Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @emma: haha en jij verveeld je? je kan dus nog zwitsal shoppen hihi...

doek die niet goed was hoeft niet perse met vaderdag terug te zijn. is namelijk voor mijn schoonouders van mijn zus en mijn zus is toch op vakantie dus heeft geen haast. als ze maar een goeie leveren zijn ze al blij...dit is ook zonde van het geld. kost toch bijna 30 euro zo'n doek.

ik was ook beddengoed en handdoeken op 60 graden maar alleen als ik een trommel vol heb van alleen die rotzooi anders doe ik het ook op 40 graden. beter voor het milieu ook haha..

2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Ik was nauwelijks op 60 graden, ben altijd bang dat het wasgoed krimpt.
    Ik ben begonnen met de afwas, maar merk dat alles heel veel energie kost, dus ga nu weer ff zitten.. mn man is toch pas om 8 uur thuis, dus kan nog lekker rommelen tot die tijd.

3. juffie2008

Ik moet zo wel naar de winkel, ik namelijk erg veel last van jeuk echt overal.. Mn moeder zei dat het misschien komt door wasmiddel en shampoo enz. ik moet even neutral enz kopen.. Schijnt te kunnen door de zwangerschap dat je huid veranderd.

4. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Bos, ja maar mag niet meer shoppen helaas, zoveel mogelijk rusten voorlpig.
    morgen ga ik even shoppen met mark, dan kan ik mooi met de auto, en hoef ik ook niks te tillen :D En we gaan de kleine erkennen.
    Ok , gelukkig maakt dat niet uit dan, is idd zonde van het geld anders.
    Het is wel beter voor het milieu ja, en voor de rekening haha. Je hebt nu ook wasmiddel waarmee je op 15 graden kunt wassen .. vraag me af of dat echt werkt.

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @juffie: doe inderdaad maar rustig aan...gewoon lekker gaan zitten als het niet gaat en anders dvdtje erin en bankhangen zou ik zeggen...
    denk er om he want anders moet je alnog naar het ziekenhuis..dan maar vieze vaat hoor...(of kom ik nu heel streng over?)

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    15 graden?? zit volgens mij niet eens op de wasmachine toch?

7. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Juffie, dat had ik ook! overal jeuk, werd er gek van haha, vooral mn buik ook. ging vanzelf weer over.
    groot gelijk hoor, lekker rustig aan doen. Je hebt nog wel even tot 8 uur :)

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Sam: klinkt super zeg, een ei op dag 16-17!
    Ik ga duimen voor je.
    *Je kan er nu nog niks over zeggen.
    Je zal anders geslapen hebben door spanning misschien.
    Even de komende dagen afwachten dus!
    *Je maakt pas LH aan vanaf 10 uur smorgens, dus als je daarvoor hebt getest of met urine van daarvoor, dan kan het kloppen dat ie bijna negatief was.
    En met nu nog een posi test zal je ei nog niet geweest zijn denk.
    Gok op morgen, dus vanavond nog even aan de klus!
    @Emma: zijn de weëen al afgenomen?
    Goed rustig aan doen he.

@Nen: valt nog niks uit te halen idd :p
    Maar zal je in de gaten houden.
    En bij vragen roep je maar!

@Steph: je moet zelf even de data's op de lijst zetten.
    Niemand houdt hem bij namelijk.

@De rest: hoi :p
    Ga even buikjes kijken, las dat er weer veel nieuwe foto's waren.

9. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Bos, ja van ariel is dat.. als het goed is zit er op je wasmachine een stand 'koud'.. dat is 15 graden. Op sommige wasmachines staat ook gewoon 15graden

10. juffie2008

@ Bos

hi hi hi streng, word er bang van... (grapje)
    Het probleem is we hebben geen bank, nouja die hebben we wel maar die staat in het plastic (splinternieuw zo geleverd) voor de verhuizing in de garagebox.. Ook heb ik geen kabeltv hier op dit erf, dus idd dvdtjes kijken maar dan in bed want daar staat de tv momenteel.. In het nieuwe huis hebben we een huge bank met lekker kabeltv ;)

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @juffie: misschien zwangerschapsjeuk...goed je huid insmeren met lotion helpt misschien ook wel.

@oma: hoi hoi

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @juffie: bed is ook goed:)

@emma: oh koud programma..ja die heb ik wel haha...

13. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @dreamer,
    ja het is goed afgenomen! Nog wel een paar harde buiken in het uur maar niet heel pijnlijk meer.. dus dat is goed. Ik doe alles heel rustig, loop rustig , sta rustig op enz.

14. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Juffie, lastig geen bank! ach ja nog eventjes en dan kun je lekker op je nieuwe bank zitten :D

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    dames ben ervandoor..moet ff de bonen haren, breken en schoonmaken. en ga daarna langs mijn vriendin en dan samen door naar de volgende vriendin (verjaardag)
    daaag

16. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Bos, veel plezier ! doeidoei

17. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ben er ook vandoor, even liggen, ben super misselijk ineens :(
    doei!

18. ik is weer teurg. Lijstje is mooi afgewerkt dus nu lekker ff niks.
    Iedereen weer weg zie ik..

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Zo, strijk is weer gedaan en de badkamer komt wel.. Heb ik nu echt geen puf voor!

Wij wassen alles op 40 graden, alleen beddegoed (dat van ons dan) wordt op 95 graden gewassen ivm huisstofmijtallergie van mij en de huisstofmijt(eitjes) gaat pas kapot bij 90 graden.

Ik heb trouwens gewoon wasverzachter gebruikt bij de babywas hoor, sensitive wasverzachter. Die gebruiken we zelf ook en ik ben straks niet van plan om halve wasjes van Yentle te draaien of om een week te wachten voordat ik een trommel vol kan maken met haar spullen alleen. Ik wil haar spullen gewoon bij onze was kunnen doen, is net zo makkelijk als je op bepaalde kleuren moet wachten met wassen.

En ze zegge nwel dat je kindje gevoelig kan zijn voor wasverzachter, maar zo kan je overal wel al rekening mee houden ;) Als ze wat ouder zijn was je hun kleren ook met je eigen was mee.. En voor hetzelfde geld is ze nergens gevoelig voor en dan zit ik moeilijk te doen hier ;)
    Mocht ze wel gevoelig zijn ervoor dan is het zo opnieuw gewassen :)

20. juffie2008

Goed ik heb KPN aangevraagd voor het huis, 14 juli krijgen we het binnen dus de eerste dagen hebben we even geen tv.. Geen ramp want dat hebben we nu ook niet ;)

Nu is alles voor het nieuwe huis geregeld, ik kan technisch gezien gewoon gaan liggen en het werk delegeren ;) Is ook een taak toch?! ;)

Deel Deze Pagina