Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @sammie: have fun met klussen vanavond...

@debby: ja dat scheelt maar toch heb je dan een hoop gedaan vandaag

@mumtobe: ja ik was alles..in de kast blijft het toch wel schoon.
    hoop dat jou voorspelling niet uit komt dan.
    leuk he schoonmoeder.. de mijne moest vandaag ook ff op de verjaardag door de kamer roepen om te vragen hoeveel kilo ik al was aangekomen (ik zat in de ene hoek en zij in de andere dus iedereen hoorde het) ik zei nog, genoeg maar met dat antwoord was ze niet tevreden. ze vroeg gelijk hoeveel dan....beetje jammer hoor....toen moest ze ook nog even zeggen dat mijn kont gegroeid is...grrr...vriendlief zei vanavond gelijk ach trek het je niet aan je bent hardstikke mooi zwanger...
    misschien moeten we onze schoonmoeders op marktplaats zetten ofzo haha..

moesten vanavond oefenen met puffen bij de cursus. voelt beetje als droogoefenen. beetje gek om te doen als het geen nut heeft maar hebben we straks vast plezier van.

collega is net geweest om ons oude konijnenhok te halen. zij blij met het hok, wij blij dat we er vanaf zijn.

ga nog ff plakje cake eten met slagroom en hagelslag en dan naar bed.

truste allemaal en tot morgen

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ja die kletst bij de jonge moeders ofso.
    Nog niet bevallen dus ;)

3. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedemorgen allemaal

vandaag weer een lange dag werken... weet nog niet of ik vanavond hier ben.. want ga bijna meteen na het werk sporten..
    heeft t bij jullie ook zo hard geonweerdvanacht..?

x

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen!

Pfft, wat een k*tnacht heb ik gehad.. Werd steeds wakker en kwam dan weer heel moeilijk in slaap.. En dan ook nog eens dat onweer tussendoor.
    Om 7.00 uur was ik t zat om steeds wakker te liggen en ben maar opgestaan. Zal straks wel weer even een dutje doen ofzo.

Jullie allemaal wel goed geslapen? :)

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik heb hier heerlijk geslapen en gelukkig ook nog even tot kwart voor 8 nadat m'n man van bed af ging. Was de afgelopen week steeds zo vroeg wakker.

Wilde gisteren om half 9 op bed gaan maar werd continu gebeld en toen was ik de nieuw gekochte tandenborstels kwijt die op de droger lagen (wat die daar nu moesten ;) )
    Uiteindelijk was het een uur later.

Gelukkig niet gebeld vannacht! Weten jullie hoe 't zit met 's nachts werken? Volgens mij hoef ik dat vanaf 3 maanden niet meer en ook niet zolang ik straks bv geef.

Hier volgens mij geen onweer.

@Bos & Mumtobe, hier weinig last van mn schoonouders. Mijn ouders zijn wat ingewikkelder maar dat lijkt ook steeds beter te gaan. Benieuwd hoe ze reageren als ze horen dat ze opa&oma worden, is hun eerste keer. Bij m'n schoonouders wordt het 't 6e kleinkind.

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Goedemorgen,
    Ik kom nog ff spieken voordat we zo naar de Apenheul gaan. Tenminste... ik heb nog niets vanm'n vriendin gehoord. Maar ze zal wel onderweg zijn. :)
    Ik heb ook een vreselijke nacht gehad. Echt om t uur eruit omdat ik naar t toilet moest. Volgens mij lag de kleine dus flink op m'n blaas te drukken. Ik heb ook regelmatig het gevoel dat ik blaasontsteking heb, maar ik houd nauwkeurig m'n urine in de gaten en daar is niets aan te zien. Dus snap er niet zo veel van.

@ Bos: Ik heb er ook nog 1 die op marktplaats gezet kan worden! ;)

@ Red: Goedemorgen!

@ Gaby: Alweer aan t werk... maar toch een goede dag gewenst. En veel plezier vanavond met sporten. :)

@ All: Ga m'n schoenen maar eens opzoeken. Ik hoopte dat ik m'n birckenstocks aan kon doen. Die lopen zo lekker... maar t weer is er niet naar. :(
    Een zwangerschapsyoga genootje trouwt vandaag op t strand. Ik hoop echt voor haar dat t nog beter weer wordt. Ik duim me suf iedergeval.

Misschien handig om een broodje te maken om mee te nemen... Hmmmzz... maar even doen denk ik. :)

7. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    goeiemorgen
    ik heb nog steeds het gevoel alsof ik de hele dag kan slapen. heb net nog even een uurtje op de bank geslapen.
    verder wel een goede nacht gehad.
    ga vandaag die buikfoto maar eens maken. vanmiddag moet ik werken. moet alleen in de buurt van voerendaal zijn(heerlen) maar heb geen tomtom die ligt namelijk bij frank in de auto.. word lastig zoeken dus.

wat vervelend van die acties an schoonmoeders.. ik heb gelukkig een hele lieve dus heb niks te klagen maar kan me er heel goed wat bij voorstellen heb echt de ergste schoonmoeder ooit gehad voordat ik een relatie met frank kreeg, wat was dat een piep wijf.
    en mag nu echt dankbaar zijn met het tegenovergestelde.

8. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

goeiemorgen meiden!
    Wat een heerlijk weertje buiten.... not..
    Schoonmoeders, pff breek me de mond er niet over open ;) Ik heb er eentje die enorm wisselt.. Ene keer gaat het prima de andere keer MP.

Ik ben echt enorm moe, heb vannacht een tijdje wakker gelegen, kon niet slapen omdat het zo vies warm was.. broeierig.. Nu ga ik maar proberen eventjes mn oogjes dicht te doen, hoe meer ik slaap hoe eerder het woensdag is :D

9. goedemorgen,

Hier wel redelijk geslapen maar weer vroeg wakker
    @ kris wat naar va je oma. Hoop dat je nog een keertje bij haar langs kunt
    @ debs have fun daar in de apenheul.
    @ kim als je mn tomtom wil lenen moet je maar ff smsen, kun je hem komen halen

@ all woonkamer en keuken zijn weer spik en span, vanmiddag de babykamer poetsen

10. @ gaby werk en sport ze

11. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ mutobe wat leuk :D nu komt het wel erg dichtbij he?! bijna 30 weken .. ennuh schoonmoeder pfff ja kan ik over me praten ;)

@ debbie ja thanks :D, ennuh ja ik denk ook dat als je het daarvoor doet dat je dan misschien je verlof mist dat zou toch zonde zijn??

@ kriss ja ik ken dat rusteloze nachten pff heb er nu net ook weer eentje opzitten ging pas om 6.00 slapen nou ben nu dus alweer wakker :S

12. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @kristel ik vind het echt rot voor je dat je oma zo snel achteruit gaat en ze dus yentle niet meer zal leren kennen. ik weet hoe erg ik het zefl vind dat mijn oma 20 augustus dood is gegaan en toen was ik niet eens zwanger.. nu voel ik me soms rot omdat zij het niet meer meemaakt.
    en dan nu net een paar weekjes voordat de kleine er is, dat is zo cru. en absoluut niet eerlijk. hopelijk zie je haar deze week nog maar als ze de voeding hebben gestopt dan duurt het vaak niet lang meer.
    @ryanne thnx maar is al niet meer nodig. ik ga vanmiddag niet werken. voel me helemaal niet goed en heb de hele tij harde buiken dus moet echt ff rustig aan doen.

ik denk dat ik afgelopen weekend toch teveel gelopen heb.. zeker 30 km ofzow. ga wel nog even boodschappen doen en even stukje met de hondjes wandelen..

@ryanne ga jij nog met de hond lopen ?? het is nu droog namelijk :D

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    *Komt iedereen even gedag zwaaien en gaat zo het huis opruimen!*

14. Mecha

Mecha Niet meer actief

dag sammie ..

ennuh ja kriss lees het nu pas jeetje meid :( wat treurig allemaal dikke knuff voor jou en je oma *knuff*

15. Mecha

Mecha Niet meer actief

wat een stilte... net nu ik me verveel :S ;)

16. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    ja het is idd stil.
    ik ga eens even een nieuw dagboekdeeltje schrijven op de babysite en de foto's van parijs erop zetten
    ga nu trouwens ook de foto van mijn buik uploaden.

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

Wanneer kan mijn ei geweest zijn?
    In mijn album zie je een foto.. gister rond 18.00 had ik hele erge eipijn wat ik normaal elke maand heb op de dag van mijn eisprong, maar dan is de dag erna mijn ovulatietest negatief.
    En nu zit er nog een duidelijk 2de streepje.

18. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    zo foto's staan erin.

@sammie sorry heb weinig verstand ervan maar ik zou zeggen vertrouw een beetje op je lichaam als je dat gevoeld hebt dan zul je gister of vandaag wel je ei hebben die apparaatjes kunnen soms voor meer verwarring zorgen dan dat ze je helpen.
    heb je wel goed geklust??

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Kim,

Hopelijk heb ik goed geklust ja, gister 2 keer en vanavond de laatste keer...

20. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ sammie

Houd je het niet bij met temperatuurkaartjes? Gebruik je alleen ovulatietesten?

Ik word net wakker, shame! Nu maar eens even het bedje uit en met de auto een rondje rijden ofzo.. Even richting nieuwe huis, daar in de buurt heb ik ooit een Nood Hema gezien. Die ga ik eens even opzoeken. Manlief is weer vergeten om de tom tom thuis te laten ... arrgghhh! Maar eerst het favoriete onderdeel van de dag: Eten tegen je zin ;)

Deel Deze Pagina