Kletsmajoren! Ik houd het niet bij hoor! Nog ff de afwas doen.... M'n huisje is weer helemaal spik en span. Lekker gevoel geeft dat. Alleen er ligt weer een berg was om weg te vouwen en te strijken niet te zuinig! Daar ga ik straks maar aan beginnen.
hier ook eindelijk wat gedaan, gestofzuigd, keuken opgeruimd, was gedaan en spullen even opgeruimd van het weekend en de hondjes. nu ben ik alweer moe ik ga denk ik maar ff slapen want voel me echt niet toppie. en merk het goed dat ik mijn lichaam een beetje overbelast heb dit weekend vooral mijn bekken. @kristel weet neit of je eht net gelezen had of da tje al weg was maar vraag het gewoon nog een keertje hoe heb jij de sims gedownload? ik vind dat ook hoor.. je meot gewoon doen wat je zelf het beste vind kwa was.. ikzelf gebruik nooit wasverzachter maar anders had ik er ook niet moeilijk over gedaan. ze kunnen wel over alles gaan zeuren.
Zoooo, nog even wat rekeningen betalen :S Ik word er gek van.. Lijkt wel of de rekeningen jonkies krijgen...
ik ben er ff voor ik ook 's flink aan de slag ga. 'k Was hier handdoeken, sokken en ondergoed wel op 60 graden, anders vind ik het niet erg fris. De bacterien moeten tenslotte ook een beetje dood gaan. O ja en m'n uniformen. Kleding was ik meestal koud op een heel kort programma, echt vies is 't toch niet en zo compenseer ik m'n verbruik weer een beetje Veel baby's reageren op wasverzachter! Ik gebruik 't zelf ook behalve als de was de droger in gaat. Babykleren was ik gewoon ook met onze was mee maar dan doe ik alles zonder wasverzachter. Maarre 'k moet nu echt aan de slag!
@ Kim: Na zo'n weekend is het net zo gek dat je snel moe bent. rust maar even lekker uit meid! 3 uur naar Eindhoven, erg he? Is echt niet leuk meer... Moet je voorstellen hoe lang ik moet rijden als ik naar jullie toe kom.
@ Kristel Hi hi als ik dat lees en ik wilde dat spelletje, dan zou ik nu naar de winkel zijn gegaan zoveel moeite voor een illegaal spelletje zou ik niet doen Maja ik ben het er wel mee eens dat die spellen echt te duur zijn in de winkel.
@Juffie: Het lijkt veel, maar het valt wel mee hoor Je moet alleen altijd even wachten op het downloaden, maar daarna is het net zoveel werk als dat je de cd gekocht hebt Ik wil het spel ook gaan kopen hoor, maar pas als er uitbreidingen zijn die ook leuk zijn. En als ie wat goedkoper is
@kristel jeetje klinkt heel ingewikkeld allemaal maar het zal niet zo moeilijk zijn als je het snapt. ik vraag het idd wel binnekort aan iemand. dat spel kost meer als 50 euro en dat vind ik een hoop geld voor een spelletje.
@Bos: je hebt Red geen pb-tje gestuurd, maar een krabbel die iedereen kan lezen! Mocht je nog eens iets persoonlijks willen schrijven naar iemand, goed opletten of je een pb of een krabbel stuurt
Blegh heb geen zin meer! hihiihi Bijna alles is klaar behalve die berg was... Ik denk dat ik de wasmand maar naast me zet op de bank en al tv kijkend en thee drinkend die was ga opvouwen. Dat maakt t toch wat minder erg. Klinkt ingewikkelder dan het is waarschijnlijk, maar ehhhh ik zou het nav Kris haar uitleg ook niet kunnen hoor. hihihi Ligt niet aan jou Kris maar mijn beperkte verstand. hahaha Het zonnetje begint hier nog te schijnen ook! Ryanne en Kim: Veel plezier bij yoga Bos: Veel plezier bij je pufclub! Daan kan waarschijnlijk 2 weken in Frankrijk werken, samen met een aannemer waar hij bevriend mee is. Ik weet nog niet wanneer precies... maar Daan houdt wel rekening met de bevalling enz. Leuke ervaring lijkt me!
@ Debby Zou ik ook doen als ik jou was Lekker rustig de was opvouwen.. Is toch lekker even een beetje uitrusten van al het werk? De afwas en de betalingen zijn hier gedaan, moet alleen eigenlijk even boodschapjes doen. Maar ik kan niet naar het winkelcentrum vanwege mijn leerlingen en ouders.. Moet nu elke keer naar de Appie Heijn en die is zo duur.. Zag net in de folder van Blokker een prullenbakje voor in de wc, handig die moeten we nog voor het nieuwe huis Trouwens hebben jullie wel eens zelf tortilla's gemaakt? Dat is zoooo lekker.. moest er ineens aan denken
ja leuk deb als hij maar optijd terug is hihi @ de rest even de ego mode aan * ik had vandaag me eerste echo en alles was goed!!1 het hartje klopt en het kleintje is nu 6.9 mm dus dat klopt met de 7weken die k had uitgerekend ik ben zo blij!!! en suprise suprise de paps was ook mee :O jeee je had hem moeten zien stralen tjoh wie had dat gedacht ego mode uit *
@ mecha wat heerlijk zeg. Nu maar hopen dat ie zo gelukkig blijft en er voor je is. Net de klossen bij het groene kruis gehaald, deze week maar s onder het bed plaatsen
ja echt super .. hij was zo trots hij heeft me het hele ziekenhuis door gedragen echt belachelijk whahah daarna zijn we naar de mc gereden en toen naar huis in bed gesprongen en geslapen van 12.30 tot 16.00
Mecha, wat goed om te horen meid!!! Dat is een dansje waard dat je kleine beebje het zo goed doet!!! En leuk dat de papa ook zo enthousiast was! Fijne avond meid en geniet van het mooie gevoel..
hey allemaal.. heb poging bijlezen gedaan maar mijn laptop is zo sloom.. dat ik echt lang moet wachte op een pagina.. is er nog iets bijzonders gebeurd vandaag.. mecha.. leuk joh dat de echo goed is..
@Kristel, ja dan moet je wel heet wassen..Ik heb de babykleertjes nu ook gewoon met normaal wasmiddel gedaan.. Dat over zwitsal zei een vriendin van me ook.. ik ga weleda gebruiken maar niet omdat ik geen zwitsal wil ofzo, vind dat gewoon fijn spul..En sinds ik zwanger ben kan ik niet zo goed over de geur van zwitsal haha @Debby, allemaal gelukt? Wat leuk voor daan dat ie in frankrijk kan werken! Jullie gingen toch een huis opknappen/ gaat dat nog door, en al wat op het oog? @Kim, en beetje opgeknapt van je dutje? vind het niet vreemd hoor dat je zo moe bent! Het is idd ingewikkeld als je er geen verstand van hebt, die spelletjes. hier heeft mn schoonbroer het erop gezet. Ook met deamon tools ofzo iets. @Juffie, rekeningen betalen , altijd leuk hier gaat alles automatisch, heb er ook een hekel aan. De ah is idd duur, maar als je producten van euroshopper neemt valt het op zich wel mee, super de boer is duurder. Wij gaan altijd naar de lidl en de jumbo/ah @red, hoe voel je je? al misselijk of nog niet? Ik gebruik nooit wasverzachter dus dat scheelt.. @mecha, gefeliciteerd met je echo!! En wat geweldig dat de papa ook mee was, en dat ie het zo bijzonder vond @gaby, iets bijzonders niet echt, het was nationale schoonmaakdag ofzo, iedereen was druk bezig in huis haha Wij hebben de boodschapjes weer binnen.. ik ga zometeen even smoothie ijsjes maken
Mn baas belde net om polshoogte te nemen.. We hebben afgesproken dat ik vrijdagochtend mijn eigen klasje ga draaien. Daarna hebben we een teamuitje en ga ik alleen mee lunchen, daarna ga ik weer lekker naar huis om te slapen. Wel fijn dat er voor donderdag vervanging is, nu vind ik het ook niet zo erg om me nog een dag langer ziek te melden. Inderdaad even rustig aan doen, toch Bos? Is het eten bij iedereen al op? Heeft iemand nog een prakje voor mij bewaard