 in totaal nu dus. In het begin had ik een dikke buik door opgezette darmen haha en rond de 20 weken begon de buik echt te komen. Nog even geduld , buikje komt vanzelf zo mijn eerste babywasje hangt
@Kim, volgens mij is de verf waar we mee begonnen zijn wel op terpentinebasis. 'k Zal nog even kijken. 'k heb ff verse sinaasappelsap gemaakt en ga nu eindelijk maar 's aan de slag. eigenlijk moet 't hele huis schoon omdag ik elk moment weer aan het werk moet maar goed heb vrijdag ook nog vrij.
Okey ik ga mezelf nu een schop onder mn kontje geven.. Ben nog steeds niet het bed uitgeweest.. Moet nu toch wel eventjes wat gaat doen vinden jullie ook niet? Ik was weer beetje afgevallen, halve kilo. maar kan niet komen door het overgeven, hoogstens dat ik veel minder eet als normaal. Woensdag is mn man de hele dag vrij voor de oplevering van het huis, ik ga jip en janneke bubbelsap kopen om het te vieren.. Wel leuk mijn man heeft me op de bouwplaats ten huwelijk gevraagd met champagne, nu staan we daar 2 jaar later,getrouwd en ik heb al een dik buikkie Wie had dat durven dromen *zwijmel* Ik moet hier alleen de zolder nog uitzoeken, kijken wat er mee gaat naar het nieuwe huis en wat er bij het grofvuil mag. De eettafel van Ikea staat al op marktplaats en voor de rest gaat er veel naar grofvuil, is stuk of niet mooi meer.. Omdat jullie allemaal de badkamer schoonmaken ga ik dat lekker niet doen Haha ik ga zo maar eens ons bedje verschonen en beetje stofzuigen...
@emma nee nog niet mee begonnen, denk als ik dat nu ga doen ik over 4 weken het nog eens wil doen whaha, dus wacht er maar even mee en hoe is eht om dat kleine spul te moeten wassen hihi @red hier nog zo een die nog moet beginnen en het is gewoon al bijna half 2 echt erg. @juffie oh wat romantisch echt super leuk. ik ga nu ook ff afsluiten en wat doen want anders ben ik vanavond chaggo omdat ik zelf geen moet gedaan heb
@Juffie: niet te veel doen he...strakt komt alles er weer uit.. @kristel: leuk he opruimen haha..ik heb laatst ook plek gemaakt in de badkamerkast..nu staat het weer vol met zwitsal haha @red: weet niet voor welke datum het binnen moet zijn.. @emma: leuk he die kleertjes aan de waslijn...duurde echt een eeuw voordat ik alles had opgehangen (had dan ook een trommel vol babywas haha) zo net bij de hema geweest. 1 van de twee doeken was niet goed (hoofd van mijn zwager stond er niet helemaal op) hij gaat nu terug met een klacht. hopenlijk kunnen ze er wat aan doen. andere was wel goed en is al ingepakt. nou nog even wachten tot vaderdag...kom ik thuis ben ik vergeten het fotorolletje (ja die dingen bestaan nog hihi) van mijn ma in te leveren...*Piep*. nu eerst maar ff broodje eten...(heb mezelf getrakteerd of twee bruine harde bolletjes met lekkere pitjes mmm.)
@Kim, ja dat is zo, ik was alleen beetje geschrokken gister dat ik moest blijven als het erger werd. Dus ik wil de ziekenhuis tas klaarmaken vast.. en daar moeten ook kleertjes in. echt leuk om dat kleine spul te wassen @Juffie, wat super dat de oplevering deze week al is En wat kan er dan veel veranderen in twee jaar he? @all, Moeten babykleertjes de eerste keer per sé met neutral gewassen worden of niet? En op 30 of 40 graden?
@emma: niks moet...ik heb gewoon mijn eigen wasmiddel gebruikt en gewoon gewassen op 40 graden (ik was bijna niks hoger alleen beddengoed) maar je kan het gewoon wassen op de temp die erop staat hoor...alleen geen wasverzachter gebruiken...
@Bos, zwitsal.. haha dat heb ik ook nog helemaal niet bedenk ik me ja is idd leuk al die kleertjes , al die kleine sokjes zo schattig balen dat een van de fotos niet goed was.. hopelijk komt het nog op tijd! eetse!
ok, ik heb nu 1 wasje gedraaid gewoon met eigen wasmiddel en zonder wasverzachter inderdaad. Ik was alleen beddegoed enzo op 60 graden..